Hirdetés
-
Drágábban indíthat az új iPhone SE
ma 2025 tavaszán érkezhet az új SE, az Apple az 500 dolláros határig emelhet valamennyit az áron.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Folyamatosan hazudott a bitcoin állítólagos feltalálója
it Egy brit bíró szerint Craig Wright, a bitcoin állítólagos feltalálója folyamatosan hazudott és bizonyítékot hamisított.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
dragonfx
veterán
válasz Vandit. #8000 üzenetére
hát nem igazán jah 1es beugró ára lett annyi mint a 3asé...1est nem is értem mér veszik annyian.ha már kiadok egy autóra 6.5et inkább rágyűjtök és egy sokkal angyobb szebben kinéző 3ast veszek ugyanolyna mocival nem??vagy lehet én gondolkodok rosszul....
alpha2>>tiéd az autó mesélj róla
a problémáról tudnak a bmw.sek is első szériás e46oknál típusbetegség. 98-2000 közöttiek. főleg 6hengeres mociknál. a gátló rugo komplett futóműnél ugy ahogy van az egész kiszakadhat lemezestül.gyenge a karosszéria ott ennyi.nem bírja."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
válasz venember83 #8001 üzenetére
érdekes a két x.es M.es terepjáró kapta csak meg ezt a mocit tényleg brutál lehet.majdnem 700nm 1500-5500 között ...20liter fogyi gyárilag. 4.7 alatt van 100on 2.4 tonnával.
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Vandit.
addikt
-
dragonfx
veterán
válasz Vandit. #8004 üzenetére
de az 135i gyakorlatilag az M1.
csak titkolják.
felette nem lehet semmi hisz milyne mocit raknának bele??..max. az e46 m3 mét rakhatnák.de akkor konkurencia lenne a z4 M.nek.sőt súlya megjelenése miatt az M3 eladási statisztikái is visszább eshetnének kb 16 milla lenne kalkulációk alapján az ára, 8.cal olcsóbb mint az M3 elgondolkoztató lenne sok vevő szemében az azért nem kis pénz egy 316 ára a különbség.mind2 coupé.méret nem érdekes mert aki két ajtós sportcoupét vesz M.est az tuti 4-5 embert furikáztat. esetleg a 35i mocit felrakhatták volna 360 lóra...ez volt tervben de el lett vetve.
nekem is bejön az 1es coupé.nekem ez kéne..csodás.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Integra
titán
válasz Vandit. #8004 üzenetére
múltkor pont egy ilyen mögött mentem.
nem tudott elmenni. pedig 300le feltöltött benyás gép.
percek kellettek, hogy eltudjon nyúlni 300 méter környékére.
meglepődtem rendesen, mert azt hittem, úgy elpicsáz, mint annak a rendje......egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz Vandit. #8008 üzenetére
nem, ennyi van benne. ami nem rossz, meg valszeg kényelmesebben is ment mint én, mármint zaj tekintetében
egyszerűen a +100 lovat elviszi a többletsúly.
csodák nincsenek, csak sokan az autóskártya bűvöletben élnek még mindig.[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
barnam_
nagyúr
-
tibi666
senior tag
új 5er kémfotók.
nem lesz ez rossz. -
Vandit.
addikt
Ez nekem nagyon bejön.
A tudatlanság nem végleges állapot, a hülyeség igen. >A világürből nézve a föld kék és fehér, NEM VÉLETLENÜL BMW>> A sors kénytelen meghajolni az erős akarat és kitartás előtt
-
tibi666
senior tag
-
Vandit.
addikt
válasz tibi666 #8014 üzenetére
Relatív, hogy okádék. Ízlések és pofonok, de nekem akkor is tetszik. Két autó összehegeszteve ezt meg nem is értem.
A tudatlanság nem végleges állapot, a hülyeség igen. >A világürből nézve a föld kék és fehér, NEM VÉLETLENÜL BMW>> A sors kénytelen meghajolni az erős akarat és kitartás előtt
-
tibi666
senior tag
válasz Vandit. #8016 üzenetére
nekem semmiképp nem passzol egy e46-os félautó (motorháztető, lámpák, stb) egy e36-os hátsóval. ráadásul a kerékdoboknál a szélesítés is gagyi. régebben láttam egy weboldalt, talán a karvolt.blog.hu az. ott vannak erre hajazó sufnituning megoldások.
arról nem is beszélve, hogy ez az autó teljesen használhatatlan, az első magasabb fekvőrendőrön meghal. de legalább karsztájlingon biztos sok pluszt nyomnak rá az erre hajlamos egyének.
-
Bubu79
addikt
válasz tibi666 #8018 üzenetére
A szituáció emlékeztet erre, bár ennyire azért nem penetráns az E36-E46 mutáns ( egy Dacia Nova volt a kiindulási alap ).
Ez a fajta szélesítés nekem sem jön be - bután mutat a felső élekkel és az ültetés is bár nagyon trendi és jól mutató dolog, messze nem a legpraktikusabb megoldás - az a legkevesebb, hogy odalesz a veséd - de ha elkapsz vele egy szabványon kívüli fekvőrendőrt ( amit kis hazánkban nem nehéz ), és odavered a kardánt, iszonyat nagy mázli kell ahhoz, hogy javítás után ne morogjon, zörögjön, üssön a rendszer.
A kardán egyensúlyozás is olyan dolog, mint a politika és a foci - mindenki ért hozzá, csak kib@... kevesen csinálják igazán jól... Persze ha nem sajnálsz pár száz ruppót egy gyári cseredarabra, amit nem a roncsokból bugáztak, akkor nem szóltam
Igen, gyönyörű az E46 eleje - mint ahogyan a hátulja és a többi része is. És nem E36.
[ Szerkesztve ]
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
Joccccc
csendes tag
Sziasztok!
Autóvásárlást fontolgatok 5-600e (esetleg 700e)Ftból (vagy esetleg hitellel kicsit több). Nem érdekelnek a gazdaságos városi kisautók (195cm vagyok) és a francia autók. Szeretem viszont a német autókat, abból is főleg a BMW-t
Mit ajánlanátok ? Rengeteg használtautós oldalt megnéztem, rengeteg véleményt, fórumot olvastam.
Ami most nagyon tetszik és ennyiből kijön az a ('94 utáni) 316-os és 318-as E36. Tudtok mondani valamit a fenntartásról (fogyasztás, teljesítményadó, kötelező, etc.) ?
Mire kell figyelni amikor veszem, mik a jellemző hibák ?
Köszi!Jocc
-
Bubu79
addikt
válasz Joccccc #8020 üzenetére
318i-m volt.
Fogyasztás - lábmérettől és vérmérséklettől függően városban el lehet lenni vele 9,5-10 körül, vegyesben 7,5-nél kevesebbet ne remélj.
Teljesítményadó - 19000.- volt évente.
Kötelező - számoltass rá valamelyik biztosítási lapon, mert függ attól is, hogy hol laksz, mennyi idős vagy - nekem A00-ban volt 11000.- negyedévente.
Jellemző hibák: kopó futóműalkatrészek ( lengőkarokat jól megnézetni állapotfelméréskor, mókás tud lenni, amikor nekiáll kopogni kanyarban és cseppet bizonytalanná válik ), rozsda után nyomozás - hátsó sárvédőív, küszöbök vége, fenéklemez taposóknál.
Ha M43-as motorral veszed, az már láncos, sok gondom a motorral nem volt. A hűtéscsöveket érdemes megnézni - a műanyag csonkok, amik a blokkon és a hűtőn vannak hajlamosak megridegedni és porlani, a hűtővíz meg elszivárogni emiatt.
Kontakthibák az elektromos rendszerben - nálam a lámpák környékén akadt pár ótvar csatlakozó, ami rendesen oxidálódott.
Szerethető autó, de ne vedd meg az első utadba kerülőt, mert könnyen be lehet vásárolni vele
Az 1,8-as motorral nem egy dragster, de el lehet közlekedni vele ( 115 ló ). Arra számíts, hogy ha megveszed, kiteszed Magadra az ide lőjetek táblát és boyracerek hada fog üldözni, letúrni az útról, mer' csak...
[ Szerkesztve ]
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
dragonfx
veterán
válasz tibi666 #8012 üzenetére
teljesen 3as coupé beütése van, de nem is baj bejövős, ahogy a mostani is tán picit egzisztenciát fog ezzel vezsteni.
Vandit>>hányás épp tegnap néztem, össze van tákolva.nekem nem kéne.
Bubu>>azért nem hiszem mindneki le akarná túrni, engem nem akartak és akarnak most se.
Más:
ma először megpróbáltma én kicserélni a 4 télikereket, gyönyörűen ragyogó gumik, és vártnál könnyebben ment, erre nehogy felhőtlen legyne az örömöm, a jobb első emelési pont totál szét van rosdásodva rohadva tekertem fel és egyszer csak kiszakadt az egész rúd amibe az emelő beleillik, egy kb szilvanagyságú lyuk tátong a küszöbömön. Sad szal eza kerék maradt mert nem tudtam felmeleni.kb maréknyi rosdát speregettem ki az alsó lyukon ott nem látszik rohadás csak a lyuknál és ott is csak belülről rohadt érdekes hogy lehet ez?? a hátsó részénél teljesne okés a jobb küszöbb.érthetetlen mér pont jobb elől és belülről kezdett szétrohadni. szóval hoyg tudnám kicserélni így a 4. jobb első kereket azon kívül hogy égetem magam és elmegyek gumishoz hogy nem tudom én kicserélni mert kirohadt az emelési pont. krokodilemelővel??a küszöb és az első lemez talákozásánál elég masszívnak látoma dolgot ott meg lehet emelni avgy szétnyom valamit??.kicsit kezd ki lenne a ****om az egész bmw.vel mindig van vele valami xar .
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Bubu79
addikt
válasz dragonfx #8024 üzenetére
Háddevau.
#8022, "...rozsda után nyomozás - hátsó sárvédőív, küszöbök vége, fenéklemez taposóknál..."
A küszöbök végén utat talál magának a víz - alul ugyan van kialakítva kifolyó, de ez az évek során eldugul, a víz pedig elvégzi pusztító munkáját
Kroki emelővel lehetne, ahogyan írtad is. Az emelési pont alatt van egy dudor, direkt a csápos emelőhöz kialakítva - oda kell nyomni a kroki tetejét.
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
Integra
titán
ezek mennyire állják meg a helyüket?
Típus hibák(esetlegesen):
1. stbil pálca évente, de nem nagy tétel (mi ez a stabil pálca???)
2. turbó tengely érzékeny része, de okos használatnál időtálló. Nagy tétel.
3. DSC Box (menetvezérlés) "szeret" elhelyezkedni a kipufogó rendszer leömlőjénél (új szériáknál), és az köztudottan utálja a meleget. Nem occsó! (mi ez????)
4. Magyar utakat nem szereti a felfüggesztés, ezáltal kopogóssá válik a torony gyorsan.
5. Manulis váltó pontos, és egyértelmű a sebesség pakolás, az autómata viszont élmény, de igényli a 100.000kénti olajcserét és lamella vizsgálatot, ami nem occsó, de ha meghibásodik az még húzósabb!...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
dragonfx
veterán
válasz tibi666 #8026 üzenetére
próbáltam de ez az melő limites nem emel sajna olyna magasra. gyári.
bubu>>de ninc skroki emelőm direkt ki akartam keürlnia vételét, mennyiért lehet hol kapni olyat??ahol néztem ott 8-10e.
nekem aza gumibixbax csak 1 helyen van már csak meg."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Bubu79
addikt
válasz dragonfx #8028 üzenetére
Azt nem tudom - ismerősnek sincs?
Az emelési pont nem gumi, a lemezből van kialakítva
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
aphra2
aktív tag
válasz dragonfx #8002 üzenetére
Hehe, látom képben vagy, az autó 2000-es évjáratú,.. nem az enyém, nekem csak a feladat jutott, hogy megcsináljam.
Emelés: ha nincs ültetve a géped, akkor a kocsi alá tolva a krokodil emelőt, a váznyúlványnál* meg tudod emelni, ha van 2-3 centi vastag fa deszka darabod, azt rakd az emelőre, és akkor nem szedi le az alvázvédőt, plusz még a felület is nagyobb.
(váznyúlvány*: a motortérben lévő 2 nyúlvány folytatása alul a fenéklemeznél)Probléma??Hát az meg micsoda?!!
-
Integra
titán
válasz mayerlaci #8031 üzenetére
nem
x3 2.0d 6sp lesz valszeg (olyan amit lentebb linkeltem)
az x5 3.0d túl sokba kerül fenntartani sajnos. nagyobb autó, ha meghibásodik, nagyobb kiadás sajnos. lehet a keretből venni azt is, de nem akarok kockáztatni. egy jó állapotú és jól felszerelt 3 év körüli x5 3.0d automata egyszerűen túl drága..[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Bubu79
addikt
válasz Integra #8027 üzenetére
A stabil pálcánál a stabilizátor rúdra tippelnék - azon akad két kutyacsont...
A többit passzolnám...
Esetleg ott megkérdezni, ahol találtad?
Olyannak hangzik ez a szösszenet, mintha pék fordította volna
[ Szerkesztve ]
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
-
Integra
titán
jah, majd lefordíttatom vele ha sikerül elérnem
viszont majdnem sikeresen benéztem a modellfrissítést, nemrég vettem észre, hogy 2006-ban volt.. pedig az ilyenhez van szemem, de időbe telt mire felfogtam....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Vandit.
addikt
Az E46-ban jók a dízelmocik? Gondolok itt a 320d-re v. akár a 330-ra például. Érdemes v. felejtős?
[ Szerkesztve ]
A tudatlanság nem végleges állapot, a hülyeség igen. >A világürből nézve a föld kék és fehér, NEM VÉLETLENÜL BMW>> A sors kénytelen meghajolni az erős akarat és kitartás előtt
-
Vandit.
addikt
-
-
Vandit.
addikt
Aha, ez necc. Akkor marad vmi 323, 325, 328i auto váltóval. E46-ban meddig bírják az auto váltók, ha karban van tartva?
[ Szerkesztve ]
A tudatlanság nem végleges állapot, a hülyeség igen. >A világürből nézve a föld kék és fehér, NEM VÉLETLENÜL BMW>> A sors kénytelen meghajolni az erős akarat és kitartás előtt
-
tibi666
senior tag
válasz Vandit. #8042 üzenetére
a benzinesek lomhábbak automatával, úgyhogy inkább a 28i-t nézegesd. persze, ha nem versenyezni akarsz, akkor bőven jó még a 20i is, de egy komolyabb előzéshez kellhet a plusz erő.
viszont ki ne próbáld akkor a 30d-t, mert az erő, amivel az ülésbe tud préselni, igencsak befolyásolja az ember józan ítélőképességét.
az automaták jól bírják, viszont egy chippelt 30d könnyen elnyírhatja, akkora a nyomatéka.
ki kell próbálni. ha d-be teszed, féket felengeded, akkor szépen gurulnia kell az autónak. a váltónak finoman, rángatás nélkül kell kapcsolnia. ha ezek megvannak, akkor nagy gond nem lehet. vásárlás után olajcsere rögtön, és jó ideig barátok lesztek.[ Szerkesztve ]
-
Integra
titán
válasz tibi666 #8043 üzenetére
ezt csak megerősíteni tudom.
az automaták az adott teljesítményhez vannak kitalálva, különösen a 3 literes esetén.
igaz, nem bmw 3 literessel, de audi 3 literes v6 dízellel járt cimbora rosszul, a gyrái 220-as blokkot felhúzták még a gyárban 280-ra, ennek megfelelően a nyomaték is valahol 530 körül lett, szét is küldte pikk-pakk a váltót.
mondták az audinál, hogy így a garancia se lesz érvényes, meg hogy óvatosan, de lehetett neki mondani bármit, ha egyszer leszáll az autóskártya-köd.a 2.0d 177lovasat nagyon dícsérik az automatával, jól vált, gyors, jól hangolták össze.
a 2.0 esetén nem tudom hogy ha casama belerakja az ecu módosítást, akkor hogy bírja, erről még nem olvastam sajnos....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
neduddki
nagyúr
HI!
ugyes vagy hogyhogy ebbena nehez gazdsagi hejjzetben?:- )
rmelm nem hitelre vetted:- )
ez a 2494ccm 192le?
messejje rola bovebbenudv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Bubu79
addikt
válasz neduddki #8046 üzenetére
Nem hitelre van
A köbcenti stimmel, de ez speciel "csak" 170 ló - fojtott 2,5-ös blokk van benne, ezért is nem 325i, csak 323i
320-at keresgéltem volna, de a piac tele volt 316-okkal, azon felül szinte semmi. Pár 320-as, azok egy része ráadásul automata is, amitől fázom cseppet - ki tudja mit kapott meg a gép, mielőtt hozzám került...
Erre a gépre véletlenül bukkantam - elbactam a keresési beállításokat és nem szűrtem köbcentire - amikor megláttam csak egy volt biztos: hogy hol található ( csak a megye volt megadva ), ismerős volt a háttér
Megbeszéltem a tulajjal egy találkozót, elmentünk állapotfelvételre, átnézteük A-Z-ig, majd aludtam rá párat, mert hát mégiscsak egy számmal nagyobb, mint amit kerestem
Egy garnitúra téli gumi is járt hozzá, felnire szerelve...
Eddig cirka 1000km-t tettünk meg együtt szerviz után - az első futóműben lengőkar végi gömbfejeket és szilenteket kellett cserélni, kutyacsontot, egyébként rendben van, olajakat, szíjakat, szűrőket - mázlim van, mert szerette az előző gazdája is
Eszméletlenül megy a 318i-hez képest - közvetlen, stabil - szeretem A továbbiakat meg majd meglátjuk - a hisztik később jönnek majd ki
Szépen muzsikál a sorhat - úgy 3000 körül kezd el igazán szépen duruzsolni A motortér kicsit zsúfolt a négyhengereshez képest
Múlt hét végén elvoltunk vele a Bakonyban - nem jött zavarba, bár itt-ott már hóval is találkoztunk
A belsejét még kicsit reszelgetni kell - mégiscsak egy 13 éves gépről van szó
[ Szerkesztve ]
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
neduddki
nagyúr
HI!
bocs tenyleg orexem:- ( a 245nm az leglabb stimmel?:- )
udv
neduddki
mod: kutjacsont a carinabanis fogyoeszkozenk szami:- (
ellenebana fogaysztas hogy aalkul a 18-joz kepest?:- )[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Bubu79
addikt
válasz neduddki #8048 üzenetére
Az stimmel
Fogyasztás? Hááát...
Vegyesben szabályokat betartva beérte 9l-el úgy, hogy autópályán nem jártunk - városban gyanítom 12 alá nem nagyon fog menni - de még nem tudom
Szeret hörpölni, no
[ Szerkesztve ]
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
Integra
titán
egy kis személyes tapasztalat, ha német országi autót akartok venni és hátha egy kicsivel több biztonságot ad választásnál.
cégek szinte csak lízingelnek. nem kell foglalkozni vele, ha ezt látod az autó leírásában, mert ez már téged úgyse fog érinteni, veled sima adás-vételt kötnek úgyis. feltéve ha kp-ra veszed. szóval általábban 3 évre, van, hogy már a harmadik év lejárta előtt, de inkább a 3-ik év lejárta után adják vissza a kereskedőnek az autót, aki behirdeti. ha pedig nem a bmw-vel szerződött le, akkor privátként, de ugyanezt csinálja. ezalatt a 3 év alatt, amíg a lízing tart és a garancia, átlagosan 100e-130e km között raknak az autóba. ez már soknak számít. sok az autópálya.
az autókat a lízing miatt, hogy a szerződés és a biztosítás is érvényes maradjon, mindig márkaszervizekben szervizelik, ami megint jót jelent, mert ha valóban be is tartják, minden dátummal és km óra állással visszakövethető a központi rendszerben.
a cégnek is érdeke, de a bmw-nek is, mert így jobb áron tudja visszavétel után eladni. ami végső soron nekünk is jót jelenthet.
ha a szervíz időpontokhoz kapcsolódó km óra állások is arányosan megoszlanak, akkor nyugodtak lehetünk a km óra állással kapcsolatban is. traktorok esetében viszont frankón 30e km-nél cserélik az olajat is, ezt bele kell számítani. nem fognak foglalkozni vele, hogy 15e km után cseréljenek. de ha figyelembe veszem, hogy autópályás utazó autók, és ezeket idősebb korosztály haszálja, akkor sokat nem számít, nem fog 200-zal menni. tapasztalat, hogy nem is lehet annyival menni, csak nagyon ritkán.
a bmw premium selection csak ezt fejeli még meg, hogy még nagyobb biztonságot adjon, a plusz egy év bmw gyári garanciával.
másik ismertető jel, hogy ezek az autók hamar kipörögnek. kettőt szúrtam ki, az egyiket most mentem volna szombaton megnézni, már el is adták.....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Új hozzászólás Aktív témák
- BestBuy topik
- Politika
- iPhone topik
- Bluetooth hangszórók
- Külföldi rendelések: boltok, fizetés, postázás
- Modding és elektronikai kérdések
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Olasz autó topik (Fiat, Lancia, Alfa)
- Telekom mobilszolgáltatások
- TCL LCD és LED TV-k
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen