- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy Fit 3 - keveset, de jól
- Íme az új Android Auto!
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Milyen okostelefont vegyek?
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- BlitzWolf termékek topicja
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Samsung Galaxy A52 5G - nem csak egy G-vel több
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
Hirdetés
-
Computex 2024: gamer alaplap és „AI” PC az ECS-től
ph Az Elitegroup új LIVA barebone-nal és a Black alaplapsorozat feltámasztásával készül a tajvani kiállításra.
-
Végre megjelenési dátumot kapott a Zenless Zone Zero
gp A teljes változat PC-re, PlayStation-re, Androidra és iOS rendszerekre lesz elérhető ingyen.
-
Dobhatja a Google az Exynost és a Samsungot
ma A Tensor G5-öt önállóan fejlesztheti és a TSMC-vel gyárthatja, a G4-et viszont még koreai partnerével.
-
Mobilarena
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz TayRol #15023 üzenetére
Akkor viszont kemény, hogy a 180 jurós "brutál" kesztyűben is átfagysz.
#15025: igazából egy dolog, hogy fázik. Az a durvább, ha már nem bírsz jól
ráfogni a fékre. Annak már konkrétan balesetveszélye van... Szóval: minden
motorosnak a motorjától függően (mennyire "szeles") meg kell adni, ami jár,
ha az drága/minőségi téli kesztyű mellett kézzsák+markolatfűtés, akkor az.Ha sehogy sem megy, akkor meg le kell tenni a motort az adott szezonra...
(Nem tudom, hogy motoroztam-e fagypont alatt. Mások meg rendszeresen.)[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest