Hirdetés
-
Computex 2024: perifériák az ASUS ROG fémjelzésével
ph A cég 50 gramm alatti, szénszálas burkolattal bíró egeret és decensnek látszó játékos headsetet is villantott a madzagmentes szegmensben.
-
Kingdom Come Deliverance 2 - Konzolokon be kell érnünk a 30 FPS-sel
gp Sem PlayStationön sem Xbox-on nem kapunk teljesítmény módot, akinek a cél a minimum 60 FPS, annak a PC-s verziót kell választania.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Micsurin #115398 üzenetére
Ez a felirat egyebkent fekfolyadekokra van, annak van ilyen hatasa.
Az unboxing temahoz nekem is vannak ujsagaim, vegre szereztem egy RC30 as hatso lampat, azt hittem cagiva mito lampaval kell csalni.
Apriliara husvetre ezt az ktm RC250 es muszerfalat locsoltam.
Es meg van a figyeloben par cucc :DNem menekülsz a csendőrség elől.
-
Micsurin
nagyúr
válasz Topiccsendőr #115401 üzenetére
Na azt itt hun van fékfolyadék? Azt kifelejtették pedig jöhetett volna grátiszba most úgy sincs itthon pedig festék lemaráshoz néha egész hasznos.
Ezek kegyetlen jól néznek ki ellenben a kínai bóvlikkal csak eszementen drágák. (Persze ha a gyári analógok árát nézem már más a helyzet de na, 30 ezres dyno kittel amúgy is kussolok. )
RC30 és a mitoknak egyezik a lámpájuk? Mondjuk már meg sem lepne mióta megtudtam, hogy a CB500 és a Xelvisnek is csereszabatos pedig az idom is enyhén eltér. Xelvisé követi az idom ívét lefelé.
mod.: Hiába ki kell még gyorsan használni ebayen, hogy a forint még tartja magát aránylag.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
gergobaby
aktív tag
Egyre sorakoznak ezek a birsagos dolgok... Remelem idenre a sulyadot elengedik, ha mar hasznalni nem lehet a motorokat
-
Micsurin
nagyúr
válasz Topiccsendőr #115403 üzenetére
Kíváncsi lennék egy egy ilyen húzással mennyi zsozsót takarítanak meg 1-2-3 szérián.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
vendingo
veterán
Ma voltam egy hosszabb úton kocsival, mert nem veszem elő a motort a jelen helyzetben.
Gyakorlatilag kis túlzással több motort láttam, mint autót. 5-10 fős konvojokbanszáguldoztakközlekedtek, az összes benzinkúton legalább 5 motor állt.
Meg is érdemlik a bírságot, mert tuti nem kenyérért, meg munkába mentek. Kutakon ott tobzódtak, cigiztek. Gondolom egy háztartásból volt mindegyik.
Beelőzött egy 5-6 fős brigád, de a nagy előzgetésbe hírtelen rendőrautó mögött teremtek. Az első lehetőségnél elkanyarodtam mőgülle, a rendőr meg tudta merre fognak menni, már kanyarodott is le, és valszeg eléjükvágott.[ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Micsurin #115408 üzenetére
Sztm muszaj igy csinalniuk, mert eleg sovany a darabszab. Rc30 bol 3000, 45 bol 200 keszult, a 400-as nc30, 35 bol biztos tobb.
Jah, a mito lampaja csak a ket "kocka" mereteben es tavolsagaban egyezik, amugy mashogy nez ki, de az idom ugyis eltakarja.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Khaosz55
addikt
válasz pakfong #115362 üzenetére
Nekem is volt Alis led index. Működött nem azzal volt a gond hanem nem volt E szám. Ha esetleg megállítanak az az első hogy keresik az E számot a indexbe tükörbe stb. Szóval én már úgy vagyok vele, ha lecserélem a gyári dolgokat akkor csak legálisra (index, fékkal,tükör, lábtartó stb.).
-
#81556480
törölt tag
válasz Khaosz55 #115413 üzenetére
Ha esetleg megállítanak az az első hogy keresik az E számot a indexbe tükörbe stb
Hol történik ez? Magyarországon? Mert nekem még a gyári kipufogóban sincs e szám, meg az elmúlt pár évben a közúti ellenőrzés gyakorlatával se találkoztam. Persze senkinek nem mondom hogy tegyen fel olyat amit nem lehet, csak nem látom magam előtt ahogy a borsodi ( én esetemben) polizei keresgéli az e számot az indexemen majd mondja : oké ez megvan, nézzük a visszapillantókat, majd vegyük ki az izzókat mert azon is van E jel, aztán lábtartóban (?) van e E -jel tessékmondani ?( már kíváncsiságból megnézem az indexemben van e egyáltalán E jel, mert én eddig ezzel nem foglalkoztam) És akkor itt jön amit az elején írtam hogy ha elkezdi keresgélni akkor mi van azzal hogy a kipufogómban sincs, pedig gyári ? ( ja és az alis kínaiakat mi tartja vissza attól hogy rányomjanak egy E jelet ? biztos van hamisítvány ebből is)
Nyilván mikor egy motor karácsonyfaként ki van díszítve aliexpresszes szarokkal, az gyanús lehet, de az enyém 99%-ban gyári, de irányjelzőt cserélnem kellett. Már 2008-ban is az volt a nekem a KTM-en, és ezen is azért van ledes, mert az izzósat kirázza naponta-hetente.
Fater meg már 2001-ben ledet rakott( ő forrasztott összetört izzó aljába párat) a gyári simson irányjelzőbe, amikor ez még egyáltalán nem volt elterjedve, mert ő akku nélkülire alakította a gépet
(#115362)pakfong megkeresem a vásárlást, kb 2 éve volt
szerk: ezt vettem: [link] de nem ennyiért, most 5dollár két db és ott az "E jel" benne
[ Szerkesztve ]
-
Micsurin
nagyúr
válasz Lomha 8V #115418 üzenetére
Se a tükörben se a gyári kocka indexekben nincs e jel ettől függetlenül e-s karokat vettem és a kormány is műbizonylatos, csak a dobból nem voltam hajlandó Arrow-ot venni 190 rugóért mikor a Delke pont ugyan olyan tartós a hosszútávú tapasztalatok alapján.
Az ár különbségen kijön pár bírság ha ez a nagy gond..Persu: [link] ilyet mernél venni? Volt aki feltette és beállította már 2 srác is és konstatálták meglepődve, hogy nem érezni semmi elrettentőt szépen jött ment a motor nem ejtette a fordulatot nem torpant és könnyen belehetett állítani. Szemre jónak tűnt egyedül a külső csavarokat cserélték ki biztos ami biztos. Neked mi a véleményed? Csak tartalékba bármikor jól jöhet alapon.
A gyújtó rotorjukat és álló részüket már volt alkalmam kipróbáln, ~10 rugó volt miközben a gyári VW meg lett volna az AFT 1.6-hoz 119k.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
csongi
veterán
válasz Micsurin #115419 üzenetére
Nem pont ilyet.
Scarabeora,rotax150.
Vettunk egy kinai Keihin karbit. Persze egyik kialakitas sem pontoson olyan mint a gyari, egy kis meret elteres van par helyen. Pl automata szivato, meg gazbovden bevezetes. Ezen kellett picit alakutani. Fukozasa rendben volt.
Feltettuk, es tokeletesen mukodik.
Higy meddig birjak a membranok, es a tobbi alkatresz, nem tudom .De az eredetit feljavitani benne lett volna kb 60k-ba, es nem is minden kapgahto hozza.
20 eves robogo, de most igen csak elemeben van. :) -
Micsurin
nagyúr
válasz csongi #115421 üzenetére
Tartalék gyanánt szemezek vele.
Mivel ha felújításról lenne szó az alkatrészek árán veszek egy kínai karbit és még marad is.
Tourmax enyémhez nem gyárt membránt, csak gyári van. (Szerencsére nem tűnnek úgy még mint amik a végükhöz közelítenének)The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Baboss94
újonc
Sziasztok.
Uzemanyag szint jelzo problemam volt. Teljesen le lett engedve a benzin, majd vissza toltve. Most nem indul a motor. Minden csatlakozo vissza van dugva a helyere.
Lehetseges, hogy a le engedett uzemanyag miatt nem akar indulni? Csak teker.. -
veze
őstag
válasz Baboss94 #115423 üzenetére
Ez a CBF?
nekem amikor leengedve volt a benzin néhány napot és kiszáradt ( tankot levettem mert vaakum csap csere volt) utána vissza lett töltve és a szintjelző nem volt okés. pár napot állt teletöltve és utána jo lett. A vékonyabb gumicső a vaakum cső. esetleg huzd le a csonkról a csöveket, dugjál a vaakum csonkra egy másik csövet és picit szívd meg. ki kell hogy nyisson és folyni kell le a benzinnek a másikon.[ Szerkesztve ]
-
Baboss94
újonc
Megvan koszonom! Yamaha Fz6s volt.
Elszallt a bisztositek az AC-n :D Kezdtem ossze kakilni magam..
-Nem jo az uzemanyagszint jelzom es kicsereltuk a benne levo kis muszert.
Kimertuk a kabeleket, leszedtuk es megpoliroztuk az ECU csatit..Valszeg az oraban belul hibas valami. -
zsolti_20
senior tag
Sziasztok! Van itt két karburátor amin erősen gondolkodok.
[link]
[link]
Az első sajnos nincs készleten, mondjuk nem is baj, mert magamnak szeretem keverni a benzint az olajjal. A Dellorto PHBH 28BS-nél ezek az adatok vannak:
40 Slide
X2 Needle
264AV Atomiser
105 Main jet
55 Idle jet
70 Choke jet
200 Float valve
9010.2 Float – 6.5 grams
Az olajkeverősnél pedig ezek:
50 Slide
X2 Needle
271BN Atomiser
63B Idle emulsion tube
138 Main jet
63 Deep idle jet
65 Choke jet
300 Needle valve
A kérdésem az lenne, hogy ami nem olajkeverős, ott ha lecserélném a fúvókat az alábbiak közül, akkor mennyire lenne hasonló mint ami olajkeverős?
[link]
[link]Ez ugye elérhető 264-es vagy 272T méretben, de a main jet (ami gondolom a főfúvóka) az csak 105-ös marad ami eléggé elmarad az olajkeverős 138-tól.
Valaki akinek van tapasztalata tudna segíteni? Gyárilag egy DELLORTO PHBH 28 VS volt a motoron, de ez már nem kapható újonnan. -
Topiccsendőr
addikt
válasz zsolti_20 #115432 üzenetére
Phbh 28 van a 2000 es evek kornyeki aprilia RX, MX, RS- eken. Tapasztalatom van vele, de nem yamaha hengerhez, hanem piszkalt rotax 122 hoz, tehat olyan, vak vagyok egy ktm blokk eseteben, mint jelenleg te.
Nem tudok pontos szamokat adni, milyen tu kell, milyen emulzioscsovel, milyen fuvokakkal.Az utolso ket linked a fofuvoka kehelycso, ami tulajdonkepp a fofuvoka emulzios csove. Szepen be lehet menni az erdobe igy, ha kulon random veszegeted a dolgokat, mert nem all rendelkezesunkre semmilyen info. Milyen hengerre akarod rarakni, milyen kipufogoval, ezek mind befolyasoljak, hogy milyen fuvokat, emulzioscsovet, vagy feklevegofuvokat kell hasznalj. Aztan ott vannak a regiok, egy motor hiaba kap egyfele karbit, regiokra van bontva, milyen fo, alapjarati fuvokaja van, milyen tu, milyen emulzios csovel. Pl angliaban mas van mint svajcban, vagy olaszorszagban.
Szoval ezt igy nem lehet. Csak empirikus uton valami 2T buzi, be tudja loni, de igy forumrol...Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
fer
őstag
válasz etnies #115430 üzenetére
Én a napokban fejeztem be a láncolajzót, egy hetembe telt mire összeállt a dolog, már csak az adagolás beállítás van hátra eddig 30km-t sikerült vele mennem.
''A részegek okozzák a balesetek 30%-át, tehát a józanok sokkal veszélyesebbek! Viharban azért látjuk előbb a villámlást és csak utána halljuk a mennydörgést,mert a szemünk előrébb van, mint a fülünk."
-
Zin
senior tag
Terep,és aszfaltra milyen típus a legjobb fajta?Nem világ körüli útra gondolok.
░▒▓█.:Itt a tél! Lassan lehet Core i-zni:.█▓▒░
-
Micsurin
nagyúr
Micsoda? Zokni? Kulacs? Gumi? Szelepsapka? Vagy motor?
@Lomha V8: ha megjön szerintem hétvégén lesz időm feltenni, akkor beszámolok róla majd milyen megejtek úgyis egy kört vele.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Zin
senior tag
Milyen márka,típus ajánlatos terepre és aszfaltra?Ezt szerettem volna megkérdezni.Nem világ körüli útra kell,hanem egyenlőre Európán belül használnám.Főleg Magyarország első körben.
░▒▓█.:Itt a tél! Lassan lehet Core i-zni:.█▓▒░
-
Geresics
addikt
Akkor kifejtem én
1. Mennyi a keret?
2. Mennyit akarsz/fogsz terepen menni?
3. Mit nevezel terepnek (ahol használod majd)?
4. Mekkora arányban lesz terep, és mekkora arányban aszfalt?
5. Mennyire legyen pakolható? (Csak táskák, esetleg sátor, netán főzőfelszerelés,vagy hűtőszekrény?)
6. Mekkora napi távokra gondoltál?
7. Mekkora rutinod van?
8. Van-e bármi elképzelésed, vagy most állsz neki még nulláról?
9. Milyen a fizikumod?*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
válasz Geresics #115448 üzenetére
Hogy miért kérdezek ennyit? Felvázolok 2 esetet:
1. A: 500eFt / B: 4,5MFt
2. A: amennyit csak tudok / B: túrán ne legyen akadály
3. A: sár, siratófal, krossz pálya, és minden, amin épp eszű ember Nivával sem megy / B: ahol nincs aszfalt (földes, köves mezőgazdasági út)
4. A: t:95/a:5% (amíg kijutok a terepre, annyi közút max) / B: t:30/a:70% mert a kaland ott kezdődik, ahol az aszffalt véget ér
5. A: az övtáskám mindenre elég / B: több napos túrához azért kell a fémdoboz
6. A: ha megnyomjuk, akár 200km is belefér / B: 800km a tervem
7. A: 2t-vel kezdtem, azóta megvolt minden megyei krosszpálya / B: piszok ügyes bringás vagyok, de az A jogsinál is megdícsért az oktató
8. A: hát egy 40+LE street legal 4t kéne hosszú szervizperiódussal / B: haveroknak BMW van, nekem az sanassz
9: A: szálkás vagyok, mint egy raj kárász, de azért nem emelgetnék 200kg-s motort / B: miért kérded?A: esetben egy enduró volna a nyerő (DRZ400, de inkább keményebb terepre való WR450 pl.)
B: átlagos túraenduró, akár DL, akár egy élménygazdagabb KTM (már csak az a kérdés, hogy új, vagy használt?)
A Te leírásod alapján bármelyik lehetne, pedig a kettő olyan messze van egymástól, hogy egy GSXR sem lógna ki a sorból...*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Mauzes
őstag
Sziasztok! Nagyon alap kérdéssel kezdeném a tanácskérést. Hamarosan külső budapesti kerületbe fogok költözni (18. ker), ahonnan csúcsidőben elég problémás a munkába járás autóval a Millenáris Parknál található irodámba. Tapasztalataim alapján reggelente olyan 60-70 perc között szokott alakulni, nap végén 50-60 perc vissza. Ezért felmerült bennem, hogy valószínűleg sok időt tudnék spórolni motorral történő bejárással, ami elég fontos szempont nekem, mert most fog születni a 2. gyerekem.
Viszont eléggé laikusnak számítok, mert utoljára 15 éve motorozgattam fiatal koromban egy 100 kmph-t tudó kis Honda sportmotorral, és azóta nem igazán követem a motoros trendeket, nem ismerem jól a motorokat és a kategóriákat is csak alap szinten. Jogsim is csak A1-es van, nagymotort soha nem vezettem.Tehát ha bele is vágok újra a motorozásba, bele kell majd rázódnom.
Első körben nézelődés szintjén: milyen motorokat (típus vagy kategória) tudnátok ajánlani az alábbi felhasználási helyzetre?
- A1-es jogsival vezethető
- kizárólag városi felhasználásra munkábajáráshoz, nem kell erőműnek lennie
- viszont Budapesten menne napi 45 km-t, úgyhogy azért kell tudnia tartani a dinamikus tempót (emiatt úgy képzelem, hogy egy 50-es robogó nem ideális)
- a dugós, soklámpás környezet miatt jó lenne, ha minél könnyebb, keskenyebb és mozgékonyabb lenne, könnyű legyen vezetni
- ne legyen idegesítő a hangja (mint egy "tipikus" 50-es robogónak)
- én 190 cm vagyok és 100 kg
- az ár talán kevésbé szempont, de mivel lényegében bkv kiváltó eszköz lenne, így nem lőnék csúcs tudásra vagy luxusra, mert overkill lenneMielőtt bárkit befolyásolni akarnék, zárójelben megjegyzem, hogy tök véletlenül láttam korábban egy Super Soco videót, és arra gondoltam, hogy ez mennyire ideális városba. Kicsi, keskeny, könnyen vezethető - pipa; elektromos, ezért nincs idegesítő hangja - pipa; tudnám otthon tölteni - pipa; nem erős, de azért tud menni 70-et és elektromos lévén jó lehet a nyomatéka, tehát Budapestre még pont jó - pipa. Csak aztán szembesültem néhány negatív tulajdonságával, tehát lehet, hogy mégsem ez a legtutibb vétel.
Előre is köszönöm a segítséget!
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen