- Vodafone mobilszolgáltatások
- MG5 menetpróba
- Fotók, videók mobillal
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- iPhone topik
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Netfone
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
Hirdetés
-
Nálunk is telepíthető a One UI 6.1 a Galaxy S22-re
ma Gyorsan rendbe szedte a frissítést a Samsung, Dél-Koreában újra elérhető, itthon pedig először.
-
Homeworld 3 - Amit a játéktól várhatunk
gp Akik a drágább verziót vették meg, már játszhatnak a teljes változattal.
-
Tetőfokára hág a tavasz, és ezt a hardverek is érzik
ph Asztali PC-k, monitorok, videokártya, hát, hűtés és egér is került heti válogatásunkba.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Balázzs
senior tag
-
E-Maxx
tag
Lehet persze, egy szoftverfrissítés, volvo autó galériában 50.000ft.
Néztem googleban, de megbízható emberkét, akivel valakinek, volvosnak van tapasztalatta nem találtam.# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
CYBERIA
őstag
109 lóerő, 13-14 mázsához nem sok, de el lehet vele közlekedni.
LOTR: T5 annyit biztos kibír, mint a D5, ha nem többet.
Olyan nagyon sokkal többet nem forognak, a D5 5000-nél tilt, a T5 meg 6000-nél.
Olyan nagyon pörgetni sem kell, mert a 320 Nm már megvan 1500-nál.E-Maxx: hívd fel Seres Károlyt!
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
lajafix
addikt
nos a világ abban az irányba ment el, hogy nem képesek nagy testvér nélkül megélni a luxus/prémium autógyárak sem. (2 kiv erősíti a szabályt: Honda, BMW). Szerintem a Volvo a ford/pözsó 4 hengeresekkel az autói felét szereli minimum. Ez van, lehet sítrni hogy múlik el a világ dicsősége és hogy tűnnek el az igazi volvók.
Rock'n Roll
-
LOTR
addikt
-
CYBERIA
őstag
Olyan nagy gond nincs ezekkel a PSA motorokkal. Csak az, hogy a PSA nem Volvo.
Annyira a nagy testvér sem biztosíték, lásd amerikai gyárak.SAAB-okról nehéz objektívan véleményt mondani, másik nagy kedvencem.
Ott az a baj, hogy elég régen piacon vannak a típusok, nagyon sürgős lenne az új 9-5 piacra dobása, de a GM úgy látszik késleltetni akarja.
A Volvo a praktikusabb, a SAAB a sportosabb, talán kicsit jobb a design.
Ott az 1.9 TTiD az FIAT származék, de nem baj, mert 180 lovas, 400 Nm. Érted, egy dízeltől...Ha valaki most akar SAAB-ot, akkor épp jókor, 1 000 000 környékén egész jó 9-5-ösöket adnak, talán a gazdasági válság, vagy mi az oka, nem tudom, de most nagyon olcsók.
Kb. ez a helyzet az 1. generációs V70-ekkel is.APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
LOTR
addikt
utána érdeklődtem benzinesnek is, és azt a választ kaptam, hogy mivel a benzines motorban (mindegyikben, nem csak volvoban) sokkal kisebb a kompresszió, mint a dízelben, ezért attól függetlenül, hogy kicsit többet pörög tovább bírja
[ Szerkesztve ]
One Ring to rule them all
-
CYBERIA
őstag
Akkor jót mondtam?
Azon kívül, hogy kisebb a kompresszió, kisebb az égési nyomás is, ami szintén kisebb igénybevételt jelent.APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
E-Maxx
tag
Beszéltem vele, de Ő nem foglalkozik váltókkal.
Amúgy maszek emberek is azt mondják, ha javítás, 3-400-ból megvan, ha csere, akkor minimum 800.000+munkadíj....# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
CYBERIA
őstag
Hát nem tudom, index fórumon kérdezted-e, ott muszáj lesz valakinek tudnia.
Balázzs: több az anyag, de még akkor is jobban kopik. Igazából az a lényeges, hogy mennyi törődést kap a motor, ha szakszerűen van kezelve, akkor bármelyik sokat elmegy.
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
E-Maxx
tag
Nah megúsztam 2db mágnesszelep cserével, de ez is 100k volt.
Viszont most örülök, mint majom a farkának, mert megtudtam valamit, amit eddig nem tudtam...
Sokkal olcsóbban vettem, mint amit ér az autó.
Mégpedig ez amiatt van, hogy ez összkerékhajtású, és a kereskedő is azt mondta, hogy első, egyik papírjában sincs róla nyom, semmit nem tudtam róla, és most, hogy a váltó miatt fel kellett emelni, és szétszedni, derült ki, hogy összkerékhajtású az autó....
Én meg kb 700-800-al olcsóbban vettem, mint a hasonló áru összkerekesek mennek.# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
CYBERIA
őstag
Na most az a motor van kb. 200 lóerő. Ha nyomsz egy nagy gázt, akkor egyből lehet tudni, hogy első-, vagy összkerekes .
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
E-Maxx
tag
201 lóerő.
Egyébként nem, mert első kerekes, ami szintén ennyi lóerő, nem tudtam kipögetni első kerekeket, próbáltam.Ezért nyugodtam bele abba, hogy az enyém is az, de kiderült, hogy nem.# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
CYBERIA
őstag
Basszus, 1 lóerővel tévedtem.
Kipörgésgátló? Az én V70-esemben még ki lehet kapcsolni, de amúgy is érzékelni, ha megcsúszik, plusz jelez a műszerfalon.APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
E-Maxx
tag
Az csak a poén kedvéért írtam.
Nem tudom, megmondom őszintén, de ültem már tuti elsőkerekes 200 lovasba, és nem sikerült kipörgetni, és műszerfal semmit nem jelzett, kipörgésgátló meg tuti ki volt kapcsolva.Szóval nem tudom mitől, de nem pörgettem ki azt sem.Ebből gondoltam, meg hittem idáig azt, hogy ez ugyanaz.Aztán pedig nem.
De ebben a hóban jól jön...# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
CYBERIA
őstag
"De ebben a hóban jól jön..."
Hol van itt hó?Ha automata volt, akkor sem valószínű, egyes fokozatban kb. akkora az áttétel, mint manuálisnál, és még a leggyengébb benzinmotor is tud 140 Le / 220 Nm-t.
Ha a kipörgésgátló ki van kapcsolva, akkor azt már alapból jelzi.
Na mindegy, nem olyan lényeges dolog ez, de 200 Le első keréken nem marad meg.
Nagy gáz, kis kuplung, és máris tudod, hol a hajtás. Ha ez sem elég, akkor egy kis ívet kell adni a keréknek, kanyarban még jobban érezni.Ja, ajánlott irodalom: [link]
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
AMD Power
titán
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
CYBERIA
őstag
válasz AMD Power #421 üzenetére
Hasonló már nagyon rég óta kering az interneten:
Érdekes, hogy a középkonzolos képet már vagy 3 hete láttam külföldi oldalon, úgy látszik ide is eljutott a híre.
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
CYBERIA
őstag
Bocs, lejárt a szerkesztés:
KÉPAPU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
CYBERIA
őstag
Engedelmetekkel még egy:
KÉPAPU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
lnagy_s60
csendes tag
Sziasztok!
Két hete vettem egy S60 D5 -öt 2006 -os évjáratú Volvót.
Minden nagyon fain benne, csak az a baj, hogy francia nyelvű.
Az angol nyelvű kezelési utasítást le tudtam tölteni, de a szervízkönyvet nem találtam meg sehol.
Amennyiben valakinek van magyar (angol,német) nyelvű szervízkönyve ehhez az évjárathoz és azt a két oldalt ahol a 30000-kénti és ennek többszöröséhez tartozó műveleteket leírják, beszkennelné és elküldené nekem, megköszönném.Más.
Kislányos zavaromban benne felejtettem a sluszkulcsot az autóban és reggelre lemerült az aksi. Feltöltöttem, elindultam, úgy tűnik minden működik, csak az órát nem tudom beállítani.
Találkoztatok már ezzel a jelenséggel, esetleg tud valaki megoldást?[ Szerkesztve ]
-
CYBERIA
őstag
Nálam bejön, de feltettem máshova: [link]
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
CYBERIA
őstag
válasz lnagy_s60 #428 üzenetére
Elvileg a 12-es bigyulával kell valamit csinálni:
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
CYBERIA
őstag
válasz AMD Power #421 üzenetére
Egyébként nem tudom, hogy vagytok vele, de Volvonak nem elég konzervatív a képen látható S60. Az XC60 sem az. Ugyanez vonatkozik a SAAB-okra is.
A legújabb V70/XC70 rendben lenne, de a hátsó lámpa nem az igazi, az első generációé jobban meg volt oldva.
A C30 bonyolult eset, nem is részletezem, hasonlíthatna jobban a 480-ra, az szép karcsú.
Az XC60-at említettem, túl gömbölyű, sok a felesleges ív.A többi nagyjából rendben van (S40, V50, C70, csak kicsit dundi), esetleg az XC90 első lámpáján lenne mit javítani.
A jelenlegi választékból az S80 és az S60, amiről igazán jó a véleményem.
Belső terek jók, a koncepcióé érdekes, meglátjuk mi sül ki belőle.
Szerintem ez van, más vélemény?
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
lnagy_s60
csendes tag
Köszi CYBERIA és pojaks!
Sikerült az óraállítás. Annyi volt a probléma, hogy a 12-es "bigyula" forgatásakor a vége felé egy kicsit erősebb ellenállás van és én ezen nem csavartam túl. Itt jön egy pici kattanás és akkor állítja az órát, illetve visszafelé a percet.
Amit továbbra is kérnék:
2006-os szervízkönyv magyar (angol,német) nyelvűből befotózni (mobillal) azt két oldalt ahol a 30000-kénti és ennek többszöröséhez tartozó műveleteket leírják. -
CYBERIA
őstag
válasz lnagy_s60 #433 üzenetére
Hi!
Esetleg ezt nézd meg, ennél jobbat nem tudok: [link]
Ha ez nem jó, akkor tedd be a francia nyelvű leírást, megpróbáljuk lefordítani a szükséges részeket.
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
Gáborgyerek
újonc
Szevasztok!
Nem keveset kerestem,h.megtaláljak egy volvo-s fórumot.Úgyhogy örülök nektek és üdv mindenkinek.
Természetesen volvo tulaj lettem, de egy csinos aut.váltó hibával.Nem komoly,de zavar.Aztán érdeklődni kezdtem a javítással kapcsolatban, és sokkot is kaptam az előrejelzésektől...Tudtok vmi korrekt helyet,akik ilyennel foglalkoznak?Vagy tényleg segíthet az olajcsere is? -
E-Maxx
tag
válasz Gáborgyerek #435 üzenetére
Szia!
Ha visszaolvasol, nekem egy S60 2.4T-m van, automatával.
Most javíttattam meg, 1.5 hete az autót, nekem is az automata szart be.Szervízben 800k lett volna a csere, magán embernél 400k, de két mágnesszelep cserével 130k-ból mindennel együtt megúsztam.
Olajcsere sz@rt sem ér.Vagy a vezérlés, vagy a mágnesszelepek mentek el.Az utóbbi 100k-ból megvan, vezérlés kb 350-400.000.
Mond el a hibajelenséget, hátha tudok mondani rá valamit.
Egyébként keress meg nyugodtan priviben, tudok egy nagyon korrekt embert, aki csak automata váltóval foglalkozik, és iszonyat jó munkát végez, egyenesen a volvo márkakereskedésből küldtek hozzá.Reggel bevittem a szar autót, délután elhoztam a jót.[ Szerkesztve ]
# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
CYBERIA
őstag
válasz lnagy_s60 #437 üzenetére
Összeütöttem valamit, ha valami több helyen is szerepel, olyankor nézd meg, hogy a végén milyen motorra szól a leírás.
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
CYBERIA
őstag
-
AMD Power
titán
Saját csapdájába esett a Volvo
Az új igazgató azzal támasztotta alá hipotézisét, hogy Oroszországban, ahol csak elvétve látni régi Volvót, idén 10 százalékkal nőnek eladásaik, amivel megelőzik mind a három nagy német prémiumgyártót.Ez azért tényleg érdekes.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
lnagy_s60
csendes tag
Köszi! Sokat segítettél.
Egy valamit nem értek. A váltó olajcseréről egy szó sincs sehol sem.
Mondjuk én most lecseréltettem 120 000-nél. Lehet, hogy azoknak van igazuk, akik azt vallják, hogy élettartamos, mint a szervo?
Azért a váltóban van hőterhelés, mikor váltásnál örvénylik az olaj.Tényleg tud valaki valami jó kis anyagot az S60 automata váltó működéséről.
Kerestem javítási utasítást is a 2006 S60 volvóhoz, de nem találtam.
Amennyiben valakinek van és kölcsönadná, szívesen venném. -
E-Maxx
tag
válasz lnagy_s60 #444 üzenetére
Teljesen mindegy, mindegyik S60-ban ugyanaz a váltó van(mármint mindegyik geartronicban ugyanaz, illetve a sima automatákban is ugyanaz, manuálisoknál szintén ugyanolyan manuális, vagyis belül ugyanazok a váltók).
Akinél én voltam váltót javíttatni, mondta, hogy végülis kell cserélni benne olajat, de kb 5-600.000km után, vagy 8-10 év után, mikor már megalvadt. 6 liter olaj van benne, ebből 3 cserélhető, 3-hoz nem lehet hozzáférni, és nem is cserélhető.Szóval az első 3-at lehet csak, a másikat egyáltalán nem.[ Szerkesztve ]
# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
CYBERIA
őstag
válasz AMD Power #443 üzenetére
A régi iskola nekem is jobban tetszik.
Szerintem mi akkor járnánk a legjobban, ha nem a Ford kezében lenne a vállalat, hanem vagy önálló lenne, vagy valamelyik nagy európai márka kezében lenne.Az meg nem csoda, hogy Oroszországban kevés a régi Volvo, 20 éve gyakorlatilag még az ország sem létezett. Most kezdenek feljönni, nagyon sok lett a milliomos.
Az meg egy gusztustalan dolog, amit Stuart Kerr csinál, támogatnám a leváltását, még mielőtt tönkretesz mindent. Azt is sajnálom, hogy annak idején a Volvo Cars kivált a Volvo AB-ből, azóta nem az igazi a dolog.
Szerk.: erősebb dízelről annyit, hogy bár a D5 nem gyenge, de egy D6 előtt nem sok akadály lenne. A T6-hoz hasonló méretben lazán 230 lóerő lehetne, és akkor nem mondtam sokat.
[ Szerkesztve ]
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
CYBERIA
őstag
[ Szerkesztve ]
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
lajafix
addikt
önálló cégként a Volvo sem áll meg egyedül. Tetszik, nem tetszik ez a trend, túl kicsi a volumen.
Melyik európai tulajdonú autógyár részeként lehetne életképes? A három német kiesik, ugyanazon a piacon nyomulnak, a franciákkal esetleg? Van még más? A Renaultval voltak a 90es évek elején tárgyalások, de a ford lett a nyerő végül.
Az erősebb dízel szvsz felesleges és tiszta ráfizetés lenne(főleg a mai válságos időszakban ), aki erőt akar az vegyen T6ot és etesse. ráadásul 5 hengeres dízel máshol nincs is, így unikum. (nem vagyok benne biztos )
szerk: a 850es széria szögletessége nekem is jobban tetszik persze.
[ Szerkesztve ]
Rock'n Roll
-
CYBERIA
őstag
A Renault nem lenne hülyeség, igazából ebben a presztízs kategóriában ők nincsenek jelen, a Vel Satis nem túl sikeres, a Laguna meg kicsit lejjebb van (a Nissan, illetve Infinity meg csak részben az övék, ráadásul kicsit az is más osztály, utóbbi Európában nem annyira elterjedt). Ráadásul az eredeti cégben, Volvo AB-ben van kb. 20% részesedésük, ha ez valamit számít.
Ellenérv az, hogy a Renault sem a konzervativizmusról híres.Én megvenném, de nincs annyi pénzem.
Régebben volt Audi, Mercedes-Benz 5 hengeres diesel, meg talán VW, manapság nem tudok róla.
Épp mostanában olvastam, hogy a GM meg akarja szüntetni a SAAB-ot, hát kösz, a piszkos, a kapitalista.
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Autós topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Diablo IV
- MG5 menetpróba
- Szabadon fejlesztheti az OLED tévébe szánt paneljeit a Loewe
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- E-roller topik
- PlayStation 4
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen