- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- iPhone topik
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Huawei Watch 3 Pro - óraátállítás
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Samsung Galaxy Note20 Ultra - a tollnak nincs ellenfele
- 2 nm-en készülhet az Exynos 2600
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Mi nincs, grafén akku van: itt a Xiaomi 11T és 11T Pro
Hirdetés
-
Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
ph A Steel Nomad egy Light verziót is kap az igazi platformfüggetlenség jegyében.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Broken Roads teszt
gp Azt, hogy mi történt az atomháborút követően Amerikában, jól ismerjük a Falloutokból. A Broken Roads e történetet ausztrál szempontból meséli el – igencsak hasonló eszközökkel.
Új hozzászólás Aktív témák
-
titán
Wang professzor szerint csökkentheti a hatótávszorongást (a félelmet, hogy az elektromos jármű valahol útközben lemerül), ha kisebb, de bárhol percek alatt feltölthető akkumulátorokat építenek az autókba.
Wang professzor egy idióta. Ebből sem a bárhol, sem a percek alatt nem megvalósítható. És nem az akksi, vagy az autó a korlátozó tényező, hanem az infrastruktúra. Rohadt kevés a nagy teljesítményű töltő, amivel percek alatt feltölthető lenne az akkumulátor.3 dolog miatt:
- Nagyon drága a nagy teljesítényű töltőberendezés, nagyon drágák az inverterek.
- Vagy nagyon vastag és kezelhetetlenül nehéz a töltőkábel hozzá, és minden egyes töltés egy Laokoón csoportkép lesz, vagy nagyon drága és karbantartásigényes (és még mindig elég birkózós) folyadékhűtéses kábelt kell szerelni a nagy teljesítményű töltőkbe.
- A villamos hálózat nem alkalmas arra, nem arra találták ki évtizedekkel ezelőtt, hogy mindenhol elérhető nagy teljesítményt szolgáljon ki. Ha ezt kéne megoldani, a világ egy nagy pókháló lenne tele nagyfesz távvezetékekkel. Ez nem lesz, túl drága.Szóval marad az olcsóbb, így nagyobb, és közepes teljesítménnyel tölthető akksik mint megoldás.
evDirect villanyautós töltőhálózat
Új hozzászólás Aktív témák
- Vigneau interaktív lokálblogja
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- OLED TV topic
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- Politika
- Internet Rádió építése (hardver), és programozása
- LEGO klub
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Suzuki topik
- További aktív témák...
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Jura F50 V2 automata kávéfőző
- Leárazás! AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen