Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • JoolsNOS

    veterán

    válasz BlacKSouL #51173 üzenetére

    A probléma az, hogy ha a szenzor a rossz akkor is aszerint kapcsolja az autó a következőket:
    54 foknál kialszik a hideg jelzés a műszerfalon.
    73 foknál beáll az alapjárat
    92 foknál indul a venti.
    Tehát pl rossz esetben ha 120 fokos a vizem de csak 80at mutat akkor oda a hengerfej.
    Jobb esetbe meg jó a vízhőm (ami ugye valószínűbb ha csak a szenzor rossz), de folyamatosan nyomja a több benzint a hengerekbe.

    Ezt egyébként 20-30 km vagy legalább fél óra magasabb fordulaton (2500-3500 történő közlekedést követően érdemes megnézni.

    A gond az, hogy én általában 13km-t megyek melóba. Normál esetben kb az út felénél 84 fokon voltam. 20-30 km után még egy 6 literes szívódízelnek is illik bemelegednie.

    [ Szerkesztve ]

    I5 9400F, Asrock B365M Pro4, GTX1060 6GB, 16Gb DDR4, Seasonic Focus 650 Platinum TV: 65A7GQ

Új hozzászólás Aktív témák