- Google Pixel 6/7/8 topik
- Bemutatta első fejhallgatóját a Sonos
- Gyorsabb töltést kapott a Realme GT Neo6 SE
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- Drágábban indíthat az új iPhone SE
- iPhone topik
- Redmi Turbo 3-ból készül a Poco F6, megvan a start dátuma
Hirdetés
-
Megjött az ASUS 240 Hz-es, fényes WOLED monitora
ph Az MI-s képességekkel felvértezett újdonság 20 százalékkal jobb fénysűrűséget produkál az egész képátlón átívelve, mint a PG27AQDM.
-
Xperia Pro-C néven új csúcs Sony kompaktot pletykálnak
ma Állítólag 6 hüvelykes kijelzővel és 1" típusú kameraszenzorral próbálkozhat a Sony következő Pro modellje.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Új hozzászólás Aktív témák
-
runner 125
nagyúr
válasz FeRRaR1 #4900 üzenetére
Igen, az a másik.
Van egy gyönyörű kormány, gyönyörű óracsoporttal, ott van egy szép váltó, felette egy átgondolt, funkcionális, de mégis mutatós, elegáns középkonzol, erre behánytak oda tetejére valamit. Mintha 5 percük lett volna a tervezésre és a gyártásra együtt.
Egyszerűen nem értem ki bólintott rá, ki fogadta el azt a szellőző - szellőző / kijelző hármast. Elnagyolt, átgondolatlan, az autó többi belső részletéhez méltatlan. Randa, na."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
válasz FeRRaR1 #4900 üzenetére
egyik munkatarsnak V40 crosscountryja van az 1.6os ED motorral. nem egy izomauto, de a fogyasztasa remek.
kornyezetvedelmi adoja elso 5 evben nulla erre, utanna evi kb 35k huf. osszehasonlitaskepp a D4 evi 135ezer korul mozog atszamolva.
adot nem kell a nagyvarosokban fizetnie.
szoval kornyezettudatos adozas miatt vagy ED, vagy a flexifuel jon szoba. viszont a flexifuel az etanollal eleg rendesen fogyaszt (nekem meg az 1.8as van), en kb 10 liter kornyeken jarok vele fouton 80/100al ingazva (egy lampa van az uton). namost mindezt a markacsoporton belul kb legkonnyebb C30al.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
Viszlát
addikt
válasz MiklosSaS #4894 üzenetére
Csak kíváncsiságból, mennyivel volt így olcsóbb mintha újat vettetek volna? Félreértések elkerülése végett, nem a zsebedben akarok turkálni, ezért még véletlenül sem azt kérdezem mennyi volt az ára, csupán a különbség érdekelne (tudván, hogy Angliában brutális az áresése az új autóknak).
[ Szerkesztve ]
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
runner 125
nagyúr
Ah, ezt a C70-et ismét meghirdettek. Gyönyörű es kézi váltó, T5, látszólag is kicsi futással.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
7600 GS
addikt
válasz runner 125 #4907 üzenetére
Mekkora egy ilyennél a szopóroller-faktor?
-
runner 125
nagyúr
válasz 7600 GS #4909 üzenetére
Konkrét válaszra én is kíváncsi volnék, az a baj ezekkel nincs tapasztalatom és nem is olvastam utánauk korábban.
Kollégámnak is mutattam ma, beleesett ő is.Rákerestem egyébként népítéleten, ha minden igaz meg is találtam az eladó példányról írt értékelést, ő is árulja.
Megnéztem a többit is, konkrét típushibát, nagyon rossz értékelést én nem látok róla.
gaborbol?
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
TonTomika
aktív tag
válasz runner 125 #4910 üzenetére
Édesapám ~10 éve használ egy S70-et, 2.0T Aut. Ugyan az a két autó kb. Apró műszaki hibái voltak eddig csak. Egyszer megadta magát egy relé, generátorban kellett töltésszabályzót cserélni, gólyalábakat, vezetőoldali ajtókapcsoló modul, a legutolsó tétel a ventilátor volt.
Ami ezeknek az autóknak a nagy hibája, az a beltér. Ragadóssá kezdenek válni a műanyagok, összerándul a bőrkárpit az ajtón, és elromlik a CD váltó. Nagyon finnyás, csak a vadi új eredeti lemezeket olvassa be. Viszont zseniális a hifije.
C70 nekem is nagy kedvenc, nagyon szemeztem egy T5 kupéval, de kicsit már "unom" a belterét, az S60 sokkal közelebb áll hozzám.
-
-
nizs
újonc
Itt található a Volvo V70/S60 (2000-2004)-ba való 2 DIN-es navigációs fejegység.
http://www.bluepower.se/en/product/audio-video/car-stereo/custom-players/volvo/volvo-s60v70-2000-2005-headunit-arm.html
A honlapon lévő konfiguráció alapára 560 EURO, benne díjmentesen Maps: Europe + TMC Recevier 20 EURO-ért.
Ez így eladó 400 EURO-ért (angol nyelvű használati utasítással).
Igény szerint van hozzá
- DVB-T (+59 EURO)
- Canbus (+99 EURO).
A készülék néhány hónapos, hibátlanul működik, megtekinthető, kipróbálható.
Tel.70/9788370 -
dgabro
tag
Kizárt, hogy egy ilyen a 2005-ös S80-ba a HU-850 helyére bekerüljön?
Bár gondolom alapvetően a középkonzol kialakítása miatt nem is passzolna, mert kicsit eltér az s60/v70 sarkainál található lekerekítésektől az s80.Miért adod el egyébként? Nem váltotta be a hozzáfűzött reményeidet?
Egyébként mivel lehetne legalább az mp3 lejátszással "felokosítani" a HU-850-et úgy, hogy esetleg a kormányról vezérlés is megmaradjon? Dension-t néztem, de azt hiszem Volvo-hoz pont nem találtam, viszont az X-Carlinkel szemeztem még korábban (bár semmit nem tudok róla, hogy milyen), és most nem is megy az oldaluk: http://www.xcarlink.hu/
Használ ilyet egyáltalán valaki? Ajánlott vagy kerülendő inkább? -
gaborbol
őstag
válasz runner 125 #4910 üzenetére
S70/C70
Egy fokkal jobb mint az ezt koveto S80, de meg igy is akad kozos hibalehetoseg:
Futomu, tankajto pantja szeret eltorni, ABS modul, ajto modul, PCV, Turbo, nem turbos eseten a legtomegmero, malo-oregedo belter, problemak a tetovel.
Szerintem 2 milla rengeteg penz egy 14 eves kocsiert, hiaba a keves kilometer meg a megkimelt allapot,csak a korabol fakadoan nyeli majd a penzt, ha napi hasznalatban lesz. Nem is kell semi komolyra gondolni, csak pl egy elso futomu feujjitasra. Ha van garazs, es esetleg masodik/harmadik autokent fut akkor a penz lapatolas merteke lassul, lassulhat.
Nem tudom ki irta a ragado gombokat, ara van egy egyszeru hazi megoldas. Par eve csinaltam rola kepeket ide, siman le lehet mosni rola az olvado szurke ragacsos festeket, alatta fekete vagy szurke a selyem fenyu muanyag, nem nez ki rosszul.
Kozben meg is talatam a kepeket: [link]
(A kormany gombjai a bontobol lettek kicserelve, azok ki voltak kopva azt nem lehet mosassal eltunteni.)
[ Szerkesztve ]
-
TonTomika
aktív tag
Én GromAudiot használok, a 2001-es autómmal tökéletesen működött, imádtam. A mostani 2008-as viszont nagyon hektikus, elég nehéz pl módot váltanom, sokszor eldobálja a számokat, stb csak a szenvedés van egyelőre. Ki kéne próbálgatni különféle szoftververziókat is, ezt a javaslatot kaptam a magyar forgalmazótól.
Szinte biztos vagyok benne, hogy ezt a BLP-t nem lehet beépíteni az új verdába.
Valami megoldásnak én is örülnék, mert ez így elég gyalázatos sajnos. A Parrot MKI9000 BT kihangosítót ajánlotta még valaki, állítólag ezzel is tökéletesen működik minden, plusz van kihangosítás. Árban kb annyi, mint egy Grom.
-
runner 125
nagyúr
válasz TonTomika #4911 üzenetére
Köszi!
Hifire kényes vagyok, az S60-ba csak a fejegységet cseréltem BLP-re, de a Honda-ba komplett u-Dim rendszert építettem, egy hibás gyári hifi a legutolsó gond.
Vigyázni kell a beltérre és akkor sokáig szép marad, persze ettől még nagy általánosságban igaz, h kategóriákhoz képest a Volvo-knak nagyon tré minőségű a belterük.
Pontosan, a linkelt példány egy igazi klasszikus.
Cabrio, T5-ös 245 lovas benzinmotor és a slussz h kézi váltós. 99%-ban ezeket automatával adták ki, ami ha jól tudom már itt is korlátozva van az első két fokozatban a nagy teljesítmény miatt.gaborbol
Köszi!
Nem mai darab, de ez egy cabrio. Mindig megvolt a komoly feláruk, nézd meg az új árát, 2001-ben 16,3-at le kellett tenni érte.
Egyébként kb. tök mindegy melyik prémiumból nézel cabrio-t, ilyen futással, nem beugró motorral ennyi idősen is mind ennyiért megy (E46-ok, stb.) és ahogy fent is írtam, itt azért komoly összefüggések vannak, ami a piaci árát feltolja. (T5, kézi, cabrio, kicsi futás, 2. tulaj)
Nyilván, cabrio-t itthon kizárólag hobby célokra lehet tartani, 2. 3. autónak.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
-
runner 125
nagyúr
Pedig jó kis holmi az.
Egyébként melyik magyar cégnél találtál hozzá való CAN adaptert? Nekem nem sikerült, pedig számtalannak írtam.
Mi index forumon 5-en rendeltünk 5 BLP-t még tavaly, majdnem 1 év huzavona után kaptuk meg végül a teljes pakkot."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
gaborbol
őstag
válasz echterion #4920 üzenetére
Lehet a kocsi szervizelesere vagy a gyerekek latogatasara jobban kell ez az osszeg, de mindegy is reszunkrol.
Volt munkatarsam magyarorszagon az ausztral rokonokait kapott egy baszott draga (500-800 dollaros) golf kesztyut ajandekba. Soha eleteben nem golfozott, nem is fog, de egy 10 dollaros polonak jobban orult volna
[ Szerkesztve ]
-
nizs
újonc
válasz runner 125 #4919 üzenetére
Itt lehet megrendelni:
http://www.autodvd.hu/
-
runner 125
nagyúr
Kosz, noh nekik pont nem írtam anno... Ha ezt tudjuk, nem várunk szerintem fel evet.
Index fórumon az S60 topikba is bedobhatod, hátha előbb lesz ott vevo, vagy jofogas.hu (amit mondjuk en gyulolok, de nincs más..)
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
-
marsu
addikt
-
marsu
addikt
1. Kapcsolja indítókulcsot I helyzetbe
2. Ellenőrizze, hogy a kilométer-számláló értéke "T1" állásban van
3. Nyomja meg és tartsa napi kilométer-számláló reset gombot, és várja meg, amíg a kilométer-számláló nullára vált.
4. Kapcsolja indítókulcsot a II helyzetbe
5. Várja meg, amíg az eredeti futásteljesítmény visszatér a képernyőre.
6. Engedje napi kilométer-számláló gombot
7. Kapcsolja gyújtást OFF állásba
Press any key to continue ...
-
Ck.
addikt
Hmmm...mi benne a buktató ennyiért? [link]
-
FeRRaR1
őstag
Mi nem? Nem emlékszel a kipróbált V70-re, mekkora hulladék volt, ez sem lenne jobb. Kicsit drágábban nézegess inkább, erre rámenne a gatyád, ha ráborítanál egy vödör pénzt, még akkor is csak egy lefingott darab lenne, minden porcikájáról az süt le, hogy lesz@rták. Inkább jobbat drágábban.
Törött műanyagok az ülés oldalán, vonó horog, szóval küzdetve is volt valószínűleg, nem úgy néz ki mint amin gyakori olajcserét végeztek, ha a beltér és a karosszéria ennyire lefingott, akkor miért lenne jobb a motortér? Illetve megtalálható az olcsó gumis ismérve, kintre rakták a súlyt az alu felnin, a 10 fillérrel drágább ragasztott már nem játszott...
Meg se nézném, ha csak nem éreznék késztetést a szopórollerre való felszállásra.
[ Szerkesztve ]
-
gaborbol
őstag
Hat akarmi is lehet ez alapjan.
Elso tipp, nezd meg a fekfolyadek tartalyt, hogy nem alacsony-e a szint, ha makod van akkor csak ez lesz a gond.
Hibaolvasoval olvasva van-e valami tarolt hiba?Ha nem alacsony a szint akkor vagy break booster vagy ABS computer hibara tipplenk, de megvarjuk az eredmenyt a fekfolyadek ugyeben aztan mehetunk tovabb.
[ Szerkesztve ]
-
#47053824
törölt tag
Urak!
Hamarosan autot kell cserelnem és a Volvo is kepbe kerult. Melyik tipust erdemes venni, milyen motorral. Kb 3000 font a keret. Visszaolvasva s60 d5 motorral nem rossz. Jelenleg egy Safrane 2.5dT-t hajtok, minimum hasonlo kenyelem alap.
Koszi elore is. -
FeRRaR1
őstag
válasz #47053824 #4940 üzenetére
Ha a kényelem a fontos, akkor S60 kombit, az az V70-et ajánlok. Nekem is van egy, az összes Volvo nagyon kényelmes, de amint vissza ülök, azonnal érzem a különbséget, jobb mint a C30, V50, S60, S80, XC90,
Motor az lehet szívó 2.4i vagy T5 benzin fronton, vagy 2.4D, D5 dízel, ugyan az a millió kilóméteres 5 hengeres blokk mind.
A dízelekben nagyon sok a mérföld, én megnéznék egy benzinest is, szívó 2.4 örök élet + 1 nap. Se turbó se magas nyomású se kettős tömegű...
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz runner 125 #4942 üzenetére
Jogos, évjáratot is kellett volna írnom, szóval 2009-ig jó az S60 is, utána már nem ugyan az az érzés beülni, de persze így is a Volvo ülések a legkényelmesebbek, de ezen belül is érezni a különbséget.
Most hibám megbánásaként csak itt és csak most ajánlom az S60-at is
Egyébként ez az ülés téma elég érdekes, kiveséztük pár hónapja a bőr minőségét, de ugyan úgy furcsa, hogy a V70 sokkal kényelmesebb mint egy S80, nem sokkal, de még az XC90-nél is.
Bár így ránézésre az új XC90 elég jónak tűnik az Inscription felszereltséggel
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
Ah, ez nagyon jo irány:
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
7600 GS
addikt
válasz runner 125 #4946 üzenetére
Új S80 lesz? Tényleg nagyon parádésan néz ki, csak könyörgöm legyen benne minimum 5 hengeres.
V70 T5 '01
Csinált már valaki fojtószelep tisztítást rajta? Sajnos nálunk elérkezett az idő.
-
FeRRaR1
őstag
válasz 7600 GS #4947 üzenetére
S90 lesz a modell név, és ugyan az a motorcsalád lesz, mint XC90 esetén, 4 henger 2 Liter dupla turbós dízel és turbós kompresszoros benzin, + egy benzin elektromos hibrid.
Az első turbó korszak is lecsengett a 80-as évek környékén, talán majd ez is le fog. Nekem is hiányzik nagyon az 5 és 6 henger a kínálatból.
Nem mintha új autó vásárlást megengedhetnék magamnak, de nincs alternatívája egy XC90-nek, az a beltér és minőség, egyszerűen nem lehet jobbat találni, csak a 4 henger rondít bele egy kicsit a képbe.
-
hdman
őstag
-
Tibroo
aktív tag
Sziasztok!
Segítség kellene,mégpedig hány liter és milyen olajat tegyek az s80-as 2922cm3 200Le 2000.10 havi Volvómba?5W-40 vagy 5W-30-ast?Mindent meg lehet oldani,csak igazán kell akarni.......!!!!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest