- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Touroll J1 - amikor az átlagos is elég
- Xiaomi Mi 9 SE - csúcsimitátor
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Mobil flották
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Samsung Galaxy S10 és S10+ duplateszt
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
ma Kínában más néven már startoltak, az európai árak magasabbak, de elviselhetők.
-
Galax GeForce RTX kártyák jönnek a szűkösebb házakba
ph A gyártó Super sorozatú, 12, valamint 16 GB VRAM-mal ellátott megoldásai a szabadba nyomják a meleg levegőt.
Új hozzászólás Aktív témák
-
runner 125
nagyúr
válasz Littleman89 #4300 üzenetére
Lehet állítani, az alap szintet ugyanúgy lehet mint minden autóban, én szerelővel állíttattam be, ugyanis nagyon lefelé világított.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Littleman89
újonc
válasz runner 125 #4301 üzenetére
Értem, köszönöm.
-
ratam23
aktív tag
Sziasztok!
Családban van egy 2009-es Volvo V50-es kocsi. Külföldről lett behozatva és ezért a fedélzeti számítógép olasz nyelvű. A lehető legolcsóbb megoldást keressük, hogy magyar nyelvűre varázsoljuk. Valakinek tippek ötletek? Előre is köszönöm a segítséget!
-
FeRRaR1
őstag
válasz Littleman89 #4300 üzenetére
De lehet, elvileg magán a lámpa test hátulján lehet csavarni, vagy pedig szoftveresen. S60 rendszerét nem ismerem. Nekem a 2007 S80 a lámpa hátsó felső részén rendelkezik 2 tekerővel, azzal tudsz állítani, nekem kellett is, mert max állásban is maga elé világított kicsit, és országúton zavaró volt, most közép állásban is picit feljebb világít, mint állítás előtt, így tudom változtatni fel és le is. A Xenonos lámpatesten is van ilyen állító.
-
Xmodule
őstag
Bal hátsó kerék olyan forró lesz minden egyes alkalommal hogy tojást lehetne sütni rajta és ilyen hegesztés utáni szag jön onnan. Szerintem feknyereg adta meg magát. Tarcsakat is kell cserélni pofakkal együtt plusz a bal lengescsillapito rúgója is törött emiatt a kocsi bal eleje kicsit lentebb is van. 80-100km/h nal már erősen érezhető a razkodas amit mondjuk szerintem a fék fogasa okoz mert ez csak most jött elő. Hát lesz mit költeni rá. Mondjuk a fekeket lehet megcsinálom magam a rugót meg majd szerelő mert azt össze kell nyomni utána meg szerintem futóművet is kell állítani.
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
FeRRaR1
őstag
válasz Xmodule #4305 üzenetére
Fékpofákat cseréd ki te, annál nincs olcsóbb, ha a tárcsák még nem vállasak, vagy csak minimálisan akkor azok még jók.
Futóművet állítani egyébként is érdemes évente egyszer, ezt mondta a futóműves, és 5.000,- viktor valuta volt, ami nem egy horror összeg, pedig profi helyen csináltattam.
A használt autó már csak ilyen, nekem is az elmúlt 3-4 hónapban V70: Generátor, olaj, szűrők, bordás szíj, feszítők és görgők, egy relé mert a tolató lámpa nem mindig világított, hátsó stab pálcák, jobbos axiál, volt egy szög is a gumiban, gyertyák, egyik trafó is meghalt gyertyacsere után, és most kop kop tökéletes.
Előtte is napi használatban volt, meg azóta is, soha nem hagyott cserben egyik Volvóm se még, de legalább most rendbe tetettem, nyugodtabban közlekedik vele az ember.
-
gaborbol
őstag
válasz Xmodule #4305 üzenetére
Ha a fektarcsakat ki tudod cserelni akkor nyugodtan allj neki a lengescsillapitoknak is.
Azt hiszen nekem konretan ez a kit van: [link]
Annyi a szopas, hogy ha egyszer szetszeded akkor majd rajossz,hogy annak a lengescsillapitonak valoszinu mar annyi, a toronycsapagy is szar lehet, meg a lengescsillapito szoknya, ha mar az egyik oldalt kicsereled akkor a masikat is illik. Aztan viheted futomuveshez.Iszonyat penz megy bele aztan, lengokar, szilentek, stabilizator palcak, nalam a toronymerevitonek mind a ket csukloja kopogott, es akkor a hatuljahoz meg hozza sem nyultal igazan.
[ Szerkesztve ]
-
Cxgrav
senior tag
válasz Littleman89 #4300 üzenetére
Szenzor vezérelt, ahogy a kolléga mondja, de elméletileg mind a 2 lámpán valahol lennie kell egy tekerőnek, amivel korrigálhatod a magasságot.
Esetleg ha tényleg a földet világítja, akkor lehet szenzor hiba, vagy a lámpában halt meg valami ami a magasságért felel.Picture me Rollin' by 2pac
-
Xmodule
őstag
Hm.. lehet akkor kicserelem magam a dolgokat. BMW -n E46 2000-es komi csereltem mar kompletten. Teleszkopbol az a durva a rugo kerul 30.000ft ba de ha veszek egy kompett szettet az meg 60.000ft . Szoval akkor lehet jobban megeri mar a komplett szett. A futomu allitas itt svedben 30.000ft. De oda utolag is el tudom vinni. Teleszkop cserelöl meg Yt neztem videot igazabol nem tunik tol kompikaltnak Fent 3 csavar kereknel 3-4 csavar es ennyi.
anyagarba mindenre eddig legolcsobban egy 176.000Ft os ajanlatot kaptam. Ez egy ismerös ismerösenek az ismeröse. Persze nem original volvo alkatresz hanem ilyen OEM.[ Szerkesztve ]
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
őstag
válasz runner 125 #4301 üzenetére
+1 szerelő kell, pikk pakk beállítja
cryptot minden termékemért elfogadom
-
CYBERIA
őstag
válasz Xmodule #4305 üzenetére
Fékdugattyú is megszorulhatott, nekem az volt. Szét volt repedve a gumi körülötte, a víztől meg berozsdásodott, azért nem akart visszacsúszni. Külön alkatrészként csak féknyereggel együtt adták volna, valami 35 000 Ft körüli összegért, nagy nehezen sikerült külön beszerezni.
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
DopeBob
addikt
Sziasztok,
lehet, autóvásárláson gondolkodunk és látótérbe került egy Volvo V50, 2.0D 200e-rel (valós) Az autó 7 éves. Nagyon tetszik, de nem igazán tudom, hogy mennyibe kerül fenntartani, illetve javítgatni. Jelenelg mindenféle Astra G-H autóink vannak, ezekhez fillérekért van minden, egy 120e nagyszervíz nemrég 80e Ft volt.
Kicsit félek tőle, hogy hiába nem drága már használtan egy ilyen autó, a fentartási kötlsége még mindíg magas. Tud esetleg valaki írni pár tájékoztató árat, hogy kb mire lehet számítani?
MZ/X
-
Lizsó
csendes tag
válasz Littleman89 #4298 üzenetére
A xenonos fényszóró tetején van egy fehér színű, 7-es fejű csavar, azzal tudsz az alap magasságon állítani (a lejjebb lévő állító csavar az oldalirányt módosítja)
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz DopeBob #4313 üzenetére
A prémiumságot meg kell fizetni használtan is, sokkal kényelmesebb, biztonságosabb, modernebb mint az astrák, de cserébe drágább hozzá az alkatrész is.
Legyen minél szebb állapotban, ellenőrizhető előélettel, nézd át rendesen, akár vigyél magaddal valakit, vagy vigyétek be valahova. [link]
Nekem amit fentebb is írtam V70: Generátor, Bordás szíj, feszítők, görgők, tolató lámpa relé, olaj, szűrők, 5 gyertya, 1 trafó, két hátsó stabilizátor pálca, bal alsó kereszttartó, jobbos axiál, ez volt kb 85.000,- alkatrész árban, + a szerelőt is ki kellett fizetnem természetesen, így állt meg olyan 110.000,-be, de most hibátlan az autó, előtte is napi használatban volt.
Mod.: Igaz én autó kereskedői kedvezménnyel kapok mindent. Viszont ha az autónak nincs semmi baja, akkor nem is kell rá költeni ennyit
Kis szerviz megállhat olyan 45 körül mindennel együtt.
[ Szerkesztve ]
-
Xmodule
őstag
Teljes mértékben el vagyok képedve a Magyarországi árakon. Oké hogy itt svédbe jobb a fizetés meg az élet de azért van egy határ is. Csak úgy a kíváncsiság kedvéért kértem a volvo kereskedestol egy ár ajánlatot erre:
Fektarcsara, betét csere mindenhol hátul kézifék betét csere is, bal hátsó feknyereg csere, bal első lengescsillapito rugo csere. Erre így cakkum pakk adtak egy ilyen árat. Üljenek le mert durva meg kedvezménnyel is:
Anyagát 290.000ft
Munkadij 224.000ft
Azert akárhogy nézem ez pofátlanul drága.
Saját magam utána néztem az alkatreszeknek és megállt 160.000ft körül. Azért....Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
Xmodule
őstag
válasz runner 125 #4319 üzenetére
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
Xmodule
őstag
válasz runner 125 #4321 üzenetére
Akkor szerintem en irtam félre. Ugy ertettem, hogy durva magyarba milyen olcsoság van svédhez képes. Es hogy nem értem ezt a nagy eltérést.
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
Xmodule
őstag
Ma volt egy kis idöm leszedtem bal hatso kereket ami ugye melegedett. Fekpofak nagyon be voltak mar oda allva remeltem csak ennyi baja van. Szepen leszedtem mindent megtisztitottam bezsiroztam ahogy kell. Feknyerget is neztem dugatyu eléggé ki volt jöve igy a gumit is szepen szemugyre tudtam venni de semmi serules nem volt rajta. Vissza nyomni most nem tudtam mert nem volt szerszám nálam sajnos. Aztan ujra össze raktam es teszt. A helyzet hogy maga a tárcsa megint meleg volt szoval csak fog ott valami, de most legalabb nem az egesz kerék/felni. Hát nem tudom. Lehet akkor ott tenyleg a feknyeregnel a munkahenger a ludas. Szerintem az lesz a legjobb ha cserelem az egszet. Ma ez egy ilyen fekes nap volt mert az E46 on is pont a feknyereg volt a hiba. mondjuk ott a dugatyu védö gumi volt sérult vettem hozzá masikat es igy sikerult egyelöre megcsinalni remelem jo lesz. De elegge egy szenvedös melo szerintem, legalabb is az E46 on ennel a kocsinal nagyon az volt. Rament egy fel napom.
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
Ck.
addikt
Ezt most vitték el előlem: [link]
Remélem nem jártam volna jól vele. -
MiklosSaS
nagyúr
Beleszerettem egy Volvo XC90-be, 125.000 km, 2006-os, elso tulaj, apolt, rendesen szervizelt auto. D5,fekete, automata. Csak kicsit zavar hogy 9 evesautoert adjak ki 6500 fontot
Mi a velemenyetek az XC90-rol?
~~~~~~ Privatban NINCS szakmai tanacs! ~~~~~~
-
runner 125
nagyúr
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
FeRRaR1
őstag
válasz MiklosSaS #4330 üzenetére
Nagyon jó autók, én beleszerettem az újba: [link]
Illetve én is majdnem vettem egyet: [link]
Igaz ez 16.000,- font volt, de bevittem volna az S80-at és V70-et többi meg kp. De szerencsére tegnap elvitték, így már nem kell gondolkoznom rajta Asszonyt azóta is bántja hogy nem mentünk el megnézni.
runner 125
Egyetértek, a Mercedes, Audi mind olyan irányba mennek el, mint ha nem is Európának akarnának megfelelni, ha nem csilli villi kínai meg arab fazonoknak, egyáltalán nem tetszik az irány amerre mennek, de ez nagyon is, gyönyörű letisztult, elegáns, és ez a kulcs szó, mert ami divatos, az holnap már nem lesz az, de ha valami elegáns, az holnap is az lesz.
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
Igen, linkeltem már korábban, azóta is watch listen volt, ha mind a két kocsim itt lett volna leszervizelve akkor komolyan elgondolkoztam volna rajta, de mivel a V70 100% kész, csak otthon van, a héten hozza ki fater, az S80 meg itt van, de meg kell rajta csináltatni pár dolgot, így csak eljátszottam a gondolattal. Most hogy mind a kettő hibátlan lesz, nem is nagyon akarnám eladni őket, hihetetlen jó kocsik, szeretem is őket.
Igen itt így szokás, sok fotó, kiemelve a hibákat, és külön lefényképezve. Van kivétel, de szinte mind így volt dokumentálva amit én vettem.
-
BBalu
tag
válasz runner 125 #4331 üzenetére
Az autó nekem is borzasztóan tetszik, viszont ez minden elkeseredésemet tükrözi:
"Egy nagy szívfájdalmam azért lett. Mert bármennyire is tetszik az új XC90-es: nincs az orrában többé sorhat, vényóc, soröt, semmi, csak buta, négyhengeres morgógépek hajtják, minden motorok legunalmasabbikai. Drive-E ezen új család neve, s ha nagyon messziről nézem, akár úgy is mondhatom, hogy valamennyi XC90-est ugyanaz a motor hajtja, különféle kivitelekben, kompresszorral, turbóval, hibrid rendszerbe foglalva a hátsó kerekeket forgató villanymotor támogatásával. De ugyanaz. 1969 köbcentis mind, a T6-osban benzinnel 320, a D5-ösben gázolajjal 225, a hibrid T8-asban, önmagában 318 lóerőt tud."
-
FeRRaR1
őstag
Ez a vásárláskori állapot, azóta kicsit szebben néz ki, mindig javítok rajta valamennyit, ha időm engedi
BBalu
+1
Sor öt és sor hat, az a hang orgia amit művelni tudtak, 3000 RPM alatt nyugodt családi, afölött feltépi az aszfaltot, az egész karakteressége, szerethetősége, mind oda lett
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
Ha nem világos bőr belsővel lenne, már mennék is megnézni...
-
Lizsó
csendes tag
válasz MiklosSaS #4330 üzenetére
9 éves XC90 125 e km-rel nagyon fura. Ennyit átalában beletesznek 3 év alatt.
"Sajnos" a nagyon jó anyagminőség miatt akár felére-harmadára is vissza tudják írni a futásteljesítményt.
És ebben a márkaszerviz halad az élen!!!A leadott céges XC70-ét pl a márkaszervizben felezték (320.000-ről 158.000-re), és lett ám új szervizkönyve is. Na ez a szomorú....!
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
Nem kell megbántani az eladót, azt kell kérdezni, hogy mennyit mutat az óra, és nem azt, hogy mennyi van benne
Úgy is át kell nézni, pedálok, kormány, váltó szőnyeg kopását, az ülések állapotát a sarkokat a kárpit alatt, és azért egész jót lehet tippelni, kapásból rá lehet vágni, hogy ebben bizony több van stb...
-
FeRRaR1
őstag
Engem is megviccelt egyszer egy merci, Vianó 2009 mivel a tulajdonos újrabőröztette a kormányt, kicserélte a szőnyegeket, és a váltó gombot, + újra fújta az első lököst, kimosatta a motorteret, ráadásul fél évvel korábban, szóval semmi sem tűnt zsír újnak. Így lett benne 160e km ami tök reálisnak tűnt, amég le nem kérdeztük egy Mercedesnél dolgozó ismerőstől hogy az utolsó regisztrált szervizét 2012-ben kapta 286e kilométerrel. Olaszországban...
Eddig ez egyszer fordult elő, a többinél a körültekintő átnézés elég volt. Persze az is lehet, hogy csak szerencsés voltam.
-
őstag
válasz FeRRaR1 #4343 üzenetére
sok olyat hallani, hogy aki tudja hogy mondjuk 3-4 év alatt belehajt 250-350 ezer km-t egy 8 személyesbe, az csak minden harmadik szervizt végeztet márkaszervizben, közbe elviszi privát helyre és mindig megcsavarja az órát
így márkától, tipustől függően milliókat nyerhet eladáskor és a szerviztörténet is rendben lesz, sose jön rá senki csak szidja a tipust majd milyen sok a baja miylen kevés km nélcryptot minden termékemért elfogadom
-
gaborbol
őstag
válasz FeRRaR1 #4343 üzenetére
Irtam regebben az autos topikba volt munkatarsam haverjat. Renault Master 4 evesen vette 120K vagy 150K-val? szep allapotban. Bevitte a markaszervizbe, hogy akkor nagyszerviz, mondtak OK majd szolnak ha lehet erte jonni.
Aztan hivta a markaszerviz,hogy johet is a vasert, srac meg csoldalkozik, hogy-hogy ilyen gyorsan kesz lett?
Nem lett kesz vele, mert igazabol lemaradtak rola.
Mi az hogy lemaradtak rola?
Az hogy, a computer szerint az utolso hivatalos markszervizi latogatas 420K-nal volt meg.[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
Ma volt egy kis szabad időm, így elmentünk kirándulni.
Azt hittem megtaláltam a tökéletes XC90-et, de csak majdnem, mert kintről közel tökéletes, de bentről eléggé le volt lakva, főleg ahhoz képest, hogy negyed annyi a kilométer benne mint az S80 számlálóján, és egy évvel újabb is.
Kintről csak az oldalsó kilépő hiányzik róla, illetve a vonóhorog rondít bele a képbe.
Bentről a fekete R Design ülések és betétek gyönyörűek, de jó pár műanyag rekeszt eltörtek, ajtó kárpit sérült volt, a pohártartó mögött látszottak a kábelek, és az egész mozgott, de ki nem nyílott, a csomagtér alján lévő lap törött volt, stb... Ha ezek nem lettek volna, plusz nem 2008 hanem a 2010-es utolsó ráncfelvarrásos, nem a 185 ha nem a 200 lóerős 2 turbós D5 van benne. + az Executive szellőző ülések akkor lehet át tértem volna a következő mennyiért számolja be a kettőmet kérdésre, de így szomorúan elhajtottam...
Persze csak eljátszottam a gondolattal, hagy HA esetlegesen megtalálom a nemlétező tökéletest, akkor lehet cserélek, de ehhez jó áron kell beszámolniuk a kettőmet. Közel volt, de nem eléggé, egy belül rosszabb állapotúra nem cserélek, az csak pénz kidobás lenne.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
az új volvo s80 faceliftes változatról nem találok magyar tesztet
Minőségi üzleti kategóriás laptopok garanciával,számlával!Üdvözlettel: Miklós Zoltán 709400131 Viberen is!
-
Ankri
csendes tag
Üdv Néktek!
A minap vásároltam egy 2011-es 1.6 D VOLVO V50-et...remek, holland nyelvű menüvel!
Ehhez kérném a segítségeteket! A kérdésem annyi lenne, hogy foglalkozik-e valaki a gyári szalonokon kívül az autó menüjének a magyarításával?Válaszokat előre is köszönöm!
Attila
Új hozzászólás Aktív témák
- Házimozi belépő szinten
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- Stellar Blade
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Vicces képek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest