- Apple iPhone X - vissza a jövőbe
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Nubia Neo 5G - olcsó játék
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Samsung Galaxy S24+ - a személyi asszisztens
- Redmi Note 12 4G - valaki fizetni fog
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- MIUI / HyperOS topik
- Remekül néz ki a szögletes Z Fold6
Hirdetés
-
Computex 2024: okosmonitorok az Acer standján
ph A tajvani vállalat smart portfóliójában azért akad olyan modell is, ami játszani sem utolsó választás.
-
Nehezebb lesz a dolga a Temunak Európában
it Immáron a Temu is köteles megfelelni a EU szigorúbb online tartalmi törvényeinek.
-
Frissült az IQOO tabletkínálata
ma Az új IQOO Pad2-t és Pad2 Pro-t egyelőre nem láttuk más brand kínálatában, persze ettől még felbukkanhatnak majd Oppo vagy OnePlus címszó alatt.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
fattyu
veterán
válasz Kolondrum #26951 üzenetére
Szerinted én vakarózom h-p?
ember amikor eltaknyolsz valami szaron amin egy normális gumi még fogott volna majd rájössz hogy nem fellengzős alázás volt ez.
Én taknyoltam el idén jóezmég gumin.... Köszi többet nem spórolok rajta. inkább nem megyek. Eddig is eljutottál dolgozni motor nélkül. Ha nem biztonságos akkor tán eztán is meg kéne oldani nem két kerékena hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
csongi
veterán
Tegnap majdnem kette vagtam egy ticot oldalrol, szepen halali nyugalommal kikanyarodott elem visito elso gumi kb 1meterre altam meg az ajtaja elott duda tovig.Hat eskuszom ne fogta fel mi tortenik korulotte, szemrebbenes nelkul ragalas nelkul folytatta a kanyarodast. Kb 3percel kesobb egy suzuki szerette volna ha hatulrol koltozok az utasterbe. Vedett utvonal keresztezodesbe megall a sav kozepen majd szepen kitalaja hogy merre is kanyarodjon.AAAAAAA ne tudjatok meg folyik itt az alfoldon, Vasarnap meg valami iszonyat. 30al a felezo vonalon.
-
Daywalker
addikt
válasz Kolondrum #26951 üzenetére
Lol. El vagy tevedve. Napi 10-12 orat nyomok le sokszor, plusz napokig itthon sem voltam utobbi idoben. Ezert idom sem volt elmenni 1 honapja fekbetetert, es ezert nem is hasznalom. Egy honapja egy metert sem mentem, mert nem volt idom. Szoval kicsit ovon aluli az altalanositasod, hogy itt mindenki ido es penzmilliomos.vannak akik tudnak 7-10e km-t menni egy szezonban, nekem max 2-3 jon ossze, de nem vagyok rajuk ezert irigy, vagy azert mert telik nekik uj motorra...Vagy egy szett gumira, ami nekem is nagy ervagas, nehogy azt hidd h itt mindenki fossa a penzt
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
-
Grillo
senior tag
válasz Kolondrum #26951 üzenetére
Nem azért b@sztatunk, mert nem tellik gumira. Azért, mert azt, hogy neked sokat kell dolgoznod elég érvnek érzed arra, hogy szar gumival motorozz.
A spórolásra meg csak annyit, hogy gondold át, mennyibe fog fájni, ha elesel, és meg kell csináltatni a motort, esetleg még kárt is okozol más járműbe, és azt mondja a biztosító, hogy akkor fizesd ki saját zsebből, mert a közlekedésre nem megfelelő volt a gumid és emiatt történt kár.
Épp azért kéne gondolkodnod, mert nem tudod megoldani zsebből, ha valami történik.
Én sem tudnám, de ha bármi van a robogóval, akkor inkább áll 2 hétig, mire időm lesz megoldani, mint hogy valami szar és ne érjek vele haza. -
-Mosquito-
őstag
H-P reggel 6-tól este 6-ig meló. ..és mivel ez egy családi vállalkozás előtte,utána is van meló.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
vendingo
veterán
válasz Kolondrum #26951 üzenetére
Tök egyszerű érvem van:
Mi drágább: A gumi, vagy a motor javítása illetve a kórházi ápolás, kiesett munkabér, esetleg az életed....?
Mindenkinek drága a gumi, nem érdemes spórolni vele.
Én sport gumit veszek túrázni, pedig egy túragumival simán 2x-r annyit tudnék menni, de nekem többet ér az, hogy tudom, hogy jobban tapad, nagyobb biztonságban vagyok.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
mindenre:
-
alvaro
senior tag
válasz Kolondrum #26959 üzenetére
És akkor még nem is írták, hogy pont akkor, amikor a lehető legtöbb esély van rá, hogy hideg és taknyos legyen az út. Ha valamikor, októbertől márciusig tényleg nem mindgy, mi van az út meg a felni között. De tényleg.
Ha tényleg nyomni akarod télen is, fel kell rá készülnöd. Gumi, ruha, meg észnéllét szintjén is.
Amúgy rentábilisnak szánod a motorral munkábajárást, kihívást keresel, vagy "csak" élvezkedsz? Mindegyikben van érthető, mindhárom jelen van nálam is (én is járok dolgozni Teresán, idén 14 ezret tettem eddig bele, és ez egy gyönge év az előzők után), néha túl is vállalom magam, de igyekszem fölöslegesen nagy kockázat nem vállalni
[ Szerkesztve ]
-
tutis
őstag
Sziasztok!
Help kéne, műszaki zsenik előnyben
Történt hogy tegnap elindultam volna motorozni, de az árpád hídnál lerobbantam.
Megyek kb 60-al, motor egyszercsak elkezd leállni, gázra nem reagál, mielőtt teljesen leállt volna, visszakapja a fordulatot, megugrik a motor, majd pár másodperc múlva végleg leáll.
Oldalra gurulok, indítok, beindul, de 1 mp múlva leáll megint. Először benzinre gyanakodtam mert nem sokkal előtte tankoltam tele, talán szar a benzin amit bele tettem. De az volt a fura hogy mindig beindult, van amikor még egy gázfröccsöt is tudtam adni, de utána mindig letiltottm azaz leállt a motor. Hibát nem írt ki a műszerfal, leállás után visszaállt az alapállapotba, gyújtásra.
Sarut levettem, az se segített, biztosítékot átnéztem, az is okés. Víz és olaj rendben.
Kénytelen voltam trailert hívni. Otthon traileren megpróbáltam beindítani, semmi. Letoltam a tralierről, betoltam az udvarra, ráindítottam és voálá, elindult a motor. Mondom a kurva száját, csak 6ezer volt a hazaút...Szóval, szerintetek mire gyanakodjak? Valami elektromos baszás lehet vele? Azt se tudom mi tilthatja le a gyújtást, a vészleállító kapcsoló jól működik, ráadásul gondolom ha szar lenne, be se indulna arra az 1 mp-re..
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
-
ALI_G
veterán
válasz yodamastah #26943 üzenetére
Bocs, integra volt talan 2 eve.
Koszi. Nincs komoly serules, jobb kezem faslizom par napig de sulyzos edzes kilove 2 hetre.[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
Sajnos nagyon keves info ez igy, es forumrol diagnosztizalni ugye... Komoly ember meg se probalkozik ilyesmivel, mert hulyesegeket fogunk beszelni.
Eloszor ki kellene deriteni, h gyujtas vagy uzemanyag vonalon tortent. Nagygazra ropogott-e alapjaratot elbirta, de gazra fulladt (masodlagos fojtoszelep? Lambda szonda?) ki van veve ebbol? Mivel van helyettesitve ha kivan veve.
Uzemanyagra nem gondolnek, szivattyu nem nyomna eleget az hibakodos, injektor is hibakodos.
Gyujtast elveheti a doleserzekelo, vezermutengely jelado kontaktja (magyarazza a mozgatasra javulast)
Elso korben elektromos hibara gondolnek, mivel tul hirtelen tortent minden. Az uzemanyag rendszernel ilyen gyorsasagu dolgok csak pumpa leallasanal tudnanak lenni. de szerviz a megoldas.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
huszi.gyb
senior tag
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #26974 üzenetére
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
tutis
őstag
válasz Topiccsendőr #26974 üzenetére
Nem gázra fulladt, hanem mindig, akár gázra, akár alapjáraton.
Lambda szonda kiiktatva, exup kiiktatva. Szervíz csinálta, a helyettesítő dolgot így nem tudom.
Szervíz lesz belőle, ezt tudom, csak gondoltam informálódok hátha valaki találkozott már hasonlóval.http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
néhol már nincs. Lent a képen még van. http://www.kephost.com/images4/2013/10/14/a1_2013_10_14_ll8wufjb3g.jpg
-
Topiccsendőr
addikt
Doleserzekelossel talalkoztam, az egyszer elindult utana leallt, soha tobbet. Valahogy para kerult a dobozba es berozsdalt az erzekelo.
Vezermutengely jeladosnal ha mozgatva volt akkor hol leallt, hol elindult. A vezetek neha letestelt.
De siman uzemanyagellatasnak is tunhet h kis ideig beindul.
Majd tajekoztass h mi volt.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Topiccsendőr #26980 üzenetére
Azért faßa lehet egy dőlésérzékelős motorral versenypályán döntögetni: minden nagy svunggal bevett kanyarban elzárja a benzint vagy leveszi a gyújtást...
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
ALI_G
veterán
válasz Bogyó bá' #26981 üzenetére
a válla is lent van
Nekem működésbe lépett a dőlésérzékelő, leállitotta a motort mután vizszintbe kerülthigh side-ra kaptam egy olyan megjegyzést, hogy vettem volna S1000RR-t, abban van kipörgésgátló pf
Majd lövök fényképet gumiról, jobb oldalt már nem volt minta. Másik srácnak pálya mellett 3-4 mm-es profil mélységgel nem mert feljönni, mert hogy az már szar. Igaz valami régi szutyok bridgestone lehetett, amivel új korában se próbálkoznék pályázással.
symbianOS: itt mindenki használt gumival pályázik Csak persunak telik újra, igaz neki RS125 van
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
válasz Bogyó bá' #26981 üzenetére
Ilyen dőlésszöget nem tudsz utcai sportmotorral. 55-57 fok környéjén leér az oldala. De a halandóknak megvásárolható gumik sem igazán jók 60 fok főlé. A dőlésszög meg egy dolog, a magas dőlésszög nem egyenlő a jó köridővel. Egy erős motorral kifejezetten keveset érdemes teljesen lapon menni. Az sem véletlen, hogy ennyire befekszenek a motor alá, ezzel is segítik hogy minél kisebb legyen a dőlésszög, és maradjon elég tapadó felület.
-
yodamastah
őstag
Mennyire csúszkált a hátulja a highside előtt? Amikor nincs minta a dunlopon, már érezhetően csúszkál. Ha jól kezeled a gázt, akkor ez nem probléma, simán el lehet korcsolyázni vele, addig akár, amíg a drótok ki nem látszanak
Ha nem csúszkáltál vele sokat, hanem hirtelen fejreállítál, akkor inkább az lehet hogy nem kezelted elég lágyan a motort, vagy hideg volt a gumi. Utóbbi esélyes ha nem melegítetted eleget és nem sütötte a nap az aszfaltot + 15-20 fok volt már csak.
Dunlopnak kell a gumimelegítő koratavaszi és őszi időben... Nyáron amikor 40-45 fok feletti aszfalthőmérséklet van akkor lehet kenni vele gumimelegítő nélkül is. De ilyenkor is óvatosan az elején, nem lehet lapon ráncibálni a gázt azonnal.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz polimorf #26899 üzenetére
Hát abban sajnálom nem tudok segíteni.
Mondjuk nekem is autófényező festette a motoromat. Odavittem neki minden anyagot megmondta mit vegyek még plusszba a lakk+ festéken kívül.
Festékboltban meg a választott plakett után kikeverték a választott színemet. Mondjuk jó-fejek voltak, mert mondták, hogy amit elsőre kiszúrtam mindjárt egy min 3 rétegű metálpiros szín volt. Mondta a srác, hogy nem akar kibaszni velem mit szólnék ehhez a másikhoz ami 1 rétegben is már jól fed persze fújjak rá 3-at. Én még árnyalati különbséget sem láttam a kettő közt. Meg vettem egy lakkot és vihettem festésre.Majd azzal számolj, hogy kell egy vadiúj törzskönyv a mocihoz, így irány az okmányiroda.
6000Forint. Azonnal meg fogod kapni.
Bár neked lehet még valahova menni kell vele...
Nekem a műszakíztatással együtt volt. És a szerelő adott papírt, hogy bejegyezték a színváltozást.
Remélem valamit tudsz hasznosítani az én esetemből.“Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift of God, which is why we call it the present.” --- Grand Master Oogway
-
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #26987 üzenetére
Ja és nem is igaz, mert én is újonnan vettem az M5 Interactot Igaz, nem annyiért, amennyiért a bótba' adták, mert akkor nem vettem volna meg.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Integra
titán
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
polimorf
tag
válasz -Mosquito- #26957 üzenetére
Mi is sikeresen megékeztünk a Hondás gurulásról 530km . Nagyon jó volt az útvonal is, a társaság meg remek közvetlen barátságos emberekből állt. Nekem ez most jobban tetszett mint a Füredi. Kár, hogy nem voltatok ott a Bogyóval
(volt 1db 125-ös is)Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
-
polimorf
tag
válasz -Mosquito- #26992 üzenetére
Mi is 8:00-kor indultunk itthonról szintén ködben mentünk az út 3/4 én. De szerintem nincs azzal se gond, csak megfelelően kell közlekedni. Én amúgy is óvatosabb vagyok az átlagnál pláne utassal.
Viszont 10:00 után gyönyörű volt az idő. Egy kis reggeli csúnyaság miatt kár lett volna kihagyni az egész napot.Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
polimorf
tag
válasz -Mosquito- #26992 üzenetére
Ilyen amatőrt mint én...
Gond nélkül lementünk 530km-t és este 8:00-kor hazaérve kisívben szerettem volna megfordulni a ház előtt, elfogyott a lendület, sebesség és egyszerűen eldőltünk.
Sajnos ennyit tudok, ilyen rutintalan vagyok. Be kell ismernem, hogy kisívben nem tudok megfordulni, ezért ezt a manővert hanyagolnom kell a kellő rutin megszerzéséig. Pláne utassal.Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
Daywalker
addikt
válasz polimorf #26994 üzenetére
Az a baj, hogy ezt rohadtul nem tanítják meg a motoros suliban, pedig ott a 8-asokat röhögve le lehetne tudni eltolásos módszerrel. Sajnos ez nekem is rossz berögződés, voltam tréningen is, de gyakorolnom kéne pluszban.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
polimorf
tag
válasz csongi #26995 üzenetére
Én csak most nyár eleje óta motorozok ez előtt sosem ültem nagymotoron. Mikor megvettem és azt mondták,na vidd haza hirtelen még a sebességeket sem találtam. Nyár eleje óta kb. 6000km-t mentem szinte csak utassal. Ezért én még nagyon kezdőnek számítok. Ezekre a problémákra szerintem az a megoldás, hogy minél többet kell motorozni gyakorolni.
Este is az volt a szerencse, hogy sötét volt így nem látták sokan az esetet, így nem égtem nagyot a szomszédok előtt.Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
#25954560
törölt tag
válasz polimorf #26997 üzenetére
minel tobb helyzetben minel tobbet.
ha csak naponta begurulsz 30km-t a ceghez ugyanazon az uton (foleg ha pl autout es gyakorlatilag beallsz a forgalomba, mert halad rendesen), akkor nem fogsz megtanulni motorozni, pedig az is havi ~600km.
ezert jo turazni, palyazni, tanfolyni. mindegyiken kiserletezgethet es feszegetheti az ember a sajat hatarait, csak palyan es tanfolyin batrabban.
tovabba sokat segit, ha elotte beszelgetsz hozzaertokkel v utanaolvasol dolgoknak. -
csongi
veterán
válasz polimorf #26997 üzenetére
Nagy motorral tavaly kezdtem el motorozni. A helyzet az, hogy én is kb 7ezret mentem eddig. De a kilométertől nem érzem , hogy megtanulnék motorozni ,legfeljebb rutinos leszek. Ezeket a dolgokat órákon tanulhatjuk meg, és aztán alkalmazhatjuk az életben. Nem lesz sosem annyi Km alattunk mint autóval, és itt igen csak kiesik több hónap a vezetésből. Autónál jobban van lehetőség kipróbálni ezt- azt. De motornál ott van a félsz, hogy taknyolás lesz. Úgy érzem ha az alapot nem kapjuk meg akkor csak motorozgatunk, de nem tudunk motorozni. Persze ez is relatív, mert egy Streeteshez vagy pályás motorozási tudáshoz képest ez kevesebb, de ez túramotorozás, és itt nagy súllyal utassal kell megtanulni menni, és az utasnak is tanulni kell. Szóval aki egyedül megy állandóan, az meg bénázni fog utassal, főleg ha nincs is össze szokva. Szerintem mennyetek el a pároddal egy ilyen napra. Itt felénk, idén volt egész napos, kajával, ücsivel 6000FT, csak sajnos lemaradtam.
Daywalker.Semmit nem tanítanak, mert nem is tudják hogyan kell motorozni.
-
Nem tudom milyen idő lesz holnap, de mára befejeztem. Bekerült a benzinszűrő is, jól szuperál, azonnal ki is derült miért állt meg a vas. Normálon elfogyott a benya.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Apple iPhone X - vissza a jövőbe
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Viccrovat
- Tudományos Pandémia Klub
- Megérkezett Magyarországra az LG 480 Hz-es OLED monitora
- Hegesztés topic
- Szilárdtest-akkumulátorokat fejleszt Kína, jöhet az áttörés?
- Gaming notebook topik
- Revolut
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs