- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Yettel topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- iPhone topik
- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
- LG G4 - nehéz rajta fogást találni
Hirdetés
-
Broken Roads teszt
gp Azt, hogy mi történt az atomháborút követően Amerikában, jól ismerjük a Falloutokból. A Broken Roads e történetet ausztrál szempontból meséli el – igencsak hasonló eszközökkel.
-
Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
ma Ezen a héten sem tétlenkedett a Samsung szoftverfejlesztő csapata.
-
Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
ph Az előzetes tesztek alapján korrektül teljesítő modellnek nem kenyere a cicoma, és akár titkos favorit is válhat belőle a kategóriájában.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integra
titán
nézd, 4 éve nyúzom a corsa-t, 10km-t is legyalogloltam már benne betonon és semmi bajom nem volt, bármikor pikk-pakk belebújok, pont az a jó, hogy ennyi damil rögzíti betonbiztosan a lábamra és nem fordítva, ez nem marketing bullshit... amiket te problémásnak ítélsz, számomra teljesen tárgytalanok és érdektelenek tapasztalatból. az meg, hogy macerás 3 csat a biztonság miatt... bámulatosak ezek az önigazolások
ja, és azt már csak csöndben jegyzem meg, hogy még 3 csattal is csavarodhat benne a bokád... tapasztalat ez is. egy ilyen st-ben nekem valszeg széttört volna anno a bokám. szerencsére nem alkudtam meg csizmában sem anno. és ezután sem fogok.[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Topiccsendőr
addikt
Nekem csak azert veri ki a biztositekot, mert hiaba van rajta husz csatt, ha szar helyre rakjak pl, mint a pumanal. Meg lehet ezt csinalni joval kulturaltabban, dainese pl, igaz nem ciganybarokkos, es nem nez ki hitechnek, megis konnyu felvenni, es vegzi a dolgat.
Ilyen sibakancs zsanerben inkabb az alpine nak a belsocsizmas zsilliardokba kerulo birodalmi lepegetot valasztanam. En. A tobbi olyan mint a krom a muanyagon. Csillog villog hamisan.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #18954 üzenetére
mármint az alpinestars supertech r-re gondolsz? az elég zsír, cserekor rá is fogok kukkantani
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
yodamastah
őstag
válasz Topiccsendőr #18954 üzenetére
Estem már párat a vertigo corsában, de nem nyilt ki soha sehol. Jól meg van csinálva ez a csizma. És a leérő alkatrészek egy része cserélhető. Múltkor besétáltam kesztyűt venni a Motorlineba, és az eladó csaj meglátta a csizmát a lábamon, és kérdezte, hogy ez mitől néz úgy ki mint amivel 5x elestek? Hát vajon mitől Erre a kezembe nyomott egy pótalkatrész csomagot, hogy kicseréljem ami le lett csiszolva
A belső csizmás Alpine tényleg király...
-
vendingo
veterán
Vízállóak ezek a csizmák amikről folyik a diskurálás?
Én nem pályázok, csak túrázok, de túracsizmák között alig találok normális védelemmel rendelkezőt.
Nem tudom, hogy ezek a verseny csizmák mennyire lennének alkalmasak túrázásra.
Amit bírnia kellene: gyaloglás, eső, napi 3-20 óra viselés.Az SMX4-em mindezt tudja csak eléggé gagyi a védelme.
Szerintetek cserélhető rajta a koptató? (nem mintha gyakran koptatnám)Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Integra
titán
válasz vendingo #18958 üzenetére
persze
ha nem perforált (sok pici apró lukacska), akkor vízálló természetesen. viszont sokkal melegebb is nyáron és bele lehet sülni, ilyenkor a perforált fényévekkel jobb. nekem perforált a corsa-m és meglepően jól bírja az esőt, de asszem utolsó felhőszakadásos motorozásomkor azért elázott a lábfejem benne rendesen.. de az már olyna mint amikor dunába esel motorostul....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
vendingo
veterán
válasz Integra #18959 üzenetére
A jelenlegit is tele szoktam izzadni, konkrétan kifacsarom a zoknit miután leveszem, de még mindig jobb, mint egy kiadós eső után kifacsarni és utána még napokig túrázni a vizes csizmába.
A védelem már jobban érdekel, de amikor vettem a csizmát a Louis-ba ez az egy fajta volt jó méretileg.
Sima túracsizma sajna nem jöhet számításba, mert eléggé szar a védelmük és nincs koptató se.
A sok apró lyukast én nem perforáltnak, hanem hangyabőrnek hívomCsak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
ALI_G
veterán
válasz Topiccsendőr #18954 üzenetére
A puding próbája az evés Majd ha estem benne párszor, akkor elmondom a tapasztalataimat. Most tényleg nem sajnáltam rá, de volt rá 25% kedvezmény és minden cserélhető rajta. Csak már gecire ki akarom próbálni Még nem motoroztam benne.
[ Szerkesztve ]
-
zsolt19900
őstag
egy ilyen protektor ingnél mennyivel ér többet (megéri-e majdnem dupla árát) egy ilyen protektor ing
akkora szeretném használni amikor pl nyáron nem a kabit venném fel hanem pl szabadidő alá vagy ilyesmi alá, és a másodikat elvileg meg is tudnám venni egészségkártyára, legalábbis azt írják, hogy lehet náluk azzal fizetni
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
stifi
senior tag
válasz Integra #18951 üzenetére
nem azt mondtam hogy nem fog benne csavarodni, csak azt hogy az ST ugyanazt a csavarodás elleni technikát kapja.
te sem próbáltad még az ST-t, mégis úgy mondasz róla véleményt, én pedig még egyiket sem láttam és a rendelkezésre álló infók alapján próbálom összehasonlítani papírforma szerint. honnan veszed hogy abban széttört volna a bokád? sok helyen utánaolvastam és mindenhol dícsérik, mindenhol azt írják hogy 80-90%-ban tudja azt amit a Vortice, viszonk klasszisokkal egyszerűbb a felvétel és kényelmesebb.
valamit valamiért ugyemegnéztem amúgy egy videót a Vortice felvételéről, tényleg nem olyan vészes. ennek ellenére a sok huzal akkor sem szimpatikus.
[ Szerkesztve ]
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz zsolt19900 #18965 üzenetére
az olcsóbbnál nem is írják hogy Level hányas besorolású a gerincvédő, és a drágább is csak Level 1, ami jobb mint a semmi, de nem nagy durranás...
mondhatnám hogy vegyél Forcfieldet protektoringet százezerért mert az a tuti, de érthető ha nem akarsz rá ennyit szánni, akkor viszont legalább egy olyat vegyél ami rendelkezik valami minősítéssel (tehát a drágábbat, vagy derítsd ki az olcsóbbról hogy mit tud)Nincs időm kedvesnek lenni!
-
Integra
titán
egyszerű, mi fog jobban? 3 damil vagy 1?
próbáltam anno ezeket az st féle csizmákat is, nem fognak úgy rá a lábra, ez van. nekem nem jelent gondot az a +5-10 mp, amivel tovább tart felhúzni, ellenben több biztonságot ad. nem tudtam, hogy a pályamotoros csizmáknál a kényelem az első járáskor... azt hittem a biztonság. de valszeg rosszul gondolkodom.daywalker:
kapard össze magad, mert elég gyenge szinten kötekedsz, ennél azért többre vagy képes...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
-
zsolt19900
őstag
o értem hát köszönöm
szóval ha az olcsó level sehányas, akkor kb norma szerint olyan mint ha semmi sem lenne rajtam? az remek 24 ezerért
kiderítem megnézem, mert elég sokszor lesz szerintem olyan, hogy a kabát rám rohadna, meg inkább mennék szabadidőben és hogy azért legyen rajtam valami, azért nézegetek ilyesmit, vagy pedig ha az utasomnak egyáltalán nincs semmije akkor valamije legyen
Szerkesztés:
[ Szerkesztve ]
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
stifi
senior tag
válasz Integra #18969 üzenetére
egy szót nem szóltam a kényelemről
fel-levételről beszéltem és a csavarodás elleni védelemről.
fel-levételben jobb az ST, csavarodás elleni védelemből pedig ugyanazt tudja.de ez csak két paraméter amit én kiemeltem mert nekem ezek fontosak, nyilván van még sok más tényező is, csak én most nem arról akarok beszélgetni
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz zsolt19900 #18973 üzenetére
valami minősítése biztos van, különben nem kerülhet forgalomba! de ha nem éri el a Level 1-et, akkor az tényleg nem sokat számít, és az ideális a Level 2 lenne a gerincre... a többi protektorra pedig ISO szabványok vonatkoznak, ott nincsenek így megfogalmazott szintek csak a gerincnél, ugye az a legfontosabb...
itt elég jól le van írva hogy mit jelentenek a szintek és milyen buktatói vannak 1 kemény hátprotektornak.
lehet jobban járnál 1 önálló, minőségi gerincprotektorral és egy kevésbé márkás gerincvédő nélküli inggel, ha minőséget szeretnél végeredményben!Nincs időm kedvesnek lenni!
-
zsolt19900
őstag
köfi
van talán olyan ing, amiben kar és mellkas védelem van? annyira nem szeretném túlbonyolítani, de látom ez sem úgy van ahogy kicigyerek eképcete az az én
jó körbenézelődöm aztán ja, kabimban sincsen ejj de tyüjj de nagy védelem, gondolom arra jó, hogy ne a testem plazúrja kopjon le amennyiben közelebbi kapcsolatba kerülök a földdel
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
canniball
nagyúr
válasz #25954560 #18979 üzenetére
Agility Saietta Review
Biztos én vagyok maradi de így második blikkre is randának találom.https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
vendingo
veterán
Köszi az infót.
Mégis mennyi ez a rondaság?A kép Londonban készült, ott van lóvé.
[ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
boogie84
veterán
válasz vendingo #18958 üzenetére
Nekem SMX plus van, és maximálisan meg vagyok vele elégedve. Ha jól látom amit linkeltél az egyel oolcsóbb, de zárt és vízálló. Azt mondom h inkább ez mint a perforált, mert ha épp olyan idő van akk a zártban még elindulsz, de ha jobban fújja a bokádat a szél mint azt szeretnéd akk fázós bokából fájós boka lesz.
Azt mondom zárt.A koptató cserélhető, de ha túrázásra kell akk nem fog kopni, ahogy nekem sem. A közút nem versenypálya.
[ Szerkesztve ]
A sütiknek is szükségük van szeretetre.
-
Gaboman
nagyúr
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Archer
őstag
Hadd szóljak én is hozzá egy rövidet a csizma vitához. Nekem is Vortice van de nem igazán értem mit csináltok itt akkora problémát a három csatból. Az elején én is sokat tököltem vele de ha megszokja az ember, kb. 1-1,5 perc alatt fel lehet venni a két csizmát, nehogy ennyi ideje ne legyen már valakinek rá. Nem tudom az ST milyen de ez a három csatos megoldás nekem abszolút masszív rögzítés érzetét kelti. Ha rendesen meg vannak húzva a csatok, abban aztán nem mozog semerre a láb az fix. Szerintem ez inkább pozitív dolog mint negatív.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
válasz -Mosquito- #18957 üzenetére
nagy valószínűséggel annyi maradt... legalábbis remélem.
NKH-nál a legolcsóbb, partnereknél meg sokkal drágább... valami "átvizsgálási díj" (???) miatt, ami 6k.どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
Gaboman
nagyúr
válasz KoVee84 #18991 üzenetére
Szia!
Hát mit is mondhatnék róla, nekem az újabb fajta volt , .
Nem üzemórás motorok, nagyon jól eltalált futóművel nagy tempónál is stabilak maradnak nem szitálnak.
Hiába keskeny az ülése mégsem mondanám kényelmetlennek, a fékek nagyon finoman adagolhatóak.
A váltó precíz pontos, nagyon szépen kattogás nélkül kapcsolhatók a sebességek.
Egy helyen van benne üres ott ahol a helye van.
A blokk karaktere nyomatékos, erős, egészen alulról tol rángatás nélkül, városban is használható már 5.ben.
Fogyasztása 5-7 liter között de, a 7 liter eléréséhez már keményen húzni kell neki.
Jó választás ha egy megbízható, erős, nem üzemórás motort szeretnél.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #18990 üzenetére
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Gaboman
nagyúr
válasz Integra #18996 üzenetére
Örülnénk ha az elsőig is!
A sportmotoron fórumozó emberkének ajánlanám akinek a saját 203 pacis ZX12 kevéske mert szerinte nagyon észrevenni 2 személlyel nem megy úgy a gépe, nem húz eléggé.
Ja és a CR500 számára gyenge![ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Integra
titán
válasz Gaboman #18998 üzenetére
nézd, autóban a 200le nekem már nagyon kevés, el is kezdtem gondolkodni egy motor-váltó-elektronika swap projekten, csak csak megkell csípnem hozzá az angoloknál egy totálkárosra törött evo fq400-at és akkor mehet is a swap, remélem az awd rendszere is kompatibilis lesz
ugyanígy a 120 lovat a hatszázasban már nagyon megszoktam egyenesekben, várom már, hogy meglegyen a literes bringám. 5 év múlva lehet, hogy az is kevésnek fog tűnni... ?
szóval ha valaki gyerekkora óta motorozik (én sajnos nem), simán eltudom hinni, hogy kevés neki 200le. én meg még sosem ültem ennyin, de hamarosan fogok...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest