Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • zgospel

    őstag

    válasz Varoz #114002 üzenetére

    Jó, akkor sértődj meg :D

    Ez miféle érv? A D gyűrű nem a mindentől is megvédő szent grál, de egyértelműen biztonságosabb a mikrocsatnál, de akkor a te logikád mentén mehetnének a GP-ben felhajtható állú műanyag sisakkal is, az FIM minősítést meg dobják ki a kukába.
    Simoncellit ketten is telibeverték, nagy tempóval, első kerékkel, közvetlenül a fején. A világon nincs az a sisak ami megvédte volna. De ez még nem jelenti azt, hogy akkor már meg se kell követelniük a maximális biztonságot, nem viccből alkották meg a feltétel és tesztrendszerüket.

    Mivel a Scorpion weboldala egy információszegény trágya így nehéz megmondani hogy mik az egyéb szerkezeti és kényelmi különbségek az 510 és az 1400 között, mert semmilyen részletes leírást nem közölnek. A dupla árat nem csak a karbon anyagért fizeted az 510 és az 1400 között, szóval ez megint egy erős ferdítés.
    A sima 1400 és az 1400 carbont már lenne értelme összevetni ebből a szempontból, mert ott csak a karbon héjért fizetsz extrát.

    A 8%-ot a karbon és az üvegszálas kompozit szerkezetek közé írták, mint nagyjábóli átlag. A műanyag héj mégnehezebb és gyengébb. Ha már értő olvasás...

    [ Szerkesztve ]

    https://www.flickr.com/photos/zpapa/

Új hozzászólás Aktív témák