- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Oukitel WP35 - az 5G-s faék
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Samsung Galaxy Z Fold3 5G - foldi evolúció
- Íme az új Android Auto!
- iPhone topik
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
Hirdetés
-
Minden előzetest megerősít a TENAA a Razr 50-nel kapcsolatban
ma Az előzetes információknak megfelelő formában és specifikációval regisztrált a Motorola következő kagylója a TENAA adatbázisában.
-
Kooperatív akció-kalandjáték lesz a Sanctua
gp A premier kicsit még odébb van, jövő év közepén érkezik a PC-s verzió.
-
Nem gyárt több LCD tévépanelt a Sharp
ph A cég bezárja utolsó, Sakaiban található üzemét, amivel egy korszak ér véget.
-
Mobilarena
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
tobias88888
őstag
2010es ford fiestánál normális dolog a fordos rádiónál hogy alig fogható valami? Pesten is talán 5-6 adó van, de például a rádió 1 minősége is néha jó néha nem. Antenna ránézésre nem sérült
[ Szerkesztve ]
-
A Zéé
addikt
válasz tobias88888 #28552 üzenetére
Antenna talp és antenna csatlakozására nézz rá, esetleg kicsi csiszolópapírral, vagy fém gyapottal csiszolt meg.
Just a simple Lineman...
-
őstag
válasz oliwire #28546 üzenetére
Rezaw-ot vettem én is és még valaki innen akinek ajánlottam, teljesen meg vagyok elégedve vele, nem bűzlik és bírja a strapát is Pakolásztam már bele amikor szerelni mentem...
Másik dolog, hogy egyszerű kirázni, mert ilyen szilikonos, nem ez a merev fajta gumi."The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
zsolt1225
aktív tag
Nekem szerencsém volt és a kocsival együtt volt a csomagtértálca, plusz télre gumiszőnyeg kompletten, már azt használom. Volt benne sima szőnyeg is
-
#27070592
törölt tag
válasz westcoastog #28522 üzenetére
Hi, volt egy megérzésem hogy nem is szíjas hanem láncos
Az hasznos dolog ha kedved, időd és helyed is van ahol foglalkozhatsz az autóval. Én is azt szeretem ha én csinálom az autót, de legalábbis jelen vagyok és látom mi történik.
Egyébként egyben van az autó, a fotó alapján. Én is gondolkodtam ezen a Mondeo generáción anno, aztán mk1 Focus lett belőle. De nem bántam meg, most hogy a futómű rendbe lett rakva és úgy viselkedik az úton ahogy az elvárható, teljesen elégedett vagyok, és még gyári motoros napfénytető is van hozzá (ezért vettem ezt a példányt, ez volt az egyik alapkritérium) -
erdey_a
őstag
válasz darvinya #28560 üzenetére
Tartályból motorba megy a víz először, nem a hűtőbe.
ez valami csubakka védelem? hogy jön ez ide? ki állította az ellenkezőjét?na reszeljük még kicsit a fingot. pont azért kell meleg motornál légteleníteni, mert addig nincs a hűtőben keringés. ha a hűtőben levegő van, akkor annak a helyére idővel a lötty megy, remélem ebben egyetértünk. a lötty pedig a tágulásiból fog a levegő helyére menni, a levegő meg megy a tágulásiba. fagyálló cseréjekor a hűtőt légteleníteni kell. ha ezt nem teszik meg, vagy nem rendesen teszik meg, akkor levegős marad a hűtő. idővel kimozogja magát jó esetben, de a lé a tágulásiból így "elfogy".
a lakás fűtése éppen így működik. ha kizárom a radiátort a rendszerből, akkor légteleníteni sem tudom. ha légtelenítem, az egész rendszerben csökken a nyomás, "elfogy" a víz, a kazán feltöltést kér.Random gugli találat:
Az utolsó fázisban indítsd be a motort, és néhány percig hagyd, hadd járjon üresben. Várd meg, míg a motor felső, nyitott hűtőzáró sapkával felmelegszik. Ezután tekerd/nyomd fel az utastéri fűtést a max. legmelegebb fokozatra. Ekkor ellenőrizd le, hogy a hűtőfolyadék kering a hűtőben, azaz, hogy nyitva van-e a termosztát. Ha úgy látod, rendben áramlik, rakd vissza a hűtő zárósapkát, és töltsd fel a kellő szintig a fagyállókeveréket a kiegyenlítő tartályban.Vérboci
-
westcoastog
veterán
válasz #27070592 #28558 üzenetére
Igen szerencsére láncos.
Nem szeretem nagyon kiadni a kezemből az autómat, na meg nem tudok műhelyóradíjat megfizetni, meg aztán kitudja mi kerül bele alkatrészként és mennyiért kiszámlázva.Az előző tulaj felújítatta a külsejét/belsejét teljesen, na meg ismertem az autót régóta, ezért vettem meg nagy bizalommal, sajnos a műszaki részére annyit nem áldozott már valószínűleg, március óta 320 ezer forintot tettem bele de még van jó pár dolog amit meg kell csinálni. Bal küszöb sarka is el van rohadva, pedig kétszer is volt fényezés előtt lakatosnál, de az is csak a pénzt vette el, munkát nem adott.
Próbálom szép állapotban tartani, még egy kis pénz és műszakilag is rendben lesz, aztán remélem gondok nélkül elleszünk pár évig.
-
Kephamos
addikt
Én vagyok a hülye vagy Mk3 Focushoz a shellnél kapható ablaktörlőlapár tényleg a hulladék és kiesik a helyéről?
-
darvinya
titán
válasz Kephamos #28568 üzenetére
Én homasita -ban vettem egy márkásat drágán, s abban nem volt olyan illeszték, ami bekattana a kampós ablak törlő karba, pedig autóhoz való(még ráírták is).
Megoldás az volt, hogy a külön lévő illesztékből kellett hozzá kérni, hogy jó legyen.
Emiatt írtam, hogy lehetséges.[ Szerkesztve ]
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
mmdms
addikt
Sziasztok!
Egy hete vettem egy 2003-as 1,3i Fiestát, gyári 15"-os alufelnin van a nyári, 14"-os lemezen van a téli gumi. Az lenne a kérdésem, hogy az alufelni csavarjai kellenek a lemezfelnihez is? Van egy B5 passatom, ott tilos ugyanazt a csavart használni, de nem kaptam a kocsihoz másik csavarokat. Köszönöm előre is ha tudtok választ adni.
ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?
-
ldn218
tag
válasz erdey_a #28576 üzenetére
Jó gumi ment bele. A szerelő ismerőseim véleménye is a zajosságot hozta fel lehetséges hibának. 13 év alatt 1 gyári szett utána a belehuzzott ( de csak rövid ideig ) utána egy valeo szett. Ami jelenleg is benne van. Adtam egy esélyt a belehúznásnak de többet nem. A minőségi lapát nálam tovább bírta hosszú távon az az olcsóbb.
[ Szerkesztve ]
-
mmdms
addikt
válasz ReFleXx #28575 üzenetére
Ilyenek, akkor ezek azok, köszönöm! De azt hiszem veszek újakat, elég leharcolt állapotban vannak.
Lenne még pár kérdésem:
-Hogyan tudom az órát beállítani a műszerfalon?
-Van-e valami lehetőség fejegység beszerelésére, kazettás vacak van benne. Jó lenne egy usb-microsd valami, de már egy cd-aux bemenetnek is örülnék. Vettem már egy fm transzmittert, de a kulcs kivételekor se áramtalanítja a szivargyújtót, mindig ki kell húznom...
-Utólag felszerelhető műanyag kerékdob az első kerék köré, illetve "sárvédő" nyúlvány?
-És végül, ez az 1.3-as motor tényleg nem akar 3ezer felett semmit se csinálni, vagy csak nálam nem megy egyáltalán? Ennél még a ladám is sokkal erősebb volt.ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?
-
TommyX_
őstag
1. Kérdésedre
2. Megoldható lenne.
3. KérdésedreHand's Up Music isn't dead \O/ | Ford Puma A Driver's Dream
-
Drughi
addikt
Ma sikeresen lemerült az akkum. Nem volt mai darab, így bikázni kellett.
Erre a műszerfal világításra nincs valami megoldás? Hogy ha lezárom az autót a műszerfal ne világítson még kitudja meddig...
Illetve ha véletlenül a szivargyújtóba hagyom az autós kamerát bedugva, akkor az se menjen már, ha a gyujtást leveszem. Ez eléggé idegesít.[ Szerkesztve ]
Pixel 7a
-
oliwire
őstag
Fogyasztás téma: most tankoltam teli vissza a kocsit, computer 7,6 L/100 km-t mondott, Sprintmonitorra feljegyezve a km-t és a visszatankolt mennyiséget 8,27 L/100 km lett a valós. Ez normális? Lehet kalibrálni, hogy közelebbi értéket mutasson?
-
gabor9991
őstag
válasz oliwire #28582 üzenetére
Nem pontos az átlagfogyasztás kijelzése, nálam 10 éve bő fél literrel többet mutat mint a valós fogyasztás, mondjuk ez a ritkább mert általában inkább kevesebbet szokott mutatni egy fedcomp mint a valós fogyasztás.
Kalibrálni úgy tudom nem lehet mert talán a befecskendezési időből kalkulál.[ Szerkesztve ]
-
flymi
addikt
Hátsó lámpába kizárólag tolató halogén égő helyére milyen led fényforrást ajánlotok?
Ezt az Osram-ot néztem, tett már be valaki ilyet és ha igen működött? Nem zavart be a can rendszernek?Illetve pótféklámpa izzó w5w ha jól tévedek?
[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
oliwire
őstag
válasz molnarpeter #28584 üzenetére
Persze, minden tankolás után nullázom a fogyasztást, és a megtett km-eket. És abból számolok következő teletankoláskor. Mindig tele szoktam tankolni.
-
flymi
addikt
válasz oliwire #28582 üzenetére
Mindössze egyszer számoltam az idén nyáron fogyasztást (elsőre ráadásul hibásan ) az elmúlt két év alatt , lusta vagyok na.
Mivel 90%-ban városban használom (klímával,fűtéssel, fluxuskondenzátorral), így 11 liter fölött járok el vele, de nem érdekel. Autóút 6,5-6,7 lityi környéke. (1.6b)/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
Drughi
addikt
válasz oliwire #28587 üzenetére
Én még ugyan csak 1x tankoltam meg, de terveim szerint csak 4-5 tankolásonként nulláznám a mérőt.
Vezetem excel táblában, illetve drivvo app-ban a fogyasztást. Majd összehasonlítom.
Suzukinál pl 69 teli tankolás után is 0,1 dl volt az eltérés a fedcomp és az excell között[ Szerkesztve ]
Pixel 7a
-
#27070592
törölt tag
válasz westcoastog #28564 üzenetére
kitudja mi kerül bele alkatrészként és mennyiért
Ehhez már volt szerencsém, 13k-ért (+6k munkadíj) kaptam egy vízpumpát ami nekem netről 8k lett volna. A szervíz gondolom a plusz saját kedvezményes árán kapta, 5k-ért..Jó lakatost pedig nehezebb találni mint jóindulatú tüdőrákot kb. Nálam is jóízűen elfogyasztotta a rozsda mindkét küszöb hátsó harmadát, gyakorlatilag restaurálni kellett azt a részt. Persze mit várjon az ember egy 18 éves, vaslemezből készült járgánytól, ami télen-nyáron szabadban alszik..
Egyszer lehet hogy lesz majd egy porszáraz (és pormentes) fűtött garázsom. Talán. -
flymi
addikt
válasz oliwire #28594 üzenetére
2005-ös kombi.
A vezetési stílusom változó, attól függ rajtam kívül van-e más (családtag) is a kocsiban.
Ezt egyébként a nyáron hoztam össze 100%-ban városban, klímával.
Számolt érték: 11,3 l/100km
Fedcomp: 12.9 l/100kmFedcomp általában 10,5-12 közt szokott mutatni városban, hosszabb távon autóúton 6,5-6,7. Pályán velem nem járt még.
Tehát mint kiderült a fedélzeti fölé lő, így valóságban kicsit kevesebb a fogyi de mint mondottam volt korábban, nem igazán érdekel.
Általában havonta egyszer begurulok a kútra negyed tanknál álló (szintén csaló) mutatóval és teletankolom.[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
őstag
válasz oliwire #28563 üzenetére
Na az jó, akkor majd várjuk a véleményt
Fogyasztás témába bekapcsolódva, nálam most vegyesen M0 és belváros (40 / 60%) napi szinten 8,2 - 8,3-ban áll meg. Motor az a sima 1.6 szívó, viszont nem nulláztam még amióta megvan Lassan 2000 Km amit beletoltam, de próbából majd egyik telitanknál nullázom és elkezdem vezetni majd a Spritmonitoron, kíváncsi vagyok én is a valós fogyasztásra. Kipróbálok majd egy ilyen egy kattanásos telitankos számítást is, persze ugyanannál a kútnál és fejnél, hogy tutira menjek, mert az viszonylag pontos számítás.
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
westcoastog
veterán
válasz #27070592 #28596 üzenetére
Na akkor tudod miről beszélek.
Van flex, hegesztő is, még a végén megcsinálom azt a küszöbvéget. Igaz van karosszéria lakatos rokon.
Nem az hogy mit várjon az ember, hanem az hogy elviszik az autót egy állítólagos szakemberhez, aztán a fényezés is olyan sok helyen hogy szebbet tüsszentek. A küszöb sarka miatt meg kétszer vitte vissza az előző tulaj, de úgy nézem csak le lett pacsmagolva meg festve, javítva nem. Pénzért azért tartotta a markát.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest