Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • schawo

    titán

    válasz axioma #839 üzenetére

    Wang professzor szerint csökkentheti a hatótávszorongást (a félelmet, hogy az elektromos jármű valahol útközben lemerül), ha kisebb, de bárhol percek alatt feltölthető akkumulátorokat építenek az autókba.

    Wang professzor egy idióta. Ebből sem a bárhol, sem a percek alatt nem megvalósítható. És nem az akksi, vagy az autó a korlátozó tényező, hanem az infrastruktúra. Rohadt kevés a nagy teljesítményű töltő, amivel percek alatt feltölthető lenne az akkumulátor.

    3 dolog miatt:
    - Nagyon drága a nagy teljesítényű töltőberendezés, nagyon drágák az inverterek.
    - Vagy nagyon vastag és kezelhetetlenül nehéz a töltőkábel hozzá, és minden egyes töltés egy Laokoón csoportkép lesz, vagy nagyon drága és karbantartásigényes (és még mindig elég birkózós) folyadékhűtéses kábelt kell szerelni a nagy teljesítményű töltőkbe.
    - A villamos hálózat nem alkalmas arra, nem arra találták ki évtizedekkel ezelőtt, hogy mindenhol elérhető nagy teljesítményt szolgáljon ki. Ha ezt kéne megoldani, a világ egy nagy pókháló lenne tele nagyfesz távvezetékekkel. Ez nem lesz, túl drága.

    Szóval marad az olcsóbb, így nagyobb, és közepes teljesítménnyel tölthető akksik mint megoldás.

    evDirect villanyautós töltőhálózat

Új hozzászólás Aktív témák