- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Touroll J1 - amikor az átlagos is elég
- Xiaomi Mi 9 SE - csúcsimitátor
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Mobil flották
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Samsung Galaxy S10 és S10+ duplateszt
Hirdetés
-
Még a nyár előtt megérkeznek a G.Skill új Ripjaws memóriái
ph A külsejüket tekintve Trident Z sorozatból merítő modulpárok 32, 64 és 96 GB-os csomagokban vásárolhatók majd meg.
-
Elhozná az olcsó önvezető autók korát az Xpeng
it Gyümölcsöző az Xpeng kutatás-fejlesztési részlegének munkája, a Volkswagennel való együttműködés. Az Xpeng négyes szintű önvezetésre és olcsó önvezető EV-kre készül.
-
Touroll J1 - amikor az átlagos is elég
ma A megszokott konstrukciót, vagyis pedálszenzort és hátsó agymotort kínál a Touroll, nincs benne semmi rendkívüli, de kedvező az árfekvése.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tigerclaw
nagyúr
Valami olyan szisztéma lehetne a nyerő a jövőben, hogy - persze miután lement felére az elektromos autók ára, aki ilyen autót vesz, az jogot kap arra is hogy a hosszabb utazásaihoz olcsón bérelhessen sokkal nagyobb hatótávú hagyományos vagy elektromos autót. Tehát be lehetne állni arra, hogy megelégednek az emberek a 100-150km-es hatótávú kisebb méretű elektromos autókkal mert jellemzően az is kiszolgálja őket, ha meg mégis kell hirtelen...vagy akár tervezettem messzebbre menni és nem akar út közben tölteni, akkor megkapja a bérelt autót ugyanattól a cégtől és mehet is pl. nyaralni. Persze kisautón nem smart méretet értek, hanem rendes 4-5 személyeset használható csomagtérrel.
Az akkuk autóval történő eladása helyett is terjed az hogy jóval olcsóbb az autó, motor mert az akkut csak használatba kapod, mondhatni bérled. Ezzel egyszerre féláron vagy még olcsóbban kapod az autót, nem kell aggódnod hogy mi lesz ha meghibásodik az akku részben, vagy teljesen és a használt autó esetén sem aggódik a vevő, hogy milyen akkut kap. A cég aki bérbe adja, az meg profi módon tudja majd javítani, bontani újrahasznosítani azokat...sőt ez a cég jobb is ha az aki gyártja is az akkut. A drága alapanyagok visszakerülnek hozzá kötelezően, illetve eleve ki tudja úgy alakítani az egészet hogy könnyen lehessen szervizelni, újrafelhasználni. Itt persze a bérleti díj nem mindegy.
A következő lépcső a járművek és akkupackok szabványosítása, vagyis megoldható lenne hogy töltés helyett akkut, pontosabban akku csomagokat cserélnek a "kúton" emberi erővel, vagy automatán robotkarok segítségével. Tehát minden autón ugyanolyan tartó, tároló lenne kialakítva az alvázon, egyféle akkucsomaggal, csatlakozással. Mint a Gogoro féle motoros megoldás csak persze nagyobb méretben...ezért ajánlott ha robot végzi a cserét, nem ember.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
Új hozzászólás Aktív témák
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- A PC-ből az asztalunkra is kilép a Noctua
- Újra kiadták a Redmi Pad Prót
- Samsung LCD és LED TV-k
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen Android TV boxot vegyek?
- Elhozná az olcsó önvezető autók korát az Xpeng
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Parfüm topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen