- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Céges verziót mutatott be a HMD a Pulse Plusból
- Kipróbáltuk, remek lett a One UI 6.0
- Honor Magic V2 - origami
- DIGI Mobil
- Mobil flották
- Grafén meghajtó, térhangzás és UV-tisztítás az LG új fülhallgatójában
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Fotók, videók mobillal
- BlitzWolf termékek topicja
Hirdetés
-
Sztori trailert kapott az Elden Ring: Shadow of The Erdtree
gp A DLC a tervek szerint jövő hónap végén debütál PC-n és konzolokon.
-
Bemutatkoztak a Microsoft aktuális Surface gépei
ph A Surface Laptop és a Surface Pro hamarosan megjelenő iterációi a 45 TOPS-os NPU-val érkező Qualcomm Snapdragon X platformra épülnek.
-
Drágábban indíthat az új iPhone SE
ma 2025 tavaszán érkezhet az új SE, az Apple az 500 dolláros határig emelhet valamennyit az áron.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
válasz KaiotEch #20001 üzenetére
Levették. Soha nem fogom ezt megérteni. Nekem ez a világos belső a gyengém. Annak rossz, aki nem szereti ápolni az autóját. Ezt havonta kell tisztítani, és tejezni, hogy jó kondícióban legyen.
hdman: Annyira nem, hogy manuállal nem is adták, mivel nem bírná. Az automata bírja. Odab@sz.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Vélemény? Holnap lenne időm elmenni megnézni.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz baluka26 #20006 üzenetére
Már nem akarok szarakodni... Eddig az összeset elhappolták előlem.
Több dolog miatt is jó lenne: ugye full extrás. Vezetett szervizkönyves. És a lényeg: AVIVA DRIVE-AWAY INSURANCE, AUTOPROTECT WARRANTIES, HPI CHECKED CARS, CARD PAYMENT, INDOOR SHOWROOM.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
KINKY_007
aktív tag
válasz MPowerPH #20007 üzenetére
Azért próbáld ki az ülést, mert azért nem egy 5-ös kategória. A bőr csúnya így kiülve már, lehet látni az előző tulaj ülepének a lenyomatát. A szövetnél legalább az illúzió megvan...
Én a diesel+coupét fel nem tudom fogni. 5-ösben oké, utazóautó, de egy sportosnak kinéző kocsiba...A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
-
MPowerPH
félisten
Ma csökkent az ára, már 9.995-ért el lehet hozni. És ebből még biztos engednek....
KINKY_007: Hol van kiülve az ülés?
Erről a sportosnak kinéző kocsiról tudnék mesélni. A 3-as coupe sportos egy 2.0-ás benzinessel, de nem az egy 35D-vel. Ki a rákot érdekel, hogy sportos, vagy nem az?! Egy autó két dologtól lesz sportos: Az egyik a kinézet, ami néha csak imitálja a sportosságot.(nekem ettől van iszonyom, szánalmasnak tartom) A másik a motorerő, ami tartalmazza a sportosságot. 3-asban a 35D-n kívül a 30i az, mi még bevállalható lenne. 35i kész öngyilkosság. Sz@r benzinpumpa, majd dupla akkora fogyi a 35D-hez képest, mellé jóval kevesebb nyomaték. Menetteljesítményeket tekintve pedig egálban vannak. Mitől is ne lenne sportos? Előző gen. M3-at simán tartja, kanyargósabb részen pedig uzsira megeszi.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Shadowbull #20014 üzenetére
Itt is az, hogy kinek mi számít sportosnak. Ez a diesel alapból nem lehet sportos csak azért nem állja meg a helyét, mert a Le Mans-i 24 óráson senki a közelükbe nem érhet a diesel autóknak, a WTCC-ben éveken keresztül diesel uralom volt, szabályosan megalázták a szívó benzineseket. Tehát nem lehet kijelenteni ilyen tisztán, hogy nem sportos.
Nekem a hangja is tetszik. Nem egy benzines, de már régen nem az a tipikus diesel.
A viseltes bőr azért itt kezdődik. Ahhoz képest amit linkeltem vatta újnak néz ki. Biztos nem lesz olyan kényelmes, mint az 5er ortopéd ülései, ellenben a mostaninál eggyel biztosan jobb lesz. Ugye nekem teljesen alap üléseim vannak, és semmi problémám nem volt vele soha sem. Ha pedig olyan az ülés, mint az E46 coupeban, akkor hajrá, mert az is iszonyat kényelmes.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
KINKY_007
aktív tag
válasz MPowerPH #20015 üzenetére
Az e46-osnál azért jobb az ülése szvsz, de ahhoz nagyon hasonlít. A bőr nyúlik, mert sokat, nagy súllyal ültek rajta, az látszik a redőkön. Az általad linket vacak fekete anyósülése még nincs annyira megnyúlva, nézd meg!
Nem attól sportos egy autó, mert gyors, hanem mert az érzed, hogy gyors és te dolgozol érte.
A verseny megint más: LeMans 24 órás, eléggé üzemórás dolgok vannak, plusz a üzemanyag fogyasztás nagyon számít, hányszor állnak ki, stb... WTCC: turbós diesel vs szívó benzines... Most az 1.6 turbós agyonveri a 2.0-ás, és ugye komoly szűkítők.[ Szerkesztve ]
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
Tálydi
senior tag
válasz KINKY_007 #20017 üzenetére
Ezúttal egyetértek veled, egy autó attól sportos, hogy gyorsnak érzed, fiat 127 45le és azt hiszed megváltod a világot, maxda mx-5 NA 100ló, lotus elise stb... Ugye nagyon sokat számít a súly is.
Persze ebben a helyzetben minden meg lesz oldva erőből 280-3xx ló között fog mozogni szerintem 001 35d-je remap függvényében, ott pedig mindenképp sportosnak fogja érezni mert egy igényes jófajta futómű és lehengerlő erő lesz mellette. A hangról kár vitázni, én pont egy 35d-ben tértem meg BMW-ssé, attól függetlenül nyilván a benzineseket szeretem jobban, más kérdés, hogy évi 25-40k km-re megbékélnék az amúgy nem olyan csúnya hangú dízellel is.
Eeeeh, what’s up, doc?
-
MPowerPH
félisten
válasz KINKY_007 #20017 üzenetére
Ha még az E46 sportüléseinél is kényelmesebb, akkor hajrá. Bele kell ülni, ki kell próbálni. Ha megtetszik akkor úgyis beleesek.
Régen én is vak voltam... Te is, és bárki is vissza tud olvasni a véleményemről, fikáztam a dieselt ha kell ha nem. Aztán egyszer beleültem egybe, igaz az egy 5er volt, de a 35-ös, ami chippelve volt. Ekkor fordult bennem meg valami, az addig elképzelt világról leesett egy lepel.
A nyomaték amikor hirtelen hátba vág, ellentétben ahogy a szívós szépen fokozatosan építi fel az erőt, tulajdonképpen észre sem veszed, hogy gyorsulsz mint az ökör. Ezért van az, hogy haver S60 D5-je érzetre sokkal nagyobbat lép pl. 60-ról, mint az én E39-em, pedig nagyon nem egy kat. a kettő. Persze csak érzetre van ez, de a sportosság érzete nagyon megvan ott is.(pedig semmi köze nincs hozzá)[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Shadowbull
addikt
válasz MPowerPH #20016 üzenetére
A versenysportokban ha dominalnak a dizelek, azt azert teszik, mert a szabalyok kedveznek nekik. Eleve nem lenne szabad egy versenypalyara benzinest meg dizelt egymas ellen engedni, mert akarhogy is szabalyozod a dolgot, nem tudsz egyenlo felteteleket teremteni.
A sportossag nem motorero kerdese, es nem is a menetteljesitmenye. Attol meg hogy valami bazi eros meg nem lesz sportos.
Hogy mi a sportos az fugg a futomutol, sulytol, kormany kozvetlensegetol,. gazreakciotol, hangelmenytol, hasznalhato fordulatszamtartomanytol, es meg sok mas apro dologtol.
Szerintem egy jol kinezo, sportossagot sugallo autoban rendkivul hervaszto a dizelkerreges, meg a 4000/min-nel elverzo motor.
Nekem volt szerencsem eleg sok BMW-hez, dizelekhez is, M550d-ig bezarolag, meg az utobbira is azt mondtam, hogy jo, megy mint a vaddiszno, de nem az igazi, a fasorban sincs pl. egy M5-hoz kepest.
[ Szerkesztve ]
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Ice!?
őstag
sziasztok!
nem "értek" a bömbikhez, de most hozzám került egy 530 -as, és szeretnék picit játszadozni vele, de ő nem akarja. kavicsos aszfalton is csak nagy nehezen rakja ki a hátulját. pedig ahhoz képest, ahogy húz, elvárnám tőle. ennyire okos elektronika van benne? a műszerfalon találtam alul egy "dtc" feliratú kapcsolót. ha ezt benyomom, engednie kéne a mókázást, nem?
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz Shadowbull #20020 üzenetére
Diesel esetében a hangélmény nem összehasonlítható a benzinessel, nincs fordulatszám se(mondjuk nem is kell...). Ez a hátránya... Ellenben erőérzetben jobb a diesel. Akkor ez 2:1 a benzin javára még mindig, de... Ültél már 35D-ben, tudod miről beszélek. És gondolom ültél már 30i-ben is, tudhatod mi hiányzik.
Ice!?: DTC off-al elvileg szabad a pálya.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Ice!?
őstag
ooo ezer köszi mindkettőtöknek!
-
KINKY_007
aktív tag
Annyira nem erős a 530, de a DTC-t kell nyomni hosszan, ha csak egyet böksz rá, akkor még kicsit bekapcsolva a játéktiltó elektronika.
BMW001: kinek a pap-kinek a papné... Nem az erő számít, hanem az előadás, ami sok tényezős móka.
Eleve közúton 600 Nm nem tudom mikor kerül kihasználásra. Amikor én is sportosabb kocsit kerestem, akkor 2.3 MPS, 2.0 EVO is kipróbálásra került, de nem volt meg bennük az, amit elvártam egy utcai autótól (tudván, hogy viszonylag szerény összegű tuningból az evo bármilyen 335d, i-t faképnél hagy-német autópályát kivéve)A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
MPowerPH
félisten
válasz KINKY_007 #20025 üzenetére
A 600nm, avagy a 700nm akkor kerül kihasználásra, amikor padlóig lenyomod a gázpedált, és a fordulatszámmérő eléri az 1800RPM-et. Onnantól kezdve az ott van, és garantáltan nem tudsz előre hajolni az ülésben.
Az Evo és társai teljesen más kategória, kár egy lapon említeni a két típust... A 2.3MPS-t próbáltam, és nem győzött meg, ahogy az S60R sem, pedig papíron az is 300 ló, de a 35D nevetve megeszi még chip nélkül is. Ellenben a 35i, ami említve volt pont ez a kategória. Én ahhoz mérem.Én csak a coupe -tól félek egy kicsit, pedig iszonyat tetszik a forma, és ha reálisan nézem, nekem nem is kell nagyobb gép. Csak ugye az E39 után kicsit furcsa lesz, hogy 2 ajtóval kevesebb lesz. Ellenben széles lesz, lapos lesz, és a súlya sem változik. Az 1500 kg körüli érték még pont határ.
Már annyira görcsösen keresem az autót, hogy nézegettem CLS320 CDi-t is.... Van még 8 hetem találni egy olyat, ami pár évig megint kiszolgál. Rohadtul nem sok idő, szeretnék túlesni rajta. Igényeket kell csak megváltoztatni, lejjebb adni, lehet még jobban is járok.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
KINKY_007
aktív tag
válasz MPowerPH #20026 üzenetére
Belül sokkal kisebbnek érződik, és sokkal jobban egyben lesz... Kár vitatkozni benzin vs dieselen, ez hit kérdés.
Nekem az amcsi V8 hang az etalon, csak annál nem tetszik körítés. Az M-es e9x-ben sem szól olyan szépen a kipufogó.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
negro
őstag
válasz MPowerPH #20016 üzenetére
Sajnos pedig ez igy van. Attol, hogy egy diesel legyorsul egy benyasat attol az meg nem lesz sportos se sportosabb! Egy diesel hang se lesz soe olyan mint egy benzinese illetve az se mind1, hogy egy az egyik 4k tol elhal a masik meg ott kezd elni. Diesel utan szabadon szoktak mondani. A WTCC meg nagyon rosz pelda! Nem akarok belemenni de az egy vicc volt, hogy nyertek es nem azert mert jobbak hanem azert mert szar szabalymodositas volt az egesz es engedely. Turbos autok mentek szivok ellen es hiaba voltak kozel azonos teljesitmenyuek a nyomatek tobblet (ami emelkedos palya reszeken elony volt) es a kedvezobb fogyasztas ergo kevesebb menetkesz tomeg mait tudtak nyeri. Utana, hogy 2.0TDI es 1.6T -ek lettek maris sehol se voltak a mozdonyok. Szoval a turbon volt a lenyeg nem pedig azon, hogy diesel vagy benzin!
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
MPowerPH
félisten
A kevesebb menetkész tömeg azért nem OK WTCC esetében, mivel egy diesel erőforrás alapból nehezebb,mint egy benzines. Ezen a téren inkább kiegyenlítettek voltak. Sima diesel mára már nem létezik.... A diesel motor turboval dukál. Az összehasonlítás pedig igazságos, indulj ki egy azonos ccm-es párosból.
2.0 benzin vs. 2.0 turbo diesel * 170PS/210Nm (8.2s--100km/h) vs. 177PS/350Nm (7.2s--100km/h) *
7l/100km vs. 5l/100km.
Ebből látszik, hogy tök igazságos az a +turbo. Jobb menetteljesítmény, sokkal használhatóbb a diesel a hétköznapokban, mivel ha haladni akarsz, akkor nem kell agyonpörgetni, visszaváltani. Pluszban mindenhez még kevesebb üzemanyagot igényel. Az ész érvek e mellett szólnak.
De legyünk igazságosak, adjunk a benzineshez 2db turbo-t,(35i esetében) a dieselhez pedig még egyet(35D). Kapunk egy benzinest, ami katalógus szerint már kicsivel erősebb mint a diesel(pont megfordult a kocka, most a hangyaf@sznyi előny a benzinnél van), ellenben hétköznapokban még mindig jobban használható autó marad a gázolajos. Aki ezt nem így látja, az nem ült még rendes TD-ben. A lényeg: Megkapta a benzines a turbot, cserébe az üzemanyag fogyasztás 50%-al több lett, mint a diesel esetében. És akkor lehet beszélgetni a hatásfokról.
Ki a franc akarja 5K fölé tekerni a fordulatot(hehe, vicces de a 35i is csak 1800RPM-el tud többet), mikor 1800RPM-től olyan érzetet kapsz, amit egy benzintemető nem képes nyújtani semmilyen fordulaton sem?És akkor továbbra is a 35i az egyik legmegbízhatatlanabb BMW erőforrás, de ettől most eltekintettem. Annak a javítása annyi lenne, mintha kicserélnéd mindkét turbo-t. Teszem hozzá, 35D-ben még nem hallottam olyanról, hogy lehalt a csiga.
Ettől persze lehet a 20i coupe még sportosabb, mint a 35D.... Csak az mire elég?
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Shadowbull
addikt
válasz MPowerPH #20029 üzenetére
Almat almaval hasonlitsunk ossze, ha turbodizelt kuldesz szivo benzines ellen, akkor nyilvan le fog maradni a szivo. De csinaljanak a dizelesek is egy versenymotort korlatozas nelkul, meg a benzinesek is egy versenymotort korlatozas nelkul, es akkor a dizelek a fasorban sem lesznek...
1983-ban a Brabham BMW F1es motorja 1,5 literes 4 hengeres volt, es edzesen a pletykak szerint 1500! loeros volt. Te rakhatsz a dizelre akarhany es akarmekkora csigat, ilyen literteljesitmenyt a budos eletben sem fogsz elerni. Utcai autoknal most dizelben az M550d a litertljesitmeny kiralya, 3 literbol hoznak ki 380 lovat. Benzinesben ezt lassan 2 literbol kihozzak utcara.... Versenypalyan meg meg nagyobb lenne a kulonbseg. Csak eppen ott a sok szabalyozas, szukitok, miegyebek, johogy eselyes a dizel...
" a 35i az egyik legmegbízhatatlanabb BMW erőforrás"
Nincs a 35ivel semmi kulonosebb gond, hogy egy komplex motor es felmillio kilometerrel, 3x visszatekerve vannak problemai, az nem meglepo. Egyebkent csak az N54-en van ket turbo, az N55-on csak egy van.
[ Szerkesztve ]
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
MPowerPH
félisten
válasz Shadowbull #20031 üzenetére
Utcára tudok olyan diesel autót mondani, ami 1db turboval bír, 2L-es, és 400 fölötti ló van benne. De továbbra is a lényeg: utcáról beszélünk. Hiába hoznak ki a benzinesből akár 2L-el is 380 lovat(mondjuk ez azért ritkaság, inkább a 250-300 a helytálló) attól még sokkal több naftát kér majd, mint az azonos teljesítményű modern diesel. A hangsúly ezen van. Sokkal jobb hatásfokkal üzemel a diesel erőforrás, és ezen sehogy sem tudnak változtatni. Minthogy azon sem, hogy hétköznapi használatra nem a lóerő mennyisége számít, hanem a nyomaték, és annak a görbéje. E téren pedig szintén a diesel mellett szól a fáma.
Le Mans-on milyen korlátozás van? Én még nem láttam olyat, hogy valamelyik V10 TDI-nek is lett volna benzines ellenfele, köridőben sem. Pedig régebben a prototípusok is benzinnel mentek.35i -re írd be, hogy High Pressure Fuel Pump Failure! Pont pár hsz-el lejjebb volt egy srác, aki gondolkodott a 35i-n, utánajárt, és megdöbbenve konstatálta, hogy bizony van baj rendesen. 35i -re egyébként sem az jellemző, hogy 200-300-400k km van bennük.(átlagosan majd dupla annyi mérföld van itt kint egy 35D-ben, mint egy 35i -ben) Szakadjunk el a magyar piactól. Amerikában, Angliában nem tekergetnek, ahogy a németeknél sem.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
negro
őstag
válasz MPowerPH #20029 üzenetére
Nem letezik persze de akkor se lehet motorsportban kiegyenlitetten engedni a ket tipusu motort. Mondom onnantol kezdve, hogy jottek a kisebb 1.6 turbos benzinesek mar is nem voltak olyan jok azok a 2 literes dieselek. Meg ennyire nem fekete feher ez mert pl akkor mar minden gyar 6-os seq. valtoval mehetett a BMW-nek meg nem engedtek es tovabbra is csak 5-os H valtoval mehettek. Na mind1 az en szememben, hogy akkor a Diesel Seatok nyertek az egy vicc volt es nem nagyon riszpektaltam de hat ment a marketing szepen... Szoval szepen ala adtak a vbet nekik. De ez mar off tema nagyon
Nem tudom de engem nem zavar ha visszakell valtani. Azert van a valto nem? Es az se ha hallom jo oreg szivo sor6ot mikor ercesedik. 20d van csaladban uj 30d ben is szint ugy ultem tenyleg jol mennek de nem all fel a szor a hatamon bennuk es sok gond van veluk. 10 eve egy szerelohoz jarok es valahanyszor meglatogatom, akar komlyabb javitassal vagy csak egy muanyag patent miatt olyan nem volt meg, hogy ne allt volna bent egy vagy ketto(!) 30d, 35d X-bol vagy 5er bol szetkapott motorral, turbo cserevel, javitassal es stb. 20d-ek hajlamosak lancszakdasara akar mindossze 60ezer km utan is ha megtortenik szet kap mindent tobb szazezrek reulnek. En spec meg benyas turbosat nem lattam naluk javitani ahogy legkevesebbet meg a szivo benzinesbol.
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
MPowerPH
félisten
Ez a mennyi diesel áll a szerelőnél is erősen becsapós, mivel kétszer annyi diesel autó szaladgál, mint benzines. A 35D pedig egy kivételesen megbízható motor, főleg a javított verzio. Van fent egy 260.000 mérfölddel, és mikor felhívtam, és rákérdeztem az állapotára, közölte: a motor bontatlan, eredeti gyári összeszerelés, turbok szintúgy. Egyedül a szívósor lett cserélve 130k km-enként, mert esélyes, hogy fölötte bekapja a pillangót. Elvileg ezt a hibát már a javított motorban megoldották végre. E39 klubbról Lepke tudna mesélni, neki se volt még soha problémája, pedig ő nem emberi módon használja az autóját. 30D sokkal kényesebb, változó geos turbo is drága, és könnyen lehal. Pluszban arra fokozottan igaz a szívósor probléma.
35i betegség, szerelőm otthon tavaly több mint 10db-ot cserélt. Nem garis, pedig a BMW beismerte a hibát. 20D láncszakadása egyébként szintén beismert hiba, amiért Ők maguk nem vállalnak felelősséget. BMW is nagy disznó ilyen téren, sajnos.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Tálydi
senior tag
válasz Shadowbull #20031 üzenetére
A 114-es BMW kapcsán megemlítettek téged a mai totalcar adásban, irigylésre méltó
Eeeeh, what’s up, doc?
-
Shadowbull
addikt
válasz MPowerPH #20032 üzenetére
"Utcára tudok olyan diesel autót mondani, ami 1db turboval bír, 2L-es, és 400 fölötti ló van benne. "
Melyik az? Ugye gyari szeriamotorrol beszelunk, nem pedig valami tuningolt izerol?
Az uj A 45 AMG ketliteres motorja 360 lovas.
Hogy kinek melyik karakterisztika jon be jobban, a benzines vagy a dizel, az nyilvan egyeni izles kerdese.
(#20035) Tálydi
ja, bar a 114i-hez nem sok kozom van, szerencsere
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
baluka26
veterán
válasz MPowerPH #20032 üzenetére
Belsőégésű motoroknál hatásfokról beszélni vicces dolog, mikor 40%-nál többet eléggé nehéz elérni.
Nem biztos, hogy annyival rosszabb az Otto-motor hatásfoka, azért az üzemanyag energiája és a motor alapvető működése is eltér.Ha már nagy összehasonlítás, a Diesel-motor fenntartása drágább lehet a drágább alkatrészek miatt. Egyébként abban igazad van, hogy alapjában véve Diesel közelebb van idealizált nyomatéktartó géphez, mint Otto, szóval szűkebb tartományban, de egyenletesebb teljesítményleadást nyújt.
They said I once was lost, but now I'm truly found. || Eladó Eastpak hátizsák: http://tinyurl.com/balutaska
-
KINKY_007
aktív tag
BMW001, a villany a te befutód, ott még egyenletesebb, és nagyobb a nyomaték, és pörgetni sem kell... Mondjuk chiptuning sincs. Van olyan cél, amire nagyon jó a dízel: teherautókban, hajókban, traktorban sem véletlenül az van. Sport(is)kocsiba nem az való. A benzines sokkal rugalmasabb-teljesítmény fogyasztás is.
A 335i alapváltozata 306, de gyárilag is pöckölik feljebb, az alpina meg 360-at hoz ki alapon belőle. A 3.0 turbós dízelt a 2.0 turbós benzinek simán körberöhögik. Limitált utcai, gyári Evo már 4 éve tudott 403-at FQ-400.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
Villanymotor, azisjó. Az előbb még az volt, hogy a dízel nem jó, mert nem sportos a hangja. Egy villanymotor hangjába annyi sportos van, mint egy rotikapáéba, vagy még annyi se.
Meg túl messzire egy Tesla-val se mész. Bár az új Model S tetszetős külsőre-belsőre. De mindez még úgy is olyan áron van, hogy felér egy viccnek.
[ Szerkesztve ]
-
whitezo88
nagyúr
válasz MPowerPH #20034 üzenetére
nem sokan rohangálnak 335i-vel de ott van pl az almaboltos Handras akinek ez van, céges lizingben. szokott blogot is írni ha valami, ami általában meghibásodás szokott lenni elég csúnya összegekért. többször kellett trélerezni vagy szerelőt hívni mert nem indult. télen meg behalt az ABS jeladó a márkaszervizben meg úgy elqrták hogy az összes többi elektronika is, így ABS, DSC meg minden ilyesmi nélkül karácsonyfázva ment, ekkor dobott fel képet a műszerfalról is, asszem 80 ezer van benne és szalonautó, magának csak nem tekergeti súlyos százezrek röpködnek ilyenkor.
aero: egy full villanyautónak eleve nincs semmi hangja, de legalább azonnal leadja a nyomatékot. meg alig fogyaszt. A Tesla Roadster pl kéne
[ Szerkesztve ]
-
válasz whitezo88 #20043 üzenetére
Egyszer volt tréleren én úgy tudom, az akksi döglött meg. Meg a jeladós történet, az nemrégiben volt. De mondjuk csodálkozik, hogy 15 litert eszik. Városba jár vele, és nem is kíméli, nem tudom mit vár.
Egy kevéske hangja van a villanyautónak is, kb. ilyen Jet flighter szerű. A titok, hogy itt ennyire hallatszódik az az, hogy az autó hátuljánál van a mikrofon.
[link]A Model S is szépet lép.
[link][ Szerkesztve ]
-
-
nagyúr
Kollégák, nem viszályt akarok kelteni, de, hogy a fenében lehet az, hogy ennyi BMW köt ki tréleren, állandóan szervizbe viszik az emberek, milliókat költenek rá, míg egyik másik autóról sem olvastam ennyi rosszat.
-
whitezo88
nagyúr
válasz KaiotEch #20046 üzenetére
mást is trélereznek meg azért akkuért vagy feltörés miatt (mint az én esetem) más tészta.
de több dolog több eséllyes romlik el egy 1.3-as Stiftbe mi tud elromlani? picit kevesebb mint egy pár éves BMW-be, és ők sem olyanból csinálják a vezetékeket ami sose rohad el vagy szakad el.
-
whitezo88
nagyúr
válasz Shadowbull #20048 üzenetére
jó egy pici van de elhanyagolható egy D vagy B mellett
335-ösökből amúgy itthon hahun van 18 db, ebből 7 db a benzines (regadóval 6-ért már lehet vinni az elsőt). Ez annyi amennyi Hummer összesen eladó itthon dehát nem csoda hogy nem akarnak megválni, aki meg ilyet vesz, nem fogja földhöz vágni ha ki kell adni pár százezret ha bekrepál valami.
-
nagyúr
válasz whitezo88 #20047 üzenetére
Hát nem tudom. Én a sajátból indulok ki, 2006-os Picasso van itthon, 92e km-el, és költeni annyit kell rá, hogy tankolni, néha gumit venni. 1x kellett venni rá a kerékhez valami kis rudat 2600HUF-ért. Gyorsan le is kopogom 3x. Persze mostmár kellene hozzá venni az üvegtetőhöz tartópöcköket, mert elrepedtek, de ennyi.
Új hozzászólás Aktív témák
- Ukrajnai háború
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- SkyShowtime
- LEGO klub
- EA Sports WRC '23
- Windows 11
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Céges verziót mutatott be a HMD a Pulse Plusból
- Kipróbáltuk, remek lett a One UI 6.0
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen