Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Dißnäëß

    veterán

    válasz gabor9991 #28032 üzenetére

    3 kalciumos ilyenolyan űber akksim bánta, nem volt kevés pénz anno még. Banner, Exide, meg mittomén már mi volt a harmadik (nem Jász Plasztik 1st gen), 2-3 hónapon belül. Az a kálvária, atyaég.. mindig havert hívni, hogy bikázzuk be, meg imádkozni, hogy induljon, ne csak berregjen végig a műszerfal... Mindenesetre nem messze onnan, szintén Dunakeszin a Kállay Ford szerviz rázta gatyába végül, a ceruza jól fogott, de a munka oké lett. Facebook-on még negyed évvel később is volt 1-2 mondatváltásunk az új tulajjal, normális csóka, tőle tudom, hogy csak dízelt kap meg olajat vétel óta. (Túl jól rendbe rakattam, még egy kormánymű felújításom is volt, búgás miatt) :D

    Egyébként egy 100-ezres autónál még nagyon morci lennék ilyen esetekben, de egy 200+ -ezres autónál ha GYANAKODNAK mondjuk 4 injektorra és megtörténik a csere, aztán mégsem az, már szolídabban állok hozzá. Hiszen ez kilométer, így még ha szívom is a fogam a költség és további nyomoznivaló miatt, azért 4 új injektor nem ugyanaz, mint 4 öreg. Függetlenül attól, hogy milyen eredménnyel lehet ezeket ilyen olyan varázsmódszerekkel felújíttatni és megmókolni (jó magyar módra) :D , hogy x-ezer km-en át még elfogadható legyen ismét a befecskendezés/porlasztás minősége. Ez sokat futott autónál már enyhítő körülmény a "bűntettel" szemben :D De cimbi is ESS fanboy, szóval van amit valszeg tudnak azért, még mindig jobban, mint a legtöbb szerviz.

    POKE 16017,44 ..... SYS 2077

Új hozzászólás Aktív témák