- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
- Mobil flották
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- iPhone topik
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Milyen okostelefont vegyek?
- Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Destiny 2: The Final Shape - Befutott a fejlesztői videó második része
gp A minap kiadott videóban többek között a képességek kerülnek a középpontba.
-
NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
it Az NVIDIA vezérigazgatója szerint még nagyobb keresletet hoznak majd a chipjeik iránt az AI által generált videók. Pedig nagy baj nincs, legutóbb így is 200 milliárd dollárral nőtt a cég piaci értéke a kedvező tőzsdei hangulat miatt.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tigerclaw
nagyúr
Igen, a "ceruzaelemként" cserélhető akkus megoldás is csak egy dolgot oldana meg, a klasszikus tankolás-t hozná vissza. Elektromos robogó szintjén ez működik, de egy full elektromos autó esetén tényleg többe kerülne a leves mint a hús, ráadásul ott komoly robottechnika és speciális, drága csatlakozások is kellenének, ami megint csak pénz és extra súly. Talán ha tényleg jönne egy sokkal nagyobb energiasűrűséggel rendelkező akku tipus, az autóknál is elképzelhető lenne ez:
Ebből a képből is látszik, hogy Taiwantól, Japántól, Szingapúrtól mennyire le van maradva az USA és Európa is. Fura, hogy errefelé mennyire nem látnak potenciált az elektromos motorokban, illetve az hogy globálisan nem ismerik fel, hogy az autó egyszerre nem lehet elérhető, felsőkategóriás, meg környezetbarát, takarékos.Emberi szempontból a városi közlekedés, szennyezés a kiemelkedő, ahova Smart méretű autók eleve ideálisabbak lennének. Egy kisebb méretű, súlyú autót, jóval kevesebb akku is elvinne. Fontos tényező autónál a hasznos tömeg és a teljes tömeg aránya. Ebben szerintem nagyon rosszul teljesítünk. Rengeteg nagyon könnyű, nagyon erős , sőt alapanyag oldalán gyakran nem is drága anyagot találtak már fel, amiből jóval könnyebb járműveket is készíthetnének, mégis inkább a nehezebb felé mentek el a gyártók és a piac is, a terepjárók, SUV-ok preferálásával. Lehet hogy az EU-nak itt is lépnie kellene, és szabályozásban csökkenteni a személyautók súlyát. A gyártóknak meg le kellene venni az extra felárat a miniautókról, hogy többen azokat válasszák, akár csak második autónak. Ráadásul teljesen érthetetlen módon most azt sakkozták ki a gyártók valami fura kicsavart logika alapján, hogy a kisautók gyártását kell befejezni, mert azokkal nehezebb teljesíteni a környezetvédelmi normákat. A SUV jöhet az extra súllyal, meg a rosszabb légellenállással, a kisautónak meg mennie kell, mert nem környezetbarát megoldás... Hülye egy bolygón élünk.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest