- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Android jelkod törlése , hardreset utan.
- Megvásárolható a legolcsóbb kagylótelefon
- Milyen okostelefont vegyek?
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- iPhone topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Íveli az Oppo a Reno 12 és 12 Pro kijelzőjét
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Leszavazta az ötleteket az Amazon, de jöhet az AI-alapú, havi díjas Alexa
it A befektetők a cég kérésére minden fontos és jelentősnek tűnő javaslatot elutasítottak. Jöhet azonban a havi díjas, AI-alapú Alexa.
-
Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
ma Kínában más néven már startoltak, az európai árak magasabbak, de elviselhetők.
-
Mobilarena
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Szajo
őstag
Valaki vett már itt autót ford creditre?
Mennyire jó ez?
Vagy mit kell tudni róla?[ Szerkesztve ]
-
gabor9991
őstag
Hátsó szilenteket nézted?Szakadt mind?Egy lengőkar van amelyikben szakadni szokott a többi lehet jó is.
Írtam is ezt neked, hogy vásárlás előtt nézesd meg a típushibáit, és ahogy elnézem meg is van lassan mind Még kellhet esetleg egy fagydugó vagy gyújtótrafó, esetleg egy törött spirálrugó csere jöhet meg egy szervószivattyú vagy szervócső és utána jó leszLengőkar készlet 60-ért nem sok, ha nem kínai és benne vannak az új csavarok.Külön csak a csavarkészlet ~13-15k.
[ Szerkesztve ]
-
troll81
addikt
Sziasztok mennyire bonyolult kicserelni egy km orat 1 es focusban? Megadta a hatter világítás magát benne este jo volt reggel nem
-
DeFranco
nagyúr
válasz troll81 #15459 üzenetére
20 perc, van róla tutorial video is de most nem találom.
kb. 4 (?) csavar a műanyag betéten, kipattintod (bolhás), lehúzod a csomagtartó gombját, kijön a keret, kicsavarod a panelt tartó 4 (?) csavart, benyúlsz hátra, felhúzod a csatlakozót tartó leffentyűt és kihúzod a csatlakozót, kint van a panel.
fontos hogy állítva tárold, mert fektetve kifolyhat a kvarckristály.
amúgy biztos a panel a hibás? minden háttérvilágítás elment rajta? ha csak egy vagy néhány, akkor sima izzó, kb. kézzel cserélhető.
vagy várj, neked csak a kvarc kijelzőt kellene cserélni? azt passzolom, én csak a panelt szereltem ki egyben.
[ Szerkesztve ]
-
#31600896
törölt tag
Sziasztok! Akkor erre a lamda szonda által előjövő hibakódra nem tudtok valami ötletet adni? Elvileg minden szonda jó értéket produkál, mégis 100-150 km után felgyullad a Check engine. Jól húz a kocsi, nem fogyaszt 6,7 liternél többet átlagban.
-
kelly416
veterán
Állítólag az utóbbi időben kigyulladó bömösök a rozsdás és átrozsdásodott részecskeszűrő ház miatt gyulladnak ki. Azért figyelj oda, hogy az auspuff ne nagyon legyen rozsdás. Egyébként sejted, mennyibe fáj azt cserélni? Merthogy az a 32 nagyon karcsú, vagy a Tiédben nincs DPF? Vagy én vagyok eltévedve? A rezonátortól a hátsó lökösig egyetlen cső, amiben benne van a DPF is, és így ez az enyémre állítólag 200 körül mozog (bár tény, még nem néztem utána, mert szerencsére nem kell cseréljem).
Ja? Hát így azért jelentősen bővebb a lista, így már értem az árat. Sőt, talán még keveslem is. Gyertyát, lengéscsillapítót, ilyeneket nekem nem kellett cserélnem, de mondjuk egy motortartó bakot illene, a bal felső elengedte az olajat, és néha meg-meg remegteti a bódét valami, gyanítom, ez az. Majd ha cserélték, kiderül, hogy tényleg-e vagy nem.
-
.Szaki.
addikt
Sziasztok!
Az lenne a kérdésem, hogy mennyire igazak azok a rémhírek, hogy az Mk1-es Focusok nagyon rozsdásodnak? Alapvetően Polo 9N és A2-ket keresek, viszont azért puszta kíváncsiságból körbenéztem, hogy 7-8k között mik szerepelhetnek még a listán és elég sok akár faceliftes, akár facelift előtti Fókát lehet találni.
Esetleg tudtok nekem segíteni, hogy mit kell tudni a típusról, milyen típushibák vannak, mire kell figyelni, ezeknek a javítása pedig mennyire költséges? Alapvetően az 1.6 szívó benzines 101LE-s modelleket néztem, de az 1.4-es 75 lovas is érdekel. Az automata váltó milyen párosítás az 1.6-ossal?
Ezen kívül pedig találtam egy-két amerikai modellt is, valójában mekkora az eltérés az európai és amerikai modellek közt? Az az igazság, hogy utóbbi jobban tetszik.
Köszönöm előre is!
-
Goose-T
veterán
Itt nézz szét, ide már valódi árakat írnak.
Szerk.: a Petrányinál szűk 800 ezret engednek ebből az 5,5 millás Fiestából, ehhez lehet viszonyítani.
Szerk 2.: de akár 1 millás kedvezményt is ki lehet fogni.
[ Szerkesztve ]
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
gabor9991
őstag
válasz #31600896 #15476 üzenetére
Hát, ha a katalizátor is jó, meg a szondák is, akkor ott valaki biztosan hazudik
Lehet még egy pici lyuk is a kipufogón valahol és erre nyögi be a hibát a lambda, mert ott jut a rendszerbe oxigén.De ezt így telefon kijelzőjén nem tudom biztosra megmondani, hogy tényleg az-e a hiba.Ez csak egy lehetőség a sok közül.[ Szerkesztve ]
-
Ma észrevettem, h valami nyiszorog jobb oldalt elől. Olyan mintha a fékpofa hozzáérne egy fordulat után egy ponton a tárcsához. Lehet ilyen? Ha jobbra kanyarodok nem hallok semmit, de bal kanyarban és egyenesben végig hallom. Alacsony sebességnél (5-35km/h) alig, szinte semmennyire nem érzékelni, de ha gyorsabban megyek úgy hangosodik.
Mi lehet a baja?
Tavaly tavasszal lettek cserélve elől a fékek, legalábbis számla szerint.A kipuff ár a katalizátor utáni dobokra és csőre vonatkozik. Rozsdásabb mint a lengőkarok vagy az alváz többi része.
A hátsó lengőkarok kompletten jó vásárnak tűnnek: vasak, szilentek, csavarok... És az egész új lesz.[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
kelly416
veterán
Van tippetek, hogy mi lehet ez a csatlakozó? Olyan, mintha egy kis izzó vagy biztosíték kellene oda, de a gázpedál fölé mi a matyinak?
MK2 2.0 TDCI -
berek21
senior tag
-
kelly416
veterán
válasz gabor9991 #15485 üzenetére
Hát... elég fura lenne. Hacsak nem a belső világítással egyszerre működik, de ez a megoldás ebben a pillanatban jutott csak a fejembe. Meg fizikailag is kicsit lerúgás veszélyes helyen van, de majd meglesem jobban a könyvét, eddig nem találtam benne hasonlót. És ilyen kialakítású izzót sem nagyon találtam eddig.
De egyébként tettem lábtérvilágítást, rgb ledsor van mind a négy (hátul középen valamiért nem megoldható) lábtérben, de sajna bluetooth-os irányítású kütyü volt, és valószínűleg egyszer ráindítottam bekapcsolt állapotában és kinyírta a túlfesz. Mármint a bluetooth-t csak, így mosz fantáziája szerint világít. Majd veszek másikat. De ez a kis izzó bolygatja a fantáziájat.
-
.Szaki.
addikt
válasz Pikkolo^^ #15482 üzenetére
Nem ez volt a kérdés.
A kérdés az volt, hogy igaz-e a legenda, hogy a többi típushoz képest az Mk1-es Focus sokkal jobban rozsdásodik-e? Az evidens, hogy egy minimum 14 éves autó rohad, csak nem mindegy, hogy mennyire hajlamos rá. Persze sok mindentől függ, de akkor is általánosságban azért ki lehet jelenteni, hogy bizonyos típusok bizonyos idő alatt jobban rohadnak, mint mások.
-
kelly416
veterán
Ne is mondd. Akkor dobtam hátast, amikor volt főnököm elmesélte, a G Astra csak csúcs felszereltséggel húzza fel az ablakot amikor bezárod, de lekapod a kárpitot, azt az egyetlen forrasztást megejted, amihez meg a drót is ott van egyik végével beforrasztva gyárilag, és a Tiéd is egyből megcsinálja ugyanezt. De ezek szerint a Ford még viccesebb. Kíváncsi lennék, ez az egyetlen extra mennyibe fáj hivatalos vásárlásnál.
---
Egyébként igaz az, hogy bármelyik Ford kulcs bármelyik Fordot bezárja (asszem a hengeres szárú, hatszög fejű kulcsokra mondják ezt), csak nyitni nem nyitja?
gabor9991:
Betojok, ilyen még van is otthon. Ha haza érek, kipróbálom.[ Szerkesztve ]
-
gabor9991
őstag
válasz kelly416 #15492 üzenetére
Nem csak ez az egy extra lett lebutítva.Ott van pl. az aux bemenet is a kesztyűtartóban csak kell rá venni egy csatlakozót és már működik is.Vagy pl. a tempomatot is be lehet utólag kapcsolni, ha szerzel bele tempomatos kormányt vagy utólagos vezérlőt.
A kulcsos legenda tényleg igaz. -
válasz kelly416 #15492 üzenetére
Sokszor én is a hajam tépem, mikor leállítom az autót és utána jut eszembe, h bakker az ablak lehúzva maradt. Ilyenkor újra gyújtás, felhúz, leállít. Jó lenne ha tudná a felhúzást anélkül is, h ennyit kéne "kulcsozni".
ERRE valaki?
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
kcsa
veterán
Nem számít. De előtte ellenőrizd le, hogy tényleg ott van-e, mert kb. szerencse kérdése hogy bekerül, vagy sem.
(WagonR gyártás beindításakor voltak olyanok, hogy fizikailag bent volt az elektromos szervó, csak a biztosítékot nem rakták be a táblába, volt ködlámpa, csak nem kivágott lökhárítót raktak fel, és hasonlók).
[ Szerkesztve ]
-
kelly416
veterán
válasz gabor9991 #15493 üzenetére
Hát... a tempomat be van kötve, 2 napig működött, de hangyányit sem bízom már abban a szerelőben, majd megnézetem massal, de rá ér. Gyanitom, csak a gombokat kellene kicserélni, mert a bekapcsoló gombjára nem reagál semmit.
Jack meg van a kesztyűtartóban, és eléggé gyarinak látszik.
Új hozzászólás Aktív témák
- Mikrotik routerek
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Escape from Tarkov
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- OLED TV topic
- Milyen HASZNÁLT notebookot vegyek?
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Nintendo Switch 2 vagy amit akartok (találgatós topik most még)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs