- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- 2 nm-en készülhet az Exynos 2600
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- Samsung Galaxy Z Fold4 - egyre megy, honnan nézed
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
Hirdetés
-
Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
ma Ezen a héten sem tétlenkedett a Samsung szoftverfejlesztő csapata.
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
-
Warhammer 40k: Space Marine 2 - Középpontban az egyjátékos és a multi mód
gp A készítők a minap két új előzetessel jelentkeztek a sokak által várt programhoz.
Új hozzászólás Aktív témák
-
ABE
őstag
Rendben, egyszerűsítsük le ennyire a példát. Mint tudjuk, F=p×a. Az egyszerűség kedvéért a két vizsgált testet tekintsük úgy, hogy a nyomásváltozás egyforma mértékű.
Legyen a két példa:kisautó: 1,6 m széles, 3,5m hosszú, tehát a padlólemez felülete 5,6 négyzetméter
alsó-középkategóriás: 1,7 m széles, 4,3m hossú, a felület így 7,31 négyzetméter
A kisautó súlya 850kg, a másik autóé mondjuk 1200kg.
Nézzük az arányokat: 7.31/5.6=1.305, 1200/850=1.411. Mint látható, nem jelentős az eltérés.
Ez csak egy nagyon leegyszerűsített számítás, de az látható, hogy a nagyobb autók megnövekedett súlyához nagyobb felhajtóerő is párosul. Nyilván a valóságban ennél sokkal bonyolultabb az egész, a karosszéria, a padlólemez áramlástani kialakítása nagyon sokat jelent.
-
Integra
titán
különbözően reagálunk, én már eleve úgy előzök, hogy ha kell visszafékezzek.
papóka meg nem bamba volt, hanem megijedt. sajnos.
már az elejétől semmi más nem volt a fejében, csak hogy valaki basztatja meg hadonászik neki....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
-
Skót
aktív tag
De szép ez az új mondeo
Integra: Meglehet, bár én (mint általában sokan) magamból indulok ki, és ha nekem integetnek először megpróbálom megérteni miért is teszik hátha segít (bár nem marad nyitva a hátsó ajtó).
Ettől függetlenül a megijedés valószínü.[ Szerkesztve ]
"A modell alkatú nők olyanok mint egy rossz rádió: nem lehet rajtuk semmit fogni! Hát tényleg ez kell Nektek?"
-
-
ABE
őstag
Egy új Mondeo kombi egyáltalán nem kicsi autó, bár ettől még nyilván lehet vele normálisan parkolni. A képből egyébként annyi látszik, hogy egy autó áll két helyet elfoglalva, miközben a háttérben rengeteg üres hely látható. Ha nem zavar senkit, akkor mi a baj? Ez még nem jelenti azt, hogy állandóan így parkol, csak most épp megtehette, mert másnak ez nem jelentett problémát. Sokkal inkább azon kéne változtatni, hogy gyakran lehetetlenül szűkre szabják a parkolókat, és a szélső helyek mellé pedig bazi nagy szegélyeket tesznek, hogy könnyen le lehessen verni a felnit, de legalábbis ne legyen egyszerű kiállni.
[ Szerkesztve ]
-
biker
nagyúr
jaaa, értem, tehát ha senki nem jön szembe, akkor menjünk a bal oldalon, mert "megtehetem"??? nehogymá' ne mehessek, mi?
attól, hogy sok üres hely van, meg ellene tudni állni rendesen. sőt, annál könnyebb rendesen beállni
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
amol
addikt
Inkább önzésről.
-
ABE
őstag
Képzeld el, van úgy, hogy én is ráállok a parkolóban a vonalra, ha üres a placc, mert senkit nem akadályozok és veszélyeztetek vele, ha kényelmesen beállok. És nem fog egy n+1-edik apró kis horpadás megjelenni az autón, és nem fogom más autó festékét megtalálni a karosszérián, ha valami baromnak mégis oda van kedve állni. És igen, van úgy, hogy átmegyek a szembejövő sávba, mert a saját sávomban mondjuk a rossz minőségű csatornázás miatt meg van süllyedve az út, és a csatornafedeleken dübörög az autó.
-
NoLF
addikt
tesómnak most érkezik pont egy ilyen mondeoja, kíváncsi vagyok rá...
bár túl sok jóra nem számítok, eddig subaru legací-val járt, azt nehéz lesz felülmúlni, a mondeo diesel lesz, meg kombi, meg fronthajtás ugye, a subi meg benzin, 4kerék, sedan... az automata váltó egyezik. kipróbálom majd azért de a subival olyat lehetett kanyarogni hogy nem hittem elThe Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
-
Skót
aktív tag
válasz Khelben #9874 üzenetére
Sztem ízlés dolga, mert nekem az orra nagyon tetszik, ellenben a kombi hátulja már szvsz nem olyan sikeres mint az elődé volt.
A sedan fara viszont csinos (és annak a formának is igen nagy csomagtere van, ha ez számít valakinek)"A modell alkatú nők olyanok mint egy rossz rádió: nem lehet rajtuk semmit fogni! Hát tényleg ez kell Nektek?"
-
Integra
titán
mégis lesz fix traffi
annyira nincsen ezeknek eszük......egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Bzzz
senior tag
Sziasztok, lenne egy másoknak biztosan nagyon primitivnek tűnő kérdéssorozatom:ha balesetet szenvedek vagyokozok akkor mi a teendő? Ki kell tölteni a betétlapot azt tudom, de utána hogy megy a dolog tovább? Kell keresni egy autómühelyt ami megcsinálja a másik autós kötelezőbiztosításának a számlájára. Ha nekem van cascóm akkor az én biztosítómmal is megcsinálhatom teljesen a kocsit ilyenkor a másik autósnak nem kell semmit fizetni vagy hogy megy ez az egész???
''Az amit a Világon szeretetnek hívunk, csupán önközpontú vágy arra, hogy élvezzük a szeretett tárgyat.Tehát hogy valakit szeretünk vagy nem, pusztán attól függ: Kielégíti-e az adott igényeinket vagy sem?''
-
addikt
A barom rámdudál mert lazán beférek és bemegyek elé, de a piroson úgy áthajt mint a szél
-
Integra
titán
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
-
Integra
titán
válasz mefistofeles #9891 üzenetére
ha jól emlékszem a nullásnak az új szakasza betonból lesz
azt aztán gyepálhatják a kamionokami engem inkább megdöbbent, hogy ha majd felújítják az elrongyolódott szakaszokat a déli részen, akkor megint aszfaltozni fognak hogy újra tönkremenjen, nem pedig betonozni azt is
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
-
Integra
titán
válasz mefistofeles #9893 üzenetére
igen, már volt egy kör.
igazság szerint szerintem ha megépül az északi hídig, akkor kitiltják a kamionokat a hungáriáról, bár azokat amúgy se kell, mennek maguktól is azonnal és a hungáriát fogják kapásból újraaszfaltozni. legalábbis illene...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
nagyúr
válasz Integra #9892 üzenetére
szakértők szerint a déli szakasz működtethetőség, üzemeltetés, karbantartás szempontjából már most is a határon van, annyira túlzsúfolt. Pedig most még csak az M4 és az M1 közötti forgalom megy rajta. Ha erre rányomják még azt a forgalmat, ami az M3-as felől jön (most a Hungárián keresztül), még rosszabb lesz a helyzet. már kiírták a tendert a déli szakasz szélesítésére, de az leghamarabb 2012-re lehet kész, állítólag. Ja, és egy úgy hidat is kell építeni a Dunán. A régit meg fel kell újítani, mert már tizenvalahány centit szétcsúsztak a pillérei.
Pleased to meet you - hope you guess my name
-
ABE
őstag
Keddig volt érvényes a BKV bérletem, gondoltam egyet, és a jó időt kihasználva gyalog mentem be egyetemre tegnap és ma is. Mindkét nap átéltem azt, hogy milyen érzés, ha a zebrára lelépve az autós rámgyorsít, elkezdem szedni a lábam, és így is csak 10 centire megy el mögöttem. Szerintetek vegyek megint bérletet?
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Mac mini ( M1, 2020 ) 8/256
- Dell Latitude 7300 Aluminium i5-8265U, 16GB DDR4, 512GB NVMe, FHD IPS Touch, HUN Vil.Bill, ÚjÁllapot
- iPhone SE 2020 64GB Független Karcmentes/1 hónap gar. Akku 97%/p3418/
- ThinkPad T14 Gen3 14" FHD+ IPS i5-1245U 16GB 256GB NVMe SSD gar
- iPhone X 64GB Független Újszerű/1 hónap gar./Akku 100%/p3417/
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen