- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Poco X6 Pro - ötös alá
- iPhone topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Oukitel WP35 - az 5G-s faék
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy Z Fold3 5G - foldi evolúció
Hirdetés
-
Az EU szerint a ChatGPT még mindig nem felel meg a szabványoknak
it Az EU adatvédelmi tanácsa azt mondja, hogy a ChatGPT még ma sem felel meg az adatpontossági szabványoknak.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Visszatérne a PC-s kliensbizniszbe az NVIDIA
ph A Bloomberg videointerjújában utalt erre a Dell és az NVIDIA vezére.
-
Mobilarena
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
darvinya
titán
Sikerül OMV kúton beégni.
Mondom, lökök bele egy kis benyát Mondiba, eddig oké.
De hol a francba nyitható tank fedél.
Nyomgattam távirányítót, stb., 5 perc körbe-körbe járkálás után feladtam, s majd otthoni parkolóba jobban átnézem.
Parkolóba ismét körbe járkáltam…járkáltam.
Aztán emlékemből, amit szemem sarkából memorizáltam, hogy van egy kar vezető ülés mellett a padlón.
Ezt, akkor be tudtam csomagtér ajtónyitónak.
Mondom ránézek, hogy biztosan csomatér ajtónyitó-e.
Hát nem, tanksapka fedél nyitó.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
dellfanboy
őstag
rendeltem a kovacsautotol gyertya/kabel/trafo[gyujtotekercs] kombot. a problemam a trafoval az hogy cikk szam szerint jo, viszont a csatlakozoja [elektromos] nem... ilyenkor mit lehet tenni? van ilyen adapter ami orvosolja ezt a problemat. termeszetesen a trafot mar kibontottam, igy csere ugrik... az mar mas kerdes hogy miert van mas csatlakozoja mint az eredetinek ami ugye ovalisnak ovalis, csak a mostani kisebb.. (es mintha a tuskes is a mostaniban nagyobbak lennenek mint abban ami uzemel)
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
darvinya
titán
válasz dellfanboy #33102 üzenetére
Reklamálj nyugodtan, mert még nem építetted be, stb.
Írd meg, hogy cikkszám alapján más csatlakozónak kell lennie.
Viszont ugyanazon cikkszám alatt, azonos szériába van eltérés 12/16V-nál.
Ezt legegyszerűbben csatlakozóval lehet megkülönböztetni.cappa72
Igen, ez az apró változtatás elég volt, hogy hülyét csináljak magamból.
Más
Milyen jelzés van fagy ikon felett?
Szélvédő mosófolyadék üres?
Mert sárgán világít.[ Szerkesztve ]
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
őstag
válasz darvinya #33101 üzenetére
Gugli a te barátod is Hál Istennek nálam nincs ilyen a Focusban, de még annak az esélyét sem hagyták meg, hogy el tudjam hagyni a tank sapkát. Felemelő érzés volt amikor a Vectra tetejéről lerepülő tanksapkát láttam a középső visszapillantóban Az volt a mázlim, hogy nem jött senki mögöttem, de a sapka az nagyon elszállt valahova a zöldbe és nem találtam meg
szerk: Fagy ikon fölöttire keress rá a felhasználóiban, mert tuti benne van
[ Szerkesztve ]
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
Joker88
őstag
válasz darvinya #33101 üzenetére
hát te még jobban jártál mint én
mikor ősszel visszahoztam a a karosszériástól a kocsit, én is OMV-> tankolás -> egy ideig ment,majd locsogott a benzin a hátsó kerék mögül
kiderült, hogy a drága lakatos,miközben csinálta a hátsó sárvédőt,benzintöltős részt , ugye flexelgetett ott,véletlenül belenyírt a tankolócsőbe a benzin míg kis sebességgel csorgott,semmi gond nem volt,de ahogy engedtem jobban, megtalálta a benya a lyukat
/persze,utána javította,kicserélte a csövet garanciában /
In loving memory of Garrett Lockhart
-
n1nja
tag
"hülye" kérdés: az normális, hogy motorfék üzemben a vízhőfok (hengerfej hőmérséklet) először felfelé indul el, majd utána kezd el hűlni?
-
őstag
válasz Joker88 #33106 üzenetére
10 pont ! Hozzá viszed még mindig az autót? Jó, hogy valaki nem dobott le egy égő csikket valahol lakott területen ahol araszoltál, vagy hasonló, mert akkor lett volna ott Drágán add az életed effekt, csak autóval, nem repülővel
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
#27070592
törölt tag
válasz molnarpeter #33097 üzenetére
Valaki írja egy kommentben hogy jobb lett volna ha motorozik ez a Krisztián, mert ilyen reflexekkel már rég halott lenne és a mostani Árpád hidas történettel sem szivatott volna meg több ezer embert akik ott kamilláztak a dugóban. Plusz a Volvo-t vezető úr/hölgy is járhat majd picit a bíróságra. Tény hogy nem adta meg az elsőbbséget de hozzá sem ért a Mondeohoz, ami először simán elkerüli az ütközést a sávváltással, de ahelyett hogy marad a középső sávban és onnan hisztizik egy kicsit, neeem.. visszavág a Volvo elé, (szerintem) kicsit beleugrik a fékbe, ettől hátul elmegy a tapadás, picit belekap még a kormányba is hogy biztosan elinduljon az autó hátulja, és attól a pillanattól már csak utas..
Gond szerintem hogy néhány ember képtelen felfogni a vezetésre alkalmatlan állapotát. A beütött dátum szerint még x évig érvényes a jogsija, tehát joga van bármikor autóba ülni és vezetni.
-
gabor9991
őstag
válasz dellfanboy #33102 üzenetére
Simán visszaveszi a kibontott alkatrészeket is.
Én is vittem már vissza tükörborítást, szó nélkül visszavette miután megnézte hogy nem sérült -
válasz gabor9991 #33096 üzenetére
Ez meg a másik. Bár ezt most vizsgálni fogják.
3311 camelferr, szubjektív, de lassítással elkerülhető lett volna a baleset. Én nem látom hibásnak a volvost, benézte ennyi. Nem jaszkarizik a mondeos nem lett volna semmi.
[ Szerkesztve ]
Fékezz ballal és fasza gyerek vagy :)
-
-
-
#27070592
törölt tag
válasz patomi #33115 üzenetére
Én sem tartom felelősnek a volvost. Egy jó ügyvéddel minimális ejnye bejnyével jöhet ki az ügyből, mert a Mondeo először kikerülte. Mindenki sértetlenül mehetett volna tovább. Pesten szerintem naponta ezer ilyen eset előfordul, amiből nem lesz baleset csak egy kis anyázás. Ebből nem anyázás lett hanem egy (fölöslegesen) kukára tört autó. Még abban az esetben is ha teljesen féktávon belül fordult volna a Volvo a Mondeo elé, egy vészfékezéssel a ráfutásos ütközés energiájának döntő részét megfogták volna a lökhárítók a két autón. Betétlap, csókolom. Így viszont több körös jogi hercehurca lesz. Én egy bíró helyében ezt a hülyét beutalnám egy alapos orvosi alkalmassági vizsgálatra.
-
-
őstag
válasz darvinya #33116 üzenetére
Egyszer a Vectrás időszakomban én is jártam így az M3 bevezetőn, konkrétan innen fordult ki elém a saját sávomba egy Punto, de szerencsére meg tudtam volna állni, viszont a mellettem lévő középső sáv üres volt, így inkább szépen átfolytam, nem rántottam a kormányon, mert kb. 70-el haladhattam. Alapból számítok rá ha a külső sávban haladok, ezért igyekszem mindig a megengedett alatt maradni az adott útszakaszon.
szerk. Hasonlóan reagáltam, vagyis egy közepes duda, de közben azért húztam rá az eget természetesen
[ Szerkesztve ]
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
darvinya
titán
válasz patomi #33117 üzenetére
Aki jaszkarizni akar, az tudjon meg autóját vezetni.
ESP hamar megtudja viccelni az embert.radi8tor
Hétfőn olyan fáradság tört rám, hogy fáradt voltam vezetéshez, 16-kor hazaérve, lemondtam az autó vásárlást.
Mert már nem mertem autót vezetni, mert fáradság miatt a rutin vezetés tört elő.
Azaz váratlan, helyzetekre 10x-20x-os reagálási idő volt.
Mikró alvásról nem beszélve, ami sötétedés előhoz.
Ez az eset is akkor történt, de az már nem front hatás amit bemutatott vezetésből.csabex2007
Nem jártam volna jól, ha kikerülöm, mert akkor szembesáv mennék, és teli kaptam volna.
Jobbról kerülés sem lett volna megoldás, mert leágazás enyhén lefelé dől, s akkor szalagkorlátot kapom telibe.
(Hely 6-os Nagytétény leágazás a raktár épület mellett)Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
gabor9991
őstag
válasz darvinya #33122 üzenetére
Nem tudom mit értesz az alatt hogy az esp megvicceli az embert
Direkt szórakoztam vele mikor volt egy kis hó, a Focus esp rendszere olyan bolondbiztos hogy a havas úton a kanyarban szinte alig lehet megmozdítani a hátulját ugyanott az f11 BMW simán körbeforgott pedig az prémium autó elvileg
Na ehhez képest érdekel hogy száraz aszfalton milyen vicces dolgokat művel az esp? -
oliwire
őstag
Ezt már stabil üzemmeleg motornál, vagy még épp melegedő motornál tapasztalod?
-
-
HARDVERAPRÓD
válasz #27070592 #33090 üzenetére
Elég érdekes esett, igen. Egy biztos a volvo hibás!
Szerintem azt azért szögezzük le, hogy nem tudjuk, hogy ki hogy reagál egyes hírtelen helyzetekre. Nem tudjuk mennyi 10-ed másodperce volt reagálni. Plusz nem mi vezettünk, lehet ugyan így teszünk mi is. Biztos lett volna jobb megoldás is, ezt nem vitatom! De ha valakinek neki kell állni az a volvo-s, és nem a mondeos bármilyen rossz döntést hozott is.[ Szerkesztve ]
-
#27070592
törölt tag
válasz Pyttawrx #33134 üzenetére
Picit túlragozzuk szerintem, nem akarom ismételni magam. [link]A #33118 ban leírtam. Ha volna belső kamerás felvétel, persze egyértelműbb lenne a szituáció.
-
_NCT
őstag
Sziasztok! Létezik, hogy a sima Ti-VCT motorokkal szerelt C-MAX-ot de még a kombi mk3 mk3.5-et is úgy kell vadászni? Dízelből meg Ecoboost-ból szinte 2x 3x annyi van (ez főleg a szopófaktoros 2011-2014 közötti 1.0/1.6-ra igaz). Vagy én állítottam be valami nagyon spéci szűrőt hahun? Arról nem is beszélek, hogy a piac zöme német import, kereskedőtől.
Kedvencem a 125Le-s Ti-VCT lenne,de úgy tudom csak a motorvezérlő program más a 115 és 125 között.
[ Szerkesztve ]
-
darvinya
titán
Dízellel dunát lehet rekeszteni, már mk 2.5-est 300eFt-ért kapsz.
Mert mindegyik elérte motorgenerált, azaz nagy nyomású és porlasztó csúcs cserét, stb.
Ti-VCT-ből meg csak Német lesz, mert ezeket nagyon ritkán adják el.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
Joker88
őstag
válasz darvinya #33138 üzenetére
meg,bár annyira nem értek hozzá,de az ilyen dízelesekre mindig azt az egy szót használják,hogy " kettőstömegű lendkerék " ha tartalmazza az adott motor és ha rossz lesz,sok nulla szerepelhet a javítási árban.. de ezt mint nem hozzáértő mondom..
[ Szerkesztve ]
In loving memory of Garrett Lockhart
-
molnarpeter
nagyúr
Nem a leggyakoribb, az biztos, zöme kisebbik dízellel ment szerintem, és azok a céges vásárlások kerülnek pár évesen értékesítésre, magánszemély szerintem tovább megtartja, ha újat vesz.
Mivel ismerem az eladót, ezeket megnézném: [Focus], [C-Max], de amúgy annyira olcsó a gázolajos/túlárazott a piacon minden szívó benzin, hogy szerintem a megmaradt százezreket félretéve vésztartalékba az sem elvetendő, nyilván használati mód függvényében.
Focus mk3 1.6 szívó nekem 85, 105, és 125 lóerővel rémlik, de én is úgy gondolom, hogy nem nagyon van fizikailag eltérés, valószínű egy chipes megtalálja az összes lovat benne, meg még párat Mondeo vonalon Predrag Todic szokott ilyet csinálni dízellel, lehet tud mondani infót a benzinesekre is[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Joker88 #33139 üzenetére
Szívó benzinhez képest ami drága, az a befecskendező rendszer, turbó, részecskeszűrő, és persze a lendkerék. Arra mondjuk elég kicsi az esély, hogy mind egyszerre letérdeljen, főleg tisztes karbantartás és megfelelő használat mellett, szóval aki annyit megy, hogy pl egy év alatt megspórolja valamelyiknek az árát, annál jó eséllyel pluszban jön ki a végén a matek
-
_NCT
őstag
válasz molnarpeter #33140 üzenetére
Ezek már túllógnak a kereten sajnos, de köszi. Elmondom a történetem: 1.5M-ért vegyünk autót, házvásárlás előtt nem nagyon akarunk drágát, de csak benzin jöhet szóba, mivel városi/falusi rohangálós lesz, havonta 1 alkalommal max hosszú táv. Pár hét után realizálódott, hogy 1.5-ért a 11-15 éves hulladékok vannak mk2 és mk2.5-ből. Na jó, toljunk a kereten, mivel hosszútávon kifizetődő egy fiatalabb autót fenntartani, talán a rozsda is később jelentkezik. Elmentünk megnéztünk pár autót, beültem egy mk1 C-MAX-ba, majd egy mk3-as kombi fókába, illetve egy mk2.5 kombi fókába. MK2.5 kiesett, ne haragudjatok hogy ezt mondom, de mk3 után kicsit ódivatúnak tűnt. Eldöntöttem, ha van rá lehetőség egyterű kell, C-MAX lehetőleg 2011 utáni szopóbenyás, vagy mk3-3.5 fekete kombi fóka. Most ott járok, hogy 2.7-3M max körül nézegetek és még mindig nagyon kompromisszumos. Ami negatívum a szívóbenzinnél, az a nyomaték hiánya, de megnyugtattam magam 2 literes motor alatt ez így is lesz. Kínomban már a TSI vonalat is nézegettem, de a Ford-hoz képest nekem a VAG beltere túl homogén (ugyanezek miatt nem lesz Toyota sem).
A dízel nem hogy pár százassal, majdnem 4-500-al olcsóbb, mint a benzines, de sajnos ha jó állapotú példányt is találok, tuti meg fogja ölni a városi használat.
[ Szerkesztve ]
-
darvinya
titán
válasz molnarpeter #33141 üzenetére
TDCI-nél először csúcsokat gyilkolják le, aztán ügyeskedés után nagynyomásút, s végén kettőst.
Röviden motor generál.
Ezt már tulaj nem vállalja be, mert 7 számjegyű végét üti.
FB csoportban teli van ilyen hibás dízellel.
Ilyen max. annak éri meg, ha fuvaroz, s kitermeli.
De családi autónak.Joker88
Igen, az is, de az annyira nem nagy tétel lenne.
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
molnarpeter
nagyúr
Mk2 fóka volt DPF és talán kettőstömegű nélküli 1.6 dízel (a 90 ló körüli verzió), marad a befecskendező rendszer (beszállító passz ), és egy szimpla wastegate-es turbó... Meg a szmogriadó para (2 évente egy hetet még bérelt kocsival is egyszerűbb megúszni mondjuk).
TSI-t vagy új szíjasat néznék, avagy MQB platformban, vagy ha az is kilóg, akkor láncosból talán-talán az 1.2 az egyszerűbbik, viszont annál meg az olajfogyasztás kockázata jobban fennállhat. Esetleg még ott a 102 lovas 1.6 MPI szívó benzin, vagy az 1.9 és 2.0 PDTDI motorok DPF nélküli verziói.[ Szerkesztve ]
-
Pippen
csendes tag
válasz Csabex #33121 üzenetére
Ó,hát az egy nagyon klassz hely.Minden nap ott fordulok ki.Volt már olyan hogy benéztem kb. a felüljáróig üres volt a külső sáv de valami isteni sugallatra kivártam egy kicsit,erre pont akkor jutott eszébe a melósjárat Suzukinak hogy a középső sávból kivágódjon a külsőbe mert az milyen jó üres.
Na pölö ilyenkor mi van ha kifordulok elé?
Anúgy itt csak az megy nyolcvannal aki friss jogsis,vagy nem tud többet az autója.[ Szerkesztve ]
-
A Zéé
addikt
TSI-ben, meg kb. az összes turbós benzinesben már benne van minden, ami miatt "a dízel rossz". Ti-VCT-ben meg az okoskerék a varázsszó, ha az tönkremegy, az is 100k feletti összeg. Ez van sajnos, nincs kompromisszum mentes használt autó, és nincs már olyan, hogy bolondbiztos konstrukció.
Just a simple Lineman...
-
_NCT
őstag
Igen, sajnos kezdek rájönni, ha nyomatékot is akarok, akkor vagy marad a turbóbenzines felhozatal és reménykedek, hogy nem lesz hengerfejes az autó. Az első autóm (1.6-os renyó, okoskerekes, sosem volt gond vele, mármint az okoskerékkel, az autóval már annál több ) eléggé vérszegény volt és másodiknak jó lenne valami nyomatékosabb autó (asszony dízelen tanul, sosem vezetett autót, de a benzinesnél megkérdezte, hogy van-e valami baja az autónak, vagy fojtást tettek bele hogy ennyire nem megy? az is egyterű) Nem is tudok hirtelen másik márkát ami árban még megfizethető és nem 13-14 éves autóról kell beszélgetni, mint Toyota vagy Honda esetében. Ezért is örülnék a Fordnak, ár-érték arányban szerintem jó választás, és a fórumokat olvasgatva a pár nyűgje ellenére megbízható, illetve sokakkal ellentétben perverz vagyok, mert tetszik az mk3 beltere.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- bambano: Bambanő háza tája
- Óra topik
- Ukrajnai háború
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Diablo IV
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen