Hirdetés
-
SaGa: Emerald Beyond teszt
gp A Square Enix üzleti modellt vált: ezentúl csak a hatalmas költségvetésű megajátékokkal foglalkoznak. Talán az utolsó kivételt az Emerald Beyond jelenti, ez a kiismerhetetlenségétől nagyszerű RPG.
-
Nagyobb akkuval Galaxy M35-nek hívják a Galaxy A35-öt
ma Egyéb változás nem történt a Brazíliában most bemutatott készülék specifikációját illetően.
-
Újabb robottaxis balesetekre derült fény
it Az USA biztonsági vizsgálatot indított a Waymo önvezető autói kapcsán, és újabb balesetekre derült fény.
-
Mobilarena
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
#31600896
törölt tag
válasz oliwire #26902 üzenetére
"A klímát minden évben tölteni kell."
Olvastam, naponta járok ide, de szerintem nekem más lesz a gond. Örülnék, ha csak évente kéne tölteni.
Nekem naponta kellene. Akkor már nem is biztos, hogy ugyanaz a problem!radi8tor: A varázsgömböd lehet jól szolgált, igaz gari fasorban sincs, mert egy klímás srác töltötte fel aki a melóban dolgozik. A feltöltőszelep csavarjának lazasága viszont lehet telitalálat.
Állítólag fújta a hideget, párom legalább is azt állítja, mikor már hozzámkerült ismét az autó csak a meleg dőlt. -
#31600896
törölt tag
válasz Zoli-bácsi #26906 üzenetére
Holnap gurulok vele oda.
-
troll81
addikt
Sziasztok a tankajtót aki zárja motor az nekem vagy halott vagy nincs benne az s max ban.
Ezt hol lehet beszerzni milyen néven találom meg? -
-
radi8tor
MODERÁTOR
Ma fény derült a Cromaxos turpisságra.
Ha nézed a webshopot mindenhez IS 3 féle árat írnak.
Épp a környéken jártam, mondom beugrom venni 1 liter olajat - egyre jobban eszi hogy az ég áldja meg. Megrendeltem a parkolóban webshopon 2190 Ft-ért az olajat. Normál ára valami 2800 akármennyi a shopban.
Pénztárnál mondom, hogy rendeltem az imént olajat és átvenném. Hóóó az nem úgy megy, csak azt tudom átvenni amit feldolgoztak az meg legalább 1 munkanap.
Erre én azt mondtam de én a kedvezményes áron akarnám megvenni nem a "normál áron". Most kapaszkodjatok meg: azt mondta az ember hogy náluk csak egy ár van mindenre. Ha van készleten ugyanannyi személyesen megvéve regisztráció minden nélkül mint a "klubtag ár".Szóval száz szónak is egy a vége: Cromax oldalán a 3 féle ár az csak marketing hogy regisztrálj a webshopba.
⭐ Stella
-
-
darvinya
titán
válasz radi8tor #26917 üzenetére
Nem, 2006-os a rendszer alapjuk, ami még klubtag kártyával dolgozik.(még sárga DOS ablakos, )
Új rendszert nem akarnak a vezetőség, így marad ez a káosz.
Ahol nem írják be így, akkor olyan ár jön ki webshop-ba, hogy 100eFt tétel párszáz Ft.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
-
#21346560
törölt tag
Ennek vajon elírták az árát, vagy miért lehet ilyen "olcsó"?
-
#21346560
törölt tag
válasz dellfanboy #26921 üzenetére
Ekkora különbség lenne a benzines, és a dízel ára között?
Ez is trend, ez is acélfelnin van, és majd 1 milla... -
dellfanboy
őstag
válasz #21346560 #26922 üzenetére
sztem igen a dizeleket most kergetik rendesen. fuggetlenul attol hogy jo nemjo.
pl a mi cegunknel 2020jan1 ota nem lehet szemelyes hasznalatra dizelt rendelni.(vezeto poziban levo irodistaknak)
es igaz, hogy magyar auto, es az elso muszaki 2019-ben volt, de nekem gyanusan alacsony a km.
elete elso 4 eveben evi 25ezret ment csak?eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
darvinya
titán
válasz Earl_Muttley #26926 üzenetére
Nem volt.
De akkor miért vágják már utánad lassan dízelt?
Az, hogy nálad ez van, vagy nem veszed észre, s már ledöglött autó van, akkor hibás.
Az, hogy „új modern”, attól még mindig van porlasztó csúcsok, alacsony-magas nyomású rendszere.
Az, hogy sima szívó volt, attól a turbóval nem lesz jobb, sőt újabb hiba forrás.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
A Zéé
addikt
válasz darvinya #26927 üzenetére
elég nagy réteg attól tart, hogy ki lesznek tiltva a nagyobb városokból, és ebben van ráció.
Attól, hogy dízel, még nem biztos, hogy szar továbbra sem, csak amikor megveszi az ember gyereke tényleg kalkulálni kell egy-egy nagyobb javítással.
Én kicsit több, mint egy év alatt mentem 21k km-t az autómmal, nagy átlagban 5,6 liter a fogyasztásom vele (1.6 dízel, 90 Le). Olyan "szerencsés" a helyzet, hogy első kézből van tapasztalatom ugyanolyan mk 2.5 Focussal, ami 1,6 benzin (101 Le). A vezetési szokásaim egész hasonlóak mindig. A benzines 8,2-t evett nálam. Tehát egy év alatt ez durván 550 liter üzemanyag. Ez forintosítva olyan 240-250k Ft. Nagyjából ennyi volt a kettőstömegű cseréje, ami az egyedüli dízel specifikus költésem az autóra. Szóval egyáltalán nem biztos, hogy a dízel pénztemető, én nagyjából ugyanott vagyok pénzben, mintha benzinest vettem volna. De én ezzel így is terveztem.Just a simple Lineman...
-
darvinya
titán
Nem azt írtam, hogy rossz a dízel.
Hanem, hogy nagy szervizt nem vállalják be, emiatt inkább eladják.
Ha adjon ki 3millát rá, mert minnél újabb az autó, annál drágább minden hozzá.Dízel a legjobb, mikor nehéz dolgokat kell mozgat.
Teherautóban, SUV, terepjáróban mást nem vennék.
Most tervbe vett V6-os benzinest sem néztem meg végülis.
Nemcsak a benzin temető miatt, hanem, mert nincs akkora nyomaték tartománya.Én elvagyok, most az 1.4-es autóval fogyasztás szempontjából.
Pont most tankoltam teli, és nulláztam.
290km mentem, fele tank fogyott.
Mind ezt úgy, hogy utóbbi 2 napban fullra terheltem.
Tegnap 750+380kg-os utánfutós terhet húztam 35km-en keresztül, 3km-t emelkedőn.
Ma 140+180kg teherrel.
Ekkora terheknél, már érzem a benzin kevés nyomaték tartományát.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
gabor9991
őstag
10 éve én is csak benzinesben gondolkodtam, ma már azt gondolom egy dízel se lett volna akkor rossz választás.
120.000 km alatt a megspórolt üzemanyag árát biztosan nem költöttem volna rá a dízelnél jelentkező plusz karbantartásra még akkor se ha minden is elromlott volna benne
Ma annyival jobb a meglévő benzines ,hogy használtan könnyen eladható lenne.
Ha most kellene autót vennem a nyomott ára miatt csak dizelben gondolkodnék. -
Earl_Muttley
aktív tag
@darvinya:
Két hsz-edre egyszerre reagálva.
Ha nincs személyes tapasztalatod, ne puffogtasd ennyire. A dízeleket legtöbbször tényleg amiatt szórják olcsón, mert pl.már én a 2011-es, DPF-es-Euro5ös, Mondeoval se mehetek ki szmogriadó alatt, bizonyos országokban ennél jobban tervezik szép lassan szopatni a dízeleseket.....
Az 1.8D-t nem azért hoztam fel, mert szívó, és emiatt szar, hanem mert egy olyan konstrukció, aminek a turbos verzióját pl. Sierrás körökben is gyűlölik, mert egy betegágy.
Nagyszerviz előtt álló autó lehet benzines is, nem kell ennyire azt hangoztatni, hogy a dízelnek vannak csak akkora szervizei, hogy el kéne adni a kocsit a megjavíttatás helyett. Ennyi erővel minden automata váltó is szar, mert van amelyiknek drága a javítása, miközben simán a kedves extulaj szart az olajcserére "mondván csak ajánlott", vagy hogy minden benzines 15 litert eszik, minden öregautó szét van rohadva. Nem kellenek egy informatív fórumra ezek a fölösleges közhelyek.
Félre ne értsd, nem a személyedbe állok bele, még ha gyakran is cáfollak, hanem abba, hogy ismételten személyes konkrét tapasztalatok nélkül hangoztatsz nagy mellénnyel olyat, amint kb. mindenki megcáfol! A legtöbb "szar dízel"-nél azért benne van az is a pakliban, hogy a legolcsóbb pocsolya üzemanyaggal tankolták, nem érdekelte őket semmiféle olajcsere és más rendszeres karbantartási periódus, se az, hogy a kettőstömegűt minimálisan kíméljék. Aki egy ilyet kifog vásárlóként, vagy így hajtja a sajátját, nekiáll majd bömbölni a dízel szarságáról.Kiszámoltam, hogy életem nyolc évéből kilenc és felet töltöttem apa háborús történeteinek hallgatásával - Louie élete
-
darvinya
titán
válasz Earl_Muttley #26931 üzenetére
Leírtam, mi az ami minden dízelben van, és az mindig megfog hibásodni, és mindegy mit csinálsz.
DPF, stb. nem említettem.
Minden motornak kell, és szükséges a jó karbantartás.A különbség benzin és dízel között, ami működés/működtetésben van.
Míg a benzinnek elég a levegő-üzemanyag-szikra működéshez.
Addig a dízelnek kell a nyomott levegő, ide belővelt üzemanyag, és a legfontosabb tömítetség.
Ebből bármelyik késik, ereszt, dízel nem csinál semmit.
Míg benzines puffokva, durrogva, köhögve, de jár.
Benzinest otthon is megjavítod, dízelt nem.Ha már csinálás.
Ma kicseréltem hátsó dobfékeknél mind a négy csapágyát, mert az a Startline (egy olcsó szar, volt hirtelen) 1.5 hónap után beszart.
Került bele SKF, mert már volt időm kivárni, hogy megérkezzen.
Már csak elsőt kell, de ahhoz kell idő és előkészület, mert ezt utcán érdekes lesz kivitelezni.[ Szerkesztve ]
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
gergobaby
aktív tag
válasz darvinya #26932 üzenetére
Azért a felhasználás sem mindegy... nekem dízelhez köthető javítás az autón a kettőstömegűn kívül nem volt 300k km alatt mióta megvan. Idén átlépi a 400at, amennyivel kevesebbet evett mint a ti-vct (gyors fejszámolás, minimum 2 millo huf) abból nagyon sok mindent kene cserelni, hogy minuszos legyen. Az sem mellekes, mennyivel elhetobb ez az auto mint a tivct volt, pedig kevesebb loero, de van normal nyomatek. Es legalabb az olajat sem eszi eddig koppkopp mondjuk hozzátenném nincs agyon pörgetve, az átlagom sok km óta 4.3-4.4
-
darvinya
titán
válasz gergobaby #26933 üzenetére
Én nem szeretem húzott benzin motorokat, mert azokkal is csak a baj van.
Én CVH -at, egy olyan házaspártól vettem, aki rendszeresen járt ki németbe.
Na ez a motorba már milliós km szám biztosan benne van, s még nem volt megbontva.
Látszik, mivel gyári dolgok vannak rajta, még a csövek is.
Én sem nyúltam hozzá, a folyadékokon kívül.
Nem füstől, stb.
Vezetési stílusommal eljárok 5-6L-rel városban családdal, országúton 4-5L.
Mostani közel 30Ft-al olcsóbb benzin jobban megéri nekem, mivel fogyasztás ugyanannyi.
Igaz, most 6.6L-re jött ki, mikor fullra, vagy túl terhelve használom.
AVIA kúton 340Ft/L 95-ös 370Ft/L D.
Azért ennél a kúton tankolok, mert ennél érzem, hogy a legjobb az üzemanyag.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
ReFleXx
addikt
válasz darvinya #26927 üzenetére
nem a dizel az olcso, hanem a benzines a tularazott.
eleve tobb volt a piacon a dizel, foleg a nagy kocsikbol, erre rajott a dizel botrany, varosbol kitiltasok kulfoldon az import meg megjobban megtolta a dizel/benzin aranyt2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
nagyúr
válasz #21346560 #26922 üzenetére
Azért a gyári könnyű fém felni darabja általában olyan 200k... 😁
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
Sys85
veterán
Ebből a benzines vs. dízel összehasonlításból csak a régebbi benzinesek jönnek ki győztesen.
Mindenki azzal jön,hogy a dízelnél a turbó,a kettőstömegű,DPF,magasnyomású ü.a. rendszer stb...
Ez igaz volt régen.
A mai modern közvetlen befecskendezéses autók többségében is megvannak a fentiek,vagy egy részük.
Szóval annyira már nem olcsóbb egy benzinest karbantartani mint régen.#Honda Hornet 600 CB600FA PC41#Ford Focus Mk3#
-
darvinya
titán
válasz ReFleXx #26935 üzenetére
Ez igaz.
#26937 Gixxer88
Emiatt nem veszek újabb autót.
Amire kell az öreg is megfelel.
Tudom, jönnek azzal, hogy környezet szennyezőbb, meg sokat fogyaszt (nem leharcolt Lada).
Érdekes, az autóm mögött kapok levegőt, míg az új a autó mögött fulladozok.[ Szerkesztve ]
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
gergobaby
aktív tag
válasz darvinya #26934 üzenetére
Nyilvan mindenkinek meg van a maga igazsaga. Ha raszoeulnek, hogy napi szinten autoznom kene a budapesti dugokban, biztos valtanek, de amig hetvegente megyek felvaltva 150 vagy 500km-t a csaladokhoz, erre nem talaltam sokkal jobb benzines alternativat. Regota szemezek a par eves Swiftekkel, de rengetek rafizetessel kapnek egy alacsonyabb komfortu autot, ugyhogy egyelore nekem csuszik ez a projekt
-
bajnokpityu
félisten
Olyat nem csinálhat egyetlen törvénykezés se, hogy diesel off. Olyat, hogy eur 5 előtti belsoegesu off, olyat igen. Nyugaton már bőven normalizalodott a diesel para. Lesz még itt reneszánsz, ahogy rajonnek mennyi előnye van egy mai dieselnek,es épp hátránya sok nagyon van.. Nagy nyomású, reszecskeszuro, turbo, egr, kettomegu mindkettőn van. Csak egyik jobb hatásfokú, nagy tömegu kocsik esetén pláne. És csomó direktbefecsis kocsi megy környezetemben tönkre. De persze azzal nem lehet mit tenni, ha csapból is a folyamatos felre tájékoztatás megy, hogy a diesel szar. Egysegsugaru User a lefingott fos dieselekbol indul ki..
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
#21346560
törölt tag
válasz bajnokpityu #26940 üzenetére
18 éves Mondeo MK3 benzines 1.8-am van (mazda motoros), és már fél éve folyamatosan nézegetem az 5 éves (és fiatalabb) autókat, hol meggyőzve magam, hogy jó lesz az, hol meggyőzöm magam, hogy tök fölösleges lecserélni....
-
gabor9991
őstag
válasz bajnokpityu #26940 üzenetére
Ahol dolgozom, ott dízel injektor gyártásához is készítünk szerszámokat.(Itt készülnek ezek, mert itt csak a felét kell fizetni mint egy német gyári munkásnak kellene Németországban)
Ma ott tartunk, hogy a Bosch brazíliában és kínában ugyanúgy gyártja a dízel injektorokat mint eddig.
Vagy Amerikában a cummins.Vagy sorolhatnám a gyártókat világszerte ahol nem lövik tökön saját magukat önként.
A véleményem az erről az autóipart sújtó helyzetről, hogy
ameddig idióták irányítják az uniót, és a világot az autózás tönkretételével akarják megváltani addig itt a dizelekre majd hamarosan a benzinesekre is, de 10-20 év múlva amikor majd az autónként 500 kilónyi akkumulátorral kell kezdeni valamit, akkor majd már az elektromos autókra ( robogókra, rollerekre, bármire)is ujjal fognak mutogatni hogy az tehet majd az akkor jelentkező problémákról)
Hanula Barna ugye az előadásán bemutatta, hogy 1000000000000milliárd euróból sikerült nulla grammal csökkenteni a co kibocsátott mennyiségét....
Mindeközben százezrek válnak munkanélkülivé ágazatok mennek tönkre, majd a meggyengült cégeket fillérekért felvásárolják a kínaiak, mint ahogy sok más ágazatban ez a folyamat már lejátszódott és majd ők működtetik tovább az egészet.
Az idióta döntéshozók nem tanultak ebből és sajnos nem is fognak, mert ahol ők élnek ott nagy a jólét és azt gondolják az egész unióban meg lehet csinálni azt amit mondjuk a leggazdagabb országai az uniónak elbírnak.
Amin meg lenne mit reszelni azzal meg nem foglalkozik senki.[ Szerkesztve ]
-
troll81
addikt
Sziasztok ha valakit érdekel mk2 kombi [link] persze a zsebbe nyúlós az ára sajnos
[ Szerkesztve ]
-
darvinya
titán
válasz gabor9991 #26942 üzenetére
Azért baj, mert próbáltak valami tenni, hogy élhetőbb legyen a környezet.
Igaz, hogy valójában semmi köze a környezet védelemnek a meghozott előírások.
Nem idióták csinálták, csak egyszerű azonnali gazdagság hajhászok.
Eladták magukat, meg most jó sokat kapok.Természet mindig vissza fog vágni, mert nincs energia büntetlenül mostani tudás alapján.
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
Real_Necro
veterán
válasz #21346560 #26941 üzenetére
Én a 2011es fl dízelem utódját keresem. Tetszene az ST Focus, de a sportfutómű nem lenne a család barátja. Az MKV mondeo nem biztos, hogy sok újdonságot hozna, bár a vignale tetszik.
Egy Edge lenne az álom, de túlmegy a keretemen.„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Real_Necro #26946 üzenetére
Újabb Mondeo esetén szerintem az infotainment jelentene előrelépést, már az is számottevő tud lenni összességében. Viszont az Edge elég impresszív tárgy, vettem át pár Fordot, de szerintem dobogós helyre tenném. 2018.08-ig még volt belőle a PSA eredetű 180 lovas 2.0 TDCI, mellé kézi váltó, aztán kész. Bár nem vagyok emeletes autó párti, de használat függvényében lehet, hogy várnék/spórolnék kicsit még rá.
[ Szerkesztve ]
-
Real_Necro
veterán
válasz molnarpeter #26947 üzenetére
Ess szerint meg az újat érdemes választani, mert azok bolygóműves váltót kaptak.
A manuális váltós közel 10 misi, de ahogy látom van még st-line vonal is.[ Szerkesztve ]
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
darvinya
titán
válasz molnarpeter #26947 üzenetére
2000 utáni PSA-Ford motorok biztosan jó választás. [link]
Inkább úgy írom, miért van ennyi tervezési hibájuk ezeknek a motoroknak.
Főleg, hogy nagyon érzékenyek a karbantartásra.
És ez használt autónál hatványozottan igaz.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen