- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Mobil flották
- Drágábban indíthat az új iPhone SE
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Fotók, videók mobillal
- Céges verziót mutatott be a HMD a Pulse Plusból
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
Hirdetés
-
Steamre tart a Kingdom Hearts sorozat
gp Jövő hónaptól végre a Valve áruházából is beszerezhetjük az ismert szériát.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Nagy akkumulátor és külső kijelző
ma Ez jellemzi majd a Honor kagylótelefonját, amit kis híján egy éve várunk már.
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integra
titán
válasz Aladdin #28801 üzenetére
pedig pont ez a lényege a 9-es váltónak és erre hívta fel anno a zf a filgyelmet, hogy kifejezetten kompakt lett c szegmens autók számára is. és mivel társították az 1.6-os traktorhoz, így szerintem az ufo megkaphatja idővel. ugyanez van benne az evoque-ban is, ami még a régi ford alapjaira épül.
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
jozefgucci1
addikt
Nekem pont az új CR-v hátulja nem tetszik olyan lapos és semmitmondó . Nyilván benne van ,hogy nekem a Fl előtti van így elfogult vagyok . Nem cserélném az biztos
Origin :jozefgucci1980 , Cod =játszótéri mászóka színekkel operáló, vérpistikebőszítő játékmenet...
-
Integra
titán
válasz jozefgucci1 #28804 üzenetére
azért a mitsunál sosem lesz mokányabb, vagányabb, disznóbb
igaz, nincsen csomagtartója, 5 literes fogyasztást hallásból sem ismeri , nem lehet állítva szállítani benne egy 2 literes pet palackot sem (400l csomagtartó), ha a rolót le akarod húzni, de megy mint a barom, bárhol, bármikor <3öremgenek viszont felcsillant az új crv-re a szeme, meg a kombi civicre is, ha az is megkapja a 160 lovas traktort és a 9zf-et. csak civicben nem lesz awd soha.. ez van, generációs különbség
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
nagyúr
Most Szolnokon...
[ Szerkesztve ]
-
Integra
titán
válasz !Overdose! #28808 üzenetére
igen.
és asszem arra a crv-re rálehet nyomni a vti plecsnit hátulra, mert...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
tt sportsback
2.0t, 400le, 450nm, dsg, quattro, és még fenemód jól is néz ki...
mi a fenét akar a honda a ctr-rel? :-/ de szerintem evo és sti is nagy bajban lesznek.. na mindegy....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
BlacKSouL
addikt
válasz Integra #28823 üzenetére
De a TT eleve egy sportkupénak lett tervezve, amit most megpróbálnak átműteni valami személyautósabb irányba ezzel.
A TypeR meg egy személyautónak a sportosított változata.
Szerintem nem összevethető. A TT kategóriájában az NSX lenne szerintem a versenytárs.Aláírás (nem kötelező megadni)
-
DeathAdder
veterán
válasz Integra #28823 üzenetére
az audi se tudja már mit csinál annyi szarja van, sportból szedán, szedánból kupé, oszt mindegyiknek más a neve Nemhogy csinálnának egyet, de rendeset.
Nem találkoztam még olyan audi tulajjal aki elégedett lett volna az autójával. Kivéve ahogy Te mondod a szemellenzősök
Egy aláírásban olvastam itt PH-n: "Az Audi VW, ami BMW akar lenni" - hát van benne valamiSzerintem meg tudná csinálni a H is, már a 80-as években szériában gyártották a máig sikeres liter/100le motorokat, de egy liter/200le ráadásul turbóval minden lesz csak nem megbízható. Lehet az audi megcsinálja ők különben sem a minőség és tartósságról híresek...
Viszont a H hajtáslánc mizériával mélységesen egyetértek nekem is kellett egy erősebb autó, hogy ezt belássam
[ Szerkesztve ]
-
Jaffa75
őstag
válasz DeathAdder #28829 üzenetére
azért tudnak jókat csinálni ott is... az egyik cimborámnak ki kellett menni kiküldetésbe Inngolstadtba (Audinál dolgozik), erre alátoltak egy 430 lovas A3-ast! Finoman úgy fogalmazott, hogy a nagyarcú német Porsche tulajdonos arcáról nem kicsit hervadt le az önelégültség vigyora! Odab@szott neki vele mint a szél...
[ Szerkesztve ]
-
-
Integra
titán
válasz DeathAdder #28829 üzenetére
nem félek ettől, a mitsu már az evo8 fq400-ra is gyári 3 év garit adott, az meg nem 2 éve volt
amúgy meg megtehetik, az mbq platform rengeteg mindent megenged, sokkal előrébb járnak ilyen tekintetben mint a japánok, szegényeknél még ha padlólemez rendszerről van szó, akkor pattintott kőkorszak van. vagyis nem olyan drága egy új típust kihozni a piacra, nem kell annyit fejleszteni, összelegózzák. igaz, ehhez vw konszern méretű háttérrel is kell rendelkezni, az meg talán a toyotának van egyedül, de ők is rettenetesen levannak maradva.jaffa:
azért egy porki más történet, engem a legkevésbé sem zavarna, hogy egy ilyen megver netán lámpánál, mikor egy közel 3x olyan drága porkiban ülök, ami még mindig a német autógyártás legek legjewierra:
15 misi biztos lesz és ez még nem a csúcsmodell, az 5 hengeres turbo lesz, nem aprózzák el[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
DeathAdder
veterán
válasz Integra #28833 üzenetére
Oké, de az Mitsu, meg aki megteheti, hogy újan megvegye aztán 3 évente cserélgesse biztosan nem sínyli meg
Viszont nekem racionálisan kell gondolkozni, mert nincs pénzem újat venni (ha lenne se ruháznék be zsír új verdára), se pénzem kitartani turbót, olyat meg nem veszek amit nem tudok.
Az audi 6 éves 1.6-os szívója meg ha 90e után leszalad, akkor mi lesz egy turbóval? Volt egy audibuzi spanom (azóta már Toyota párti), mindig azokat vett, a TT turbo még mindig megvan neki, na de arra is elmondása szerint ráköltötte az értéke dupláját (kizárólag meghibásodásokra) és még mindig egy rakás sz@r
A garanciát fenntartással kezelem, legalábbis audiéknál. Apám munkatársa tavaly zsír új A6-ost vett, és hajtotta haza, majd autópályáról kitért WC-re, és induláskor nem tudta tovább sebességbe tenni. Önmagában az autópályáról való leszállítás sem volt olcsó játék, de ez eltörpül a közel milliós tételhez képest amiért új váltó meg tökömtudja mit kellett venni még, mert garanciában nem voltak hajlandóak cserélni, de örüljön így is hogy jutányos áron megcsinálták neki... hát amikor ezt elmesélte Amúgy ezt nem vágom, akkor mire való a garancia?
Ezzel is úgy vagyok, h legyen a szomszédé, és egyszer adja ide egy körre
De ahogy mondod megtehetik, venni meg úgyis fogják, (iphone szindróma) mert a négy karika manapság talán a legnagyobb divatautó
Egyébként szerinted anyagi okok miatt marad a CTR szar padlólemeze, csatolt felfüggesztése, ilyesmi?
Nincs lóvé fejlesztésre? -
Integra
titán
válasz DeathAdder #28834 üzenetére
fura egy összvér a ctr, de alapjában a civic is. személy szerint én ennek a történelmi okát az előző honda vezetésben látom, ami a 7gennel kezdődött, aztán az earth dreams nevében való kinyírunk minden sportverziót mentalitásban. sokáig nem maradt az a vezetés, de pont elég volt ahhoz, hogy technikailag durván megvágja az egész hondát és sajnos végigvitték a már futó programokat, nem tudtak mást tenni, vagy nem mertek mást tenni. számomra a civic magának a hondának a tükörképe, amilyen a civic, olyan a honda is maga. abszolút felemás.
a sportos, lapos, rendkívül igényes motor, váltó, futómű együttesből, ami mindig is a legelsők között volt technikában és megbízhatóságban, átvedlett egy everybody's darling eszközzé. régen nem volt baj, hogy hátul a dw futómű miatt kisebb hegység volt a csomagtartóban, ma meg legyen szabályos raklap formája és kész, mindegy, hogy elpattog meg nem kanyarodik rendesen az autó. azt nem lehet elvitatni, hogy a civicnél nincsen praktikusabb, jobban pakolható, variálható autó jelenleg, de hazavágtak mindent ami a 6geni megvolt. olyan ez szerintem, hogy nem tudja a bal kéz, hogy mit csinál a jobb kéz. és igen, itt is megy a költségcsökkentés, a költséghatékonyság. igénytelen és olcsó mcpherson elöl, lovaskocsirúd hátul... szeritned hány embert érdekel? apám már azt várja, hogy mikor lesz a civic tourer 160 lovas dízellel, led fényszóróval és dsg váltóval meg 5 literes fogyasztással. neki 60 évesen ez a fontos, ha 8 milliót fizet egy autóért. megértem, nem akar ő száguldozni, arra ott a motorja neki is. pedig gépészmérnök érdekli a részlet is, tehát a futómű is, de elfogadja, hogy nem lehet kapni azzal, így nem morog többet rajta, arra figyel, amiben többet és jobban tud. és neki ezek a fontosak, meg az, hogy a kúton 5 litert tankoljon százra tengernyi nyomatékkal. crv nagy neki, nem kell. és amíg 100 ilyen ember van, addig akad 1, aki meg dw futóművet szeretne awd-vel (bár awd-nek is örülne öregem a kombi civicbe, de a jelenlegi padlólemez nem teszi lehetővé).. és 100 ilyen technika buzi emberből talán 10 az, aki venne egy ilyen civicet, mert van is pénze rá és ezt is akar venni. tegyük fel, hogy azt mondja a honda, hogy a 10gen civic vissza kell térjen az élre, dw futómű, opcionális awd-vel, tehát a padlólemez erősen módosított, vagy teljesen új kell legyen, mindezt úgy, hogy rugalmasan lehessen a méreteit változtatni, és a tank az első ülések alatt marad. ez mindenképpen a csomagtartó méret és a hátsó ölések alatti lapos padlórész rovására fog menni, hiszen a meghajtás miatt a kardánbox nőni fog. ez a döntés már önmagában brutálisan drága fejlesztést eredményezne a civic, de a honda számára. ezt pedig csak úgy lehet csökkenteni közép és hosszútávon, hogy olyan padlólemezt terveznek, ami a vw féle mbq-hoz vagy a volvoéhoz hasonlóan rugalmasan méretezhető, paraméterezhető és több típus számára megfelelő felépítményt engedhet meg. másképp anyagi csőd, sosem térül meg. hogy a honda megtudná e csinálni? igen, egészen biztosan. pénzük van rá? igen, egészen biztosan. hogy megakarják e csinálni? nem, nem biztos sajnos....
egy viszont biztos és ez számomra bizalomra ad okot, a jelenlegi honda vezetés már pár éve felismerte, hogy iszonyúan lemaradtak, és főleg ott, ahol a legjobbak voltak, motor és futómű, hajtáslánc...
amerikában végre megjelent a legújabb 9 sebességes zf váltó és a 8 sebességes dsg váltó, az nsx 7 sebességes verseny dsg-vel jön, megvan a japán standard 3.7-3.8 v6 motor, biturbo (gt-r, és mkv supra is valszeg ez lesz), szóval beáll a régi verseny és kimondatlan szabályrenszer közöttük megint, és ez jó. elsők között írtak alá a google-lal az android automotive alliance-hoz, most jön az fl civic, abban már lesz google interfész. tehát sok olyan téren lesz a következő években látványos erősödés, amik nagyon lemaradtak. mégis, ez csak félsiker, mert a lényeg, a futómű, a sportosság még mindig sehol nincsen. a ctr-ből számomra három dolog pozitív. az első, hogy van egy új turbo motor, amiben valszeg óriási a potenciál, van manuális váltó, ami bírja a nagy nyomatékot és maga a tény, hogy van egy ilyen autó még egyáltalán, talán az első fecske. hogy az, amiért sokan várunk, hogy mi lesz a futóművel és az awd-vel, ez számomra a legnagyobb jövőbeli kérdés a padlólemezzel. ez a legnagyobb pénz kérdés is. az látszik az amerikai modellekből is, hogy rájöttek, hogy igen, ha nem is awd minden, de awd-t kínálni kell, ráadásul mocskosul jó a honda awd-je közép és felsőkategóriában. alacsonyabb kategóriákban pedig lehet, hogy hibrid awd lesz, első kerék marad benzines, hátsó kerekek elektromotorral hajtva. feltételezem, hogy idővel az nsx-ből sok midnent lejjebb is beépíthetnek, hogy a költségeket csökkentsék. de hiába lenne egy hibrid ctr, ha az a futóműve, ami most... és pont leszarom, hogy a norbi a wtcc-ben ezzel megy a tükörsima versenypályán, én meg közutakon használom az autókat 100%-ban, teszek autóval a pályázásra, de ha pályáznék is, az is az autó életének 2-3%-át tenné ki, szóval nekem közutakra fejlesszenek, nem érdekel a marketing bullshit. nem terveznek? nem veszem meg. amúgy is már 40 felé taposok, beleülök inkább egy ilyen 4 ajtós tt-be, mert azt kapom, amit elvárok a pénzemért. a honda meg átakar verni.. túl nagy az arcuk és hibás a koncepciójuk hozzá. szerényebbnek kéne lenniük, de nem azok.
szumma szummárum, a 9gen fl civic bizakodásra ad okot, hogy a 10gen egy komoly lépés lesz, nem pedig az, ami a 8 és 9gen közötti váltás volt. 3 év múlva kiderüla vw konszernről tudnék mesélni én is, dolgoztam pár évet a pohuban
nem véletlen nem fosom le a bokámat az über alles termékeiktől, főleg ami a megbízhatóságot illeti, de ettől függetlenül elismerem, hogy nagyon sok területen törnek előre és tetszik is sok megoldásuk. és a kompaktok között nagyon elhúztak technikában.[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
BlacKSouL
addikt
válasz DeathAdder #28834 üzenetére
Érdekes ez, mert beszállítói szemszögből nézve, messze az Audinak voltak a legmagasabbak a QA követelményei, persze én csak 7 gyár hozzávetőleges tapasztalatával rendelkezem. Köztük volt a BMW, ami majdnem hasonló szintet ütött meg.
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
runner 125
nagyúr
Ah, mennyit dob már a háttérvilágításon a LED izzó:
Nem tudom megbontsam-e, nehogy maradjon nyoma és a végén majd egyszer valaki meggyanúsít azzal, h az órát tekergettem.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Integra
titán
válasz runner 125 #28837 üzenetére
sértetlenül ki lehet szedni az óracsoportot. viszont a kérdés inkább az, hogy közlekedésbiztonság szempontból jó e, ha este a sötétben kivakuzza a szemed (idő után biztos, hogy extrém bántó a vakító műszercsoport). szerintem nem, legalábbis nem véletlenül lehet sok autóban a műszerfal világítást teljesen levenni. nemtom, hogy a hrv-ben van e ilyen tekerentyű, meg hogy led esetén is működik e rendesen
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
-
DeathAdder
veterán
válasz Integra #28835 üzenetére
Na ja, ebben van igazság. Valóban nagyon komplex és drága lenne egy ilyen padlólemez a Hondától, jó volna lassan már ezt az utat is bejárni Kérdés tényleg h akarja-e a H, és hogy megéri-e nekik ebbe áldozni. Szerintem hosszú távon nagyon is, ill. a jövőre való tekintettel..
De nem, inkább bohóckodnak wtcc-ben, meg jövőre f1-ben ..BlacKSouL - Nekem viszont személyes tapasztalatom egyikkel sincs, így a körülöttem levő emberek véleményéből tudom mindezt, na olyan is volt h haver szétdicsérte a B6 Passatot, aztán amikor leülünk sörözni kb. 4 sör után már hirtelen megváltozott a pozitív véleménye róla
Az ismerős köreimből megismervén a Mazdáról sem vagyok jó véleménnyel, pedig régen azt hittem a japán az japán -
BlacKSouL
addikt
válasz DeathAdder #28840 üzenetére
Elmondjam a sorrendet az általam ismert európai gyárak minőségügyi követelményeinek részletességét, mélységét, következetességét, pontosságát tekintve? Leglazábbtól a legszigorúbbig.
MSC
NMISA
HUM
VW
LandRover
BMW
AudiAláírás (nem kötelező megadni)
-
ziku
csendes tag
Sziasztok!
Új autó vásárlás előtt állok, a Honda Civic 1.4 i-VTEC is szerepel a listámon, mint lehetséges alternatíva. A segítségeteket kérném ezzel kapcsolatban. Sajnos a fórum már túl hosszú ahhoz, hogy elolvassam, talán van pár felhasznó, aki már régóta követi, és össze tudja foglalni a tulajdonosok benyomását. Röviden leírom mit várok el egy autótól:
1. Újat szeretnék venni, ezért kérlek ne fárasszatok a keveset futott, használt autók előnyeivel;
2. Egy év alatt max. 10.000 km-et autózom, nagy részét autópályán (de inkább kevesebbet, ezért is vennék benzinest);
3. az autót nem versenyzésre használom. Egyetlen célom A-ból B-be biztonságosan eljútni;
4. Ne hagyjon úton!!!! Talán ez a legfontosabb. Az előző két autóm 5x hagyott úton, szóval a motor megbízhatósága elsőszámú szempont.Ha valakinek van extra tapasztalata ezekkel a motorokkal, nyugodtan leírhatja, minden információt szívesen meghallgatok, esetleg öszehasonlítások is érdekelnek más típusokkal (de csak most is kapható, szintén új autókkal).
Miden választ előre is köszönök.
[ Szerkesztve ]
-
ziku
csendes tag
válasz Integra #28843 üzenetére
Mit értessz az alatt, hogy gyenge? Esetleg azt, hogy nem tudok lenyomni egy BMW-t? Mert ez a része, mint írtam, nem érdekel.
Az viszont már érdekel, hogy esetleg autópályán nem tudok vele 130-as átlagsebességgel végigmenni. Vagy esetleg a kis motor, nagy kasztni miatt a motor hamarabb tönkremegy?
Tényleg érdekel amit írtál, csak kérlek fejtsd ki bővebben, azt is figyelembe véve, amiket írtam az első hozzászólásomban. -
Integra
titán
sehol sem beszéltem bmw lenyomásról, tudok olvasni, nem vagyok hülye, amennyiben másképp gondolod, akkor szerintem itt befejeztem.
elmegy autópályán 130-at, mivel 187 kmh a gyár által megadott maximális sebessége, de lomha lesz, a 13 másodperces gyorsulás, szörnyen gyenge. előzni sem nagyon fogs vele, ha arra vetemednél, 1180kg az autó. ez bizony nagyon, de nagyon szerény.
viszont tény, hogy az 1.4 és 1.8 között közel 800e ft a listaár különbség, ami tetemes. nem tudom, hogy milyen árajánlatokat kaptál az 1.4-re. a honda nem nagyon híres az alkuképességéről sajnos.
mint mondtam, elfogsz járni vele vígan, amit leírtál, arra elég. de semmi többet ne várj vele, nyugdíjas autó. viszont grátisz kapod a nagyon csöndes bódét és a hatalmas és jól variálható csomag és utasteret, sose legyen rosszabb autód...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
-
BlacKSouL
addikt
A dízel Focust jó eséllyel 1500-3000 között használtad, az 1.4-es benzinest 2800-5000 között kell. Ami nem baj, de az 1.8-as benzinest kb. lehet úgy használni, mint a dízelt. 1800-tól már éled, és van, hogy én 50 km alatt nem forgatom 3000-ig sem. És szépen halad. De 7200-nál van a teteje.
Kérdés, hogy pl. mi tántorít el az 1.8-astól. A magasabb ár? A magasabb adóvonzata? A magasabb fogyasztása?
Első kettővel nincs mit tenni, ha átléphetetlen pénzügyi határ van akkor ez van de az utolsóról annyit, hogy az 1.8 alig fog többet fogyasztani, mint az 1.4 Viszont ehhez a Civichez az 1.8 a megfelelő benzines. Nem azért, hogy mindenkit lenyomj, hanem hogy szinte ugyanannyi benzinből alacsonyabb fordulattal közlekedj, csendesebben, kényelmesebb, megnyugtatóbb környezetben, tartalékkal a talpad alatt. Ha okosan közlekedik valaki, nincs olyan helyzet, amiből "menekülni kéne", és ehhez kell erős autó, de amibe bele se fognál előzésbe 1.4-el, azt 1.8-al kényelmesen letudod.Egyébként az 1.4-es motorról tudok kevesebbet, bár ahogy látom csak a hengerfeje más, mint a mi 1.4-esünk a Cityben (Jazz sedan) és nem kétgyertyás, hanem i-vtec. Így nem 83 Le, hanem 100.
Abban az 1030 kilós kocsiban tökéletes az 1.4, és a duplagyertyával alig fogyaszt dízel szinten, de noha nem egy izomgép, kellemesen lehet hajtani szerintem. A 100 lovas i-vtec verzióját még nem próbáltam.Viszont 1.8-as Civicem van
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
DeathAdder
veterán
A motorral csinálsz amit akarsz, csak figyelj oda a rendszeres olajcserére és ne maradj olaj nélkül, hidegen ne hajtsd szét, és tönkretehetetlen lesz (bár az i-vtec kiküszöböli a hülyegyerekek hidegen kívánt húzatását is )
1.8tdi 200 nyútonos, sokkal nyomatékosabb, ahol alig van fordulat, na hozzá képest úgy fog tűnni h sehogyan se megy az az 1,4
Ne félj az 1.8-as fogyasztástól, vannak itt a fórumon bohóc fogyasztással 1.8 140le motorral. S többek között ott a haverom is
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- PHILIPS FC9557/09 PowerPro Active Porzsák nélküli porszívó, 900W
- 5x100 6JxR14 ET43 acélfelni (VW/Audi/Seat/Skoda)
- Hyundai HYD-7018B benzines láncfűrész
- Bosch SPI25CS03E, A+ 9 terítékes beépíthető mosogatógép 170.000Ft-ról csak 61900Ft
- Mercedes minőségi gyári alufelni gyönyörű állapotban gyári nyomásszenzorral eladó.
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen