- Netfone
- Ismét egyedit alkotott a Sharp
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Milyen okostelefont vegyek?
- Magisk
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
Hirdetés
-
Megérkezett a Corsair új M.2-es SSD-je, és mindennek mondható, csak lassúnak nem
ph Az MP szériás konstrukció egyelőre csak 4 TB-os tárhelymérettel tehető kosárba, és lineáris lemezműveletekben bőven 10 GB/s felett teljesít.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Már elérhető Steamen a klasszikus Marathon
gp A közkinccsé tett alkotás eddig is ingyen játszható volt, de nemrég végre bekerült a Valve áruházába is.
Új hozzászólás Aktív témák
-
#64791808
törölt tag
válasz AMD Power #105 üzenetére
Javaslatom:
Például egy 2.0D és egy 2.0 benzines között a fogyasztásbeni eltérés kb 3 liter/100km. Ehhez vedd hozzá, hogy hány km-t mész évente, és kapsz egy összeget, amennyit egy év alatt a dízellel meg lehet spórolni. Ezt követően nézd meg, hogy mekkora az árbeli differencia a használtpiacon benzines és dízel között. Ebből kiderül, hogy megéri-e dízelt venni, egyébként megéri, a piac itthon egyelőre még nem kellő képpen honorálja a dízelséget.
Ha viszont olyan vagy, mint én, akkor úgyis dízelt veszel, akármilyenek a számok, mert szeretem, ahogy egy dízel kerreg, és a motorkarakterisztikája sokkal jobban vezethető
-
lajafix
addikt
válasz AMD Power #105 üzenetére
nem jó így gondolkodni, nem csak a bekerülési ár számít, hanem a használat költsége is. Ahogy elnézem a használtautó.hu-t egy s60as volvo 2,3 millió 2001-2002ből az alap 2.4es szívóbenzinnel, az alap dízellel még mindig 3 millió környékén hirdetik, simán van fél milla difi már a bekerüléskor. A dízel szervíze tudtommal drágább és 6 év körüli közös nyomócsöves nagynyomású dízelhez nem lenne bizodalmam. ezzel szemben van az, hogy 3 - 4 literrel többet eszik a benyás, meg nem is tol talán annyira, bár egy öthengeres benzinmotor nem lehet annyira rossz.
Természetesen újonnan a dízel egyértelműbb választás. Meg akkor is, ha csak a dízelt szereted, ez esetben ugye olyan helyzetben vagy, hogy a lé nem számít egy szintig. (bár ekkor minek vennél 6 éves autót?). Ha sokat mész akkor is jó lehet a benzinmotor autógázzal. ha keveset (<20ezer km) akkor is egyértelműen jobb a benyást fenntartani, nem véletlen, hogy a benzinmotorok nem haltak még ki.
mivel nem akarok dízel/benzin vitát kirobbantani ezért le sem írom, hogy úriember nem traktorozik, csak ha szántani megy...
[ Szerkesztve ]
Rock'n Roll
-
pojakcs
senior tag
Azért egy D5-tel szívesen szántanék.
Üdvözletem a funclubnak, magam is fertőzött vagyok. Kezdődött úgy 15 éve egy 760GLS-sel. Igaz hogy szekercével faragták a formatervet, de 2.8-as V6-os dorombolt benne, és vitte mint a rongyot. Utána volt egy eltévelyedésem, egy 524td, de immáron 7 éve egy 850-esem van. 2.4-es benzines, 20 szelepes, 170 lú, automata. Lassan 14 éves ,de köszöni szépen ,jól van. Szerintem ma is megállja a helyét a sok új műanyagautó között.
Mostanában szoktam nézegetni a hasznaltauto.hu-t, gondolkodom némi fiatalításon, de a márka biztosan marad.Üdv: Csaba
-
tkazmer
addikt
válasz AMD Power #109 üzenetére
szerintem előbb-utóbb kihoznak egy v6-os dízelt, az s80-v/xc70-xc90 vonalra biztosan, mert a versenytársak mind gyártanak olyat...
engem az xc60-as perpill viszont jobban érdekel, ha jól tudom, idén várható...úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
tkazmer
addikt
válasz AMD Power #111 üzenetére
egy v8-as dízeltől azért kevés lenne a 250le, szerintem az inkább egy v6-os lehet hatalmas turbóval, ill nem a szokványos 3 literes lökettérfogattal.(mondjuk 3.5)..
amikor a 185le-s d5 még új volt, a hozzá hasonló bmw x25d-be 177lovas motor volt csak, így szerintem beleférhet, hogy 1-2 évvel a bmw-audi-mercedes féle 3 liter/230le motorok után ők egy erősebb, 250 lovast adnak ki hasonló, esetleg kicsi nagyobb lökettérfogat mellett.úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
pojakcs
senior tag
válasz péter007 #117 üzenetére
A minőség vitathatatlan. Az első Volvómat 16 éves korában adtam el, úgy 5 évig használtam. A jelenlegit 7 évesen vettem, most 14 lesz. Komolyabb műszaki problémám egyikkel sem volt. Drága hozzá viszonylag az alkatrész, de nem nagyon kell semmi a kopó dolgokon kívül. Biztonságos, kényelmes, jó érzés reggel beülni a kocsiba.
Üdv: Csaba
-
tkazmer
addikt
válasz péter007 #117 üzenetére
[link]
valami ilyesmi lesz, ha minden igaz...
nekem felemás érzéseim vannak vele kapcsolatban, konkrétan az eleje nagyon tetszik, a hátulja meg nagyon nem, de a végleges verziót csak megcsinálják nagyon jóra...úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
#64791808
törölt tag
250LE-höz egy 3 literes dízelre nem kell sok okosság. Piezzo-adagoló és lépcsős biturbó feltöltés, ennyi. A BMW 3 literes S6-osa (ami szintén nagyon szépen szól) lépcsős feltöltéssel 280LE-nél van.
Egyébként dízelfronton nem vagyok híve a lóerőhajhászásnak, mert a tapasztalat azt mutatja, hogy a nagyon kihegyezett motorok nem sokáig húzzák, 200-250 ezer km és vége. Ott a merci, az ő dízelarzánálja durván 5-8%-kal mindig le van maradva nyomatékban és lóerőben is, viszont sokkal tartósabbak a motorjai. Kivétel a régi 290 Turbodiesel és a 270CDI, azokat elszúrták. A BMW-nél nagyonerős dízelmotorok vannak, főleg mostanság, de az új 35d, fentebb említett dízelek sorra pukkannak el, akár 130-140 ezernél. Anno ugyanez volt, mikor a VW útjára engedte az akkor legjobb löktérfogat/teljesítmény arányú 130 lovas 1,9-es PDTDI-jét, rengeteggel gond volt.
Visszatérve Volvo bácsiékra: szerintem S60 és az alatt felesleges a D5-nél nagyobb dízel. Az XC70/90-be és az S80-ba lehetne talán tenni erősebb dízelt, és ezzel meg lehet lovagolni a dízelpiacot Nyugat-Európában. Egy 3,5 literes V6 lenne jó választás. Annál kisebb nem ad igazi különbséget a D5-höz képes, annál nagyobb löktérfogat csak V8-as elrendezésben lenne pörgős, de az meg nehéz. 250 ló S80/XC70-be elég lenne, XC90-be lehetne lépcsős feltöltéssel okos 280 ló, és akkor nincs is gyilkolva a motor, ugyanakkor elegendő is.
-
Macka
veterán
Sziasztok!
Szeretnék csatlakozni a lelkes Volvo-tulajok totyikjába, egy 2003-as D5-ös chippelt S80-nal. ( Akad mégy egy Honda Cicvic is, de mivel ez Volvo-topik.... )
Barom jó autó, megy rendesen, 200.000. km fölött járok vele, és már érik a csere szegénykémnek. Ma éppen a tolatóradar némult el.[ Szerkesztve ]
-
raczger
őstag
ma láttam egy volvo buszt az egyik megállóban, lerobbant, a jó kis elektronika ugye mindent letiltott stb, ugyhogy szegény buszsofőr fél órát vacakolt mire beindította és elindult szerintem kicsit már agyonvannak elektonikázva ezek a gépek... bezzeg az öreg ikarus ha leszakad a hátulja még akkor is "száguld"
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
Macka
veterán
Az a baj, hogy tilt az elektronika. Előfordult olyan, hogy nagyon tempósan haladtam, és elkezdett lassulni, majd megállt.
Utóbb derült ki, hogy a kompjúter kiszámította, hogy ekkora tempónál hamar kifogy a nafta, és inkább lelassított, majd leállt. Nem értem, szerintem hülyeség. Bevontattuk, rátöltöttem pár kanna anyagot, és pöccre indult.[ Szerkesztve ]
-
7600 GS
addikt
Ja,egyébként a minőségről annyit,hogy a Volvo az első a vevőelégedettség terén,és a megkérdezettek 93%-a venne megint Volvót! Jelent valamit!
-
7600 GS
addikt
Tegnap visszajöttünk síelésből.1800 KM-t utaztunk összesen,és minden fáradság nélkül száltam ki az ülésből!(odafele a hátsóban ültem,és nem fáradtam el).Nem tudom,melyik autógyártónak van még 1 ilyen ülése hátul IS!Kinn annyi Volvót láttam,hogy az nemigaz.Úgy 30-40 db,és ebból 18 tuti V70-es volt.És láttam 440-es kombit is! Ja,és egy csomó holland vesz Volvót,és sok köztük a D5-ös V70,meg aztán akad ott jópár belga Volvóval.
[ Szerkesztve ]
-
7600 GS
addikt
Nem tudja valaki,hogy a legújabb V70-est hol gyártják?
-
#64791808
törölt tag
-
tkazmer
addikt
te is volvo rajongó vagy? nem is tudtam...
(#133) Cerebellum
ettől függetlenül kicsit hangosnak mondják azokhoz viszonyítva. persze, ettől függetlenül volvo forever, csak ugye 15-20milliónál már ez is számít..(#131) 7600 GS
igen, tényleg nagyon jók az ülések bennük. Ugyan hosszabb úton csak 2006-os s60-asban ültem (meg régebbi modellekben), de mindenképpen nagyon kényelmesek.
Viszonyítani (más prémium márkákhoz) nem nagyon tudok, ugye s60asnak megfelelő autója nincs se a német triónak, se a lexusnak, a valamivel kisebb 3-as bmw bőrülésében viszont kb 50-80km után már fájt a hátam[ Szerkesztve ]
úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
Macka
veterán
A másik ok pedig az, hogy Volvom van: NEM TUCATAUTÓ. Legalábbis az idióta zsírnyakú, kopasz, félméteres aranyláncot nyakukba aggató helyi menő izomgengszterek valahogy nem vesznek volvot. Sokkal kevesebb az S80, mint A6, BMW 5...
-
lajafix
addikt
#43, azaz kétlem, hogy gazdaságos lenne, nem hiszem, hogy egy évi pár ezres szériához megérné megcsinálni. Ehhez vásárolni kellene más gyártótól nagyobb dízelt, valamint 5 henger mellett egy 6 hengeres dízel nem hiszem, hogy sok plusszt adna. V8 dízele meg talán csak a 3 németnek van.
Rock'n Roll
-
molecula
csendes tag
S60 R tényleg pöpec masina!
Volt szerencsém az összes (ma forgalomba lévő) Volvot vezetni, nálam az XC90-es és a S60R a nyerő! Nagyon tetszik a V70-es nagyon kezes autó.Nem tömeg autó! Nem heti 10-et adtunk el belőle, hanem havi 5-6 db.
Maradjunk annyiban, hogy gyönyörü és biztonságos autó a Volvó.Pályázatok írását, figyelését, vállalom cégek és civil szervezetek számára! sokadik nap
-
AMD Power
titán
Volvo-biztonságot akar a Skoda
Mindenki ilyet szeretne.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
molecula
csendes tag
válasz AMD Power #143 üzenetére
De igen! A szombathelyi márka képviseletben dolgoztam, csak 2007 márciusában megszünt és németországból behozott autókkal kezdtek foglalkozni és a szalon egyik felét kiadták a Skodának.
Pályázatok írását, figyelését, vállalom cégek és civil szervezetek számára! sokadik nap
-
7600 GS
addikt
Elfogadnám... Azt írja a csávesz,hogy kb. 400 LE,gyári chiptuning...
-
Macka
veterán
Igen. A turbos benzineseket gyárilag 3 fokozatban lehet tuningolni.
Ismerősnek van olyan S40-ese,amit Svédországból hozott be, alapon 2.0 Turbo, gyári EVOLVE tuninggal. Külsőre semmi, 17" kerék van rajta.
Olyan 300LE körül van, lefújószelep, és minden földi jó. Ahhoz képest az én D5-öm homokozó... -
sharpapa
aktív tag
Na igen a hülye svájciak meg mind XC70el, XC90el S60Rel járnak. Kiskorom óta sokat járok ott, és amikor nálunk az egész országban volt vagy 100 darab v70, akkor ott az egész ország a fentebb sorolt tipusokkal járt (illetve S60R még nem is volt).
Néhány "nagy tudású" Renault Espace, Mé' Gané?, meg Laguna tulaj ismerősöm egymás közt nemrég megbeszélték hogy a Mercedes szar autó, a Volvó még szarabb. Természetesen a Renault a legjobb. Azóta faterral ha svájcban vagyunk gyakran mondjuk milyen hülyék ezek a svájciak, csak Volvót vesznek...nem tudják mi az az autó.
"Mi a különbség köztem és Mark Zuckerberg közt? Én privát információkat adok vállalatokról nektek ingyen, és gazember vagyok. Zuckerberg a ti privát adataitokat adja vállalatoknak pénzért, és ő az Év Embere." (Julian Assange)
-
Márk
senior tag
Azé ez se kutya....[link]
2009.08.: LG 42LH4000 ---> 2011.08.: PANASONIC TX-P42G20E ---> 2014.05.: PANASONIC TX-P50UT50E ---> 2017.05.: PIONEER 9G KURO PDP-LX5090 tuned by janos666
Új hozzászólás Aktív témák
- PlayerUnknown’s Battlegrounds
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Ukrajnai háború
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Netfone
- Ismét egyedit alkotott a Sharp
- Milyen légkondit a lakásba?
- Samsung Galaxy Tab S 10.5 - magas képesítés
- Ghost of Tsushima - A PC-s kiadás több mint 170 országban elérhetetlen lesz
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- További aktív témák...
- Jura F50 V2 automata kávéfőző
- NETATMO időjárás állomás készlet eladó!
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Teljesen új Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop Essential robotposzívó eladó (bontatlan)
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest