Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Rp526

    aktív tag

    válasz NoLF #70352 üzenetére

    Belenéztem a motortérbe és a gyújtáselosztó tengelyén lévő tömítés természetesen elfosta magát és tiszta olaj minden. Cserés. Nem tudom ez okozhat e ilyen problémát. Tényleg csak ilyen párás időben nem indul évente 1-2x. Sajnos a gyújtáselosztóm nagyon ritkának tűnik. D14A4 motorkódom van és JHMEJ alvázszámom. A neten (ahogy az én donor autómon is.. :((( ) minden 1998 körüli civicen ez a trafó van kb.

    Nah de nem így az enyémen.. :D Amin ez a kis rövid fedeles:

    Nem is értem miért raktak ilyen két felfogatásost rá, mikor fent a kis csonk megvan a harmadik csavarnak is. Gondoltam lecserélem az egészet.. de a csatlakozó is teljesen más. Az egyikben eleve 7 kábel van, míg a másikban 8.
    Ehhez még az is hozzájön, hogy a trafófedél tömítése rosszul lett vki által visszarakva és nem tömít rendesen.. így bejuthat a pára is.
    Első körben kicserélem az O gyűrűt, aztán valahonnan tömítést kellene szereznem.. de azt szerintem nagyrészt csak a fedéllel árulják.

Új hozzászólás Aktív témák