Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
A Corsair égisze alá kerül a Fanatec
ph A szimulátorrajongók körében nem épp ismeretlen név követi a a Drop, az Elgato, az Origin PC és a SCUF Gaming által kitaposott ösvényt.
-
Enduro változatot kapott a Mobvoi TicWatch Pro 5
ma WearOS 3.5 rendszerrel és kettős FSTN és AMOLED kijelzővel érkezik az új modell.
Új hozzászólás Aktív témák
-
#27070592
törölt tag
Most egy ilyen Volvoval melózgatok.
-
sharpapa
aktív tag
Egyetlen Volvóban volt szerencsém ülni, egy S60-ban. Előtte is szilárd hitem volt, és megerősödött hogy annál jobb autó nincs. Jó jó persze lehet mondani hogy a Merci BMW Audi és társai így meg úgy tudom tudom azokból is volt szerencsém a csúcskategóriás modellekhez. De egyiket sem tudom az S60-hoz hasonlítani. Annyira tökéletes az egész hogy leírhatatlan. Pláne 7600 GS tudhatja miről beszélek, a "régi" V/XC 70 és az S60 belseje full ugyanaz.
"Mi a különbség köztem és Mark Zuckerberg közt? Én privát információkat adok vállalatokról nektek ingyen, és gazember vagyok. Zuckerberg a ti privát adataitokat adja vállalatoknak pénzért, és ő az Év Embere." (Julian Assange)
-
Finwe
őstag
A biztonsági öv miatt az egyik ilyen amcsi autó-fejlődéses műsorban szinte meg is vádolták miatta, h már volt nekik de nem szerelték szériaként és sok embernek ezért kellett meghalnia És a többi autógyár ??? A pontos évszámra nem emlékszem, h mit mondtak de ezt így kijelenteni elég csúnya volt.... (mármint a Volvo évszámát tudom. a nyilatkozott évre nem elmékszem).
Ezt a törött autó gyárba szállítást legalább 20 éve csinálja de valószínű, h még régebb óta
Finwe
[ Szerkesztve ]
-{PoH}- Patriots of Hungary
-
Bibby
addikt
-
#64791808
törölt tag
S40-ben a 2.0D-hez van már automata?
-
Márk
senior tag
Sziasztok!
Volt valakinek már gondja a Volvójába szerelt automata váltóval? Mármint olyan szinten, hogy minden észlelhető előjel nélkül egyszercsak elromlott de annyira, hogy elment az 5 fokozatból 3, csak az 1-es és a 3-ast volt hajlandó kapcsolni? Természetesen javítani nem lehetett, maradt a komplett csere.
Üdv.: Márk
2009.08.: LG 42LH4000 ---> 2011.08.: PANASONIC TX-P42G20E ---> 2014.05.: PANASONIC TX-P50UT50E ---> 2017.05.: PIONEER 9G KURO PDP-LX5090 tuned by janos666
-
tkazmer
addikt
ellenben a kevesebb mint 400ezerrel drágább, de 50 lóerővel erősebb s40 d5-höz meg csak az van...
(#54) Bibby
én ezt a képet szeretem az s80-ról a legjobban...[link][ Szerkesztve ]
úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
#64791808
törölt tag
Az rendben is lenne, csak a D5-ös automatája meg nem egy fürge darab. Egyrészt egy hatos kézihez képest az ötös automata érezhetően többet fogyaszt, másrészt meg lomhább. Ha meg hang, akkor S60 R, egyszer vezettem, gonosz gép
De nem fogom fel, mért nincs a 2,0D-hez automata. Vagy félautomata, vagy mittomén.
-
tkazmer
addikt
válasz #64791808 #60 üzenetére
szerintem ez olyan döntés volt a volvo-nál, hogy kicsit drágítják a 2.0d-t, nem adnak hozzá aut. váltót, és akkor mindenki d5-öset vesz majd, több pénzt náluk hagyva ezzel.
az aut. váltót viszont benéztem, azt hittem, ehhez is a nagyobbakhoz rendszeresített 6 sebességeset adják (ami viszont rendesen kapcsolgat)az s60r hangja még szép, hogy jobb, de azért az egy 300lovas motort, a d5 csak 185.
[ Szerkesztve ]
úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
#64791808
törölt tag
300 lovas motor, csak egyrészt 20 litert eszik (a D5 meg 9-et), másrészt teljesen más világ a kettő, máshogy kell őket vezetni, én nem szeretem a szétpörgetendő benzinest, maximálisan dízelpárti vagyok. Végül pedig annak a D5-nek is rondanagy nyomatéka van, ami ahhoz a kasztnihoz elég.
Úgy látom, nem tudok fogalmazni, elnézést, most voltam lakógyűlésen, és minden energiámat felemésztette a sok korlátolt, erőszakos, habzó szájú lakó.
-
7600 GS
addikt
Márk fórumtárs 57-ik hozzászólására legyen szíves válaszoljon vki!
-
Márk
senior tag
Hali!
Ez érdekes. Az autót használtan vettük 190.000 km-rel, 6 évesen az Ivanics Kft-nél. Mikor az eladót kérdeztük, hogy milyen időközönként kell a váltóban olajat cserélni, azt mondta, hogy ebben sohasem kell olajat cserélni, mert az egész élettartamára fel van töltve olajjal.
Vajon ezekszerint hülye a Volvo? Nem hinném. Inkább az lehetett, hogy a kedves előző tulaj szétcseszte előttünk a váltót, és pont alattunk esett szét. Ennyi.
Üdv.: Márk
2009.08.: LG 42LH4000 ---> 2011.08.: PANASONIC TX-P42G20E ---> 2014.05.: PANASONIC TX-P50UT50E ---> 2017.05.: PIONEER 9G KURO PDP-LX5090 tuned by janos666
-
lajafix
addikt
a gyáraknak igazuk van abban, hogy élettartamos a váltóolaj, hisz addig van a váltóban, ameddig az működik...
tudtommal nem árt max 50e kmként cserélni az olajat az automata váltókban. Drága bele az olaj, valami 8e/liter körül van Fordhoz.
én nem vennék meg olyan automata kocsit, amiben nincs rendszeresen cserélve a váltóolaj.
ja és érdmes a kézi váltókban is néha cserélni az olajat. Meghálálja.
Rock'n Roll
-
AMD Power
titán
Ilyen topic van? Sajnos még egy ideig biztos nem lesz a tagja!
Pedig a Volvo a kedvenc autó márkám.
Volvo For Life!
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
tkazmer
addikt
válasz AMD Power #67 üzenetére
a topic legtöbb hozzászólója (élükön a topicnyitóval) nem tulajdonosa volvónak, így ez talán sokkal inkább rajongói társaság, szívesen látunk...
úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
tkazmer
addikt
válasz AMD Power #69 üzenetére
apámnak volt hasonló (2002-es, 2.0benzines, 136le), 2 éve adta el 2.5ért, ha jól emlékszem.
Szerintem elég jó autó, mindeképpen élmény, bár még nem nyújtja azt az igazi "luxus autó feelinget", amit az éppen felette lévő s60 nyújt. ez ugyan 200ezerrel drágább, de jóval erősebb, nagyobb, és kényelmesebb, valamint megvan benne az előbb említett érzés (számomra, és ültem már s60-nál jóval feljebb pozícionált autóban is)úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
AMD Power
titán
válasz AMD Power #71 üzenetére
Ez már komoly!
Csak ne lenne benne 306K kilóméter. Ezért ilyen olcsó.
Ez már inkább. Bár az áron is látszik ,hogy mennyi Km van benne.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
7600 GS
addikt
Holnap lépünk ki Ausztriába síelni a Volvóval. 3 személy,meg 100 kiló cókmók.
-
Gyok2
aktív tag
A SAAB is megvizsgalja a balesetezett SAAB-okat.
Tiszta Windows rendes ház
-
AMD Power
titán
Egy ilyen Volvo még talán elérhető is lenne nekem.
Ebbe még a régi 1.9 Renault motor van? Bár a 440 jobban tetszik de abból nincsen eladó diesel.
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
tkazmer
addikt
válasz AMD Power #80 üzenetére
ennek az elődje volt apámnak, azt hiszem 92-es évjárat, de 97-ben eladta, elszakadt az ékszíj, és besült a motor.
(#72) AMD Power
a második azért láthatóan sokkal rosszabbul is van felszerelve(elsőre az tűnt fel, hogy hol marad a bőr?), tehát valóban elég rendesen látszik a sok km az első árán...(#73) Flashcash
c70-ből nekem az újak tetszenek, remélem, hogy néhány éven belül ha használtan is, de hozzá tudok majd egyhez jutni...ez pl tök jó lenne, csak az árának a végéből szedjünk le egy 0-t bár ha megfeleznénk, már az is boldogító lenne...[ Szerkesztve ]
úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
7600 GS
addikt
Sziasztok!
Jól megviccelte öcsémet(7600 GS) és a szüleit a Volvo ... de végül jó vége lett.
Szóval elindultak síelni Ausztriába szombat reggel fél nyolckor, én persze felkeltem, búcsúzkodás meg minden, mert ugye engen itthonhagytak dolgozni .
Alig fekszek vissza az ágyba, elindulásuk után 2 perc múlva csörög a telefonom. Mondom magamba hogy ki mer engem szombat reggel fél nyolckor zaklatni, látom a kijelzőn hogy a fater az, mondom bocsika. Felveszem a telót, erre azt mondja a fater, hogy a Volvo fedélzeti számítógépe ilyet ír ki a műszerfal alsó felének a közepén felgyulladó narancssárga színű felkiáltójel kíséretében: "Engine system service urgent" Magyarul motorszerelés sürgős. Mondom passz, jöjjenek haza. Nézegetem én is a hibajelzést, próbálom lenullázni az olajcsere-intervallum esedékességét jelző számlálót, ami sikerül is, de semmi haszna, az előző hibaüzenet ugyanúgy fennáll.
Telefonálás a Jansik autóházba, senki nem veszi fel a telefont. Ivanics Kft Budapest, szintén semmi. Kedvenc szerelőnket hívjuk, ő sem veszi fel. Fasza. Majd úgy negyed kilenc, fél kilenc táján felveszi a Jansik autóház, majd közlik, hogy hétvégén nincsen szervíz. Hurrá. Na mondom ebből már nem lesz autó, menjenek az öreg 26 éves 426.000 km-t futott 1,6D Passattommal, mert mondom abban szinte nincs is elektronika, igaz hogy csak kb. éjfélre érnének oda vele. Faterom valamiért ezt hevesen visszautasította.
Mégegyszer megpróbáljuk a szerelőnket, ő már végre felvette, elmondta a fater neki a hibaüzenetet, azt mondja oké, hozza a laptopját, és rárakjuk akkor a Volvót a computerre, hátha eltárolt valami hibakódot. Ok, akkor mondom addig én beröffentem a gépet mégegyszer, hátha elfelejtette már a hibakiírást. Kocsi gond nélkül beindít, hiba még mindig ott van.
9-re megjött a szerelő, akarja indítani a Volvót, önindítózás helyett csak az önindító kattogott, és annyi. Erre azt mondja a szerelő, hogy szerinte akkumulátor. Elrohanok akksit venni, kidobjuk a régit a kocsiból, be az újat, kocsi indít, gyönyörűen beindul, hibaüzenetnek nyoma sincs. Mondom hurrá, de ne igyunk előre a medve bőrére, mert lehet hogy csak a computer felejtette el a hibakódot az áramszünet miatt. Még aznap este írtak egy SMS-t, hogy épségben kiértek Ausztriába, a Volvónak is kutya baja szerencsére.
Érdekes történet, mert már volt néhányszor olyan, hogyha hangosan hallgattam a rádiót sokáig a kocsiban álló motornál, akkor kiírta a fedélzeti számítógép, hogy "Battery voltage low", olyankor gyorsan beindítottam hogy töltse az akksit. Akkor itt most miért nem azt írta ki? Lehet, hogy az akksi menetközben ment tönkre, és csak azt "érezte" a fedélzeti számítógép, hogy nem tud annyit tölteni a generátor, mint amennyit kellett volna, és ezért írta ki ezt az "Engine system service urgent" hibaüzenetet?
Üdv.: Márk
Közlemény: Most látom, hogy hülye fejjel az öcsém nevében jelentkeztem be. Szóval én nem 7600 GS vagyok, hanem Márk.
[ Szerkesztve ]
-
tkazmer
addikt
ez a fedélzeti számítógép vicces dolgokat tud kiírni, amikor anyám összetörte apám volvóját, akkor a fedélzeti számítógép csak annyit mondott: "bal első lámpa kiégett". Ha csak annyi baja lett volna...
úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
#64791808
törölt tag
Nohát utána mentem sok ajánlatnak, stb. stb. és kezd kialakulni a kép.
A Volvo időről időre ad ki új autókat cégvezetőknek, managereknek, majd legfeljebb 20 ezer kilométer vagy 6 hónap után eladja őket, nagyon jó áron. Azt hiszem, én egy 6 hónapos 15 ezer kilométeres S40 D5-re fogok benevezni, automatával, xenonnal, fűtött ülésekkel és nagy hifivel 7,5-ért érhető el, sztem jó ár. És jobban fogom benne magam érezni, mint a kézi 6-os 2,0D-ben
-
-
Márk
senior tag
válasz #64791808 #84 üzenetére
Hali!
Miért akarsz automataváltós Volvót? Apámé is automata, de szerintem csak a pesti dugóban jó, mert nem kell sokat kuplungolni, országúton meg mindegy, bár az automatánál előzéskor egy gondolattal előbb kell gázt adni, hogy időben visszaváltson az előzéshez, ezt mondjuk szokni kell. De ha már visszaváltott, akkor úgy elindul mint az állat, hát igen, nagyon fasza ez a T5 motor, csak hogyha az ember tépi a száját, akkor fogyaszt is rendesen, de az élmény és a hang az valami fenomenális.
Magyarán szólva én jobban szeretem a kéziváltót, mert szerintem az automata hozzá képest lusta. Én személy szerint egy S60 T5 vagy R + kéziváltó kombót próbálnék ki, de a D5 + kéziváltó sem megvetendő akár a kisebb, asszem 160 lóerős D5-tel.
Üdv.: Márk
2009.08.: LG 42LH4000 ---> 2011.08.: PANASONIC TX-P42G20E ---> 2014.05.: PANASONIC TX-P50UT50E ---> 2017.05.: PIONEER 9G KURO PDP-LX5090 tuned by janos666
-
#64791808
törölt tag
Szia,
pont a pesti dugók miatt akarok automatát, egyrészt. Az automatához hozzászoktam a saját touaregem automata, remekül lehet pusztán a gázpedállal váltogatni. Egyébként T5-öt nem is szeretnék, egyébként is vétek azt automatával venni, én dízeles vagyok, D5 a nyerő szerintem. 9 literből megáll és öt henger
A kéziváltó izgalmasabb, sportosabb, fürgébb, de én úgy érzem, kinőttem ebből. Valamin az automata váltó szabadságát nem pótolja semmi, az autó egy kézzel és egy lábbal teljes értékűen vezethető, szemben a kézi váltó két kéz-két láb kombinációval, sokkal kevésbé fárasztó is a vezetés, és olykor előfordul, hogy 1200-1400 kilométert kell egy nap alatt lehúznom, ahol nem mindegy. Való igaz, egy automata mindig lustább, egyetlen kivétel a DSG. Viszont embere válogatja, nekem például most ez a kompromisszum teljesen megfelel.
Más: youtube-on láttam egy srác videóját, nagyon vagánykodott az S60 R-jével, ő volt a nagy májer. Gyorsulásos belső snitt is volt, és láttam, hogy elinduláskor nem tépi a kormányt (vezettem R-t, bizony az tépi), és nagyonpontosan mozog váltáskor a fordulatszámmérő, mire rájöttem a gondra: bazinagy D betű a fordulatszámmérő (asszem) aljában a digitális kijelzőn: automata volt a drágám, és nem volt sportfokozatban.
Összegezve: a srác (amerikia, mi más) megvesz egy S60 R-t automata váltóval, és úgy mér gyorsulást, hogy nem a sportfokozatot választja. Hát, jó dolog az automata, de azért mindennek van egy határa szerintem...
Üdv
-
tkazmer
addikt
válasz #64791808 #88 üzenetére
egy regadó mentes autó bérleti díját számolhatod el költségként a cégedben - szerintem elég jó üzlet
mod: viszont jön vele olyan, hogy gps-es nyomkövető (nem tudom, a touaregedben van e, amit ezekhez adnak, azokkal azért van néha gond), elvileg téli gumi készlet valamint baj esetén csereautó (ingyen) is, de szerintem a cég profiljából adódóan (prémium kategóriás autók prémium ügyfeleknek) valószínűleg olyan konstrukciót alakítanak ki neked, amilyet akarsz[ Szerkesztve ]
úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
Márk
senior tag
válasz #64791808 #87 üzenetére
Hali!
Hát nem tudom, de amikor odalépek a T5-nek alacsony sebességről, akkor rendesen ki akarja tépni a kormányt a kezemből, fogni kell rendesen, mondjuk ez számomra zavaró is (mondjuk ilyen gondom nincs a 26 éves 426.000 km-t futott 54 lovas 1,6D Passatommal ). Nem tudom, hogy mi volt az amcsi srác S60 R-jével, akkor annak mégjobban tépkednie kellett volna, bár az elvileg összkerekes. Szerintem is vétek T5-öt automatával venni, de a faterom használtan vette, így nem volt választási lehetősége.
Üdv.: Márk
[ Szerkesztve ]
2009.08.: LG 42LH4000 ---> 2011.08.: PANASONIC TX-P42G20E ---> 2014.05.: PANASONIC TX-P50UT50E ---> 2017.05.: PIONEER 9G KURO PDP-LX5090 tuned by janos666
-
Márk
senior tag
Hali!
Az lehet hogy jól váltogat, de szerény véleményem szerint a fater 6,5 éves V70 T5-ösében levő 5 sebességes nem egy sebességbajnok. Sebaj, így is legyorsultam vele a lámpánál itt Kecsón a városban egy agyonspoilerezett, ültetett, küszöbvilágítással felszerelt valamilyen csoda Honda sportkupét (a pontos típusát azért nem tudom, mert este volt, és csak oldalról láttam ahogy mellettem állt). A csávó meglépett az elején egy autónyival, de aztán behoztam, és szépen bementem elé, mielőtt a sávom beleolvadt volna az övébe, ott már kb 100-al mentünk mind a ketten ..... utána már valamiért nem sietett.(de szépen énekelt az öt henger, mikor kipörgött 6000-ig, hööööööööörrrrrrrrrr)
Mielőtt valaki leszólna, hogy milyen felelőtlen vagyok, este 10 után volt az eksön az izsáki úton, ami jó széles, és egy lélek sem volt szinte azon a környéken.
Üdv.: Márk
[ Szerkesztve ]
2009.08.: LG 42LH4000 ---> 2011.08.: PANASONIC TX-P42G20E ---> 2014.05.: PANASONIC TX-P50UT50E ---> 2017.05.: PIONEER 9G KURO PDP-LX5090 tuned by janos666
-
tkazmer
addikt
egy 2 éves s60 d5 6 sebességes automatával egy porsche kupéval is simán megküzd...
mod: a d5-nek meg aztán pláne jó hangja van olyan 4000 környékén (4500-nál vált de van, hogy kicsit beleengedi a pirosba..)
[ Szerkesztve ]
úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
Márk
senior tag
Aham, akkor majd hogyha kidől a mostani Volvo, akkor majd egy használt V70 D5 lesz helyette, de remélem hogy erre majd csak sok-sok év múlva kerül sor, mert nagyon szeretjük a gépet a kezdeti hibák ellenére is.
Üdv.: Márk
2009.08.: LG 42LH4000 ---> 2011.08.: PANASONIC TX-P42G20E ---> 2014.05.: PANASONIC TX-P50UT50E ---> 2017.05.: PIONEER 9G KURO PDP-LX5090 tuned by janos666
-
#64791808
törölt tag
Teccik a D5 hangja? Akkor egy fülelést megérne a touaregem is, 2x5 henger dolgozik párhuzamosan, 2200-2800-ig van egy speciális morajlása a motornak, ami mellett egy V8-as dízelmozdony is fűnyíró
De maradjunk Volvo oldalon: az milyen, mikor az R turbójában a lefúvószelep prüszköl és utána nyit a bypass és kifúj a nyomás? Hatalmaaaaaas
-
Márk
senior tag
válasz #64791808 #95 üzenetére
Hali!
Hát ja, a Volkswagen az Volkswagen, mindig is jó dízelmotorokat csinált már a legelső 1,5D-től kezdve 1973-ban, egészen a mostani 10 hengeres szörnyetegekig. Minden elismerésem a Touaregedé, nekem is nagyon bejön az a verda.
Üdv.: Márk
2009.08.: LG 42LH4000 ---> 2011.08.: PANASONIC TX-P42G20E ---> 2014.05.: PANASONIC TX-P50UT50E ---> 2017.05.: PIONEER 9G KURO PDP-LX5090 tuned by janos666
-
AMD Power
titán
Az első kiadású S40-ben 1.9 TD-ben még a régi Renault motorok vannak?
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
Új hozzászólás Aktív témák
- Óra topik
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Hálózati / IP kamera
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Gumi és felni topik
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Gitáros topic
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Vezetékes FÜLhallgatók
- További aktív témák...
- ELADÓ GÉREX gyártmányú akkus fúró, csavarozó
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Eladó Ford Mondeo 2.0 TDCi Trend Bordó
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen