Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DeathAdder

    veterán

    válasz zolynet #24993 üzenetére

    Múltkor néztem egy intit párezer után, hogy Bejóék full generálozták, hát az valami nagyon szépséges volt. Füstmentes motor, nagyon szépen járt, és még szebben ment :K Azért kíváncsi vagyok feltéve, ha nem titok, hogy a végén mennyivel állsz majd meg az egész generál költségeivel :)

    Én ad08-at 170k -ért tudtam volna akkor, 17-est gyári méretben, de ami már 1 cm-vel szélesebb futófelületű az 130-140k lett volna. Hát igen ez a gyári méret átka :D
    T1-R viszont ehhez képest is nagyon jó áron volt, a gyári méretű 110k-ban van felszerelve, kvázi muszáj volt ennyiért megvenni :D

    honda23 - Engem is nagyon kellemesen meglepett a fogyasztás, rosszabbra számítottam. Amikor összemértük a VTi-vel húztam is a számat, hogy csak ennyi plusz teljesítmény +3-4 literbe fog majd fájni, de nem.
    VTi nálam is (az én hajtásommal) 9-10l körül mozgott, szóval majdnem ugyanott van.

    A nyomatékból autózás 4 ezer alatt nekem mindig elég érdekes dolog. Sokan panaszkodnak ITR-re is, hogy 6ezer alatt úgy megy mint egy "1.4-es astra". Hajtottam én is, és tényleg úgy tűnik sokkal jobban megy alul a ctr. De hogy a VTi-met se egyesben se kettesben se fent se lent se középen sehol nem tudta megenni az is biztos, pedig úgy tűnik tényleg sehogy se megy alul az a kis 1.6-os :D és múltkor mikor mentem egy 156-os 2.0 twin spark-al azért nagyon kellett a vtec, mert alatta nem igazán húztam el tőle :D
    "megnéztem, nagyjából mit megy" - mit ment? ;] érdekel, mert én szerintem soha nem fogom megpróbálni, de mindenkinek ez a második kérdése az után, hogy megkérdezi mennyit fogyaszt (sok hülye istenem :DDD)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák