- iPhone topik
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Ezeket a telefonokat mutatják be az idei nyár folyamán
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Apple iPhone 13 - hízott, de jól áll neki!
- Milyen okostelefont vegyek?
- Asus Zenfone 10 - kicsit más az új kicsi
Hirdetés
-
Computex 2024: perifériák az ASUS ROG fémjelzésével
ph A cég 50 gramm alatti, szénszálas burkolattal bíró egeret és decensnek látszó játékos headsetet is villantott a madzagmentes szegmensben.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mindennél kisebb és gyorsabb chipeket hoznak az ASML új gépei
it Miközben az EU elkezdte osztani a chipszektornak a nagy támogatásokat, az ASML és az Imec olyan labort nyitottak az EU-ban, amelyben a legújabb chipgyártó eszközöket tesztelik.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
bigdady
nagyúr
válasz runner 125 #105840 üzenetére
Az szép
Én majdnem.mindent ott vettem de nem kellett viszavinnem semmit lehet ezért elkerültem a bajt de mondjuk blokkot nem rémlik tényleg adtak volna bármiről...
Összefoglalóban még ajánlott... -
runner 125
nagyúr
válasz -Mosquito- #105850 üzenetére
Eskü ezt is be akartam bökni ide a zöld gonosz fejes smiley-vel, de mondom ilyen előzmények után nem leszek akkora genya. Így lettél helyettem te.
Gaboman
Dehogy vette. Csalódott volt, és persze hálálkodott ezerrel. Azóta napi 4 eladó motort küld át...
bigdady
Ahogy drive alatt is látszik, nekem egy kézzel írott "számlát" küldtek (blokk nélkül), amit bárhonnan be lehet szerezni és adófizetésre nem kötelezi őket.. Online pénztárgépük, ami alapján már csekkolható lenne a bevételük, valszeg nincs is.. ezért is írom bizton, h full feketén megy az egész business.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
-Mosquito-
őstag
válasz runner 125 #105852 üzenetére
Bízhatsz bennem.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Gaboman
nagyúr
válasz runner 125 #105852 üzenetére
Ne csalódott legyen hanem örüljön hogy nem egy szarrakást vett a nyakába!
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
bigdady
nagyúr
válasz runner 125 #105852 üzenetére
Mondjuk a garit is egy füzetbe vezették ahogy rémlik
-
Geresics
addikt
válasz runner 125 #103678 üzenetére
Tényleg, végül milyen gumit vettél a DRZ-re? Kell néznem valami jó 21+18 gumikombót...
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
#31733248
törölt tag
válasz Reaper #105811 üzenetére
"azt hittem ezek a cipők védik a bokát (azt írják, hogy vann benne valami bokavédő), de akkor ezek csak a vicc kategória?"
Nekem is egy TCX X-Cube Evo WP-m van, előnyökkel és hátrányokkal. A külseje még elmegy utcán és egészen jó benne sétálgatni. A talpa összeroppanásgátlós, azaz oldalirányból nem tudod összenyomni, baj esetén így segít megóvni a lábfejedet az összepréselődésből fakadó roncsolódástól. A bokánál kívül-belül megerősített, amit az tud igazán értékelni, akinek már volt a meztelen bokáján egy motor súlya. Nyilván közel sincs olyan komoly védelme mint egy sportcsizmának, de egy utcai cipőnél összehasonlíthatatlanul jobb. Az ilyen cipők azonban inkább robogókra valók, ha elfekteted a motort, esélyes, hogy alatta marad a lábad. Olyankor jobb a magasabb szárú csizma és az oldalirányú ütközésvédelem. Sokan nem veszik figyelembe, de egy nehezebb, magasabb tömegközéppontú motornál (túragépnél) fontos szempont lehet a lábbeli megfelelő tapadása is, főleg, ha egy kicsit "pipiskedve" ér le valakinek a lába. Ráléphetsz egy aszfaltfelgyűrődésre, a vizes-olajos felületen elcsúszhat a lábad és máris zakózol.
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz Geresics #105856 üzenetére
Igen, 6Days lett.
A napokban raktam be a kerekeket, még az új lánc sincs a helyén. Talán a hétvégén sikerül már mennem vele, de a futóművek még hátravannak, meg a kipufogón lévő felirat után részt is le akarom vágni a francba. Elviekben csak ki kell fúrnom azt a pár szegecset, végzáró le, levág, végzáró vissza, fúrás - szegecs.Noh, találtál valamit?
Egyébként geresics, 'te vagy az?'
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
LustaDick123
tag
válasz runner 125 #105835 üzenetére
Mindaz, amit írtatok igaz a kordura vs. bőr vonalon.
A kordura ruhák egy dolgot tudnak, amit a bőr ruhák nem, az pedig a variálhatóság. Ha kell aláöltözővel 0-5 fokban és kipakolva a termo és esőbélést (ahol ez lehetséges), lecipzározva minden szellőzőt 30+ fokban is tudod használni.A kérdés jogosan felmerül, hogy miért fontos ez a 4 évszakos viselet? Például elég egy ruhát beszerezni (ezek a kordurák sokszor a bőr ruha árával vetekszenek már). Nem tipikus, de belefuthatsz olyan túrába is, hogy egyik nap motorozol 5 fokban másnap 40 fokban, ilyenkor jól jön a ruha variálhatósága.
Nyilván ha sok bélést kivesz az ember a ruhából valamikor vagy szűk lesz vagy lötyögni fog, de ezek a ruhák valamelyest szűkíthetőek/bővíthetőek.
-
#74459392
törölt tag
válasz runner 125 #105837 üzenetére
Köszi a választ!
-
runner 125
nagyúr
válasz LustaDick123 #105860 üzenetére
A bőrök jó részén is megoldott már ez, persze nem állítom h 1:1-ben ugyanolyan mértékben, de jó néhány típus elérhető cipzározható szellőzökkel, amelyek úgy vannak kialakítva h a menetszél lágyan végigcirkulálja az ember testét. Vagy csak szimplán a kényes részeken perforációval látják el, a kivehető bélés meg itt is alap.
Hozzáteszem a bőrben soha nem éreztem azt, h szétizzadt a tköm és rosszul leszek, ha nem vethetem le. Azt sem állítom h nem vagyok izzadós alkat, de a szellőzök által mindig megmaradt a minimális komfortosság. Max tényleg nyáron, városi araszolásnál éreztem, h most legszívesebben lehúznám a kabát cipzárt. De 20-30-as tempó fölött már újra visszhűltem, pedig az enyém mint írtam full fekete.
Illetve amivel szoktam még játszani, h a kabát cipzárt lehúzom 4-5cm-nyit, mivel legfölül a nyakrészen minden kabáton van csat vagy gomb, az így keletkezett kis résen is frankón be tud jutni a menetszél.Egyébként az elején azért nem is folytam bele jobban, mert érzésem szerint erősen skatulyázva kezdődött mindkét ruha kitárgyalása pro - kontra szempontból is.
Tényleg megannyi egyéb tényező van, h ki melyiket választja. Egyszerűen csak a ruha anyagára vonatkozón egyiket sem lehet kikiáltani a másiknál jobbnak / rosszabbnak.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Geresics
addikt
válasz runner 125 #105859 üzenetére
Köszi!
Tegnap elhoztunk 2db Kawa KLX250-et. 2011-esek, egyikben 25, másikban 31ekm van, 6 ezrenként szervizelt, 12-nél, 24-nél nagyszervizeltek. Alaposan le vannak harcolva optikailag, de azt pont letojom, én úgyis csak rontok majd ezen!
Ez most picit átrendezi a terveim, ráadásul ma reggel cimborámnak pakolásközben ráesett az egyik vas a lábára, és leszakadt a körme, és most is a kórházban csücsül, szóval a napokban sok mindent újra kell tervezni...Gumi: kérdés, hogy ezzel mennyire lehet menni betonon? Nekem konkrétan át kell mennem a Pécs-Abaliget szerpentinen, hogy legálisan terepezhessek...
Motorod: bitang szép, csak túl tiszta!
Kipufogó: kb. úgy van, ahogy írtad, legalábbis az Akránál ez a struktúra volt - csak persze én nem vágtam le!
Videó: rendeltetészerű használat!
Amúgy én korábban ezt a videóját láttam, nagyon csipáztam!(#105858) Gaboman
Köszi Neked is!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Horvi
őstag
válasz runner 125 #105859 üzenetére
Szép kis moci te tényleg túl tiszta Nagyon felpörgött itt az enduro téma, annyira, hogy megint előjött a nekem is kell egy érzés
Hello darkness, my old friend...
-
Reaper
őstag
válasz #31733248 #105857 üzenetére
Köszi neked is.
Utcai cipőben csak rövid ideig gondolkodtam, van itthon CAT munkavédelmi bakancsom és acélbetétes Jettám is, de ahogy belegondoltam, erre jobb egy célszerszám.
Megfogadom a tanácsokat, mivel a tanuló motor se robogó lesz, ezért csizma lesz. Aztán majd kiderül mi lesz az első saját motorom, a robogó ésszerűbb lenne azt mondták, hogy szokjam a várost, stb, de mégis inkább maradnék a motor formájú motoroknál, így a csizma, ha nem akarok minden borulás után sántikálni
Ha meg már letoltam pár szezont majd, akkor meglátom, hogy jöhetnek-e az ilyesmi, szebb cipők. -
z123456789
addikt
válasz runner 125 #105859 üzenetére
Bitang, nekem tetszik hogy ilyen tiszta.
-
vendingo
veterán
válasz Reaper #105865 üzenetére
Az aszfalt nem kérdezi, hogy robogóval, vagy rendes motorral esel. Amúgy nem kell ahhoz esni, hogy sérüljön a lábad. Nekem konkrétan egy leszakadt gumiabroncs repült autópályán. Nem estem, de pár hétre kivont a forgalomból.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
etnies
senior tag
válasz LustaDick123 #105860 üzenetére
Túrázásnál akár egy órán belül lehet akkora a különbség, tavaly 35 fok volt a völgyben, felmentünk a Stelviora (4000 méter körül), 5 fok volt fent
A világ legjobb túramotoros ruha gyártója alig foglalkozik bőrrel, és arról sem állítják, hogy vízálló, ellenben a többi ruhájukra 5 (ÖT) év VÍZÁLLÓSÁGI garanciát adnak.
De ezt Runner nagyon szépen összefoglalta, vannak olyan felhasználási területek, amelyikre az egyik, másikra meg másik a jobb. Én csak azzal nem értek egyet, hogy mindenkinek a bőrt ajánlják egyesek anélkül, hogy utána kérdeznének a felhasználási szokásoknak. Ezt hívom buta bőrfesitizmusnak.
[ Szerkesztve ]
"önmagam hite vagyok magamban"
-
Micsurin
nagyúr
válasz Bogyó bá' #105868 üzenetére
Aki utcanéninek áll ne sírjon a végbél tükrözésen.
Aki motorra ül, versenyre mint néző akár kimegy az pontosan kell tudja ezek benne vannak a pakliban. Pont mint mikor beülsz az autóba vagy felülsz a motorra.
NASCAR-t is ticssuk be ott is halt már meg néző konkrétan mert berepült leszakadt felni eltalálta.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
#74459392
törölt tag
Nem terepmotoroztam még soha, de attól, hogy begörcsölt a karja, talán tudott volna tenni valamit, hogy ne nyíl egyenesen menjen le a pályáról és telibe kapja. Eldobja a motort, lábfék (nem tudom ez ért-e volna valamit) tököm tudja. Persze verseny közben adrenalin gondolom az egekben, nehéz gyorsan döntést hozni.
4 gyerek... és az egyik látta is ezt.[ Szerkesztve ]
-
zgospel
őstag
válasz etnies #105869 üzenetére
Azt reméltem hogy nem kell magyarázni, de te csakazértis folytatod. Úgyhogy akkor kénytelen vagyok részletezni, hátha megérted még ha látszólag egyáltalán nem is akarod.
Ezt írtam:
"A bőrruha biztonságosabb általában mint a cordura"Nem akartam 3 oldal hosszan taglalni egyik és másik tulajdonságait. Egyébként megtettétek helyettem, mert mindent leírtatok.
Amit írtam az egy kijelentés. Nem ajánlás, nem fetisizmus, nem fanboykodás, hanem egy általános tény abban az alsóbb kategóriában és használt ruházatban amiben a kérdező nézelődött.
Bocs de nem tudok azzal mit kezdeni hogy ezt kisarkítod és nem bírod értelmezni.Az nagyon ironikus hogy rám írod a buta fetisizmust, mert rám egyáltalán nem igaz, te viszont előszeretettel terjeszted a saját dogmáidat. Aztán kesztyűből meg kifejezetten bőrt ajánlasz a csúszás miatt, miközben azelőtt írtad le hogy közúton ez nem számít De ez amúgy tökmindegy, mert továbbra sem arról van szó hogy én ajánlottam is volna bármit, vagy hogy bármiféle bőr vs kordura ellentét lenne.
Ha én ajánlok valamit akkor mindig odaírom hogy "szerintem" meg leírom a miérteket, és nem kezdek el önjelölt regionális képviselőként ragaszkodni csakazértis mert nekem olyanom van."A világ legjobb túramotoros ruha gyártója alig foglalkozik bőrrel"
Ennek megint mi értelme? Ez egy érv akart lenni valami mellett vagy valami ellen?
Annyi az értelme mintha azt írnád hogy a Lamborghini nem foglalkozik pickupok gyártással.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
runner 125
nagyúr
válasz Pocee #105872 üzenetére
Igen, ez most tőle egy megcsömörlött, befordult, nyugdíjas, szenzitív öregember post volt.
Reméljük azért valójában nem ilyen.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz Geresics #105863 üzenetére
Grat, de én továbbra is pénzt csinálnék belőle, és vennék valamilyen élvezetesebb gépet.
Kora tavasszal és télen is építgettem, mindig csináltam rajta valamit. Tehát óriási motorozás nem volt vele terepen, pláne h a futómű még nagyon tré..
Mióta nálam van, csak 1 x volt lemosva, amikor megvettem. Ha kész lesz, majd összesarazom.Horvi
Köszi.
z123456789
Köszi.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
#31733248
törölt tag
válasz vendingo #105867 üzenetére
Osztom a véleményed, annyival kiegészítve, hogy robogón azért nagyobb biztonságban van az ember lába, sokkal jobban védi az idomzat. Régen (30 éve) még nem voltak rendes motoros ruhák, emlékszem, milyen volt hidegben motorozni... Vagy éppen elfektetni a motort úgy, hogy alatta marad az ember jobb híján surranóba dugott lába. Össze sem tudom hasonlítani a mostani helyzettel. Estem már párszor, ütöttek is el, ami mostanában már csak egy kis bosszús ijedelem, az régen véresen komolyan végződött. A mai cuccok döbbenetesen sokat megfognak.
[ Szerkesztve ]
-
doc
nagyúr
Sziasztok!
De reg jartam erre...
Vennek a VFR melle egy fiatalabb, erosebb bringat, es egyelore a Triumph Sprint 1050 ST tunik a leginkabb befutonak, van esetleg itt valaki akinek van vele tapasztalata? -
etnies
senior tag
"önmagam hite vagyok magamban"
-
Ferdzsoo
addikt
válasz etnies #105869 üzenetére
Uh ez a hsz kicsit azért túlzósra sikerült.
A stelvio jó lesz 2.8-nak is, és ha a völgyben 35 fok van (ami amúgy arrafelé sosincs) akkor a hegyen is van legalább tizenöt-húsz), itt azért kicsit elrugaszkodtunk a valóságtól. Illetve sikerült európa legmagasabb hágóját példaként felhoznod ami valljuk be azért nem mérvadó.
Többtucat hágót megjártam nemcsak arrafelé hanem másfelé is az elmúlt években és azt mondanám hogy max 10 fok különbség van a völgy és a hágó között.... ha fent 5 fok van akkor lent sincs 15-nél több.
Ez a világ legjobb túramotoros ruhája ezt honnan? Ki szerint a legjobb?[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Micsurin
nagyúr
válasz Geresics #105874 üzenetére
Miért is?
Ha kimész esetleg Tökölre egy hétvégi drifted eseményre hiába van ott a gumifal, pontosan tudod ha odaállsz száj tátani akkor bizony vállaltad az eseménnyel járó és bekövetkező baleseteket...Ha kimész egy cross verenyre és állsz a barikád nélküli "nézőtéren" mégis ki más a felelős azért ha eltalál egy elrepülő motor és elkaszál?
Ezért nem az adott sport a hibás, te voltál ott tudtad / tudnod kellet volna mivel járhat....
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
duni84
aktív tag
válasz #31733248 #105857 üzenetére
a boka védelem azért relatíve jó még ezekben a "motoros cipőkben" is. TCX X-WAVE AIR tesztelve gs500 alatt, az ijedtség nagyobb volt, mint a lila folt másnap reggelre, TCX X-RAP WP pedig még szinte kényelmesnek is mondható, miközben egy fz6 fekszik a bokádon a blokk melege valamelyest ellensúlyozza azt a bizsergető érzést, amit a kb kettő mázsája finoman rálehel a lábadra. a "motoros bakancsok" tényleg inkább a csavarodás ellen és mondjuk a sípcsonton adnak nagyobb védelmet. pl a fent említett x-rap pont annyira nem magas, hogy amikor csattanásnál egyszer előre csapódott a lábam (tököm tudja mibe) a lábtartóról, akkor úgy bevágtam, hogy így 1 évvel később szabad szemmel is jól kivehető a helye cserébe ezekben tényleg szinte ugyanúgy lehet sétálni akár kilómétereket (városnézés/kilátóba fel/stb), mint egy mezei utcai cipőben.
#metszéspontok
-
baboss
őstag
Esedékes lesz az olajcsere, idáig CASTROL POWER 1 4T 10W40 használtam, szeretném kipróbálni a MOTUL-t.
Melyik lenne jó a vasamhoz ? Kawasaki Zephyr ZR400 1992 olaj/léghűtés, valamint a kuplung is olajos.
Én ezt néztem ki ha jó hozzá, MOTUL 5000 4T 10W-40 -
Geresics
addikt
válasz Micsurin #105888 üzenetére
Minden sporteseménynek vannak rendezői, és minden rendezvénynek vannak feltételei. Rendkívül szigorú biztonsági kritériumokat kell teljesítenie minden motorsport-rendezvénynek.
Lehet, hogy Neked meglepő, de az emberek - beleértve a 4 gyermekes családapákat is - nem életveszélyben lenni mennek ki egy-egy sporteseményre, hanem szórakozni!
Pont az általad említett NASCAR az egyik legjobb példa, mert ott élenjárók a biztonsági intézkedések bevezetésében! Ők vezették be azt hiszem először ezt a piszok magas kerítést, és Ők vezették be az autók tetején kinyíló légterelőt is, hogy ha megforog az autó, ne kapjon alá a menetszél, és ne hajítsa az autót a tömegbe!
És NEM! Egyetlen néző sem azért megy ki egy rendezvényre, mert úgy gondolja, hogy Ő ott akár meg is halhat, pláne nem egy 4 gyermekes családapa, de még egy olyan fiatal kölyök sem, mint Te! Ha Te mégis, akkor magadra vess...Voltam pár évig rendezvényszervező, még egy sima "takarékszövetkezettek báljának" is vannak biztonsági feltételei, pedig ott ritka a teligázas versenyző.
Itt az a kérdés, hogy a rendezők vajon vétettek-e akkor, amikor a biztonsági határokat kijelölték?Szerk.:
innentől én lezártam a dolgot, mert bármi mást írnék, azt dühből írnám, annak pedig nincs értelme...[ Szerkesztve ]
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
runner 125
nagyúr
Ha már endurozás veszélyei, ez tényleg kemény, ha minden részlete igaz.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
vendingo
veterán
válasz runner 125 #105892 üzenetére
Én eddig csak olyannal találkoztam, hogy a tónál a strandon kívüli stég elé karók voltak leszúrva a víz alá.
Kit és miért zavartak az illegális fürdőzők azt nem értem. Nem egyszeri eset volt, valaki vasvillát talált, bár ez lehet urban legend, de a karókat én is láttam.
Sok a böszme hülye ember.Sopronban volt aki a játszótértől nem messze mérgeket szórt ki a kutyáknak....
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Gaboman
nagyúr
válasz runner 125 #105892 üzenetére
Volt arra példa itt a Bakonyban is 10 éve hogy, kifeszítve drót és utána még karó is lebökve.Balesett lett belőle, az volt a szerencse hogy állt a motoron.Így csak a mellényt vágta meg és a karját amit össze kellett varrni.Ha ül rajta akkor vége van.Nyomozás volt de hogy mi lett a vége nem tudom.Szomorú dolgok ezek hogy ennyire szemét, gonosz emberek vannak.
[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Geresics
addikt
Erről mi a véleményetek?
Megérkezett a Michelin Tracker, az AC10 utódja!
Merevebb szerkezetet és jobb oldaltartást kapott a pontosabb vezethetőségért, tovább ellenállóbb a szúrt sérülésekkel szemben, így könnyebben elkerülhetjük a nem kívánt defektet. Változott az abroncs egészét alkotó anyagok összetételének aránya, így tartósabb elődjénél, így hosszabb távon élvezhetjük multifunkcionalitását.
Most akcióban még Michelin Cross tömlőt is adnak hozzájuk...*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
etnies
senior tag
válasz Ferdzsoo #105887 üzenetére
2017-ben voltam ott, akkor volt az a híres hőhullám, megdöglöttünk a melegtől, odafent meg éppen jött egy vihar és lehűlt, forró teát kellett innom, van is róla kép, majd előtúrom. Idén is megyek, majd felírom pontosan mit mutat a motor. Igen, csak 2800 méter, benéztem, írtam lentebb.
A kötél kifeszítő gyilkos vajon jól alszik?
"önmagam hite vagyok magamban"
-
energy4ever
addikt
Elvileg ma lesz valami Citadella motoros talalkozo/felvonulas 5-tol.
Innen jon valaki? Esetled tud valaki valami pontosabbat?
Ha nem lesz nagyon szar ido, akkor haverommal kinezek: 2db Suzuki ChoiNori-val(kegyetlen kicsi merete kilog majd a tomegbol), az egyik feher, masik kek.Kismotoros topikbol is jonnek paran, ugy tudom.
-
baboss
őstag
válasz energy4ever #105897 üzenetére
[link]
Indulás 17.00-korÚtvonal:
Sánc utca-Hegyalja út - Erzsébet híd - Belgrád rakpart - Szabadság híd - Szent Gellért rakpart - Döbrentei tér -Attila út- Alagút - Clark Ádám tér- Lánchíd- Széchenyi István tér- Jane Haining rakpart- Pesti alsó rakpart- Közraktár utca- Soroksári út- Helsinki út- Grassalkovich út- Haraszti út- Dunaharaszti (Karl cukrászda)VÉGCÉL: Karl cukrászda, Dunaharaszti, Erzsébet u. 1, 2330
[ Szerkesztve ]
-
Geresics
addikt
válasz energy4ever #105897 üzenetére
Az összefoglalóban is megtalálható rendezvénylistában benne van a Facebook esemény hozzá, de Baboss nagyon frankón leírta a lényeget!
Utánam szólóknak köszi!
(Mobilról vagyok)[ Szerkesztve ]
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen