Hirdetés
-
MultiVersus - Íme a launch trailer
gp Az érdeklődőknek alig egy hetet kell már csak várniuk a teljes kiadás megjelenésére.
-
Egy utolsó platformmal egészíti ki a negyedik generációs EPYC családot az AMD
ph Az EPYC 4004-es generáció a kis- és középvállalkozások igényeire lett tervezve, figyelembe véve a költségeket.
-
Folyamatosan hazudott a bitcoin állítólagos feltalálója
it Egy brit bíró szerint Craig Wright, a bitcoin állítólagos feltalálója folyamatosan hazudott és bizonyítékot hamisított.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Aktív témák
-
#90933760
törölt tag
válasz ---Lasali--- #41949 üzenetére
Akkor viszont lehet cantit kéne venni, mert az tutira felmegy. A fékkarom jónak tűnik, mármint full fém. Bár ettől még lehet fos is. De ha a V is felmegy akkor meg szinte mindegy. Attól függ melyik rendszer komálja jobban a nem egyenes kereket. Meg az acélfelnit.
[ Szerkesztve ]
-
pengemetal
aktív tag
Torkos szerda, 3 fogás, 3 sör, szakadó eső, oldalszél...
Biciklizés...én így szeretlek[ Szerkesztve ]
"Nem a berúgás a cél, de útba esik"
-
deicide
veterán
válasz pengemetal #41952 üzenetére
Ne is mondd, elindultam gyalogolni, szép piros volt az ég alja,, aztán besötétedett és az utolsó 5km-en esett az eső, hogy a felhők honnan értek ide, azt nem tudom
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
Bati0501
őstag
válasz pengemetal #41952 üzenetére
Ugye nem volt már biciklizés a 3 sör után....?
-
deicide
veterán
válasz pengemetal #41954 üzenetére
Ezt mondja az időkép is, biztos ők is nézték a lemenő napot
[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
Atos23
senior tag
Hali!
Avid Juicy 3 fékek vannak a bringámon. A légtelenítő csavarok mellett megy szét a tömítés, ezért folyton fellevegősödik. Hol kaphatok hozzá csavart / tömítést?
Köszi!
-
Atos23
senior tag
-
---Lasali---
Közösségépítő
-
superecneB
őstag
válasz ---Lasali--- #41961 üzenetére
Ez az a forgalmazó aki az egyik évben megrendelt a BB7-ből kb 20 darabot az egész országnak?
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz superecneB #41963 üzenetére
Nem tudom, valószínűleg, hallottam róluk már egyet s mást, de szerintem nem kell őket ilyen dolgokért kiemelni, nem csak rájuk lehet mondani dolgokat.. igen érdekes itthon a bicikli alkatrészek forgalmazásának módja..
[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
veterán
válasz Packersbay #41941 üzenetére
Az az!Nem sok különbség van a 2 útvonal hossza között.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Teasüti
nagyúr
Ismertek mecseki teljesítmény túrákat (Mecseki hegyikerékhez hasonlóan) vagy maratonokat, vagy ilyen xc dolgokat?
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz pengemetal #41954 üzenetére
Lassan már csak az maradt megbízható előrejelzésnek, ha kinézek az ablakon és megnézem milyen idő van kint. Kíváncsi vagyok bejön-e a hétvégi előrejelzésük, sok esőt és viharos szelet jósolnak, remélem most is tévednek.
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Auratech
őstag
No szépen beviharoztam Győrbe ma. Az árnyékos részen volt még láthatatlan jégborda egy kanyarban. Nem estem el de az összes adrenalin kipréselődött a mellékveséimből a vitustánctól, ami a nyereg alatt folyt.
Aztán kimentem a főútra és előzgettem a finom hátszélben. A talicskák meg dudálgattak, mint a vadludak...Auratech Field Recording
-
belaazallat
addikt
Üdv!
Véleményeznétek az alábbi kerékszettet? Köszi!
"Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!
-
pengemetal
aktív tag
-
Hasaggymeg
veterán
válasz belaazallat #41969 üzenetére
Ilyesmi hátsó agyam,immár 5 éve és ~10e kilométere.1-5ig adnék neki egy 3,5öt.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
fpeter07
veterán
válasz Szakbarbár #41967 üzenetére
Elfelejtetted, hogy a hétvégi időjárásban nem tévednek az előrejelzők. Ld. múlt év tavasz vége/ nyár eleje.
-
Toomy
senior tag
válasz pengemetal #41970 üzenetére
Nem kicsit volt kemény a reggeli és a délutáni 25km Ilyenkor aztán lehet combosodni rendesen.
-
Osiris
őstag
válasz lecsokolbi #41960 üzenetére
lecsokolbi & D.Orion
Köszönöm a gyors válaszokat!
Közben találtam egy nagyon jó bringa méretkiszáolót a neten, ami még a hajtókar hosszát is megmondta: ITT.
Remélem az 58-as váz még elég arányos lesz összeszerelve. -
Atos23
senior tag
Gyerekek, ez a videó hatalmas.
http://www.youtube.com/watch?v=xP6fAPJa7cE
http://www.youtube.com/watch?v=uX85N8I6XSw
Akarok egy ilyet
Motorozni szoktam, de nagyon foglalkoztat a rendes XC bicajok ideiglenes meghajtása árammal. Ugyanis amíg kiérek Szilvásváradra egy jót szaggatni, így harminc évesen már elmegy akkorra az erőm
-
Auratech
őstag
válasz Atos23 #41976 üzenetére
8 KW azért jobban kéne, hogy hasitson. Az áttételezése végéhez ért...
Az 1300w os grace eBike majdnem ugyanilyen meggyőző..
grace oneKarmolnék egy ilyet, de csak úgy, hogy tekerni kelljen és a motor nyomatékszorzó legyen, intelligensen. Akkor nem 30 at mennék, hanem 70-et...Ha gyúrnék, akkor meg mehetne a visszatöltés virtuális 6%-os emelkedőn.
A legjobban a villanybiciklin lehet megfázni...Auratech Field Recording
-
#90933760
törölt tag
Nekem a kétkerék hajtás ami bejön. Persze a villany is, de 300W felett jogsi kell rá, akkor meg már motoroznék. A 300 meg legfeljebb rokkantkocsinak elég gyalogtempóval tolva lejtőn hátszéllel. Tehát marad a lábbal hajtás.
A négykerekű bringák is bejönnek, bár biztos húzós áruk lehet. Azt házilag is elég nehéz lenne építeni, sok mindenre oda kell figyelni, három kerekűnél már annyira nem. Egy sima bringa kéne, a papucsokba valami tengelyt aggatni, két végére valahogy bicókerék, kész. Bár terepen a dőlést valahogy meg kéne oldani ahogy a négykerekűnél még jobban. Bovdenes zárható diffivel.
Nagyobb súly, több kerék, nagyobb tapadás, elég nehéz lenne már tekerni gondolom. -
Teasüti
nagyúr
Egy xc-nél üzemszerű használat az, ha manualt, bunny hop-ot és hops-ot tanulgatok?
Nem probléma, ha odaverem a földhöz a telót - kiemeléskor nem tudom megtartani az egyensúlyt és visszazuhan?
Vagy ha oldal irányba rakom át a kerekeket akkor az axiális terhelést mennyire tolerálja a kerék?
A minap ezt próbálgattam, párhuzamba állni egy alacsony szegéllyel és felrakni rá az első, majd a hátsó kereket, majd vissza le.
Iszonyú fárasztó.[ Szerkesztve ]
-
superecneB
őstag
Ráadásul ha kifogy a nafta tekerhetsz az emelkedőkön +pár kg-mal, barom jó dolog lehet...
(#41985) Teasüti:
Én városban szoktam bunnyzni. De nem tudok ultranagyot. A legnagyobb padkára is felrakom azonban gond nélkül. Jól jöhet néha. Volt már mikor tolt le egy busz és inkább felrántottam magam az út melletti járdára.[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz Teasüti #41985 üzenetére
Az egész nem arra van kitalálva, de ha kíméletesen csinálod, és nem vagy nehéz súlyú, akkor ki kell bírnia.
Bunny-t meg lehet úgy csinálni pl ha ügyes vagy hogy egyáltalán nem vágod oda a biciklit, és kevésbé káros mint egy padkáról való lejövet.
Forgásokat nem nagyon kéne vele csinálni, mert azt a dirt bringák se tolerálják.
Telót odacsaphatod, módjával.
Egyébként ezek főként függnek attól is hogy mennyire kikönnyített XC dolgokat használsz.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz ---Lasali--- #41988 üzenetére
Csak most kezdenék neki tanulgatni, vagyis egyik trükköt sem tudom megcsinálni és ez azzal jár, h össze-vissza fogok ugrabugrálni* az aszfalton.
Azt mondod inkább ne?Bár akkor elgondolkodtat, hogy ha lejtőzök egy 30-cal mondjuk és alattam pattog a bringa, akkor az mennyivel jobb annál, ha trükköket tanulgatok.
Mert ugye ha hegyi versenyzésre való a bringa, akkor a pattogós (turista) ösvény átlagos terhelés, nem?*kerék nagy lendülettel kiemel, majd technika hiányában ugyanazzal a lendülettel visszahuppan.
[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz Teasüti #41989 üzenetére
Azt innen nem tudom felmérni hogy mennyire terheled a bringát. Bizonyos terheléseket persze kibír, mert terepen azért lehet ezekkel menni 30-40 el is, ott is ahol ráz rendesen, meg emelkedőkön, buckákon brutál nyomatékokat leközöl az ember vele, sprintel, tépi jobbra balra egy versenyen stb.. de az nem ugyan az hogy nyíl egyenesen egy kerékre le érkezel, meg ugrálsz, mint egy trial biciklivel. Az hogy bunny hoppozol, pl mész a járdán, aztán kiugrasz az útra, az teljesen normális, de azt is lehet úgy csinálni hogy úgy oda csattansz mint az álat, vagy úgy leteszed a bringát, hogy szinte a lánc is alig leng meg.. Kettő nem ugyan az.. Meg az se ugyan az, hogy én 63 kilóval leugrok kemény slick gumira nem annyira vigyázva egy 30 centis padkáról, és odacsattan a bringa, meg hogy egy 85 kilós ember ugyan ezt eljátssza.. Meg az se ugyan az hogy egy 3 kamrás felnire, meg erős köszörült kónuszos túlépített agyakra, vastag DT küllőkre érkezel. Vagy egy papír vékony 1 kamrás verseny felnire, meg vékonyított küllőre, kevés küllőre, merev fűzésre, papír vékony agyon könnyített ipari csapágyas agyra..
De egyébként ilyen trükkökre alkalmatlan egy XC bringa, főleg egy 21 colos.. nem arra való a geometriája, nagy hozzá a váz, trialra tervezett bringával sokkal könnyebb ezeket megcsinálni.
Vagy pl egy finom jól adagolható könnyű XC tárcsa fék sem arra van hogy satura húzott hátsó keréken ugrálj.. mert túl terheled az egész hidraulikát, aztán fel levegősödik majd egy idő után, tönkre mennek a dugattyú tömítések stb.[ Szerkesztve ]
-
ludsimon
veterán
válasz Atos23 #41976 üzenetére
kezdjük ott, hogy ez illegális a Mi országunkban max olyat lehet használni ami 200 wattos motor van benne, ami kb 23 km/h-t fog eredményezni.
A másik pedig, hogy teljesen értelmetlen dolog (amit már előttem is mondtak).
Gyerekjáték.
Aki motorozni akar az vegyen valami 200 köbcentis motort, azzal lehet száguldozni, vagy nagyobbat.[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
válasz ---Lasali--- #41993 üzenetére
Akkor is baromság.
Akkor robogó, aminek van is értelme.És akkor lehet GA2-es edzéseket tolni, megy előttem 40 km/h-val én pedig szélárnyékban lánctalpazok mögötte, na az az igazi!
Tavaly volt részem egy KSI-s edzésben, robogóval húzták őket, gyorsan beiszkoltam mögéjük, jó kis 38-40-es tempó volt.Akkor 250 watt, nem tudom pontosan, de emlékszem 200 valamennyi.
undefined
-
#90933760
törölt tag
300W a korlátozás, és ha van rá jogosítványa az illetőnek akkor bármekkora lehet. Csak ez már nem bicikli, meg nem villanybicikli, inkább álkörnyezetbarát villanyrobogó vagy villanymoci.
-
Teasüti
nagyúr
válasz zoo8800 #41991 üzenetére
És Lasali:
Na jó, de akkor hogy sajátítsam el az alapokat, azokat, amik montizás közben is jól jönnek a szokásos akadályoknál?
Nagyjából ilyen szintre szeretnék eljutni a nulláról - és a nulla esetemben annyit takar, h fel tudom rántani az első kereket egy padkára és ennyi.
Akkor a Mistral erre nem alkalmas? Egy mai xc gyengébb lenne, mint a videóban lévő fapados(nak tűnő) mtb?
Talán vennem kéne egy ilyet bagóért és azzal ugráljak? -
superecneB
őstag
válasz Teasüti #41997 üzenetére
Szerintem gyorsan meg lehet tanulni bakkolni, így már fel tudsz menni kisebb padkákra. Azzal onnan meg pár hét alatt megvan a bunny. Egyébként nem árt hozzá egy jó pedál.
Szerintem ennyi próbálkozással nem lesz komoly baja a bringádnak, én a mostani bringám lassan 2 éve nyúzom és még nem kellet centírozni kb 1mm van a hátsó kerékben de nem ér bele a pofákba legalábbis nem hallatszik. Hátul egy szar FH-RM30-as agy van pont ma zsíroztam újra semmi túlterhelés nyomát nem láttam a kónuszon a golyókon meg pláne, mondjuk ahhoz már keményen oda kellet volna verjem. Az igazsághoz hozzátartozik hogy nekem 3 kamrás felnim van 2.1-es gumikkal amik elvégzik a tompítás oroszlán részét és nem szoktam szögben ugrani, így kb akkora terhelést jelent mint mikor mész le egy padkáról úgy, hogy kiemeled az elejét annyira, hogy egyszerre érjen le a két kerék.
Gyakorold valami ballonos gumival úgyis mondtad, hogy most télire felpakoltál valami terep csodákat! Gyakorold a talpaddal hogyan tudod megemelni a bringa hátulját, majd próbáld egyszerre az elejével. Majd előbb az elejét és utána a hátulját. Érdemes mondjuk ilyen rövidebb lapos (nálunk sárga-fekete) fekvőrendőrnél tanulni. Ha már biztos magasan megy, akkor jöhetnek az alacsonyabb padkák, ahogy érzel rá annál jobban fogod tudni megemelni. Eleinte még viszonylag nagy sebesség kell majd hozzá, aztán ahogy a technika javul egyre lassabban is megy, de csodát ne várj mivel az ilyen vázak geometriája miatt nem fogsz tudni olyan szépen ugrani mint egy trialos vagy dirt-ös.
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz Teasüti #41997 üzenetére
Ez a videó azért arra megy hogy látványos legyen amennyire tudjon.. ezt én annó úgy postoltam ki a műhely facebook oldalára hogy: "90 es évek? Hol volt ilyenkor még a Dirt, freeride, trial, városban való csapatás mindenen át? Hát itt ni ->> (link) "
Valamint azért a bicikliket itt nézd meg jól.. ezek elég pici kis bringák, cromo acél váz, cromo merev villa, teljesen más mint egy mostani könnyű alu XC gép teleszkóppal. Ezekkel ezeket a trükökket sokkal könyebb megcsinálni.
Az első keréken gurulás, tengelyig vízben menés, lépcsőn lejövetelen kívül a többi produkció ha nem hülyén van előadva, akkor nem káros egy könnyű XC bringára sem!
Egyébként ha spd pedált használnál, azzal nagyon tanulni se kell a bringa emelgetését, jön veled a bringa.[ Szerkesztve ]
-
zoo8800
veterán
válasz Teasüti #41997 üzenetére
Egyszerűbb dolgokra, pl. bunny, egykerék, nose wheelie, vagy az első keréken átfordulás 180 fokban (első kerék satu, a hátulját lendíted oldalra, bringa megfordul) jó lesz az XC monti is.
A videoban a 4.-5. perc körül van pár trükk, mint pl. a lépcsőn leugrás, ami sokkal jobban terheli a bringát, ezeket hanyagolnám. Én elég hamar megöltem a négyszögtengelyes hajtókaromat, hónapok alatt kitágult. Az egyszerűbb teleszkópok sem tolerálják, amíg nem tudod rendesen lerakni a hátsó kereket, és odavágod a bringát. (5.37-nél jól mutatja, hogyan is kell finoman letenni a bringát.)[ Szerkesztve ]
rip and tear, until it is done
Aktív témák
● Olvasnivaló az
1. hozzászólásban.
● 2013.04.01-től fokozottan ellenőrzik a rendőrök a kerékpárosokat!
● Bringás jókívánságok:
- Ésszel!
- Széles utat, gumifákat!
- Örökös hátszelet!
Itt a jó idő (és a magas UV sugárzás), úgyhogy hosszú túrák előtt kenjétek be magatokat naptejjel!
- Vicces képek
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Amazon Fire TV stick/box
- World of Tanks - MMO
- Fotók, videók mobillal
- Xiaomi Pad 6S Pro 12.4 - Kína (válasza az) iPad(r)e
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- BlitzWolf termékek topicja
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
- iPad Air 5 64GB M1 WIFI (kék)
- iPhone 14 Pro Max 128gb, makulátlan,garanciális, független
- ASUS H97-PRO alaplap 1150 Intel H97 lapkakészlet, 4xDDR3, SATA 3.0, HDMI, M.2 SSD foglalat
- Macbook Pro 16.2" M1 PRO 10C/16C 16GB - 1TB Magyar billentyűzet - Garanciális 2025.08.04.-ig
- Sharkoon TG5 számítógép ház Corsair HX650 tápegységgel eladó
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen