- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Xiaomi Mi 9T - a túl jó Redmi
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Tovább csiszolja a Nothing a Phone (2a) kameráját
- OnePlus 7T Pro - árban is a csúcson
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
Hirdetés
-
NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
it Az NVIDIA vezérigazgatója szerint még nagyobb keresletet hoznak majd a chipjeik iránt az AI által generált videók. Pedig nagy baj nincs, legutóbb így is 200 milliárd dollárral nőtt a cég piaci értéke a kedvező tőzsdei hangulat miatt.
-
Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
ph Csak éppen nem saját fejlesztésű dizájnnal, hanem korábbi koncepció átnevezésével.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
belaazallat
addikt
válasz Atomgeszi #11350 üzenetére
Akku levesz, ülés alatt csati széthúz, lábak ellenőrzése, kontakt spray, összedug. Akku vissza. Ellenőriz. Ha a hiba továbbra is fennáll, kábelek mozgatása, feszültség mérés.
"Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!
-
Weareus
addikt
Megtörtént az olajcsere a T6-ban. 6 litert könnyedén alasó hangon benyelt, ma fogok ránézni, hogy kell-e még hozzá, mert 7 egész valahány litert írnak. (Mondjuk mindig marad is benne valamennyi az előzőből...).
Alul a műanyag motorvédőt lebontva feltárult az alsó rész. Szerencsére tiszta minden, olajfolyásnak nyoma nincs. (Mondjuk a turbócsövei is tiszták voltak, amit - feleslegesen - lebontottam a fojtószelepház tisztításakor.
Legnagyobb meglepetésemre - és örömömre - az olajbetöltő nyílásnál elhelyeztek egy ilyen hullámtörő idomszerű kerek fém betétet.
Ugyanis az összes előző Volvom - ha csak picit is - verte ki felül az olajat, sapka, ill. tömítéscsere után is.
Itt nem forog fenn.
5w30-as Total olajat kapott, most erre volt keret, de Bárdiban ezt is hozta gépen az eladónak specifikációként.
Azért Egy Liqui Moly más kategória, szvsz.
[kép]
[kép]
[kép]Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.
-
minimal87
csendes tag
Sziasztok fórumozok!
Nagyon rég jártam ezeken a felületeken, és nem is pont itt a Volvo és Saab topikon. Lényeg hogy telik az idő és akkoriban még más örömök, kérdések sodortak erre. Ma már elmondhatóm hogy boldog Volvo tulajdonossá válok a napokba. Megszületett sok dilemmázás után a kiszemelt, nevén nevezve egy 2014es V40. Sokat olvasgattam tesztekről hirdetéseket nézegetve párhuzamosan. Nagyon nem mennék bele hogy mennyire nem értek az autókhoz, de szeretem a szépet és a megbízhatóságot. Próbáltam minél több infót begyűjteni interneten és ismerős volvo tulajoktól, persze sokat kihagytam, pl..it is a véleményeket(feledésbe merült) Sorry. jobb később mint soha. Lényeg, és nem akarom nagyon hosszúra nyújtani, előtte egy kis 307es peugeotom volt, 10évig hajtottam, panasz mentesen... és kb ugyan ezt a kényelmet kerestem most itt amit a 307 adott, a fő szempont ez volt. S persze a nagy teljesítmény Lényeg hogy a napokban érkezik nagy örömömre. Választásom egy Hollandiából egy autószalon által hirdetett keveset futott(140e. km, mondjuk inkább reálisnak) volvo szervizben járatott v40 lett, első tulaja, céges autó. A vas teljes neve D4 Summum Business 140kw /190le /manual, amit még tudni kellhet az autóról. Sok apró kérdést már elkezdtem kutatni vele szemben..de van olyan érzésem hogy lesz pár apró még, remélem nem túl súlyos kérdésem. Igyekszem érthető lenni majd..De ez a kis bemutatkozás után szolgáljon akár a saját tapasztalataimról, kérdéseimről az új jövevényről. Elöljáróban csak ennyit szerettem volna..ideköszönni és kis bevezetőt írni a történetről mielőtt még bombázásba indulnék a sok sok kérdéssel, tapasztalattal. Köszönöm a lehetőséget. Figyelemmel kísérem ezentúl a tópikót.
Engedjétek meg hogy utolsó soraimat ő vele zárjam [link]
-
mody123
tag
Sziasztok,
Van egy 2005-ös 2.4 D5 s80 kocsim. A következő jelenséget vettem észre. Ha járó motor mellett leveszem az olaj sapkát akkor erős "kelepelő" hangot hallok.
Ez mitől van? Valakinek volt már hasonló?
Elég ijesztő -
FeRRaR1
őstag
válasz mody123 #11355 üzenetére
Valószínűleg a hidrotőkék, ez bizonyos mértékig normális, ha normál körülmények között nem hallatszik ki akkor én nem aggódnék. Némelyik dízel főleg hidegindításnál nagyon csattog letekert olajsapkával. Ez ilyen. Esetleg ha nagyon aggódsz hallgattasd meg egy hozzáértővel.
-
mody123
tag
válasz FeRRaR1 #11356 üzenetére
Nem lehet vákum probléma? Nem hinném hogy hidrotőke lenne mert nagyon sokszor csinálja ezt a hangot. Találtam egy videót ugyan ilyen van nekem is: https://www.youtube.com/watch?v=QHLyubTrIQ8
-
FeRRaR1
őstag
válasz mody123 #11357 üzenetére
Nem ez valóban nem hidrotőke. Ezt látatlanba / hallatlanba tippeltem a leírásodból. Ha ugyan ilyen akkor próbáld ki amit ott csinál, hogy lehúzod lefogod a vákuumot és elhagyja e, ha igen akkor megvan a gond. De ez akkor motortartó bak hiba is lehet, hogy elengedi a vákuumot. (vagy valahol máshol)
-
-
Atomgeszi
veterán
válasz belaazallat #11351 üzenetére
-
r.levente75
addikt
Szeretnék segítséget kérni.
2007-es S40 volvo alvázszámot szeretném lefotózni.
Merre kutakodjak? -
válasz r.levente75 #11363 üzenetére
Tűzfalon az ablaktörlők előtt a motortérben.
-
őstag
Sziasztok!
Lehet, hogy már elcsépelt téma, de bátorkodom megkérdezni. 2007-es V70 II (az "S60 kombi") D5 konfigját szeretném babrálni, ablak fel-le, hazakísérőfény, központizár nyitás-zárás, stb... Mi erre a legalkalmasabb szoftver és hardver, ami van?
ELM327 eBay-es OBD kábel jó hozzá megfelelő programmal? Ha igen, melyik szoftver?Előre is köszi a válaszokat!
[ Szerkesztve ]
Nyugodj békében, drága Maffia cicám. :(
-
válasz kicsipapucs #11366 üzenetére
Max VIDA-val tudod. ELM327 nem alkalmas kódolásra.
-
garambe
tag
Sziasztok!
Tudtok abban segíteni kérlek, hogy hol tudok magyarosítani egy 2007-es S80-ast?
-
őstag
-
válasz kicsipapucs #11370 üzenetére
Kódolni nem fogsz tudni vele, azt csak a márkaszerviz tud, mert minden modult egy zárt szerverről töltenek le, amihez hozzáférés kell és csak nekik van. Kiolvasni, diagolni viszont tudsz.
garambe: Szintén csak márkaszerviz, régebben volt 10 ezerért akcióban az Ivanicsnál, kérdezz rá most mennyi, valószínűleg drágább.
[ Szerkesztve ]
-
voyager4.4
senior tag
Sziasztok !
Tudom nincs távgyógyítás, csak érdeklődnék, hogy jó felé kapirgálok-e.
Messzebb sem állhatna a szakmám az autószerelőktől így mindig hendikeppel indulok, de próbálkozom a hibák feltárásában, mert sokszor a szerelők is csak tippelnek (amúgy nem csak minek is mondaná meg elsőre a hibát, úgy nincs nagy lé.) .Hallok valami nyüszögést az első futómű felől. Főleg rossz úton alacsony sebességnél, ami így a hideg beköszöntével még hangosabb. A futómű jó, nem lóg. Stabpálca szilent a gyanúsított. S80 2001-es, 2.4-es automata.
no fate but what we make
-
válasz voyager4.4 #11372 üzenetére
Foteldiagnosztikai szemmel a stabpálca jó irány!
garambe szívesen
-
belaazallat
addikt
Üdv!
Tanácsot szeretnék kérni tőletek:
Adott egy 99-es V40 kombi. Váltója felhúzó gyűrűs, rükverc és az egyes ugyan ott van. Mostanában egyre gyakrabban csinálja, hogy nem veszi a rükit és egyest kapcsol helyette, van hogy egyáltalán nem akar beugrani a helyére, van hogy beugrik simán és akkor vagy egyes, vagy rüki lett. Hiába kuplungolok ki többször, akkor sem mindig sikerül. Váltórudazatban a műanyag perselyek fel lettek újítva. Két lehetőség van, vagy veszek egy bontott váltót 50000Ft-ért, vagy megbontom az eredetit és javíttatom. Ki melyiket ajánlja és miért?Köszi!
"Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!
-
molnarpeter
nagyúr
válasz belaazallat #11375 üzenetére
Ha magad szét tudod szedni a váltót, akkor csapágy talán, és viszonylag olcsó történet. Felújító műhelyek drágák, akkor már bontott, de hátha találsz olcsóbban is kipróbálhatót (fb csoportok, jófogás...)
-
belaazallat
addikt
válasz molnarpeter #11376 üzenetére
Én szerelni nem tudok, se időm, se energiám, se szerszámom hozzá. Facen van 50000Ft-ért váltó, be is szerelné az illető
"Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!
-
TrollBalint
addikt
válasz voyager4.4 #11372 üzenetére
Nem tudom "nyüszögés" alatt mit értesz de nekem is volt valami hasonló, pont előröl. Csak alacsony sebességnél hallottam, (függetlenül az út minőségétől), valami nagyon halk ritmikusan súrlódó hangot. Kiderült, hogy rosszul rakták fel a kereket és a fék elérte a felnin lévő ólom súlyokat. Éppenhogy csak, de elérte.
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
voyager4.4
senior tag
válasz TrollBalint #11378 üzenetére
Szóval, nem dobol, nem kopog, hanem nyüszög. nyik-nyik, mintha egy üres tejfölösdoboz szorult volna valahova.
no fate but what we make
-
TrollBalint
addikt
válasz voyager4.4 #11379 üzenetére
Akkor azt hiszem nem tudok segíteni, mert érteni én se értek a kocsikhoz, egyébként melyik oldalról hallod?
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
veterán
válasz voyager4.4 #11379 üzenetére
A hideg időben erősebbé váló "nyüszögés" az nagy valószínűséggel valamelyik szilent; hogy melyik szilent, azt passzolom.
Ha csak annyi, hogy nyüszög, nem foglalkoznék vele különösebben; pár éves autó is tud ilyent produkálni.[ Szerkesztve ]
-
voyager4.4
senior tag
válasz TrollBalint #11380 üzenetére
Egyértelműen balról. Anyósra ha átülök (és más vezet persze ), szinte nem is hallani.
no fate but what we make
-
TheMarci
addikt
válasz #05304832 #11383 üzenetére
Sok váratlan nem volt, 2007 mk3 V70-em van, nyilván a váltó nagyobb összeg volt, valami 600k környéke, persze nem fiatal az autó, így mindig van valami, ami cserés. Most más nagyobb összeg nem rémlik, de 1-2-300.000-es tételek rendszeresen vannak, és lesznek.
Do You Dream?
-
FeRRaR1
őstag
válasz BigBlackDog #11386 üzenetére
Annyit hozzátennék hogy az esélyek jobbak benzinessel, amennyi Volvóm volt már, újabb, régebbi, benzin, dízel... A D5-nél benézhet egy porlasztó, szíjszakadás, magasnyomású vagy pillangószelepsor leragadás esetleg DPF. Ezek közül egyik sem olcsó művelet, és bár én is szeretem a D5-öt, egy nagyon megbízható konstrukció, mi is adtunk el kettőt 500.000,- km feletti futással, eredeti porlasztókkal, turbóval. Tehát ezek ott vannak extrába a benzineshez képest. Ezek mellé ugyan úgy ott van mindegyikbe a generátor, klíma, központizár hogy csak párat említsek ami esélyes hogy cserés lesz 10 -12 év körül.
Az én tapasztalatom hogy: Benzines megbízhatóbb, élvezetesebb, viszont többet kell bele tankolni, D5 hosszútáv bajnok, kevesebb fogyasztás, dízelek között igen kellemes karakter és hang, viszont sokat rövidtávon használva könnyen savasodik az olaj, gyakrabb csere kell, illetve a fentebb sorolt dolgok. Felhasználás függően, mikor 3 havonta mentem Angol Magyar utakra akkor D5 volt nekem is, soha nem hagyott ott még leragadt pillangószelep sorral sem. Viszont mióta sokkal több a rövid táv és alig fut hosszút, azóta szívó benzin.
-
TheMarci
addikt
válasz #05304832 #11385 üzenetére
Igen, ennyi simán elmegy egy év alatt, most hogy gondolkodom megvolt a generátor csere, ajtózár csere két ajtón, tavaly talán a szervót kellett zaklatni, valamit a turbóval is csináltak idén, plusz hűtőcsere. Nyilván számít, hogy hol / mit csináltat meg az ember, én igyekszem mindent, ami elromlik, vagy már hamarosan elromlana, hogy cserébe ne érjen meglepi.
Cserébe tök jó, hogy nagy, elég erős, mondjuk nem fürge, inkább olyan, mint egy hajó, hangja is remek, mondjuk ha 500km-t megyek egy tankkal a városban, az már jónak számít.
[ Szerkesztve ]
Do You Dream?
-
FeRRaR1
őstag
válasz #05304832 #11391 üzenetére
Jobb és kényelmesebb autó az S80 / V70.
Használt autó így is úgy is valamilyen szinten rizikó, ezt lehet valamennyire minimalizálni. Viszont az örök igazság itt is él, ami nincs benne az nem tud elromlani
Nekem volt V50 2.4i 170 lovas szívó benzin, jó régen azóta már az XC 90-et is eladtam. Viszont a tulaját most is ismerem, azóta se volt vele semmi gondja, pedig nem egy akkora karbantartás bajnok mint én voltam, 2005-ös, szóval lassan 15 éves V50 Automata. Akinek a környezetemben D5 volt, bele értve 5 a családban, kettő jelenleg is (XC90 és C30) illetve ismerősöknél 3 ott a D5 kért néha ezt azt, de a benzinesek nem, mármint a motor téren. Egyik sem volt horror, 1 turbó (ez elég ritka mondjuk, felújítottat kapott) nekem leragadt szelepsor, pár vákuum rendszerrel kapcsolatos tartóbakok és azok cső rendszere, most volt nem rég egy holtponti jeladó, volt egy bordás szíj szakadás régebben illetve egy turbócső lefújás / repedés.
Benzinesnél mindössze egy csöpögő szimering, de annyira lassan csöpögött hogy fél év alatt nem láttál alatta semmit, csak ha leszedted a műanyagot a motor alól.
Még egyszer nem bántani akarom a D5-öt, ez egy sokkal jobb konstrukció mint korabeli más márkák sokkal kisebb szopó faktorral. Csak a tényeket írtam le.
-
FeRRaR1
őstag
válasz #05304832 #11393 üzenetére
Nekem volt V50 és V70 is, nem egy kategória, a V70 az az igazi Volvo érzés, a V50 meg Focus alváz, ford vagy psa esetleg volvo motor lehintve egy kis Volvo porcukorral. Nem egy rossz kocsi, jobb mint a fordok és inkább venném mint egy kora beli Golfot, de nem annyira mint egy "igazi" Volvo.
-
nesa
veterán
-
FeRRaR1
őstag
Én ma adtam el a Zoe-t ami az XC90-et váltotta anno. Lexus IS-ben gondolkozom, soha nem volt Japóm. V50-et nem venném újra, de lehet szétnézek S60 téren is. Találtam egy annyira szép XC90 Executiveot, hogy majdnem elcsábultam...
Nem hinném hogy a merevségével lenne gond. Egyszerűen minden más, az anyagok, méret, kényelem, még az illata is (bár elismerem ez furán hangzik de akinek volt mind a kettő talán érti pl egy bőrápolás után a V70 illatozik a V50 nem)
Valami kis szedánba gondolkozom, kivéve S40. Németet nem igazán akarnék, ebben a korszakban már a durrogó láncok, kokszosodó TSI-k voltak, még Lexust lehet találni szép szívó benyát, jól felszerelve.
-
FeRRaR1
őstag
válasz molnarpeter #11398 üzenetére
Nem írtam sehol, de ha gondolod kérdezz és megírom a másfél éves villanyozós tapasztalatomat.
Akkor marad a dióbél de legalább hátul kapar
Új hozzászólás Aktív témák
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Formula-1
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Futás, futópályák
- Milyen program, ami...?
- Aliexpress tapasztalatok
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen