- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Telekom mobilszolgáltatások
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Xiaomi Watch S1 - szép az idő
- Most 2027-re tippelik az Apple iFoldot
- Xiaomi 12 - az izmos 12
- Mobil flották
Hirdetés
-
Akciófigyelő 2024: PlayStation Summer Game Fest leárazások
gp Számos játék szerezhető be az eredeti áránál olcsóbban, érdemes lehet a teljes listát átböngészni.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Computex 2024: ASRock minden mennyiségben
ph Az Arrow Lake és a Granite Ridge CPU-kra várakozva az ASRock több alaplapot és egy érdekes VGA-t is bemutatott.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ck.
addikt
Érdekes téma a PHEV-k legendásan alacsony, 2 liter körüli vagy akár az alatti gyárilag meghirdetett katalógus fogyasztása. Esetemben, a Mercedes C350e-nél 2,1 liter/100 km, míg pl a BMW 330e-nél 1.9 liter/100 km a megadott érték.
Tisztában vagyok vele, hogy az ezek az NEDC szabvány idején megadott számok egyszerűen nevetségesek, valamint azt is tudom hogy teljes feltöltött akkumulátorral értendők. De még úgy sem áll össze a képlet. Esetemben a gyári megadott elméleti maximális elektromos hatótávolság 31 km (ami eleve egy vicc a valósághoz képest, de ez most részletkérdés, foglalkozzunk csak az elméleti számokkal), ami egy 100 km-es távot nézve a teljes út 30%-a. A hajtás másik részét egy 200 lóerő feletti turbós benzinmotor biztosítja, ami önmagában eléggé iszákos, legyen ez akkor a maradék 70%, azaz 70 km. Nekem ebből dehogy sem jön ki a 2 literes fogyasztás. Vajon amikor 100 km-re megadták a fogyasztási értéket, akkor egy teljes komplett 100 km-es útszakaszt számoltak, vagy pedig csak egy kisebb napi “lehetséges ingázós távot” arányosítottak a 100 km-hez, esetleg a 100 km alatt többszöri feltöltéssel számolva adták ezt meg? Vagy egyszerűen egyetlenegy feltöltéssel és egy teljes szünet nélküli 100 km-es szakaszt vettek alapul?
Értem én, hogy miután az akku lemerült, továbbra is használható hagyományos hybrid üzemmódban és ugyanúgy időközönként a motor ki-és bekapcsolgat, nem tudom, hogy ezt is beleszámolják-e. Azt is tudom, hogy a PHEV-k legendásan alulteljesítik a megadott számokat (jobban mondva felül), engem csupán kíváncsiság szinten érdekel, hogy egy etapban számolnak, vagy csak rövid szakaszt arányosítanak, mindössze egy teljes töltés vagy több?
Érdekes téma és már több külföldi fórumon is felmerült ez a kérdés.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Egérpad topik
- Politika
- Computex 2024: okosmonitorok az Acer standján
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- EA Sports WRC '23
- Milyen egeret válasszak?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Gitáros topic
- További aktív témák...
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- OBDeleven VAG autódiagnosztika
- Eglo Torretta LED IP44 tükörvilágító lámpa 94617 - NEGYED ÁRON
- BRUTÁLIS ERŐ: Baseus A3 15000Pa vezeték nélküli autós porszívó - CSOMAGKÜLDÉSSEL IS
- TISZTA, MAKUÁTLAN: Tefal Ultra Compact 2000W - Konyhai grill bbq sütő - CSOMAGKÜLDÉSSEL IS
- Eladó vagy cserélhető sörös korsó és sörös pohár gyüjtemény!!!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen