- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Huawei Watch 3 Pro - óraátállítás
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Samsung Galaxy Note20 Ultra - a tollnak nincs ellenfele
- 2 nm-en készülhet az Exynos 2600
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
ma Ezen a héten sem tétlenkedett a Samsung szoftverfejlesztő csapata.
-
Q, mint Quiet: új változat született a Chieftec Apexből
ph A E-ATX lapokat is fogadni képes torony új verziója zajcsillapító paneleket és teli előlapot kapott a némaság érdekében.
Új hozzászólás Aktív témák
-
lajafix
addikt
válasz MPowerPH #10298 üzenetére
az ajtók alja szokott rohadni a 3as mondeonál, ez szériahiba. A küszöb nem, ez durva. nem volt törve?
nem a ford márkakereskedésbe kell vinni, sajnos gyengék.
kormánymű: szervóolajat cseréltetek? nincs előírva, de éppen ezért sem árt.
kuplung: ez dízel?szélzaj: lehet, az ajtótömítéseket kell megnézni.
[ Szerkesztve ]
Rock'n Roll
-
amol
addikt
válasz MPowerPH #10276 üzenetére
Biztosítás, ha van bónuszod, akkor nem sok.
Biztosítás az új kisautóra ha van bónuszod sokkal kevesebb.A km ezeknél nem számít, rengeteg 300.000 km fölötti modell fut ebből a fajtából. A 200k meg se kottyan nekik, és ezt tapasztalatból mondom.
Ne hülyéskedj már, nem csak a motor kopik.Az biztos, hogy nem városi autonak valo, mert arra nagy mind méretben, mind motor szempontjábol. De hosszabb távokra sokkal jobb választás lehet, és itt a biztonságot is beleszámítom. És szerintem érdemesebb kicsit több lovat venni, mert azzal is növeled a biztonságodat, mert egy előzés kevesebb gondot okozhat.
Nagyjából egyetértek, de biztonság szempontjából érdemes lenne összehasonlítani egy új kisautó és egy 10 éves akármi töréstesztjét.És még egy dolog amit nem kellene figyelmen kívül hagyni: az új autókra GARANCIA van! Édesapámnak is volt 525i-je, eladta a fenébe mert nagyon szervizigényes volt pár évesen pedig kímélve volt. Jó autó de a szervíz drága. Ezzel szemben egy kis Toyotának 5 évig a motorháztetejét sem kell felnyitni.
-
MPowerPH
félisten
válasz lajafix #10302 üzenetére
Folyamatosan szervizelve van az auto, nem volt törve soha. 140k -ig hordta apa a fordhoz, aztán már nem vesztegette rájuk az időt. A küszöbről alul végig lejütt a festés, a tiszta lemez látszik, amit már emészt a rozsda. Az ajtok első szélein is lepattogott a festék, végig! Szóval felháborító, hogy egyes gyárak milyen szar minőséget engednek meg maguknak.
Az első csere után már a szervoolaj is cserélve volt folyamatosan, persze ezt már nem a fordosok csinálták. Erre rá 55k km -re megint elföstölt.
Ez 2.0 -ás benzines. A kuplung elsőnek 140k -nál volt cserélve, de azt mondták az normális. Most 190k -nál megint cserélni kellett.
A tömítésekkel minden rendben van, legalábbis a gyár szerint. Mikor megvette, csak a jobb hátso ablaknál sípolt a szél, most már mind a 4 -nél csinálja. Erre is ráfogták, hogy gyári hiba.
De még a kis elektronikus mütyűrökről nem is beszéltem. Rádio tekerője kinyúlt, ülésfűtések elszálltak, az elektromos motor az ülésben is becsődölt, a zárat már 4* kellett cserélni.amol: az csak egy mondat volt, és csak annyi, hogy nem ülnék bele. Ez nem számít fikázásnak.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Biztos, a motor mellett más is kopik. Lekopogom, szerencsére nálam még nem jelentkezett semien probléma, pedig mindjárt 200k -nál vagyok.
Nekem nem voltak problémáim, csak kötelező szerviz volt. Lehet kifogtam egy jó példányt, nem tudom. Ha sok gondom lett volna vele, valszeg eladtam volna, mert nem úszok a pénzben.A törésteszt az csak egy teszt. Nem tom, ha kamionnal találkozna, akkor a kis Punto vagy Swift motortere mennyire védene. Szerintem semennyire. Láttam én már ilyen kisautot frontális karambol után. Az első üléssor eltűnt, pedig 5db csillagot kapott a törésteszten.
Biztos igazad van a garancia terén, de nekem még nem volt pénzem új autot venni, főleg nem új Toyotát szóval nem tudhatom. Azért felnyitni fel kell azt a tetőt, csak nem fizetsz utánna, nem?[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Eagl3
veterán
válasz pH érték #10279 üzenetére
Ezektől a megnyilvánulásoktól a falra tudnék mászni... Miért lenne iszonyat? Meg miat, hogy nem lehet 14L alá vinni a fogyasztást? Honnan szeded ezt a baromságot? 14 litert a 4000-es motor kajálnak városban normál használattal nem gurigázva. Ha 14L eszik ot már gond van.
Mellesleg ez a 2800-as széria a bmw egyik leg eltaláltabb motorja.
-
amol
addikt
válasz MPowerPH #10310 üzenetére
Biztos, a motor mellett más is kopik. Lekopogom, szerencsére nálam még nem jelentkezett semien probléma, pedig mindjárt 200k -nál vagyok.
Ha a motor bírja is, meglátszik 10 év egy autón kívül és belül is. A technikát szinten lehet tartani folyamatos cserélgetésel ha valakinek van hozzá kedve.A törésteszt az csak egy teszt. Nem tom, ha kamionnal találkozna, akkor a kis Punto vagy Swift motortere mennyire védene. Szerintem semennyire. Láttam én már ilyen kisautot frontális karambol után. Az első üléssor eltűnt, pedig 5db csillagot kapott a törésteszten.
Kamionnal frontálisan tök mindegy miben ülsz. Nem a motortér véd hanem az ütközési zónák, a motor becsúszik a kasztni alá - jó esetben.Azért felnyitni fel kell azt a tetőt, csak nem fizetsz utánna, nem?
Nyitogathatod hobbiból de szerelni nemigen kell -
amol
addikt
Olvasgattam a népítéletet, ahhoz hogy valaki ilyen hibalistával agyondicsérje elég márkahűnek kell lenni
-
Skót
aktív tag
válasz MPowerPH #10308 üzenetére
Sztem egy rossz példányba futottatok bele (vagy mi jóba, bár 2 fordunk van de egyikkel sincs semmi gond), mert apám mondeójával még eddig semmi komolyabb nem volt (kopp-kopp-kopp).
Kötelező szervíz és ennyi.Csak, mivel új autó volt nyomta neki néhanapján meg fékezgetett nagyokat míg ki nem ismerte így 5,5 év után fékrendszer nagyját cserélték (tárcsák, pofák) dehát ez az ő használatán múlott, hogy nem "takarékosan" vezette
És mondjuk a gyár ha jól emléxem 12 év átrozsdásodási garanciát adott, (még semmi rozsda nincs rajta)Bár most van benne 145e km uh lehet, hogy egyszerre fog minden a bedögleni
"A modell alkatú nők olyanok mint egy rossz rádió: nem lehet rajtuk semmit fogni! Hát tényleg ez kell Nektek?"
-
MPowerPH
félisten
Pont most volt nemrég belinkelve egy E39 kamionnal való találkozása. Sajnos tragikus véget ért, mert a sofőr bentégett.
Hát, az olajat, légszűrőt, gyertyákat mindenképpen cserélni kell. Mondjuk ez alap. Kb. nálam is azért kell felnyitni, másért nem. De elvonatkoztatok a diesel Audiktól, vagy BMW -ktől, vagy Merciktől.
Mert azok tényleg katasztrofálisak.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Eagl3
veterán
Én apumnak is Mondeoja van. Nagyon jó kis autók, soha semmi baja nem volt, pedig meg van már szegény nyomorgatva, már nem nagyon vigyáz rá (csak a motorjára )
Mikor vitte zöldkártyára átnézték a kocsit. Kb. 1 deci motorolaj volt a kocsiban! És ment. Semmi gondja nem lett a motornak. -
MPowerPH
félisten
válasz feel good #10321 üzenetére
"és arra amire gyártották, tökéletes."
Engem nem érdekelnek a Suzukik. De ezzel a mondatoddal egyet értek.
A vezetési szokásaiddal nem...Az a Mondeo kérdés érdekes... Mennyi km van benne?
Emléxem apa munkatársának a TDCI -vel mennyi gondja volt, de motorisztikailag.
A turbo az egy örökös feketebárány volt, meg a légtömegmérő. Egyszer Olaszba menet 160 -nál elszállt a turbo. Na, azután cserélte le, mert elege lett.
Ahogy látom, 150k -ig nincs semmi gond a Mondeokkal, talán utánna kezdik a haláltusájukat.
Vagy csak egy rossz modellt fogtunk ki, nem tudom.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
tiv83us
veterán
Nos, Ford E250 Econonline, magasitott tetovel, oversized passanger capacity-vel 360.000 mefoldnel (~ 560k km) azt mondta, hogy "fuck you. i'm outa here"
Ugyhogy tegnap kaptunk egy ujat, 15 merfold van benne, meg magasabb a teteje, meg tobbet fogyaszt, de legalabb a tengelyeket megerositettek, igy talan ez elmegy 4-450k merfoldet is
Annyi gond van vele, hogy akkora faken magas teto raktak ra /maig nem ertem minek? /, hogy se az automoson nem megy at, ugyogy kezzel kell mosni, es ami a nagyobb baj, meg a McDonald's drive thru-ba is ugyesen kell bemanoverezni, hogy ne csinaljunk belole kabriot
Illusztracio, bar szin es meret megegyezik, csupan a logokat kell odakepzelni
[ Szerkesztve ]
Always Outnumbered, Never Outgunned
-
tiv83us
veterán
Akkor az igazi, mikor 40 merfoldes szellokeseket kap a gep jobbrol-balrol /ugye a varos itt fekszik az Ohio Valley-be, ahol a folyo vonul at/, es 3 kezzel, 5 labbal kell neha tartani a kormanyt, hogy ne vigyen le a szel a palyarol. Ugyan a gep 12-13 tonna, de majdnem olyan magas, mint szeles...
Always Outnumbered, Never Outgunned
-
amol
addikt
válasz MPowerPH #10317 üzenetére
De elvonatkoztatok a diesel Audiktól, vagy BMW -ktől, vagy Merciktől.
Mert azok tényleg katasztrofálisak.
Amikor kérdeztem a szerelőmet (elég magasan kvalifikált) hogy milyen dízelt érdemes venni azt mondta nem érdemes de ha ragaszkodom hozzá akkor bmw-t. Nem ragaszkodtam hozzá, benzinest vettem és nem is bántam meg. -
tiv83us
veterán
Utasokat szallitunk a repterre /tobbnyire pilotakat, legiutas kiseroket/.
Csak az eleje 4,5 tonna, tegnap atneztuk a fonokkel, qrvara massziv az egesz, plusz az utaster, ulesek, csomagter, a mocskosuk magas teto /ami elvileg carbon-fiber, de igy is megnovelte a fogyasztast 10-12%-al/.
Ha meg bepakoljuk azt a 11 utast a csomagjaikkal egyutt...
2 labbal kell taposni a gazt, hogy be tudj sorolni a palyan.Always Outnumbered, Never Outgunned
-
tiv83us
veterán
-
MPowerPH
félisten
válasz feel good #10335 üzenetére
Én az ilyenekre sajnálom az automat, mert nem erre valo. Üres téren, amikor tiszta jég minden szoktam vele forogni, mert az nem árt. De közúton ilyen módon állatkodni vele nem szoktam.
Még az előzőhöz:
Amúgy tényleg jók a BMW dieselek, mert veszettül mennek, kevés ellenfelük van, főleg egy chiptuning után. Csak a fenntartáshoz nagy pénzalap kell.Don't Tread On Me
-
tiv83us
veterán
válasz MPowerPH #10343 üzenetére
Na most nem vagyok olyan allapotban, hogy atkonvertaljam, 12 merfoldet megy el egy gallonnal. Az olyan mittomen, szerintem 30 kilometeren megeszi a 10 lityot, attol fugg mennyire pakoljuk meg.
Tegnap $112-ert tankoltam meg ures tankra, $3.95/Gallon benzin ar mellett.
[ Szerkesztve ]
Always Outnumbered, Never Outgunned
-
amol
addikt
30 mpg körül fogyasztanak az átlag személyautók, az kb. 8l/100km.
-
nagyúr
3 processzortól, az intel-től az amd-től és a cyrix-tól megkérdezték egyenként, hogy 2X2 mennyi, először az intelt kérdezték, ami így válaszolt: ha megvizsgáljuk az időjárási tényezőket, megvizsgáljuk az évszakokat akkor talán kijelenthetjük, hogy 2X2=4.
Majd az AMD-t vonták kérdőre, ami pedig így felelt: ha megvizsgáljuk a nap felkelte időpontját és lenyugtát, és ha megifgyeljük a holdfelkeltét illetve annak lenyugtát, akkor kijelenthetjük, hogy 2X2=4
Végül a Cyrix-ot kérdezték ami egyből válaszolt is hogy az eredmény 5. A cyrix kejelentése után, szóltak, hogy na de az eredmény téves, mire a cyrix így válaszolt: nem baj de legalább gyors voltam :-)))))
Pleased to meet you - hope you guess my name
Új hozzászólás Aktív témák
- ThinkPad T14 Gen3 14" FHD+ IPS i5-1245U 16GB 256GB NVMe SSD gar
- Iphone 11 Pro 64Gb Gold + kiegészítők
- HUAWEI MATEBOOK 13 2020/2021
- DELL G15 5510 - 15,6"FHD IPS 120Hz - i5-10200H - 8GB - 512GB - GTX 1650 - Win11 - Garancia
- Ipad Pro 12.9" 3.Gen ( 2018 ) WIFI+ Cellular. 1 TB !!! , Üzletből, Garanciával, beszámitás
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen