- Milyen okostelefont vegyek?
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Redmi Note 10 Pro - majdnem minden stimmel
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Felturbózott Edge 50 Fusiont kapott az Egyesült Államok
Hirdetés
-
Frissítve! Xbox Games Showcase 2024 - Az összes bejelentés egy helyen!
gp A műsor kora este kezdődik, utána az összes trailert összegyűjtjük egy helyre.
-
Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
it Két kriptocéget perel New York államügyésze, mert több mint 1 milliárd dollárral károsították meg az áldozatokat.
-
Computex 2024: masszív tervekkel ül fel az ARM az AI-vonatra
ph A vállalat vezetője a PC-piac 50 százalékát vinné a következő öt évben.
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
demars
addikt
válasz BlacKSouL #50933 üzenetére
Ezt már kérdeztem anno hogy az elhalványulás gáz e egy ledes izzónál?
Csomagtérbe jó lenne valami combosabb, a kilépőbe meg vegyél már Honda lógót kivetítőset!
VW -be tuti van, egy haver beletette, k.va jól néz ki.Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
őstag
válasz BlacKSouL #50978 üzenetére
Asszony érdeklődött, mindketten azon akadtunk ki hogy a gyári motorolajért plusz pénzt kérnek.
Szokásos dolgok cseréje, 1 éves a dög: motorolaj, olajszűrő, pollenszűrő, meg levegőszűrő.Kértem most még a közelben lévő másik 3 szerviztől ajánlatot, kíváncsi leszek máshol is ez-e a módi.
-
demars
addikt
válasz BlacKSouL #50991 üzenetére
Jó lett! A csomagtartóban is látványos a javulás. Holnap ( az az ma) rendelek én is egy garnitúrát és kicserélem őket.
Rendszám miatt picit félek, hogy szólnak érte majd.Szerk: Mindenhova a linkelt típus kell? (ajtó, csomagtér, rendszám)
[ Szerkesztve ]
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
Aladdin
senior tag
válasz BlacKSouL #50991 üzenetére
Nekem a csomagtartoban most ez van:
https://www.dt-xenon.hu/t10-w5w-led-15-smd-einparts-epl27-1616Sok ledet probaltam mar, de ilyen erossel meg nem talalkoztam. Meleg fenyu, de kivilagitja az egesz csomagtartot... Beraktam probakepp a helyzetjelzobe, ott mondjuk a szinhomerseklete miatt nem tetszett, de oda szinte mar tul eros volt. Az ajtovilagitasba rakva is brutal fennyel vilagitotta meg a talajt.
-
JoolsNOS
veterán
válasz BlacKSouL #51008 üzenetére
Amíg nem jön meg a fűtés addig gyakorlatilag használhatatlan az autó. Én meg nem szeretek addig fűteni amíg el nem éri a 73 fokot a víz (itt áll le a "szivató" teljesen) Viszont nem szeretem az autót 1 percnél tovább üresben járatni. Szóval egy ördögi kör ez...
Általában úgy néz ki a dolog, hogy az ablaktörlő szakaszosan van és néha nyomom rá a mosót, ezáltal a külső jegesedés nagyjából kiküszöbölhető, belül meg fújom a hideget mint az őrült és lehajolva kémlelek ki a résen
Mindent az autóért a kényelem másodlagosI5 9400F, Asrock B365M Pro4, GTX1060 6GB, 16Gb DDR4, Seasonic Focus 650 Platinum TV: 65A7GQ
-
demars
addikt
válasz BlacKSouL #51040 üzenetére
Nem volt időm foglalkozni izzókkal, éjszakás vagyok reggelente meg volt dolgom. Hétvégén megsasolom a dolgokat.
MOL -nál régóta nem fújok kereket, az nálunk is xar, sosem működik.Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
JoolsNOS
veterán
válasz BlacKSouL #51052 üzenetére
A szitu mindig ugyanaz. Szabad ég mindig. Reggel kb fél perc melegítés kigurulok, kapu becsuk, indulás. Egyik napról a másikra lett megint szar a helyzet. Ráadásul ma kb 3-4 fok volt tehát kb 8 fokkal melegebb. És mégis mire a munkahelyemre értem (kb 13 km) addigra épphogy elérte volna a 84 fokot de mivel egy kis fűtést kapcsoltam vissza is esett 78ra. Szerdán a -4ben már kb az út harmadán 73 fok volt. Fűtés és kb az út felén beállt a 82-84 fok.
I5 9400F, Asrock B365M Pro4, GTX1060 6GB, 16Gb DDR4, Seasonic Focus 650 Platinum TV: 65A7GQ
-
JoolsNOS
veterán
válasz BlacKSouL #51056 üzenetére
Ha van ideje akkor felmegy a 82-84re és ott marad. Télen nyáron az a max ha megyek és van menetszél. De ugye nem akarom a telet végigautózni hideg motorral. Havi egy hosszabb út van csak. Amúgy meg a napi 2*13-15.
[ Szerkesztve ]
I5 9400F, Asrock B365M Pro4, GTX1060 6GB, 16Gb DDR4, Seasonic Focus 650 Platinum TV: 65A7GQ
-
JoolsNOS
veterán
válasz BlacKSouL #51059 üzenetére
92nél indul a külső venti. Nyáron ha megállok dugóban. Kétszer indult el eddig. Egyszer dugóban egyszer meg mikor légtelenítettem a rendszert csere után. A mérés tuti jó, mert a kék jelzés a műszerfalon mindig pontosan 54 és 55 között alszik el.
(#51060) demars: ezt is kérdeztem már régebben, de elvileg 80 felett már oké. (általánosságban) 80-95 a normál különböző motoroknál.
[ Szerkesztve ]
I5 9400F, Asrock B365M Pro4, GTX1060 6GB, 16Gb DDR4, Seasonic Focus 650 Platinum TV: 65A7GQ
-
Aladdin
senior tag
válasz BlacKSouL #51120 üzenetére
A Honda, meg szerintem a tobbi japan is nagyon mostohagyerekkent kezeli a belso vilagitast. A kulsovel mar kezdenek feljonni, de a belso az szar.
Tegnap ultem egy C Merciben, minden LED volt belul. Minden ajto folott, mindenhol. Kinyitottad az ajtot es fenyarban uszott az auto. Nem tolakodo fenyarban, hanem a szemnek tetszetos fenyarban. Es fosom C Mercirol beszelunk, ami elvileg egy Accord kategoria valahol. Nekem meg egy darab szaros szofita pislakol a teto kozepen. Egy 9 millios Accordban. Hat kapjak be. De az uj Civic sem jobb, abban sincs LED. -
demars
addikt
válasz BlacKSouL #51127 üzenetére
"nem tudnám megmondani, hogy mit hiányolok belőle"
Én igen Semmi nem hiányzik, de néha olyan jó lenne ( próbálom fontossági sorrendbe leírni):
USB csatlakozás ( ez 11 évvel ezelőtt sem volt űrtechnológia)
ülésfűtés ( csillag garázsban van az enyém, nagy hidegben rohadt jó dolog)Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
válasz BlacKSouL #51130 üzenetére
Ezt az üléskárpit alá utólag épített ülésfűtést öcsém tervezi, hogy megcsináltatja ( suzuki lianaba), a kárpitos része rendben is lenne, de a kapcsolója! Mutatott képeket, szerintem rohadt otromba a szerkezet. Ha lehetne elegáns többihez illő kapcsolóval kérni és tudná az ember, hogy nem gányolják szét, hanem esztétikusan megoldják, benne lennék én is. Tényleg nagyon hasznos dolog. Vettem én is huzatosat, folyton elcsúszott a seggem alatt, összegyűrődött, a kábel is zavart, végül kitettem a szűrét.
ChiliChili: picit zavar(t), hogy török szerelés, de ez van. Gazdasági okai vannak, hogy nem Japánban raknak össze minden egyes japán autót. Az f astrám szlovák szerelés volt, ha jól emlékszek, az se tetszett
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
BigBlackDog
veterán
válasz BlacKSouL #51150 üzenetére
Biztos azért, mert a ladában vékonyabb volt az üveg, tehát gyorsabban átmelegedett. Vagy sűrűbb volt a huzalozás, bár ezt kétlem...
Nálam is van hátsó ablakfűtés, jobb oldali tükörfűtés, bal oldali tükörfűtés, meg jobb első üléseken ülésfűtés. Szélvédőfűtésen én is gondolkoztam, de nem egy user számol be róla, hogy éjjel idegesítőek a szélvédőben lévő fűtőszálak.
[ Szerkesztve ]
-
JoolsNOS
veterán
válasz BlacKSouL #51173 üzenetére
A probléma az, hogy ha a szenzor a rossz akkor is aszerint kapcsolja az autó a következőket:
54 foknál kialszik a hideg jelzés a műszerfalon.
73 foknál beáll az alapjárat
92 foknál indul a venti.
Tehát pl rossz esetben ha 120 fokos a vizem de csak 80at mutat akkor oda a hengerfej.
Jobb esetbe meg jó a vízhőm (ami ugye valószínűbb ha csak a szenzor rossz), de folyamatosan nyomja a több benzint a hengerekbe.Ezt egyébként 20-30 km vagy legalább fél óra magasabb fordulaton (2500-3500 történő közlekedést követően érdemes megnézni.
A gond az, hogy én általában 13km-t megyek melóba. Normál esetben kb az út felénél 84 fokon voltam. 20-30 km után még egy 6 literes szívódízelnek is illik bemelegednie.
[ Szerkesztve ]
I5 9400F, Asrock B365M Pro4, GTX1060 6GB, 16Gb DDR4, Seasonic Focus 650 Platinum TV: 65A7GQ
-
demars
addikt
válasz BlacKSouL #51290 üzenetére
Meg ugye a hűtő folyadék amúgy se túl drága és utána évekig jó lesz.
Az olajszűrő leszedése macerás, aknáról könnyebb. Meghúzni meg nem kell erővel, úgy is rásül.
Egyébként egy szíjas leszedőt használunk, azzal odaérünk.Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
oettinger01
őstag
válasz BlacKSouL #51349 üzenetére
Szerintem neked a termosztátoddal lesz probléma. Normális esetben semmi takaróra meg ilyen kőkorszaki dologra nincsen szükség ahhoz, hogy a motor normálisan üzemi hőfokra melegedjen. Egyszerűen ki sem engedi a termosztát a nagy körre a vizet addig amíg nincs rá szükség, tehát akkor mit takarsz el? Azt amit nem is használ normális körülmények között a rendszer?
A széles mosoly titka, VTEC szelep nyitva!
-
Aladdin
senior tag
válasz BlacKSouL #51427 üzenetére
Annyit megtehetek, h bepróbálom az enyémbe, így képről eléggé ugyanolyannak tűnik. Holnap megcsinálom, most dolgozom...
Egyébként azon matekolok, h miként lehetne megoldani azt, h ne csak az az egy szem lámpa pislákoljon középen, hanem felkapcsolja ajtónyitásra a két térképolvasót is. Akkor már egész jó fény lenne. -
Aladdin
senior tag
-
nagyúr
válasz BlacKSouL #51445 üzenetére
Én ezt a csomagtartó világítást úgy oldottam meg, hogy barbár módon az izzó foglalatát megbontva ráforrasztottam 1 méter ledszalagot a kábelre, majd felragasztottam a csomi tetejére. Kívülről nem látszik semmi csak ha behajolsz (szintén sedan). Konkrétan fényorgia van azóta, a méteres hideg fehér szalag igen szép mennyiségű fényt bocsát ki magából.
-
SKoresz
csendes tag
válasz BlacKSouL #31927 üzenetére
Szervusz/Szuasztok!
Gyakorlati kérdésem lenne:
Ergo milyen viszkozitasu olaj lenne a legmegfelelobb? Vmi 0w-s?
Az automban Honda civic 7gen 1.6 247.000 km van, ebbol 6000et én raktam bele 10w40es olajjal. (Elottte nem tudom milyen volt benne) nem fogy semmi belőle.
Utólag derült csak ki h az előző gazdája felújította a motort, ami viszont szerelőm velemenye szerint jól sikerült.
Munkám miatt hamar fel kell menjek a pályára, és csak kb. 10 kmt megyek a melóhelyemig.
Milyen olajat ajánlanál? Én esetleg .Motul 0w40-esre gondoltam.
Válaszodat előre is köszönöm![ Szerkesztve ]
"Van a trón mögött valami, ami a királynál is hatalmasabb." - Sir William Pitt
-
BlacKSouL
addikt
válasz BlacKSouL #51495 üzenetére
Amúgy ennek kapcsán újból előbukkant bennem, hogy mennyire érdekes, hogy az emberek nyomják a nagyobb teljesítményt, hogy autópályán kevés a motor, hogy előzni nehezen lehet, hogy kell a nyomaték meg pörögjön ha lehet 8000-ig, meg sportlégszűrő, meg négykettőegy leömlő, meg csiptuning meg mindenmás, és eközben a fékekkel valahogy nagyon mostohán bánnak. A gyári elég, én úgysem pályázok, meg utcára az is jóvan. Szóval hogy menés, a haladás a száguldás tuningolva van, de a megállás már nincs. Pedig ritkább, hogy amiatt történik baleset, mert egy autó nem tud elég gyorsan menni, vagy nem tud eléggé gyorsulni, mint abból, hogy nem tud megállni.
És itt magamat is beleértem, hogy nem fordítunk kellő figyelmet a fékekre. Nem is kell tuningra, elég a karbantartásra gondolni. Nálam is elő tudott fordulni, hogy berohadt, nem jól fogott, vibrált, és széthullott a betét. Magamat nem vonom ki alóla, viszont nem tartom jónak, hogy azért nem figyeltem jobban, mert bármelyik szerelőt kérdeztem (márkaszervizest is és maszekot is) mindenki nyugtatgatott, hogy minden OK. 7 éven át senki egy kesztyűs kisujjal nem nyúlt a fékrendszerhez, mintha arról lett volna szó, hogy a blokkot kell 1 nap alatt szétfűzni és összerakni. Persze utóbbit se szívesen csinálják, mert hosszú, bonyolult, és sok a hibalehetőség, na de az életet mentő, fő biztonsági elem vagyis a fék piszkálását se szeretik. Ehhez képest egy alapos pucolást, egy betétcserét, de még egy tárcsacserét is otthon, házilag, minimális típustapasztalattal tudtunk megcsinálni, és jól. Ok, ingyen dolgoztunk, hárman és ráértünk, de akkoris. Én féltem tőle, de egy barátom biztosabb kézzel nyúlt hozzá, és nem volt gond. Azóta kitűnő a fék. Egyedül a fékfolyadékot cseréltettem a szerelőkkel, azt úgy sikerült megoldaniuk, hogy 3 csavart tudtak biztonsággal kicsavarni, a 4.-et nem merték nehogy eltörjön. Valahol azt is megértem, mert én se szerettem volna komplett fékhengert cserélni ha eltörik a csonk, de talán lassan összekeveredik és letisztul az az egy ág is.
Azóta figyelem a látható fékeket az autókon, és néha borzalmas félrekopást, szorulást látni. A magamét meg igyekszem rendben tartani.Aláírás (nem kötelező megadni)
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Erős asztalláb (Steelcase)
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen