- Nubia Neo 5G - olcsó játék
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Samsung Galaxy S24+ - a személyi asszisztens
- Redmi Note 12 4G - valaki fizetni fog
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- MIUI / HyperOS topik
- Remekül néz ki a szögletes Z Fold6
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Csak elektromos meghajtással jön az új Mini
Hirdetés
-
Computex 2024: az Acer Predator monitorok OLED lázban égnek
ph A cég harmadik negyedévben debütáló újdonságainál az 1440p és a 240 Hz jelenti az abszolút minimumot.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Nehezebb lesz a dolga a Temunak Európában
it Immáron a Temu is köteles megfelelni a EU szigorúbb online tartalmi törvényeinek.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
stifi
senior tag
válasz csongi #21395 üzenetére
és akkor szerinted miért van az, hogy mindig jön egy hasonlóan gondolkozó vállalat, elárasztja a piacot olcsó termékekkel mert meglátják ők is a tutit, nyomják a dumát ezerrel hogy ők bizony nem vernek át, olcsón is jobbat csinálnak bárkinél, aztán csak kiderül szép lassan az összes ilyenről hogy a minősége egy fos, idő előtt elromlik, stb..?
ne csináljunk már úgy mintha mindent jobban tudnánk, vagy akkor tessék nyitni egy olajszűrőgyárat, én leszek az első aki olcsón jó minőségért sorban fog állni! rég lezajlottak már ezek a sztorik és rég beállt a rend, ezzel nincs mit kezdeni.
hogy az olajszűrőnél maradjunk: az nem csak egy darab papír, hanem szállítási költség, marketing, kutatás fejlesztés eredménye és még sorolhatnám. próbálj meg jobbat csinálni otthon, vagyonokba kerülne.. helyette valahol kínában egy egész gyár van ami ontja magából 0-24, eladják fillérekért nagy tételben aztán mire hozzánk eljut már sok pénzt kérnek érte.. amióta világ a világ ez így megy sok téren.ha elő tudnának állítani minőséget olcsóbban, lenne olyan aki megcsinálja.
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
csongi
veterán
Amirol te beszelsz az egy verseny helyzet. Ahol a gyartok versenyeznek a vevok penzere. Amirol en beszelek az meg egy tularazott szituacio. Egy olyan termeknel amihez ember nem nyul mert gep csinalja. Egy pelda. Ugyan arrol a termekrol beszelek .Bosch. Mercedes resolaj visszavezeto csonk, kb 50cm flexivilis szovetes csovel. Kulon autos boltban nem tudtam beszerezni, Mondtak csak gyari van. Ok, elmentem Mercihez es kertem arat. 5db muanyag kis szar es a cso egyutt 35000 ft. Mivel nem adtam fel, ezert tovabb kutattam, es talatam egy Bosch szerelot. Kapaszkodj 12500 Ft volt az ossz cucc. Errol beszelek. Es neki is volt rajta haszna. Egy olyan termek aminek az eloallitasi koltsege kb 100 ft. Es nincs sok kutatas egy ilyen alkatreszen.
De egy masik pelda, epito ipar. Ket "gyarto" mert tulajdonkepen csak forgalmazorol van szo. Ugyan az az elektromos motort adja ,ezred milire, csak mas a matrica es mashol van rajta. Az egyik megis dragabb 20% al , ettol jobb is lett? Az itthon gyartott Mercedes vagy audi auto olcsobb? Igen , az eloallitasi koltseg, ezert a haszon kulcs nagyobb rajta. Es meselhetnek a hu de kurva jo minosegu akkumlatorokrol is. Es igy megy ez szepen mindenutt. A motor alkatreszekrol ne is beszeljunk. Egy motor fekbetet annyiba kerul mint egy autonal es kb 20 % anyag van benne. Szoval nem kell a tulhaypolas sem. Igen vannak eltero minosegu alkatreszek es lesznek is, de az mar egy ar-ertek arany kerdes. Szerintem ne keverjul ossze a kettot.[ Szerkesztve ]
-
Daywalker
addikt
válasz csongi #21455 üzenetére
Azt azért lássuk be, hogy motorból sokkal kevesebb fogy, mint autóból, akárki akármit mond. Nézd meg ezt az országot, hány embernek van motorja és mennyinek autója. És sok más országban hasonló a helyzet. Kevés olyan van, ahol ennek ellenkezője igaz - ahol mégis, ott a robogó van többségben inkább.
Viszont az is tény, hogy motoron minden hamarabb elkopik és kevesebb benne az anyag - féktárcsa vastagság, fékbetét vastagság, ellenben az emberek kevesebbet motoroznak, mint autóznak, tehát időben nézve akár ugyanannyi vagy hosszabb ideig kitart (fékbetét nem biztos, motorfüggő). Az általad említett olajszűrő talán nem jó példa, mert van hiflo, emberi áron és még senki sem panaszkodott. De K&N is gyárt olajszűrőt egész normális áron. A gyári az enyémhez 2500 ft, szóval még az sem vészes.De! Azt is figyelni kell, hogy ez a kevesebb anyag nem azért van, hogy lehúzzanak, hanem tömegcsökkentés, mint a biciklin...egy autós féktárcsa (még egy alsókategóriás szaré is) rohadt nehéz, ellenben egy motoréval, ami 1-1,5 kg maximum. Plusz a többség szegecselt, míg az autónál a nyereg az úszó, nem a tárcsa, tehát max egy darab vas az egész. Tehát van többletfejlesztés benne.
Mondjuk pont a féktárcsánál talán az 5-6x árkülönbözet tényleg durva autó-motor párhuzamban.. Sajnos pont a motornál mindegy, hogy EBC-t, Brembót vagy gyárit nézek, egyforma árban vannak. Lehet 110-120 helyett 80/ezer és 40 ezer/pár áron is venni tárcsát már. A 80 ezrest kipróbáltam: nagyjából 15 ezer km alatt a 80%-a elkopott (értsd: gyári 5 mm helyett már csak 4,4 van és 4,2 a határ). Akkor milyen lehet a 40 ezres? Mind kínai szar, pedig látszólag ez is és az is csak egy vasdarab, mint a gyári. Ha gurulgatni kell elmegy, de amint pályára mentem vele, durván elkezdett fogyni (pedig nem vagyok Rossi, aki szerintem még egy jobb robogóval is körbemotorozna a ringen).De autó és autó között is van különbség. A drágább, gyorsabb, felső kategóriás autókhoz minden drágább, ott is minden gyorsabban fogy, és így van ez a motoroknál is.
Az utángyártott, nem gyári beszállítótól származó szarokkal meg sokszor nem érdemes foglalkozni sajnos, amit nem csak az iménti példa bizonyít, hanem tapasztalat, legyen az autó-motor. Olcsó húsnak...gondolom ismered, és ez sajnos nagyon igaz...(régebben én is úgy voltam, hogy jó lesz az, és vannak helyzetek, amikor tényleg jó, de ahhoz szerencse is kell).
Mégvalami: sajnos nincs az, mint autóknál pl a bárdi meg a többi, ahol közvetlenül beszállítóktól rendelnek alkatrészeket, vagy maximum 1 kapcsolat van köztük, így mindent lehet "olcsóé" adni...motornál keresztül jön 8 emberen, aztán nesze vedd meg drágán...ahogy persu is mondta.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
csongi
veterán
válasz Daywalker #21456 üzenetére
Persze igazad van. De a végtelenségig lehetne példákat- ellenpéldákat hozni. A lényeg a túlárazottság.
Egy motor alkatrészen is legyen már annyi összegszerű nyereség mint, egy autónál.....
A gumikról ne is beszéljünk, az valami vérforraló számomraIgazából ez az ami bosszant. Egy olcsóbb közlekedési eszköznek van beállítva a fogyasztás miatt, de összességében meg ....
Csak egy saját költségvetés. 250-es Robgó Burgman 24-25Ft/km üzemeltetési költségű. 500-as Atlantic pedig 29-30Ft/km. És ebben nincs benne a szerelési költségek. Csak az alkatrész és a kötelező fizetni valók.
Ebből is érezhető a túlárazás sajnos. Sok mindenből tevődik össze ez tény. -
senior tag
válasz csongi #21458 üzenetére
A motorgumikban lévő technika, fejlesztés jóval több mint az autógumikban, sokkal többféle körülménynek kell megfelelniük, ami nyilván többletköltséget jelent a gyártó oldaláról is - ami a fogyasztói oldalon is jelentkezni fog az árban. Ezt nem nehéz végiggondolni, belátni!
Pl egy autóguminak hol kell pl 90 (középállásból mérve mindkét irányban 45-45) fokos dőlésszög tartományban is jól tapadnia, ugyanakkor hosszú egyenesekben kopásállónak lennie (2 akár 3 eltérő anyagú gumirétegződés), valamint nagyon változó nyomatékterhelések alatt és akár 220 Km/h fölött is megbízhatóan teljesítenie?
[ Szerkesztve ]
-
TommyGun
őstag
Azért azt is vegyük hozzá, hogy motorgyártóból is jóval kevesebb van mint autóból...
Tehát könnyen előfordulhat hogy gyártó/eladott darabszám nem fog túl nagy különbséget mutatni.
És a Robogókat semmi esetre se venném külön mert szerintem nem véletlenül gyártják őket, most a kicsikre gndolok, nulla fejlesztéssel profit, és iszonyat mennyiséget adnak el, a Honda is így jutott fel oda ahol van, a megbízható tucat kisgépekkel.[ Szerkesztve ]
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
csongi
veterán
Nem akarok én vitázni. Semmivel nem speciálisabb. Nézhetjük fordítva is, az autógumi speciálisabb a motorhoz. Több kilométert kell kibírnia, szélsőségesebb időjárási viszonyok közt kell helytállnia stb
Ez nézőpont kérdése csupán mind kettőnek meg van a maga sajátossága. És akár hogy is számolod költséges hobbi és amennyiben 12 hónapon keresztül használhatnád a motort szinte ugyan annyiba kerülne mint az autó, egy 70 lóerő körüli gépnél. -
Topiccsendőr
addikt
válasz csongi #21458 üzenetére
Az autoalkatresz is durva, igazabol amit en nem ertek, h nehany gyarnak pl hollandiaban van a raktara, es pl kiutaztatjak abbol az orszagbol is az alkatreszeket, ahol volt az alkatresz, majd visszamegy oda. Szelsoseges pelda de hatalmas fassag az ilyen. Az h hany cegen megy keresztul egy 600 forintos viton szimering, es abbol mennyi nem csinal semmit (!) vele, es egy motormarka feliratu csomagolastol 5000 lesz... Ez sem ertheto. Akarcsak a 900-1500 forintos idomcsavarok. Vagy a plasztik idomok ara, ami egyaltalan nem indokolt. Ami logikusan megdobhatja az arat az a kezi munkaero pl, mert nalunk a szolgaltatoipar nagyon alacsony oraberrel csinal barmit. De ugye egyertelmu, h nem kovacsoltvas idomok ezek, es ha azok is lennenek nem nyugateuropaban gyartjak, hanem kinaban, ahol lofaszt se kap a kezi munkaero, akarcsak nalunk.
Atlathatatlan, es tele van tuzdelve nem logikus dolgokkal az egesz, de igy nagyon sokan megelnek belole.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
csongi
veterán
válasz Topiccsendőr #21462 üzenetére
Így van pontosan. De ez már tulajdonképen politika, és nem szeretnék politizálni mert felbaszom magam agyilag. És tulajdonképen csak az autóiparhoz hasonlítottam az árakat, ahhoz mérten túlárazott. Az hogy globálisan megy a mutyi nem kérdés számomra sem
-
Topiccsendőr
addikt
válasz csongi #21461 üzenetére
Autogumival azert nem lehet annyira rosszul jarni, 4 van belole, ha egy bakelitet felraksz mi lesz? Nem fogsz minden kanyarban elfirkalni
Motornal azert nem igy van. Sokban sokkal fejlettebb az autoipar es reg megelozte a motorokat. Mindig is elorebb volt. Motorvezerles, maga a blokkok is sokkal fejlettebbek, az, h a motoroknal nagyobb a suly loero arany, nem jelent semmit, el vannak maradva az autokhoz kepest.
de gumira ezt egyertelmuen nem jelentenem kiNem menekülsz a csendőrség elől.
-
csongi
veterán
válasz Topiccsendőr #21464 üzenetére
Lehetséges
Maradjunk a topik témánál. szemezgetek a GL 500 vagy GL 650-es Hondákkal. Mind kettő már az old timer kategóriás masina. Az én motorozási szokásomat kielégíti. Agyalok rajta hogy OT rendszámoztatni, csak annak a költségeit még nem találtam meg. A kedvezményeket viszont igen. -
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Topiccsendőr #21464 üzenetére
Ja, de még az ótvar pici motorokra való (tehát nem spéci, sport) gumik is méregdrágák az autógumikhoz képest (a gyakori méretű autógumikhoz viszonyítva, nem a ritka, különleges méretekhez)
(#21465) csongi : ahhoz szinte mindennek eredetinek, vagy annak megfelelőnek (korhűnek) kell lenni rajta, tehát halogénizzós lámpa, modern radiál gumi kizáró ok, úgy viszont nem lesz biztonságos a használata a mindennapokban. Ezt is számold bele!
(#21467) TommyGun: nekem nagyon tetszik, az ára is "filléres", viszont felpróbálás nélkül nem merném megrendelni. Mekkora kellhet egy 178cm/ 75 kg-os fickóra, termobéléssel felszerelt Cordura motoros ruhához?
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
TommyGun
őstag
Ma vettem egy ILYET.
Ajánlom mindenkinek, van 3XXL-es, felpróbáltam 195 centi vagyok és 110-120 kiló, simán feljött a protektoros kabátra is. A csuklónál Gumis a bokánál tépőzáras. Fényvisszaverők is vannak rajta, Jó magas a nyaka a bukóba be lehet alulról "tűrni". Van benne kapucni is ha bukót leveszed és pakolni kell motort vagy betolni vhova nem ázol fossá. Jó cucc és bazi olcsó. Roleffből 5k a sima nadrág ami semmivel sem jobb mint ez..."Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
-Mosquito-
őstag
-
TommyGun
őstag
válasz Bogyó bá' #21466 üzenetére
Nemtom, de ha egy picit lóg nem hiszem hogy baj nem divatbemutató az szal ha nagyobb rád egy mérettel az nem baj, mekkora ruhákat hordasz? Annál vegyél 1-el nagyobbat. Én mondjuk odamociztam és felpróbáltam, próba nélkül én se mertem megvenni még a legnagyobbat sem.
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
TommyGun
őstag
válasz -Mosquito- #21469 üzenetére
650-es burgonyám van, nem kell nagyot terpesztenem felszállásnál...
Amúgy ha nincs esőruha igazából a combom és a seggem/tököm ázik szinte csak. A plexi és a kasztni minden mást kitakar, persze ha megyek."Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
Daywalker
addikt
válasz csongi #21461 üzenetére
Kicsit úgy érzem, almát hasonlítgatunk a körtéhez, vagyis a magyar ember nem tud elszakadni a rögvalóságtól. Legalábbis ha a városi közlekedést vesszük alapul, ahol egy 125-ös mindenre megfelel. 80-ra pik-pak felgyorsul, 100 a vége kb. Városban bőven elég, ahol 70 a max, de egy kis plusszal legyen 80. Minek ide 70 ló? 12 is bőven elég.
De senki sem mondta, hogy motorozni általában véve annyival olcsóbb. Van az a szint, ahol igenis olcsóbb.
Tegnapi példámra utalnék vissza, ahol írtam, hogy mennyibe kerül robesszal járni - ja, hogy az nem motor! Itt a baj Ha egy ilyennel járnál, töredékét fizetnéd, mintha autót használnál.
Robogó=kisautó, 1 hengeres városi gép vagy kis ccm naked vagy ilyen gs500 szintű valami = középkategóriás autó, nagymotor=sportautó. Valahogy így kell párhuzamot vonni az árakban és fenntartási költségekben is. Minél feljebb mész, annál kiegyenlítettebb lesz, mivel annál nagyobb a luxus is."A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
ALI_G
veterán
Pénteken kakucson oktatás lesz, 15k, aki tud menjen!
-
mocsanisi
senior tag
Hahaha fel lett újítva a karburátor... Jó duma volt az eladó szerelője részéről, csak éppen nem igaz. Összes tűszelep és úszó cserés..... Jó volt erre a jó hírre kelni... Jah meg hogy így nem lesz hétfőre motorom.
"Vékony srácoknál a kockahas olyan, mint dagadt csajoknál a nagy mell. Nem számít..."
-
-
mocsanisi
senior tag
válasz Daywalker #21478 üzenetére
Hogy érted ezt a megsuhintást?
Hát igen ha kész lesz, akkor tényleg úgy egybe lesz ahogy én szeretném. Nem összegányolva, nem sajnálva rá a pénzt. Motor lesz belőle. Belevágtam, öreg sor4-es, ti is figyelmeztettetek, de mostmár csak azért is végigviszem. Amibe most így nem vágtam bele az a HF felújítás. Talán jövőre. Ha azt is megcsináltatom, akkor viszont patika gép lesz.
"Vékony srácoknál a kockahas olyan, mint dagadt csajoknál a nagy mell. Nem számít..."
-
vendingo
veterán
válasz mocsanisi #21477 üzenetére
Ezért fosok új motort venni, mert egy darabig nem tudok vele elmenni túrázni, csak ha teljesen szétkapattam, átnézettem, de akkor elmegy erre a műveletre az eltúrázandó pénz.
Kinéztem egy frankó túrát 5000+km de sehogy se tudok belevágni. A mostani alkalmatlan, az újba meg nem fogok még bízni.Bezzeg aki az én motoromat megveszi az nagyon jól jár.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
mocsanisi
senior tag
válasz vendingo #21482 üzenetére
Na látod, erről beszéltek neked a többiek. Eladsz egy olyan motort, amiről tudsz mindent, mi mikor milyenre lett cserélve stb., és belevágsz egy ismeretlenbe. Még szakszervízbe is csak nagyjából tudják körbelőni az állapotot.
Lehet kifogod, de lehet mellényúlsz. Mit csinálsz akkor ha veszel egy olyasmit mint az enyém, és öntheted bele a pénzt (100-150-200ezer ft meg felett). Mindenből lehet jót csinálni ez tény. A kérdés hogy mennyi pénzből. Illetve ha van egy jó motorod, akkor miért adnád el? Én azzal nyugtatom magam, hogy viszonylag olcsón sikerült kifogni, és ha rendben lesz végül, akkor annyiból tudtam volna egy olyat venni ami csilli-villi, de lehet arra is rá kellett volna költeni a többit.Daywalker: Nem hinném hogy a csajszikám túlságosan megijedne. Az a baj, utánajártam a dolognak, egy igazságügyi szakértő ha jót talál, simán azt mondja hogy 5km alatt is lehet tönkretenni egy motort. Nem szeretném még az esetleges pereskedés költségeit is bukni, bár nagyon elgondolkodtam rajta hogy elindulok ilyen úton mert azért ez már sok. Eladó csak annyit tud mondogatni hogy ő eladta, meg is vette az újat, és nála jó volt....
[ Szerkesztve ]
"Vékony srácoknál a kockahas olyan, mint dagadt csajoknál a nagy mell. Nem számít..."
-
mocsanisi
senior tag
válasz KoVee84 #21484 üzenetére
Éppenséggel lett volna, de tartottam magam annyira "hozzáértőnek" hogy egy ilyet el tudok dönteni (hibásan), illetve konkrétan akkor volt műszakin a motor, szerelőtől hoztuk el kipróbálásra is. Na most a szervízt fel fogom hívni, hogy mi is volt ez a kamuzás a karburátor felújításról.
"Vékony srácoknál a kockahas olyan, mint dagadt csajoknál a nagy mell. Nem számít..."
-
vendingo
veterán
válasz mocsanisi #21483 üzenetére
Eladok egy olyan motort, ami alkalmatlan hosszabb túrákra
Ha megveszem az újat kapásból beletolok legalább 100-150-et. Telo felújítás, összes folyadék és olaj csere, karbiszinkron, szelephézag ellenőrzés, motordiagnosztika, gyertya csere, beméretem az akkut is...
Nem kötök kompromisszumokat. Egyből rendbe rakatom és tudom hogy olyan mint lennie kell. Haza se hozom, útközbe lerakom a szerelőmnél.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz vendingo #21486 üzenetére
Egész pontosan eladsz egy olyan motort, ami alkalmatlan arra, hogy betegen, végig szakadó esőben egyvégtében lenyomj 1300km.-t. Erre szerintem minden motor alkalmatlan, de ne legyen igazam...
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
mocsanisi
senior tag
Beszéltem az előző szerelőjével a motornak. Ő azt állítja hogy tűszelepek 1 évesek benne, ő cserélte. Ragaszkodik hozzá hogy be volt állítva a motor, ki volt pucolva a karbi. Azt mondta majd személyesen beszélgethetünk, amint elhoztam a motort Szatiéktól. Ő nem akar ócsárolni, de majd elmeséli nekem hogy lettem én "lerántva". Vár szeretettel. Most akkor szatiék kamuznak, vagy ezek kamuznak? Szerintetek ilyenkor mivan?
"Vékony srácoknál a kockahas olyan, mint dagadt csajoknál a nagy mell. Nem számít..."
-
Daywalker
addikt
válasz mocsanisi #21483 üzenetére
Igen, de bizonyítani neki kell, nem neked. Azért 5 km alatt nem tudod elkoptatni a tűszelepet, azért ennyire ne nézzenek már hülyének. Egy ijesztést megér.
mod: az van, hogy menj el szatihoz és kérd meg mutassa meg mi a baj pontosan. Ha látod a saját szemeddel és van minimális műszaki érzéked, akkor látni fogod te is, hogy kinek van igaza. De egy biztos: ha minden ki volt cserélve egy évvel ezelőtt, akkor most nem jönnek elő a bajok. Másrészt az egész biciklibowdenes dolog árulkodik arról, hogyan szervizelték azt a motort.
vendingo: ...ami aztán az első túrán lehet, hogy főtengely csapágyas lesz De ez bármelyikkel előfordulhat, csak 20 évesnél nagyobb a kockázat.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
csongi
veterán
válasz Bogyó bá' #21487 üzenetére
Hidd el, van olyan motor amivel folyamatosan lenyomod Olaszországot meg vissza Csak az már Goldwing
Cimborám az állat lenyomta gyerekkel. Hazafele bele gumipókozta az ülésbe mert elaludt, és ne essen ki.
Mire haza ért a gyártás hibás hátsó gumi futófelületet leszakadt, majd csinálok fotót és felteszem érdemes megnézni -
Topiccsendőr
addikt
válasz vendingo #21482 üzenetére
Srry, de ez a mellveres sztm nem jogos.
Megnovekedett olajfogyasztasod volt amit siman okozhatott a benzinnel felhigitott olajjal hasznalat, mivel a beazott gyertya utan olajat kellett volna cserelni azonnal.
Erre szeretnek ravilagitani, h ezek miatt ilyen a hasznaltpiac. Te meg tok jo gazdanak tekinted magad
Nem bantasbol, de ezek tenyek.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
-Mosquito-
őstag
-
TommyGun
őstag
válasz Daywalker #21489 üzenetére
"Igen, de bizonyítani neki kell, nem neked. Azért 5 km alatt nem tudod elkoptatni a tűszelepet, azért ennyire ne nézzenek már hülyének. Egy ijesztést megér."
Én szerintem ez pont fordítva nem? A vevőnek kell bizonyítania szakszerzvízzel mondjuk első körben hogy hulladékot adtak el neki. Azért jó a szakszervíz mert Pista bácsi tuning sufniját kiröhögi a bíróság...
Aztán ők elrendelnek szakhatósági vizsgálatot ahol a bíróság általá megbízott szakember mond véleményt.
Aztán döntenek. Amúgy ha Szati ad róla Pecsétes papírt hogy márpedig ezen mennyi minden fos már hónapok óta simán jó esélyed van. Ha jól emléxem van jogszabály is (hiába van ráírva az adásvételire hogy kipróbálva vetted meg) hogy vásárlás után 6 hónapig jogosan pereskedhetsz használt cucc miatt. Mintha a totalcaron olvastam vólna erről."Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
TommyGun
őstag
válasz Daywalker #21496 üzenetére
Na találtam valamit bemásolom, lehet neked van igazad bár ez kereskedőre vontakozik magánszemélynél nemtom hogy lehet.
A kereskedővel szemben szavatossági igényt tud érvényesíteni. Kérheti a gépjármű kijavítását, kicserélését. Abban az esetben, ha a kereskedő nem vállalja, saját költségén elvégezett kijavítás számlával igazolt összegét követelheti a kereskedőtől vagy árleszállítást kérhet. Amennyiben kiderül, hogy olyan mértékű a gépjármű meghibásodása, hogy ennek ismeretében nem kívánja megvásárolni, elállhat a szerződéstől.
Abból a szempontból szerencsés helyzetben van, hogy nem Önnek kell bizonyítania azt, hogy a hiba a szerződés teljesítéskor már megvolt. Fogyasztói szerződések esetében ugyanis a hat hónapon belül jelentkező hibák esetében vélelmezni kell azt, hogy a hiba a teljesítéskor már megvolt. A kereskedő mentesül a szavatossági felelőssége alól, ha bizonyítja, hogy a hiba a szerződés teljesítését követően keletkezett.
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
Topiccsendőr
addikt
válasz mocsanisi #21491 üzenetére
Sztm nincs sok ertelme. Nagyon sok az igenytelen szerelo.
Nem mukodott a motor rendesen, biciklibowden no comment.
Megkerdeznem mit jelent nala a tuszelepcsere. Bontott alkatresz, vagy vadonat uj.
Ha uj, akkor honnan rendelte, mert pont soha nem szoktak megvarni, ugyanis min 2 het mire megjon, ami altalaban 1 honap.A masik. Egy hasznalt motorra vetel utan mindig kolteni kell. Karcmentesre is. Az, h ezt sokan nem akarjak belatni, mert jo az ugy, meg nem koltenek ra... ez igenyesseg kerdese.
Ezt fogadjuk el. Ha a gumik szarok, arra elso korhen el lehet verni 70 et, szoval nem elrugaszkodott az arajanlat.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
KoVee84
senior tag
Ha már a brutál túráknál tartunk, Ikládi Andrásról tud valaki vmit? Mikor indult a blogja a hegylakókon, folyamatosan követtem, de egyszer csak megszakadt és azóta sem hallottam/olvastam felőle semmit.
-
Integra
titán
maria de villota sisakja....
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Gyúrósok ide!
- Vezetékes FEJhallgatók
- Nubia Neo 5G - olcsó játék
- 3D nyomtatás
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Horgász topik
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Samsung Galaxy S24+ - a személyi asszisztens
- DIGI internet
- További aktív témák...
- Erős asztalláb (Steelcase)
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs