Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #25954560

    törölt tag

    válasz tutis #17000 üzenetére

    ugylaccik elbeszelunk.
    es te honnan vetted h ha egy kicsit elnyult szakaszosan a lancom, maris cserelem? alapveto dolog h valamennyi idonkent az ember ranez a lancra es ha kell, allit rajta. nyilvan nem tokeletesen egyenletesen nyulik, ha belegondolsz milyen igenybevetelnek van kiteve. sot, szerintem nehezen talalnank egyenletesen nyult lancot. 3-bol ketszer azert kellett lancot cserelnem, mert tulsagosan egyenetlenul volt megnyulva. egyszer meg azert, mert a lanckerekek elkezdtek tarajosodni.
    es honnan veszed h en azt mondom nem kell utanaallitani az elso ezer km-en? en pont az a fajta vagyok, aki kerekcsere utan parszaz km-rel a kocsin meghuzkodja az anyakat.

    a did lancok jotallasat meg azert irtam, mert sztem nincs osszefugges a szereles minosege, anyagminoseg es az esetleges szakaszos megnyulas kozott (extrem esetben lehetseges talan), tehat szerintem nem jogos az o jotallasukkal ervelni amellett h siman jo kell legyen a lanc 30k km-nel.

    de jah, befejezhetjuk. utcara
    - ha nem csapkod a lanc,
    - ha be lehet meg ertelmes lancfeszesseget allitani,
    - ha nem kopottak a fogaskerekek
    - ha sehol sem tulsagosan nyulott a lanc,
    - ha nincs beallt/osszeallt szegmense a lancnak,

    akkor elfogadhatjuk h hasznalhato. ugyis csak apolassal, rendszeres feszesseg-allitassal tudsz ra vigyazni.

Új hozzászólás Aktív témák