- Yettel topik
- Huawei Mate 40 Pro - a csúcson kell abbahagyni?
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Honor Magic V2 - origami
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Mi nincs, grafén akku van: itt a Xiaomi 11T és 11T Pro
- Google Pixel 6/7/8 topik
- DIGI Mobil
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
Hirdetés
-
Premier előzetesen a Rocket Rumble teljes kiadása
gp A végső verzió PC mellett konzolokon is elérhet lett a napokban.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Minden előzetest megerősít a TENAA a Razr 50-nel kapcsolatban
ma Az előzetes információknak megfelelő formában és specifikációval regisztrált a Motorola következő kagylója a TENAA adatbázisában.
-
Mobilarena
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz vaksi8 #10118 üzenetére
Így. Kisimítja az áttételt. Utazóban csökkenti a fordulatot (nagyobbat emel),
indulásnál viszont virgoncabb, ha könnyebb, mint a gyári súly... 10-15%-kal
érdemes alálőni. Szóval összességében nagyon ésszerű tuning: ajánlott.Szerk: Madisonon a gyári súly volt 17gr, én csak 16-ra mentem le, az nem
sokat hozott "erőben", viszont a jótékony hatásai megvannak. 15-ös kellett
volna, ha még jobban ki akarok lőni. 21-ről 17-re az kemény tuning.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest