- Mobil flották
- Ilyen lesz a Honor 200 és 200 Pro
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- iPhone topik
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
ph Ezúttal monitorokat, processzorhűtőt, házat, routert, tápokat, egérpadot és akciókat tereltünk be a szombati karámba.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
it Az Amazon szerint minden sikerrel zárult, ezért letéríti az internetes műholdprototípusokat a pályájukról a cég.
Új hozzászólás Aktív témák
-
dragonfx
veterán
válasz parandroid #8822 üzenetére
70 lóval örömauto....dokar odavágja az astrával.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Integra
titán
válasz parandroid #8831 üzenetére
aktuális "kedvenceim" a dízel seatosok. leon, altea vagy mittomén, ugyanolyan mindegyik.. alacsony meg magas busz, egyre megy
adott egy egész dögös forma, jó sok carstyling műanyaggal meg egy traktor motor.
ezek megvadultak teljesen, kezdem besorolni őket az új passatos kategóriába....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
t1
addikt
válasz parandroid #8838 üzenetére
igazad van nem vezettem
De megnézném..és a benzinesre tenném a voksot... -
ABE
őstag
válasz parandroid #8838 üzenetére
Aki fosik visszaváltani a haladáshoz, az vegyen dízelt. Aki meg nem, az a benzinessel sem fog rosszabbul menni.
-
divot
veterán
válasz parandroid #8831 üzenetére
Ha van 90 lovas Panda, az tényleg zúzós lehet - én még a 70-esről tudtam, az meg ugye nem egy nagy szám.
-
divot
veterán
válasz parandroid #8869 üzenetére
6000-ig?
7000-ig. Amikor csak tehettem, ebben az autóban ez a lényeg, meg a gokart fíling, hogy idióta módra lehet száguldozni a kanyarokban. -
feel good
aktív tag
válasz parandroid #8873 üzenetére
Nem kell százzal menni hatvanas táblánál? Hát testvérem.. Ha nem felejtem el, csinálok egy képet csak neked. A puszta közepén az úton szépen kint van a 60, csak tudnám miért?
Kétoldalt termőföld, sehol egy ház, semmi. És ilyen elég sok van.
Tök üres hat-nyolc kilométeres egyenes utakon mennyivel mennél? -
Rover623
félisten
válasz parandroid #8869 üzenetére
Másrészről pedig én szeretek dízelt vezetni: nagyon alacsony fordulaton elkezd húzni, és ezért csak a végsebességet kell beáldoznia (ami így is 160 fölött van valamivel még a kisebbik motornak is). Viszont 140-nél még mindig csak 3500-at forog, ami a komfortnak és a fogyasztásnak is jót tesz.
Az már jónak számít?
Az én szottyadt benzinesem csak 3200-at forog 140-nél...ráadásul negyedikben, mert nincs több gang...primus inter pares
-
erdoke
titán
válasz parandroid #8869 üzenetére
"Ha meg állatkodni akarnék, vennék egy öreg béemvét (E30 rulez)."
Jájj, ilyet itt nem szabad mondani, mert dragonfx vérszemet kap.
service => szerviz
A legjobb aláírás a héten
-
Rover623
félisten
válasz parandroid #8888 üzenetére
Ja, kérem, kis lökettérfogatú motorokról beszélgettünk mi itten, meg csoffadt ötfokozatú váltókról...
Hát igen...beszélgetni azt lehet...de használni?
A "kisköbcentis" dízeleknél pont azok az előnyök vesznek el, ami miatt amúgy érdemes lenne öngyújtós motrot venni...
1. Amíg nem dolgozik a turbó, addig szívómoci...még az új kétlityós dízelek is haloványak alul...hát még az 1.2-1.4 körüliek...
2. Ahogy a példád is mutatja, már legális autópályatempónál is többet forog a motor, mint egy abszolúte nem kihegyezett (2L/136LE) benzines motor egy nem túl modern váltóval. (Én Pesten, normál üzemben ritkán hajtom 2000 fölé)
3. S nem utolsó sorban: ma már nálunk sem köbcenti alapján kell fizetni az éves sarcot...[ Szerkesztve ]
primus inter pares
-
válasz parandroid #8884 üzenetére
Visszavonok mindent. Kámtól (a 8-as főúttól) Szombathelyig az első 1-2 km kivételével végig kint van az útépítés + 40-es tábla. Kb olyan 15-20 km-en keresztül, gondosan megismételve minden nyamvadt földút után. Az útpadka láthatóan frissen készült, de folyamatban lévő munkának semmi nyoma sehol. Mindezt egy négynapos ünnep végén. Katasztrófa. Egy rövidebb kocsisorban haladva 60-nal mentünk társulatilag, ez még úgy-ahogy elviselhető volt, de persze folyamatosan jöttek mögülünk olyanok, akik nem bírták a tempót idegekkel, és végigelőzték azt a pár autót. Őszintén szólva csodálkoztam is, hogy nem mértek ezen a szakaszon. Hazafelé inkább kicsit kerültem...
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
lsc
nagyúr
válasz parandroid #8926 üzenetére
Ez így van már lassan fél éve /természetesen télen is , amikor "nagyon építik" az utakat /. Egyébként Kőszeg felé se menj .
Az élet kegyetlen .
-
feel good
aktív tag
válasz parandroid #9133 üzenetére
Dehogy. Abban nem tud elég bugyinedvesítő hatást kifejteni.
(hacsak a csaj nem bukik az amúgy is fekete szőrrel borított jetire) -
_seth_
veterán
válasz parandroid #9181 üzenetére
Az szép, akkor azt hiszem ez az alkotmányellenes része ennek az új "elvnek", arról is mondtak valamit, hogy így ebben a formában nem ok, hogy mindenáron megbüntetnek vkit még ha nem is ő a felelős de a bevétel érdekében úgy tűnik ezt az apró problémát megoldották.
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
feel good
aktív tag
válasz parandroid #9187 üzenetére
Itt nem arról van szó, hogy ne büntessük azt, aki kétszázzal megy a faluban.
Az a gondom, hogy undorító köcsög tahó módon megint a normálisakat szopatják.Nagyon nem vagyok a népszavazgatás híve, de ha Orbánnak valaki megsúgná, hogy kezdeményezzen népszavazást az április végi büntetési tételek visszaállításáról, simán nyerne a dolgon.
-
feel good
aktív tag
válasz parandroid #9189 üzenetére
Az a problémám, hogy nem tudom felfogni, hogy először beszigorítanak minden sebességet, két nap alatt lefotóznak 12 ezer embert (minimum 30e ft/alkalom), erre a "nagy szigor" bevezetése után egy héttel kijön egy videó, amiben valaki 170-el megy a faluban, megtalálják, rendőrségi eljárás indul, és a végén szaros 60 ezerre büntetik.
Most akkor vagy mással szemben se legyen rendőrségi ilyen szintű szigor, vagy végre basszunk oda a tetveseknek. Mindenki tudja, kikre gondolok, akikhez még a rendőrség se mer nyúlni. Állítom, hogy ez is mögötte van. -
dabadab
titán
válasz parandroid #9187 üzenetére
"Akar-e büntetést fizetni gyorshajtás esetén?"
Masodik kerdes:
"Kemenyen megbuntessuk-e a szaguldozo allatokat?"
Azt lehet fejet vakarni
DRM is theft
-
pH érték
aktív tag
válasz parandroid #9229 üzenetére
Ja elírtam.
-
Fori23
őstag
válasz parandroid #9184 üzenetére
Ezek AVH-s ivadékok, és semmit sem tesznek önzetlenül
A törvény azt is tartalmazza, hiába van bizonyíték arra, hogy ki vezetett (menetlevél, igazolás két tanu aláírásával stb.), ha az nem AKAR vagy TUD fizetni, akkor az üzembentartón hajtják be Ez viszont alkotmányellenes, ezt támadták meg többen (fuvarozók, jogászok..)
Mert ez az egész a pénzről szól! Biztosítják a leendő magántrafis haverokat a biztos bevételről-> lásd. első mondat"mert ugye ritkán lát az ember egy futó gépben lángoló vinyót"-wnix
-
_seth_
veterán
válasz parandroid #9184 üzenetére
Na igen, nem érdemes odaadni az autót senkinek sem, mondjuk eddig sem volt... de az lesz az érdekes amikor Bélabá "megveszi" (0 forintért őstermelőire és még 3 hónappal a "vásárlás" után kell csak törlesztenie) az új autója árát és ellopják nem elég, hogy életfogytig fizeti törlesztőrészleteket még a rendőrségtől is kap egy 300 ezres csekket és még a jogsiját is bevonják (persze nem is kell már neki autó nélkül)...
A befolyt összeg nem a rendőrséghez kerül hanem az államkasszába egyenesen ami nem azt mutatja, hogy az államnak nem kell a pénz sőt egy műsorban mondták is, hogy ezután éves szinten minimum 3x több lesz a bevétel az új rendszernek köszönhetően.
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
NoLF
addikt
válasz parandroid #9330 üzenetére
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
-
_seth_
veterán
válasz parandroid #9332 üzenetére
Egyértelműen b, ami nálam azt jelenti, hogy szépen lassan óvatosan indexelve is, hogy merre tolom a seggét hadd lássák azt is kitolatok nem úgy mint ezek tegnap ketten, betette hátremenetbe és semmi óvatosság meg ilyesmi, áh minek??? odalépett neki és már jött is kifelé, ha nem kerülöm ki akkor belemegyek olyan hirtelen jött ki mind a kettő, de nem tudom hova siettek ennyire (arról nem is beszélve, hogy mindkettő szabálytalanul parkolt mivel ott csak párhuzamosan lehetne fizetős parkolóban ezek meg kapubejáróba álltak be merőlegesen. Nem azokkal van bajom akik szépen ki tudnak tolatni és nem úgy mintha nem is jöhetne senki odalép neki és kint is van az út közepén, jó persze ez sem volt meglepő csak az volt új, hogy egyszerre csináltak ilyet 2 irányból is, ilyen még nem volt pedig csak a múlthéten 2 nap alatt mentem 800 kilométert és ha így haladok akkor nem évi 10e lesz hanem évi 28e az autómban... (3 hónap alatt mentem több mint 7000-et).
Visszatérve: még egy ember sem rossz megoldás ilyenkor de valóban nem mindig akad meg az olyan furcsa is persze hasznos, inkább nézzenek valakit amatőrnek mint, hogy balesetet okozzon, egyébként meg láttam már párhuzamos parkolásnál is olyat, hogy 2 emberes meló volt és olyat is, hogy szintén párhuzamos parkolás de olyan helyen ahol nem állt sehol senki azaz csak simán oda kellett kanyarodni mintha sávot váltana de 2 nőnek ez legalább 5 perces meló volt mire megállt a padka mellett de összehozták. Én egyébként inkább betolom a seggét ilyenkor és úgy könnyebb indulni persze így is messze vagyok az autóm elejétől de csak jobb így, nem mondom amikor megvettem az autóm én is inkább az elejét totlam be mert az gyorsabb és egyszerűbbnek tűnt mint tolatni de az már régen volt
Alapvetően elengedek én bárkit aki partner ebben azaz tudom, hogy mit szeretne de nagyon sokan valóban úgy közlekednek mintha egy üres városban lennének ahol csak ők vannak az úton, velük van csak gond. Lassan már a románok is megtanulnak pedig vezetni... mármint nem a mercis, bmw-s-re gondolok hanem az öreg daciasokra akik debrecenben szép számmal előfordulnak... tegnap fél pályás útlezárásnál (cora parkoló város felőli beájrata a híd alatt) villogok neki, hogy jöjjön, visszavillog nem jön, megindulok indul ő is... fék, mutatom neki kézzel, hogy na akkor gyere... integet vissza... jó akkor megyek amint megindulok indul ő is... fék megint na ekkor már mutogattam, villogtam neki, hogy ugyan jöjjön már Végül megköszönte a kis játékunkat (öreg dacia, zöld színben szokásos 5 fővel és csomagokkal). Van ilyen is, bár ez inkább mókás volt (az már más kérdés, hogy onnan 30 méterre is le van zárva az út fele de azok a barmok akik kitetté a terelő kordont eltaláták azt a megfelelő magassákot aminél a kordon mögé állva nem látom, hogy jönnek-e szemből és, hogy mikor mehetek én... barátnőm sem látott semmit a jobb1-ről (emelkedő is még az a rész szal tökéletes nagyon), na itt csak az játszik, hogy amikor úgy érzi az ember, hogy na most megyek óvatosan el kell indulni és bízni abban, hogy szemből nem tép senki 80-al de még 50-el sem a körforgalomból kikanyarodva De jöttek szemből és elengedtek
Szerk: még 50-el sem mentem, de nem óvatosan tolattak ki elém, hanem úgy mint aki rohan, mindenféle index nélkül és persze nem is úgy ahogy ott az ember várná az autókat, de hát aki ismeri azt az utcát debrecenben ezen meg sem lepődik... csoda, hogy nincs minden napra egy baleset vagyis annyi akad is
Kürt, régen dudáltam főúton is de sokszor azt vettem észre, hogy észre sem veszik, a fénykürt hasznosabb sokkal de itt nem volt lehetőségem rá és a legroszabb amikor látom, hogy mellette vagyok és ő csak és kizárólag néz egyenesen előre... se jobbra se balra csak maga elé, lehet a kürtöt meghallotta volna lehet éppeb zenét hallgatott és nem ezt már nem tudom, de majd dudálok is ilyenkor (régen sokat dudáltam mostanában... azt sem tudom mikor dudáltam utóljára, már nem dudálok rá minden autósra mint anno ha megérdemli sem).
[ Szerkesztve ]
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
DeadMeat
veterán
válasz parandroid #9332 üzenetére
Lehet hulyeseg,de en ugy emlekszem tolatasnal foltarthatod a forgalmat,a tolatas,ez esetben a parkolas idotartamara.
Van ilyen?Vagy csak a beallasra ervenyes?Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!
-
Gambit
őstag
válasz parandroid #9379 üzenetére
Figy, nem lehetne az alapelveket kiegészíteni egy olyan ponttal, hogy aki annyira hülye, hogy nyilvánvalóan zavarja a közösséget, azt ki lehessen tiltani örökre? Végül is ez íratlanul már működik most is bizonyos esetekben, mint tudjuk.
''Akár hiszed, hogy meg tudsz csinálni valamit, akár nem, mindenképpen igazad van.'' - Henry Ford
-
DeadMeat
veterán
válasz parandroid #9616 üzenetére
Idezek magamtol,ha megengeded:"kanyarodasa megkezdese utan" Szoval en megkezdem a kanyarodast,feluton valaki kijon elozni engem,mikozben en mar kanyarodok,es en belemegyek,nehogymar en legyek a hunyo.Jo,persze igazatok van,de azert vannak ilyen esetek is dogivel.Motorosoktol lattam mar jopar ilyen elozest pl,autostol is nemegyszer....
Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!
-
dabadab
titán
válasz parandroid #10532 üzenetére
"Még jó, hogy van objektív felelősségvállalás"
Az nem feltetlenul fog segiteni, mert csak het kategoriara ervenyes, es nem tudom, hogy ezt bele lehet-e gyomoszolni barmelyikbe.
DRM is theft
-
I_Am
veterán
válasz parandroid #10841 üzenetére
Mi a biztosíték, hogy szabályos lesz a mérés?
Ha teszed ami a célod, akkor arra vagy hivatott az életben.
-
dokar
addikt
válasz parandroid #10841 üzenetére
A pedagógusverésnek semmi köze ehhez. Amilyen kapzsik és gátlástalanok az emberek, külön érdekcsoportok fognak alakulni, akik azon károsultak védelmére fognak kelni, akiket indokolatlanul büntettek meg a magántrafisok a nagyobb haszon reményében. Én továbbra is úgy tartom, hogy egyedül a rendőrség láthasson el ilyen feladatokat és ne pedig azok vállalkozások, akik ebből szeretnék megszedni magukat. Felesleges mások zsebét tömni, mikor a rendőrségnek nagyobb szüksége lenne erre a pénzre! Vehetnének belőle több műszert, több rendőrt alkalmazhatnának... stb. Egy eredményes körforgás lenne és nem lennének akkora zsörtölődések, amiket hamarosan meg fogunk tapasztalni.
extra - SEXRay
-
brd
nagyúr
válasz parandroid #10841 üzenetére
Egy apró különbséget vélek felfedezni: pedagógust nem verünk, mert az a jövőnket alakítja, még ha nem túl eredményes is az adott tanerő (aki ezt nem fogja fel, azt talán le is lehetne lőni, nem kár érte, vagy legalábbis a szüleit, hogy nem mondták el neki), a most, a népségre szabadítandó rablók pedig csak még többet lopnak majd az átlagpolgártól. Szerintem megbírnák azt a néhány kipótlandó mérőműszert (bár rongálás helyett inkább ellopni kellene, és újra eladni nekik, hogy ne kelljen feleslegesen rongálni). Nem a gyorshajtás önmagában a baj (a szélsőségeket most hagyjuk, pl. 100-200%-os túllépés), hanem az, amikor az hülyeséggel párosul. Attól, hogy az állam még többet rabol majd a polgáraitól, nem lesz jobb a közlekedési helyzet. Inkább az olyan gőgös, pszihopata barmokat kellene megbüntetni, aki városban képes elütni a zebrán a gyalogokat. De nem ám felfüggesztettre, vagy pénzbírságra, hanem kőkemény 1-2-3 évekre, találatonként... és nincs enyhítő körülmény, mindenkit (MINDENKIT) szépen megbüntetni (a CLK, M5, X5 és hasonló típusú autók tulaját is). Az első néhány után olyan szép rend lenne... Vagy még nagyobb korrupció. )
A gyorshajtás nagyobb számú felderítésével mit érnek majd el? Max. lassabban megy majd mindenki. De ettől a hülyék száma nem fog csökkenni, ezek legfeljebb nem megölnek majd valakit, hanem csak nyomorékká tesznek. Viszont tényleg jobb lesz a statisztika, kevesebb ember hal meg, nagy eredménye.The only real valuable thing is intuition.
-
nesa
veterán
válasz parandroid #10841 üzenetére
Mentosokrol jut eszembe ,mekkora taploval talakoztam a ma
Epp az ambulancia mentobealojaban pakolom a gyogyszereket amiket hoztak+bental 1 mento (Feltetos resz) 40 fok alatta +megszorul a levego.... a taplo alat a mento sofornek mondom hogy alitsa le a kocsit mert budos es itt szivjuk... meg bemegy az ambulanciara is ...+ a buzinagy ventilatora nyomta a levegot amitol meg melegebb lett... ere a taplo alat azt mondja nekem nem alitja le mert megy a klima es melege lesz (itt is ujra uzenem neki b@zd any@d te kocsog)[ Szerkesztve ]
-
Khelben
nagyúr
válasz parandroid #10932 üzenetére
Elég lenne a mostani szabályt betartatni (ti. a gyalogosnak van elsőbbsége).
Csak hát nálunk nem így oldják meg a gondokat, hanem hoznak egy másik szabályt, amit aztán ugyanúgy nem fognak betartatni. -
adalbert1
veterán
válasz parandroid #10955 üzenetére
Körforgalomnál a kedvencem, mikor befelé menet indexelnek, kifele meg nem... Ez főleg akkor bosszantó, mikor vársz hogy be tudj menni, valaki indexel befele menet de elfelejti levenni, te azt gondolnád az index miatt, hogy az előtted lévő kijáratnál megy is ki, pedig a fenéket megy.
-
Bubu79
addikt
válasz parandroid #11251 üzenetére
A jelenség sajnos nem egyedi - csinálják mindenhol
Bele sem gondolnak, hogy több tízezres számlát csinálnak valakinek puszta jópofizásból.
Csak kívánni tudom, hogy amikor odajutnak legyen valaki olyan kedves és kínálja meg az autójukat pont ugyanilyen sunyi féreg módon...
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
dokar
addikt
válasz parandroid #11251 üzenetére
Gondolom autótulajdonosként tisztában vagytok vele, mennyibe kerül két ajtó, és két sárvédőelem metálfénnyel újrafényezése...
100K fölött sajna
Én meg a parkolóban lévő véletlen rongálásoktól tudok a falra mászni. Miután leszedtem az autómról a ronda műanyag díszlécet, megszaporodtak az oldalán a mások által rányitott ajtók okozta kisebb sérülések. Sok idióta nem tud normálisan kiszállni az autójából. Páran azért szoktak a parkolóban távolabb, de két helyet elfoglalva parkolni, hogy még véletlen se akarjon vki melléjük parkolni. Én ezt nem csinálom, inkább csak távol parkolok.
extra - SEXRay
-
Declare
őstag
válasz parandroid #11251 üzenetére
"Hogy az ilyen véglényeket mi motiválja ...."
Irigység...... ejj de széép metál kék autód van....nesze hahaha és jól esik neki.....welcome to Hungary.....
-
amol
addikt
válasz parandroid #11251 üzenetére
Vannak sajnos ilyen idióták is de ezek ellen tényleg nem sokat lehet tenni. Szerencsére eddig megúsztam.
Jó az új avatarod
-
DigitXT
félisten
válasz parandroid #11537 üzenetére
És ez? Kiemelnék belőle egy részt: A vasúti átjáróra történő ráhajtásra vonatkozó rendelkezések megszegése Anno itt merült fel a téma, és én momentán így tudom, de majd rákérdezek mégegyszer. (Én is örülnék, ha nem lenne igaz.)
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz parandroid #11544 üzenetére
Örömmel hallom, és remélem a rendőrök is gondolkoznak majd a csekk megírása előtt.
-
amol
addikt
válasz parandroid #11707 üzenetére
-
Xantomas
őstag
-
blunt
aktív tag
válasz parandroid #11756 üzenetére
feltételezem én is, hogy kifizeti, bár nem tudom, hogy miképp működik a german biztosító meg a magyar között ez. Meg, hogy egyáltalán elismeri-e a felelősséget a kisebbik autó. illetve a bmw kárát meg az astonosnak kéne fizetnie. (gondolom) szóval nem lesz eccerű a törpénet.
-
dragonfx
veterán
válasz parandroid #11795 üzenetére
nem de azért van emberség tolerancia meg mértékletesség.
Aki 50nél 40nel emgy nem tartja be meg akadályozza és feltartja a forgalmat szándékosan.Más:
Rendkívüli!!!Ma jövök haza bicajjale dzésről kb 20 perce..25 méterre tőlem, reiter rákos patak kerezsteződése..wlöző swift 206os pug. ...pugos nő tanbuló nem adta a suzi főuti elsőbbségét...swift 2 360 fokos kör leírva ledarálta a patak betonjának egy darabját..elkaszált 1 idősödő nőt és és 1 idősödő férfit...a nő nyílt lábtörés..szerintem helyszínén meghalt meg ugy feküdt mint egy hulla semmi éeltjel csávó...15 méterrle alrébb repülve..fejéből ömlik a vér....csak jajgatott..valszeg neki is annyi...vazz ha én sétálók ott lehet megpustztuloke gy köcsög kurva nem tudni vezetése miatt..mindez a szemem láttára ..hát nincs kedvem se kocsival se gyalog kimenni az utcára kurva megrázó volt...suzis egyből segített a betegeken meg jöttek sokan tanuk buszon pont volt 2 rendőr egyből intézkedtek mondták senki ne cisnáljon semmit...nagyon szörnyű volt. ...gondolom mondanom sem kell mind2 kocsi full totálkár.
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
válasz parandroid #12018 üzenetére
sajna ebbe nem, majd a következőbe....
Nem sorozatfilmet készítettem a lap aljára...
A bmw-s híreket nézve találtam egy idevágó sztorirészletet>>
"Elmenekült a rendőrök elől csütörtök délután egy BMW-s személygépkocsi a főváros I. kerületében"...na ezért kella következőbe 6henger....vícót"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
amol
addikt
válasz parandroid #12066 üzenetére
Ott a pont. Valóban, sőt szinte mindig. Dragon nem írta hogy kanyarodott-e.
Rendszámrazzia, akár 20-30 ezerre is büntetik akinek nincs. Gratulálok, adtunk a szarnak egy pofont. Ez alacsonyabb mint a büntetés, tehát még mindig megéri levenni.
-
Gambit
őstag
válasz parandroid #12170 üzenetére
Veszett fejsze nyele. El tudod képzelni, hogy egy sima szabálysértés miatt majd sorban felkeresik az EVO tulajokat, miközben naponta egy rakás megoldatlan bűncselekmény történik?
És ha még végig is járnák az összeset, szerintem volt annyi annyi esze a sofőrnek, hogy valamilyen szinten álcázta magát. Már egy baseball sapka - napszemüveg páros is elég ahhoz, hogy ne lehessen egyértelműen felismerni az embert. És ha még a zsaruk fel is ismerik valami csoda folytán a nagy keresgélésben, az ügyvéd simán védekezhet azzal, hogy nem egyértelműen felismerhető.
Teljesen reménytelen szerintem. Ezért is sz.rnak bele.
''Akár hiszed, hogy meg tudsz csinálni valamit, akár nem, mindenképpen igazad van.'' - Henry Ford
-
Integra
titán
válasz parandroid #12170 üzenetére
ez tény
nekem inkább az a bajom, hogy ha ez így megy tovább, mert pár renitens barom akad, akkor befognak dühödni és mindenkit szopatnak majd jobban mint eddig, mert...
mert ugye új rend van..amúgy meg mikor napi 30km-t nyomhatnak egy nap kb, nehezen hiszem, hogy evok után fognak kajtatni
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz parandroid #12174 üzenetére
erre senki nem fog áldozni, főleg most.
egyszerűen az eredmény nincsen arányban a ráfordított energiával és pénzzel....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Gambit
őstag
válasz parandroid #12174 üzenetére
Hát igen, de a legjobb ilyen esetekben tényleg az útzár. Mert a nagy kergetőzésben könnyen megsérülhetnek az emberek, akár ártatlanok is.
SZerk: Ja, és a szöges akadály olcsóbb, mint a helikoffer + bivalyautók.
[ Szerkesztve ]
''Akár hiszed, hogy meg tudsz csinálni valamit, akár nem, mindenképpen igazad van.'' - Henry Ford
-
MODERÁTOR
válasz parandroid #12170 üzenetére
A cserbenhagyásos gázolás bűncselekmény, a gyorshajtás meg tudtommal csak szabálysértés. Nagy különbség van.
***
-
Khelben
nagyúr
válasz parandroid #12221 üzenetére
a védett úton haladónak elsőbbsége van. akkor is, ha épp előz.
Új hozzászólás Aktív témák
- HP Elitebook 840 G1 üzleti laptop szép állapotban, világító magyar billentyűzettel eladó
- 2x2GB Samsung PC3-10600 notebook RAM eladó
- Volvo XC70/V70 Fekete Csomagtér Roló
- Asus ROG G17 RTX 3070 16GB RAM 2TB SSD Ryzen 5900
- MSI Magyar Gamer Laptop 15.6" 120hz i5 9300H 16GB DDR4 512GB SSD GTX 1650 4GB Erős Akku
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest