Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Tigerclaw

    nagyúr

    Valami olyan szisztéma lehetne a nyerő a jövőben, hogy - persze miután lement felére az elektromos autók ára, aki ilyen autót vesz, az jogot kap arra is hogy a hosszabb utazásaihoz olcsón bérelhessen sokkal nagyobb hatótávú hagyományos vagy elektromos autót. Tehát be lehetne állni arra, hogy megelégednek az emberek a 100-150km-es hatótávú kisebb méretű elektromos autókkal mert jellemzően az is kiszolgálja őket, ha meg mégis kell hirtelen...vagy akár tervezettem messzebbre menni és nem akar út közben tölteni, akkor megkapja a bérelt autót ugyanattól a cégtől és mehet is pl. nyaralni. Persze kisautón nem smart méretet értek, hanem rendes 4-5 személyeset használható csomagtérrel.

    Az akkuk autóval történő eladása helyett is terjed az hogy jóval olcsóbb az autó, motor mert az akkut csak használatba kapod, mondhatni bérled. Ezzel egyszerre féláron vagy még olcsóbban kapod az autót, nem kell aggódnod hogy mi lesz ha meghibásodik az akku részben, vagy teljesen és a használt autó esetén sem aggódik a vevő, hogy milyen akkut kap. A cég aki bérbe adja, az meg profi módon tudja majd javítani, bontani újrahasznosítani azokat...sőt ez a cég jobb is ha az aki gyártja is az akkut. A drága alapanyagok visszakerülnek hozzá kötelezően, illetve eleve ki tudja úgy alakítani az egészet hogy könnyen lehessen szervizelni, újrafelhasználni. Itt persze a bérleti díj nem mindegy.

    A következő lépcső a járművek és akkupackok szabványosítása, vagyis megoldható lenne hogy töltés helyett akkut, pontosabban akku csomagokat cserélnek a "kúton" emberi erővel, vagy automatán robotkarok segítségével. Tehát minden autón ugyanolyan tartó, tároló lenne kialakítva az alvázon, egyféle akkucsomaggal, csatlakozással. Mint a Gogoro féle motoros megoldás csak persze nagyobb méretben...ezért ajánlott ha robot végzi a cserét, nem ember.

    Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.

Új hozzászólás Aktív témák