- Milyen okostelefont vegyek?
- Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Xiaomi Watch 2 Pro - oké, Google, itt vagyunk mi is
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Honor Watch GS Pro - strapacska
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
Hirdetés
-
Két újabb előzetesen a MultiVersus
gp A fejlesztők az egyik új pálya mellett Jasonhöz is készítettek egy trailert.
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
it Az Amazon szerint minden sikerrel zárult, ezért letéríti az internetes műholdprototípusokat a pályájukról a cég.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tiktok nszautoszerviz és a K14C vitara miért erőtlen. Érdemes megnézni.
-
JSaN
addikt
Scross 2022.02.
2 hete voltam eves szervizen, szinten zalaegerszeg. kb 45k huf volt.
Most anyian irogattok hogyan mit csinalnak valoban, este meg nezem milyen szur van benne.
Vagy egyatalan mit csereltek vagy nem csereltek.[ Szerkesztve ]
Steam profile: https://steamcommunity.com/id/1106198411061984/
-
AtHoS
nagyúr
válasz simonjoe #65104 üzenetére
"Gyertyának nem /év, hanem /km élettartama van. Irídiumos esetén ez 100ekm szokott lenni, de én besűrítettem 60 ezerre."
Idézve onnan, amire reagáltam [link]#65107 ncc1701
De "csak" a kinézet miatt, vagy észrevehető volt részedről, hogy gond lenne a gyújtással, égéssel? Elvileg ezek a gyertyák bőven többet bírnak, mint 100e km, szóval tényleg érdekel miért lett 60e nálad a határ
read-only mode on the forum
-
-
tboldi
nagyúr
Csak halkan jegyzem meg, hogy az 1.4 turbós digóban 30k km-enként kell a gyertyákat (NGK IKR9F8) cserélni.
Amúgy igen, a csigásokban rövidebb szokott lenni a periódus, mint a szopóbenzinesekben.
-
őstag
Ezek után a karbantartási utasítás betart(at)ások után hadd dobjam már be: szelephézag
állításramérésre sikerült már bárkinek rávenni szerelőt / szervizt? 2005 Swift M13A (1.3 benzin), 245k km. Talán 30 vagy 50 ezrenként ajánlott ellenőrizni, gondolom negyedmilliónként nem árt, de a topikban keresgélve eddig úgy láttam mindenkit mindenhonnan elhajtottak veleJól sejtem, hogy ez ilyen aprólékos-hosszadalmas munka, amivel senki sem akar foglalkozni, vagy esetleg tapasztalatból mondják, hogy felesleges, mert jóazúgy ahogy van?
[ Szerkesztve ]
"... and I hope you have a great day!"
-
Gyöször
senior tag
-
Jadro
veterán
válasz Franky74 #65119 üzenetére
Akkor az úgy nagyon is rendben van, van még értelmes szerviz. Nekem is az a véleményem, hogy azt nézik, be van-e pecsételve az adott kötelező szerviz. Bár garanciális ügyintézésem még nem volt amivel ezt alá tudom támasztani és ez maradjon is így.
Samsung Galaxy S23 8/128 Green
-
-
ncc1701
veterán
Az elvet kell megérteni. Ami nem hidrotőkés, ott kell hézagot állítani időnként, akármilyen motorról is van szó, és bármit is előír a gyártó. A hidrotőkésnél meg hidrotőkéket kell majd cserélni, ilyen egyszerű.
Aztán lehet, h az a tapasztalat, h kb sosem kell állítani a gyakorlatban. -
őstag
Alkalmazható modell:
SWIFT (RS413/RS415) járműazonosító számú (VIN) vagy az azt követő számú járművek.
Szerintem soha az életben senkinek sem ellenőrizték, ezért is kérdeztem rá, mert topikban visszakeresve mindenkit elhajtottak vele Ráadásul a 30k km az elég óvatosnak hangzik.Csak arra gondoltam, hogy a következő olajcserénél (246k km ) keresek valakit aki hajlandó foglalkozni vele és ránézni. Legrosszabb esetben kifizetek 2-3 óra munkadíjat és nem kell cserélni semmit.
"... and I hope you have a great day!"
-
bigdigit
addikt
Új Scross GL+.
Hosszas huzavona után kitesztelve se almás se androidos telefon alkalmazása nem indul el a fejegységen.Gondolom vagy usb csatlakozó vagy fejegység hiba.
Cseréltek már valakinek fejegységet vagy csatlakozót?
Gondolom nem lesz egyszerű átverni rajtuk.... -
Gyöször
senior tag
Szerintem ehhez a témához lövésed sincs. Ha lapkás, márpedig biztos nem csavaros, akkor senki nem fogja elállítani, mert "állítani" nehéz, szét kell szedni, miután kimérted és megfelelő méretű korongot kell tenni az eredeti helyére
Mérni viszont kell, mert különben nem tudod meg, ha beverődött a szelep a fészekbe és elment a hézag. Mérni "csak" annyi, hogy le kell venni a szelepfedelet. A módszertana meg akármi lehet, pld hézagoló lemez, de az manapság kőkorszaki. Én viszont ezt szeretem, mert nem csal. Kivéve Lada, amit mondott Qtya. De ott is csak lapozok.[ Szerkesztve ]
ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
pjen
félisten
válasz Gyöször #65142 üzenetére
Biztos vagy benne ? 246000 Km ment fórumtárs gond nélkül. Most rábeszél esetleg egy "szerelőt" aki inkább csak alkatrészeket tud cserélni egy olyan beavatkozásra amit esetleg még sose csinált, hát rajta. Nem arról beszélek, hogy hogyan kell csinálni, hanem arról, hogy az a "szerelő" tudja e és egyáltalán szükség van e rá.
[ Szerkesztve ]
-
SirKero
őstag
Ma megvolt a négy éves szerviz+műszaki.
Suzuki Varró 101 895 HUF Assistance-al együtt.
Direkt rákérdeztem a gyertya cserére. Azt mondta a főnök,hogy a sima 1,4 turbónál 60 000 Km. ez előírás.
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
Gyöször
senior tag
Ebben teljesen igazad van! Én csak a miértjét mondtam el. Az, hogy elment 245öt meg ti kocsinként akár ugyan annyit csak mákfaktor. Ha 1000ből egybe hullik a szelep 265ezernél az a tulaj szomorú lesz, ennyi. És nem vigasztalja, hogy a másé vidáman gurul. Ha tényleg van egy 35 vagy nemtom már mennyi ellenőrzés kiírva, akkor 100nál már érdemes foglalkozni vele valamilyen szinten.
ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
pjen
félisten
válasz Gyöször #65147 üzenetére
Ebben viszont Neked van igazad, kellene. Nem foglalkoznak îgy nimcs is rutinjuk, lehet többet árt mint használ. Suzukinál más is îgy működik. 10 ből 9 szerelő mintát vesz a fékolajból és nem cseéli. Közli, hogy semmi baja. Többek között én is igy jártam, aztá 12 évesen ABS kocka csere, 30K. Cserénél mutatta a szerlő, az olajnak semmi baja, valami tömítés ment szét. Lehet anyagilag jobban is jártam. Váltó olaj. 3 éves kötelízőn cserélték, aztán az itteni győzködés hatására 90 körül cseréltettem . 1-2 ézer Km után nyeles tengely csapágy csere. Ez suzuki.
[ Szerkesztve ]
-
pjen
félisten
válasz ncc1701 #65149 üzenetére
Pont ez az, régen kiforraltuk. Most is úgy vizsgálják szervízben. Mintát vettek és a forralás próba negatív lett. Nem volt benne víz. Én nem mondom, hogy ne cseréljük, de két márkaszervízből is elhajtottak a fékolajnak semmi baja felkiáltással.Egyébként aki végül cserélte és egy szintén szervizes haver szerint a kocka alul van méretezve.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs