- Mobil flották
- Telekom mobilszolgáltatások
- iPhone topik
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- 2 nm-en készülhet az Exynos 2600
- Samsung Galaxy A40 - középkezdés
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Apple iPhone 14 Pro Max - sziget fesztivál
Hirdetés
-
NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
it Az NVIDIA vezérigazgatója szerint még nagyobb keresletet hoznak majd a chipjeik iránt az AI által generált videók. Pedig nagy baj nincs, legutóbb így is 200 milliárd dollárral nőtt a cég piaci értéke a kedvező tőzsdei hangulat miatt.
-
Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
ph Csak éppen nem saját fejlesztésű dizájnnal, hanem korábbi koncepció átnevezésével.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Redchucky
aktív tag
válasz burgatshow #64601 üzenetére
F@sza, köszi.
-
AMD Power
titán
Ma kíváncsiságból ránéztem az új autó árakra. Rá kellett jönnöm,hogy a Suzuki még mindig olcsónak számít.😞
Alapárak:
Új Astra 9.160.000Ft
KIA Ceed 8.149.000Ft
Skoda Scala 7.507.829Ft
VW Golf 9.542.529Ft
Peugeot 308 9.880.000Ft
Dacia Sandero 5.649.000Ft
Renault Clio 6.139.000Ft
Toyota Corolla Sedan 10.055.000Ft
Suzuki Vitara 7.440.000Ft
Suzuki S-Cross 7.950.000FtEladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
paolinho
őstag
Talán furcsa, amit kérdezek, de Vitarán cserélt már valaki antennát cápaantennára? Nekem jobban tetszene.
-
blakey
titán
válasz paolinho #64608 üzenetére
Még az elején nézegettem, volt olyan amelyiket rá lehetett csavarni a meglévő helyére, tehát nem a ragasztós verzió, az még tetszett volna, de szerintem a vétel minősége nem lesz megfelelő, ugye ott a GPS is, tudtommal máshol nincs kialakítva semmilyen vételi lehetőség, így én hanyagoltam azt a megoldást. Ráadásul nekem a rövid kivitelű van, bőven jó. A hosszúnál valószínűleg mélyebben elgondolkodtam volna.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
blakey
titán
válasz paolinho #64610 üzenetére
Nem biztos, hogy "kell", ha van lehetőséged, akkor kipróbálhatod, de nem biztos, hogy marad a meglévő vételi erősség. Rádió esetében szinte biztos, hogy gyengébb lesz, GPS-t meg ki kell tapasztalni. Rövidebb antennát azért még vehetsz, azzal lehet, hogy észrevehetetlen a vétel csökkenése.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
paolinho
őstag
válasz blakey #64611 üzenetére
Ááá, nem variálok, ha nincs biztos megoldás, csak esztétikai értelemben zavar.
A másik kérdésem a bicskakulcs lett volna, mert a gyári szerintem nagyon régimódi, de erre talaltam itt megoldást a keresővel. Még azt kell kitalálnom, hogy a két választható kulcstípus közül melyik a Vitaráé. Az SZ11R, vagy a HU133R?![ Szerkesztve ]
-
Cunaja
addikt
válasz blakey #64611 üzenetére
paolinho:
Nekem Cápa antenna van a Swiften és semmi vételi kiesést. illetve GPS gyengeséget nem tapasztaltam. Nem mindegy, mit veszel. Az olcsó kínai ( 1500ft és társai, nem biztos, hogy megfelelő.)
Gyári navigáció, még nem vesztette el az útvonalat és a jelet. Egy hátránya van csak, hogy nem a közlekedők adatai alapján navigál, mint a pl. a Waze.
Viszont egy dolgot kell figyelni, hogy sík-e az autó teteje. Ha van benne egy kis ív az antenna helyén, akkor már művészet lesz felrakni a cápa antennát. Nálam is a hátulján több ragasztó kellett. Macera szépen megcsinálni. Látható a lefelé ívelő tető. Ha teljesen sík, nincs gond.
Így néz ki szemből és oldalról. Stabil, bírja a nagy nyomású mosót is.
SikaLastomer 710 ragasztóval van feltéve.
Az autó színe is eltérő, ha csak nem lesz színre fújva.[ Szerkesztve ]
A fórumozás egy élmény volt, de jöttek a trollok és tönkretették az egészet! Már semmi nem olyan, amilyen régen volt.
-
dethroner
veterán
válasz paolinho #64613 üzenetére
Lehet én vagyok lemaradva, de úgy tudtam a tetőantenna csak a rádió vételhez kell, a gps antenna az első szélvédő környékén van. Subaruban is így volt, szerintem itt is ez lehet.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
paolinho
őstag
válasz Cunaja #64614 üzenetére
Végre valami jó hír a téma kapcsán. 
Amennyire meg tudom szabad szemmel ítélni, majdnem teljesen sík a Vitara teteje, talán egy egész pici íve lehet oldalirányba.Abban esetleg tudnál tanácsot adni, hogy milyen típusú cápaantenna ami Nálad üzemben van? Esetleg valamelyik konkurens márka terméke?
dethroner: Sajnos lövésem sincs, hogy hol lehet a gps, nekem még nagyon friss az autó, még csak most ismerkedek vele, de igazából ha navigálok, akkor azt vagy a Waze-zel, vagy Google Térképpel teszem. Nem érdekel, hogy a gyári navi mit tud.
[ Szerkesztve ]
-
blakey
titán
válasz dethroner #64615 üzenetére
Kivezetés szokott lenni a tetőantennához is, pontosabb helymeghatározás céljából, különben semmi nem indokolná, hogy ilyen duci legyen a talpazat.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
Cunaja
addikt
válasz paolinho #64616 üzenetére
Ez attól is függ, leakarod-e szerelni a rendes antennát, vagy sem.
Van teljesen bevezetékelhető, illetve csavaros csatlakozású. A lényeg, hogy erősítős legyen.Itt nézzél szét.
A fórumozás egy élmény volt, de jöttek a trollok és tönkretették az egészet! Már semmi nem olyan, amilyen régen volt.
-
tboldi
nagyúr
válasz paolinho #64616 üzenetére
Hát ez egészen rövid így is a Jazzem ~40 centiséhez képest.
Amúgy ha létezik gyári rövidebb, amit csak be kell csavarni a meglévő talpába, akkor arra repülnék rá, nem szórakoznék semmi utólagossal.Bicskakulcs: Hogy érted, hogy melyik a Vitaráé? Szerintem egyik sem és mindegyik, mert ezek az utángyártott kulcsok típusai, vagy a bolt saját cikkszámai, nem? Nem gyári azonosítók, vagy igen?
De talán nem is számít, csak át kell pakolni a belsőségeit a bicskába, illetve átmásoltatni a tollrészt, viszont jól meg kell nézni, mit veszel, milyen a kialakítása, ugyanis ha túl messze kerül az immobilizer csipje a gyújtáskapcsolótól, nem fog indulni az autó.[ Szerkesztve ]
-
pusha
tag
Sziasztok!
2007-es Suzuki SX4-el kapcsolatban keresek segítséget
A bal első automata ablakemelőm egyszer csak gondolt egyet, és 1-2 centinél tovább nem hajlandó lefelé mozgatni az ablakot.
A gomb működik, a mozgató motor is elindul, de 1-2 centi után kifullad. Én meg zavarodottan nézek kifelé az autóból, mint a parkoló autóban hagyott kutya.Kicsit később, ~1 óra után megint próbálkoztam (hátha csak rossz kedve volt az eső miatt?), és furcsamódon az 1-2 centis határon kicsit gondolkodik, de aztán nagy nehezen tovább tud menni, és egész normál tempóval csinálja.
Még furcsább, hogy felfelé hibátlanul, egyenletesen emeli a motor az ablakot.3. próbálkozásnál pedig megint ugyanaz, mint az 1. körben
Mi a fene történhetett vele? Találkozott bárki ilyesmivel? Van bármi, amit érdemes megnéznem az ajtópanel mögött?
(körbenéztem a keresőn több kulcsszóval is, de nem igazán találtam megoldást) -
Lesz mivel megemelni a crosst. GEKO G02032.
A 360mm csak elég lesz padló nélkül. Adtak adaptert mellé amivel magasabbra emel és gumipogácsát. -
paolinho
őstag
válasz Cunaja #64624 üzenetére
Köszi szépen, ez egy próbát megér, és az ára sem vészes.
Az a kis kék drótos panellap-szerűség lenne az erősítő?! Kíváncsi leszek a produktumára!Minthogy arra is kíváncsi vagyok, hogy ENNÉL az Aliról rendelt bicskakulcsnál miként sikerül a megküldött képek alapján plusz 5.03 USD-ért a bemarásokat megcsinálni úgy, hogy az forogjon is a gyujtáskapcsolóban.
Na, majd kiderül! -
AMD Power
titán
válasz szabonagyur #64606 üzenetére
Borzasztó! És ebből nem egy kettő van ami régi konstrukció és brutál fapados.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Qtya123
őstag
válasz Kolondrum #64625 üzenetére
Nekem is ilyen van. Jó cuccos.
Viszont, ha a legújabb Crossnak is olyanok az emelési pontjai, mint az elődöknek, hogy gyakorlatilag egy hajlított vasdarab: [link] akkor én nem ott emelném ezzel. Legalábbis én nem merem, mert félek, hogy lecsúszik. Ahogy emeled a krokit, az kúszik befelé és szerintem nem a legoptimálisabb, hogy ilyen kis felületen tart és oldalra nem támaszt. Ugye a gyári emelőnél ez a vas belecsúszik a vágatba, áll mint katiban a gyerek.Vagy legyen hozzá ilyen vágatos gumipogácsa: [link] vagy emeld máshol. Bölcső, difi, lengőkar bekötés, stb...
-
DarkByte
addikt
válasz Qtya123 #64628 üzenetére
Ilyen gumi pogácsát hol lehet venni? Ez torony emelőre is jó lehet? (vagy mi a neve a bottle jack emelőnek magyarul.. palack emelő?) Az elég pici hogy elférjen az egyik oldal zsebben hátul a csomagtérben, de pont emiatt a hajlított vas emelési pont miatt elég bizonytalan vele emelni a kocsit.
Igaz pótkerékhez való emelőm is van, de a másikat is jó lenne tudni használni.[ Szerkesztve ]
-
yaneez
csendes tag
Mondjuk ezzel a hátsóval (S-Cross) jobban ki lennék békülve mint a mostanival. [link]
Sőt... még talán az eleje is dögösebb. Szeretem az autóm, de na...eddig hol rejtegették ezt a tervezőt?[ Szerkesztve ]
-
Janusz001
őstag
Kinek mennyi a casco -ja? Nekem most generali 112e jött ki c8 -ra, haver azt mondja nem tud ennél jobba kötni, kötelezőt le tudta vinni 10e -el. (2022.03. Scross)
[ Szerkesztve ]
-
Janusz001
őstag
Akkor úgy nézem ez ennyi, 2019 -ben még valami 75 körül volt az új 2019 -es akkori Scross -om -ra a casco, rosszabb bonusszal.
-
[link] Hála égnek garis.
-
Gyöször
senior tag
válasz Gyöször #64644 üzenetére
Most nézem, hogy gyárilag mágneses a leeresztő csavar. Ügyes! A váltóé nem. De az teljesen tiszta szokott lenni.
Köv projekt az osztómű lesz, csak eléggé fejvakargatós a betöltő-szintjelző csavar ki illetve méginkább a visszatekerése.
ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
válasz Gyöször #64643 üzenetére
Nem tudom. Levettem a kerekeket, hátha munkahenger, aztán megnéztem minden látható csövet nem nyert. A pedál lassan benyomódik, ergo megy el a lé. Majd állóra fékeztem h dolgozzon az ABS. És amikor a motorháztetőt felnyitottam ismét a napon megcsillant a fém, mert a fékfolyadék lemarta. Csütörtökön orvosolják a hibát. Kap új tömböt.
-
Harkovz
aktív tag
válasz Gyöször #64644 üzenetére
Az SX4 is összkerekes volt nekem,abban én cseréltem minden nagy szervíznél ami 45000 km,a váltóban,osztóműben,hátsó hajtásban.És ilyenkor a fagyállót is,motor olaj,szűrők.Először ilyen csúnya jött ki,a későbbi cseréknél már teljesen tiszta,de én cseréltem szeretem megadni ami kell,meg is hálálta.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen