Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • zzola

    félisten

    válasz kezo0 #131006 üzenetére

    Ez jól hangzik, de...
    1.Az üzletben az értékesítés az elsődleges szempont, nem az ügyes-bajos dolgok megvitatása, illetve ami nem értékesítéssel kapcsolatos, azt szeretik rátolni a telefonos ügyfélszolgálatra.
    2.Az előfizetők nagyobb része nem tech guru, (pontosabban nagyon hiányos a technikai alapképzettségük) (sajnos nem tudják mi az a HDMi és SCART) a Common Interface meg egyenesen túlvilági fogalom, + a szolgáltató beüzemelve szeretné átadni a megrendelt szolgáltatást/eszközt.
    Úgy gondolom ez alapvetően nem is lenne probléma, ha a technikus mindig odaérne a megadott időintervallumban. De nyilván van az a réteg, akiknek a self install jobban feküdne, bizonyos esetekben ez működik is, de nem mindenkinek elérhető.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák