Hirdetés
-
Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
ma Ezen a héten sem tétlenkedett a Samsung szoftverfejlesztő csapata.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
ph Az előzetes tesztek alapján korrektül teljesítő modellnek nem kenyere a cicoma, és akár titkos favorit is válhat belőle a kategóriájában.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Pocee
senior tag
Tudom,hogy volt már róla szó anno,de ha már ilyen témákról van szó el ne menjünk a Xado mellett ami visszaépíti a szétkopott fogaskerekeket is
Mr.Brightside
-
canniball
nagyúr
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Moleman
addikt
válasz CyberPunk666 #85098 üzenetére
Én Kínából rendeltem könyék fölé érő alkarhuzatokat, mert pólóban kényelmetlen, ha a bőrömhöz ér a kabát van a vízzáró bélése (ritka eset a bélelt kabát - póló páros, de néha előfordul). Kiderült, hogy az is ilyen hűtő funkciójú, még itt a lakásban is hideg, ha felveszem. Nyáron kíváncsi leszek rá, majd kipróbálom.
Más:
Én is beszállnék a lánckerékbuzériába, sajnos még csak elméleti szinten, de pár héten belül aktualitás lesz, amint meglesz a motor. Itt nézelődtem, és ahogy látom a 650-es Banditnak botrányosan rövid a hatosa (4.5%-kal rövidebb, mint a GS500-nak, szerintem borzasztó rövid). Nem szeretnék üvöltve autópályázni, és itt végre van egyszerű és olcsó lehetőség a rövidítésre.
Az nyilván majd használat közben derül ki, hogy mennyire marad rugalmas, és mennyire lesz túl hosszú az egyes induláshoz, de így látatlanban a gyári 15/47-es páros helyett 17/44-et szeretnék, legszélsőségesebb esetben 17/42-t. Nem baj, ha hatosban már nem ugrik, csak az autópályatempót tudja tartani (130 km/h@5500rpm), visszaváltani bármikor vissza tudok.
Tudom, hogy kb 2 sebességi fokozatot veszítek ezzel, előtte mindenképpen tesztelem majd a gyári állapotot is, ha nagyon nem bírja, már ott ki fog derülni. A mesék alapján inkább lent nyomatékos a motor, mint fent erős, annak pedig kedvez a hosszú váltó.
JT lánckerekeket nézegettem, megbízható márka?
És a fő kérdés: azt olvastam, hogy ilyenkor a fogszámok változásának felével kell több/kevesebb láncszem. Ez azt jelenti, hogy 17/44-gyel, mivel csak 1 fog van az összegük között, nem kell másik lánc, 17/42-höz pedig 1-2 foggal kevesebb kellene? Vagy lánckerékcserekor ígyis-úgyis kell új láncszett is, hogy kiskoruktól fogva összebarátkozzanak?Valószínű nem magam csinálnám még, hanem szagemberre bíznám a cserét.
U.i.: Akit érdekel tetszőlegesen állítható, halványított távolsági izzóval operáló nappali menetfény bekötés, szívesen átküldöm a tervét.
-
Moleman
addikt
Köszi!
A végsebesség nem nagyon számít, gyárilag is megfutja teljesítménycsúcson a 206-ot, annál gyorsabban nem tervezek menni. Csak szeretnék spórolósabban túrázni/autópályázni, alacsony fordulaton. Mondanám, hogy csendesebben, de a szél úgyis hangosabb motoron. Csak ugye az a kérdés, hogy mekkora lomhasággal kell fizetnem érte.[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz Lipton #85254 üzenetére
Nem, hanem a bevált kutas benzin+spuri helyett amikor kénytelen voltam ott tankolni, ahol véleményem szerint nem olyan a benzin, mint a legtöbb helyen, ahol szeretek tankolni, és idő hiányában spuri se ment akkor bele.
A gyertyából semmi nem lett volna szerintem utasnak észrevehető, ugyanolyan szépen járt a régivel és az újjal, csak a gázreakció lett érzésem szerint kicsit élesebb, határozottabb, ami abszolút kedvemre való kis pozitív változás volt. -
Moleman
addikt
Igen, 2005-ös.
Amúgy most jutott eszembe a legfontosabb, a vibráció. Azt tényleg majd csak akkor fogom tudni, mikor már nálam lesz a motor, hogy milyen fordulaton van aránylag kevés vibráció, hogy 100-140 között nagyjából oda essen a fordulat.
Igen, az a baj, hogy gyakorlatilag csak egy hosszú ötös-hatost szeretnék (pl 5 országútra, 6 autópályára), de ha a végáttételt ennyire drasztikusan hosszabbítom, az 1-2-3 lesz nagyon hosszú. A váltón belül piszkálni pedig gondolom drágább és nem is ajánlott.
[ Szerkesztve ]
-
emre
veterán
válasz Topiccsendőr #85234 üzenetére
Igaz, nekem van mérnök fóbiám.
Nálunk a gyárban mire egy mérnök megtervezi, addig a lakatos megcsinálja.
Az Index-en csináltak egy energiaital tesztet. Csak hogy hozzászóljak az érzésre jobb lett témához.A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
Ferdzsoo
addikt
válasz canniball #85252 üzenetére
Kb. nekünk nagymotorosoknak semmire nem lesz jó. Csak rá kell nézni. lehet menni a 20km/h-s kanyarokat gyakorolni. De írja is hogy gokart és robogó, nem nagymotor...
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
baboss
őstag
A tegnapi karikából végül ezt az útvonalat jártuk meg Horvi val, meg a fiammal.
Mi 9:00 kor indultunk és 22:00 ra értünk haza.Itt álltunk meg ebédelni, az étlap szlovákul volt, végül Cordon Bleu lett a menü. A sisakomba berepült egy méh és megcsípett a jobb szemem alatt, szerencsére csak egy kicsit dagadt be. Mindenki nagyon élvezte a túrát, nagyon szép helyeket jártunk be.[ Szerkesztve ]
-
Tarill
őstag
szerintetek egy kb 2 év múlvára menyire fognak lemenni az első eladott 2016-os SV-k használt árai? vagy nem érdemes ilyennel számolni? most 1.9m a legolcsóbb és 2.2m az új...
-
HSM
félisten
-
vendingo
veterán
Nagy a kicsapongás, még mindig nem tudom mi kell nekem. Kle500-al indult az egész, aztán TDM, majd Africa twin, most ránéztem a Dl650 és Nt650-re is. Nt 650 még árban jó is lenne, de mindig az AT felé kanyarodok vissza. Dl650 baromi drága, 1.2 milla alatt nincs normális, de az AT árak is az egekben, 1-1.2 milla körül kezdődnek a vállalhatóak.
Van a közelemben egy szép AT 1.2 milláért. Ha még meglesz 1-2 hétig, akkor próbálok alkudni és lecsapok rá, ha rendben van.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
HSM
félisten
-
hroberto
veterán
Üdv Urak!
Supermotot szeretnék venni 1000000-1200000 HUF környékén. Milyen típusokat érdemes nézni ebben az árban?
KTM SMC 690-et nézegetek, igaz elég gyér a választék.Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
-
dellfanboy
őstag
válasz hroberto #85273 üzenetére
mire használnád? melóbajárni/megtanulni motorozni túrázni? akkor egy fmx 650-es is jó lehetolcsóbban. vagy inkább a hétvégente pályázgatás meg a huligánkodás? mert akkor az smc 690 jó lehet bár kötve hinném hogy 1-1,2 millióért találsz épeszű darabot. múlt héten néztem meg egy smc 690-et tőlem két sarokra , kivülről ütött kopott volt, de a srác ktm szervízbe hordta meg volt róla minden szervízpapír 6500eur- hirdette adtam egy 6000-as ajánlatot szombat délelőtt, elutasította, és állitolag még aznap du elvitte egy srác 6500-ért..
én 1 milliárt otthon husq sm 610-et vennék
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
hroberto
veterán
válasz dellfanboy #85274 üzenetére
DRZ-t akarok leváltani egy erősebbre. Az FMX ha jól tudom gyengébb a DRZ-nél.
A Husky mennyire megbízható, mennyire szervizigényes?Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
-
baboss
őstag
13:15 töl.
[ Szerkesztve ]
-
Gaboman
nagyúr
válasz hroberto #85273 üzenetére
Husqvarna felejtől, a szervizháttere se milyen itthon.
Én ezért adtam el a Husqi SM 610-et, akkor már KTM, szervizháttér király, bármit hamar kapsz hozzá.
1-1.2 millióért normális SMC 690 nemigazán fogsz kapni.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Xaels
félisten
Szeretném kikérni a hozzáértők véleményét.
Itt van ez a kicsi csatlakozó a kép közepén. Ma vettem észre amikor le akartam mosni a motort, hogy nincs a helyén. A motorra a bejött melegben panaszom volt, hogy olyan mintha túlmelegedne. Kinyomta a hűtővizet meg megállt.
Ez ugyan a 600-as szerelési kézikönyvéből van, de lehet, hogy elfelejtették visszadugni a ventilátor kapcsolót? Ez lehetett a gond forrása?PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
-
FIREBLADE78
addikt
válasz Gaboman #85281 üzenetére
Mi nincs? Ott a hivatalos husky kereskedő domaszéken. Minden alkatrész megjön egy héten belül osztrákból. Azt hoznak amit akarsz. Jó lenne már elfelejteni ezt a bullshitet. Ez nem husaberg. Habár lehet azzal sincs probléma. Amúgy husky=ktm.
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
FIREBLADE78
addikt
válasz hroberto #85275 üzenetére
Semennyire jobban,mint egy ktm. Nekem semmi bajom vele. Igaz nem is használom minden nap. De haveromnak is volt, ő túrázott a 610-el és soha nem rohadt le. Habár ő magának szervizelte,mert autó moci szerelő. Természetesen ha uzemorast veszel akkor kell,mint bármelyik más gyártóét.
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
Topiccsendőr
addikt
válasz FIREBLADE78 #85289 üzenetére
Esetleg a konkret tapasztalataidat leirhatnad.
Hany km el vetted, hany km van most benne, miket kellett rajta szervizelni, mennyi penzert pl.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Geresics
addikt
válasz Topiccsendőr #85291 üzenetére
Hát már megint nem tudsz olvasni? Semennyire nem kell szervizelni! Husky=KTM! És jobb, mint a KTM!
...vagy valami hasonlót véltem kiolvasni az írott anyagból. Mondjuk még mindig érthetőbb, mint rejtélyesen eltűnt kispajtásunk!
[DEGEC OFF][ Szerkesztve ]
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Topiccsendőr
addikt
válasz FIREBLADE78 #85289 üzenetére
Egesz pontosan a jelenlegi helyzetre ervenyes, hogy a husky=ktm. A regebbi modelleknek ez nem ervenyes.
87 ben a Cagiva vette meg, 07 ben a bmw, 13 ban pedig hellyel-kozzel a ktm:Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Geresics
addikt
válasz FIREBLADE78 #85293 üzenetére
Ne törődj velem, reggeli KV előtti gonoszkodás volt csak! De mát szürcsölöm!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
FIREBLADE78
addikt
válasz Topiccsendőr #85291 üzenetére
20-on akárhány ezerrel. Majd megnézem. Most 30 felett van. Ha jól emlékszem,akkor cseréltettem a vezérműlánc ( azt a kicsit,de lehet hülyeséget írok),szokásos olaj csere, komplett lánc csere, szétszedettem a első villát ( tömítés,olaj csere), hátsó telot is. Ennyi. De ezek előzőt tulajnál nem voltak szervizelve. Ja igen, mivel karbis ezért arra is ránézett. Nyugodtan lehet venni huskyt,de nem 15-20 évest.
[ Szerkesztve ]
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
FIREBLADE78
addikt
válasz FIREBLADE78 #85296 üzenetére
Szelephézag is volt állítva,ha jól emlékszem.
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
hroberto
veterán
válasz FIREBLADE78 #85296 üzenetére
Az SMC 610 nem üzemórás igaz?
Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
-
Gaboman
nagyúr
válasz FIREBLADE78 #85289 üzenetére
Az újabb típusoknál igen de a 2005-2006-os gépeknél igencsak foghíjas, várós volt az alkatrészellátás.
Andl.Kft-hez hordtam a 2006os Husqi SM610-et, abba untam bele, egyrészt ezért is adtam el.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz hroberto #85298 üzenetére
SMC 610 Husqvarna nincsen, SM610 vagy SM610R-van.
Az SM610-ből is a 2006-os évjárattól érdemesebb venni őket.
De hidd el nekem 2000-2007 modellek közül legyen KTM, abból az SC620/625 vagy SXC 625, SMC625/660/690 típus![ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Leárazás! AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Gorenje KAM 35 THP 3.5 kW mobilklíma
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen