- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- Fotók, videók mobillal
- Bemutatkozott a Redmi 13 4G
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Mobvoi TicWatch Pro 5 Enduro - kitartás kartárs?
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Milyen okostelefont vegyek?
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Yettel topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
Hirdetés
-
Nem kap több frissítést a Wolcen: Lords of Mayhem
gp Szeptembertől a többjátékos mód már nem lesz elérhető.
-
Megtévesztő AI-kampányok ellen küzd az OpenAI
it Egyre több a megtévesztő tevékenység és kampány, ami az AI segítségével készül – néhányat már elkapott az OpenAI.
-
Ulefone Armor Pad 3 Pro - akkumulátor, lámpa, (tablet)
ma 33 280 mAh csak elég lesz bármire. És a régi hardver vagy szoftver?
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Voyage
aktív tag
válasz MPowerPH #7833 üzenetére
Az első linkeden szereplő S60 az a miénk.
Faterom autója, ha gondolod, gyere el, nézd meg. 13-15literes fogyasztás baromság. Pesten 11 max 12 literből eljárt vele több, mint fél évig. Nyáron pályán kb végig 140-es tempónál kijött vele 7.6l-es átlag fogyasztás, és ebben benne volt sok határnál állás, meg bp is oda-vissza.
90 körüli tempónál kb 1500-1600-at forog, turbó még nem megy, fogyi kb 7liter körül van. Ha úgy nyomod, hogy a turbó is megy, akkor felmegy 9-ig simán.
Tökéletes állapotban van, csak pesten apeh parkolóban(faterom ott dolgozott...) párszor valami vadbarom megsúrolta az első lököst.Második linken levőt kiváncsíságból megnéztem, iszonyatosan nagy kamu az a 100k fölötti km, belül minden totál szétkopva, motor is csúnyán szól, nem véletlen annyi, amennyi.
2.5T egyébként elcseszett egy motor lett, 9 lóval több, mint a 2.4T és jóval többet fogyaszt, hangja is csúnyább.http://hardverapro.hu/apro/vadi_uj_silverstone_raven_01_plexi_oldallapos_gep/friss.html
-
MPowerPH
félisten
Milyen kicsi a világ, látjátok?! És ugye hogy nem fogyaszt 14lityiket?! Én amúgy tudom, mert anno e-max megmondta, hogy jól eszik az autója. Emlékezzetek vissza. És a Volvo az minőségi, nekem a beltér is nagyon bejön. Elegáns, kényelmes, és gyors.
Hát, ezt lehet nem fogom kihagyni, kíváncsi vagyok. Írok egy privátot mindenképpen. És most ráállok erre a típusra, és elkezdek olvasgatni, hogy otthon legyek benne. 2.5T -t csak azért linkeltem, mert fiatal, nem is a motor miatt. Tudom, hogy a Volvo 2.4T motorja ez egyik legjobb a turbos szegmensben. Egy gyengéje van, a turbo. De az minden turbosnál veszélyforrás a rendszertelen használat miatt.tibi666: Tudom, persze. De én imádom az elegáns autókat.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Voyage
aktív tag
válasz MPowerPH #7854 üzenetére
13 liter volt a max, amit fogyasztott eddig, akkor apám nagyon sietett, padlóval tolta debrecenből pestre...Jó, majdnem padlóval.
Turbó mikor megvettük, akkor lett cserélve, előtte kb 3000km-el, azóta 16.000 ment bele, kb 1 éve. Talán másfél éve...
És ez garantáltan nem volt tekergetve az óra, volvo hungáriánál volt szervizelve, meg is lehet nézni.
Tavaly ősszel váltó rakoncátlankodott, előjött az automata típushibája, megcsinálták, valami 200 körül, azt mondták, ez innentől megint több, mint 200.000km-et bír, ha a többi cucc is bír benne ennyit.
Fékek most lettek cserélve 1 hónapja kb, meg minden tipp-topp állapotban van rajta. Megy mint a golyó, és ahhoz képest nem fogyaszt sokat, és mivel 5 hengeres, hangja is szép, kiegyensúlyozott, és kb 100-nál 1700-at forog...
Egyébként 2.6 körül el lehet vinni, és azért ennyi, mert tény, van ugyanilyen kb 400-al is olcsóbban, de kitudja mennyi km van benne, hányszor volt törve, stb-stb-stb....Ez meg tipp-topp, annyi, hogy koszos...
Írj privit, aztán gyere el, nézd meg, szinte minden nap megnézheted, délután.
És mivel fater generalinál van, nagyon jó biztosítást is tud rá intézni jövőre.
Csak neki merci a gyerekkori álma, és végre be akarja váltani...http://hardverapro.hu/apro/vadi_uj_silverstone_raven_01_plexi_oldallapos_gep/friss.html
-
Adiking
tag
Helló
E36 320 hogy fogyaszt? -
Bubu79
addikt
válasz dragonfx #7832 üzenetére
A hátsó dob cirka 5 évente szétrohad - az csak egy dolog, hogy hangosabb lesz a gép.
Sportdob?Pollenszűrő nem csak a klímás autókban van - akad már a Tiédben is, cirka 3K, saját kezűleg is cserélhető.
Főtengely, váltó szimmering azért nem jó játék, mert ha a kuplung oldali kezd el ereszteni, akkor a kuplung tárcsa is kaphat némi olajat, ami nem igazán használ a dörzshatáson alapuló erőátvitelnek - arról nem beszélve, hogy egy kuplung csere cseppet jobban fáj a zsebnek, mint az a pár szimmering ( a munkadíja borsos, ezt elismerem, de maga az alkatrész, a szimering "filléres" ).
Ha nagyon kivannak a gömbfejek, az autó kóvályogni kezd, egy nyomvályú is okozhat meglepetéseket az utolsókat rúgó lengőkar végi, középi, vagy irányító gömbfejeknek - arról nem beszélve, hogy állati kellemetlen hallgatni, ahogyan kopognak - ezek csere költsége elérheti a 100k-s nagyságrendet is...
A lengéscsillapító pedig nem játék - rázópadon kiderül, hogy mennyi van még bennük, mire cserélni kell - ez sem egy olcsó móka, az előző autómnál a két kayaba teló volt előre munkadíjastól 80k.
Hidrotőke - az a legkevesebb, ha kopogni kezd - idővel erősödik és előbb-utóbb szétveri a szelepet, mert így az nem lesz rendesen játékmentesítve - ez is egy olyan tétel, amit később kamatostól kell sajna rendezni...
Benzinszűrőt illik cseréltetni inspekciónál a többi szűrővel együtt - így a pumpa élettartama is hosszabb lesz.
ABS jeladó 15-20k - ha mázlid van és nincs berohadva a rögzítő imbusz csavarja, akkor Te magad is cserélheted - egy stekkert kell széthúzni, majd egy szem imbusz csavart kiszedni ( célszerű mindezt lehúzott akksi saruval csinálni, hogy az ABS egység hiba miatt ne akassza ki a műszerfalon az ABS lámpát - bár ha tudod, hogy hibás a jeladód, akkor már úgyis ég - ki kell üttetni.
Az első futóműben egy deka féltengelyed nincs, hacsak nem ix-es az autód
Mi van a fűtéscsapoddal?
[ Szerkesztve ]
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
Gézengúz
addikt
válasz Adiking #7858 üzenetére
Viszonyítási alapnak ha megfelel a 320ia... ugyebár sor6 2000cm3 5 sebességes sportautomata (5HP18)
Most, hogy fennt vannak a 17-es kerekek 225/45-tel és beugrott a sperrdiffi is... Így már városon kívül sem nagyon lehet 10 alatt tartani... Míg régebben 15-ös kerekekkel normál diffivel 10 ből azért megvolt a város és nemegyszer persze hosszabb távon óvatosabban a gázpedállal 7- 7 és fél lityi is...
Na többek közt ezért is fogom előbb vagy utóbb lecserélni az automatát, bár meg kell hagyni borzasztó kényelmes... Megpróbálom majd még a kocsiban eladni, hogy bárki aki eljön az kipróbálhassa, hogy tökéletes.. Szerintem olyan 100 körül elkérhetek érte és abból Kasza Mesternél biztosan kijön egy jó állapotú 5 sebességes + hozzá tartozó motyók...
De egyelőre olyan finoman váltogat még mindig, hogy sajnálok hozzányúlni...
-
Gyok2
aktív tag
De a manuális váltás élményét nem adja.
Tiszta Windows rendes ház
-
dragonfx
veterán
kár hogy nem az lett helyette jah.
van 15k a oszlop alattvan nagy kür alaku papir mint egy nagy direktszuro kb.
csak szivarog ez van.majd abbahagyja.
na ez akkor nem hiba mert ilyen nincs.
2 bilstein előre 60k.majd lesz ilyen is.padon jo, gyakorlatban szerelő mondta hogy nem.honnan tudjam én jo e???
kiderult nem a hidrotoke kopog hanema főtáscsap ha futeni kezdek rendszeres impulzutsonként. de kicsit trakihangja van hidegen.
benya szuro 3-4 inspekciot elvisz még wallis szerint is kb 60e km.
jelado uj kell 30k darabja mert ate.s kell bele.
szerinted én vagom hol aza feltengely??????
kopog.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
mayerlaci
senior tag
Sziasztok.
E91-re bőrözés + újrafújás kb mennyibe kerül?
-
Integra
titán
x3 tapasztalata van vkinek?
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz mayerlaci #7872 üzenetére
nem mo-n vennék.
igazából egy erősebb 2 literes is elég lenne, a 180 lovas dízel a 6-os váltóval, de úgy tűnik, hogy az csak a 320d-ben van benne, az x3 2.0d-ben csak a 150 lovas 5-ös váltóval.
azt szeretném tudni, hogy milyen költségekbe verem bele magam.Manitou: lol, ez a tuti
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz tibi666 #7874 üzenetére
már írtam korábban.
egyszerű, mert japánoknál nincsen nagy súlyú suv-hoz normális traktor motor a hosszú utakhoz, továbbá itt bődületesen nagy a kínálat.
teljesne egyszerű racionális okok.
azért nem x5, mert egyedül vagyok, és az baszott nagy dög. semmi értelme.[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
dragonfx
veterán
válasz Integra #7875 üzenetére
vagy nézd meg az x1et ha nem akarsz nagyot, gyakorlatilag nem sokkal kisebb mint az x3.
költsége biztos van wallisnál.
eddig ahol csak olvastam írtak róla azt írták a 2.0d kellően mozgatja a kasznit.[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
fekeandras
őstag
-
Integra
titán
mit jelent a raucherpaket?
ez valami bagósoknak extra csomag összeállítva?
vagy ez amúgy is az összes autóban benne van?...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Gyok2
aktív tag
Jó ocsmányra sikerült ez az E30 V12. Itthon is volt, az legalább jól is nézett ki.
Tiszta Windows rendes ház
-
Integra
titán
válasz tibi666 #7881 üzenetére
ahhh, akkor ez nagy valószínűséggel bagózó autót sejtet..
fákkk..
pedig pár egész szép darabot találtam.mondjuk az is igaz, hogy van szárazjeges belső takarítás, az gyakorlatilag mindent kiszed mindenhonnan, szagokkal együtt is ha vannak.
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
dragonfx
veterán
válasz Integra #7885 üzenetére
hát durva de enm hinnéme gy sima szivargyújtóért kérnek felárat.
a doháűnyzócsomag ha jól emlékszem a műszerfalból egy kis kihuzható fakk hamuzótálca jah, sőt asszem gyújtó is valami izzítóval."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Integra
titán
válasz tibi666 #7887 üzenetére
ja ok, nem vágom ezt, nem bagózom szerencsére, már jó pár éve
nekem navihoz kell a cigistekker.
ehh, amit kinéztem, már el is vitték szombaton. gyorsan kipörögnek a jó gépek. iszonyú jó kínálat van. és rengeteg a nagyon jól felszerelt.
most láttam, hogy kijött egy 2.0d 177le automata váltóval. sajnos az még nagyon új, drága nekem...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
-
Integra
titán
válasz dragonfx #7889 üzenetére
a 320d-ben a 150 lovas motorhoz csak 5 sebességes manuál váltó van csatlakoztatva. (unokatesómnak ilyenje van, de nem ez a legújabb gáz kinézetű hármas, hanem az eggyel régebbi)
ugyanez a 150 lovas motor az x3-ban viszont 6 sebességes váltóval jön.
a 320d-ben, ezt a 150 lovas motort leváltotta egy 163 lovas motor 6 sebességes váltóval, majd később megjelent asszem a 177 lovas is 6 sebességes váltóval.
egyébként én sem értem, furcsa is, de gyanítom a 177 lovas motor lett az x3 alap dízele 6 sebességes váltóval. a 3.0d nem éri meg, horror fogyasztás a 2.0d-hez képest és ki sem lehet használni. szimpatikus a 177 lovas, de az csak tavaly jött ki, sajnos a kitűzött keretnél többe kerül. lehet, hogy tavasszal már beleférne. utána kell járnom ennek is.
de ha pl itt a szervízben azt mondják, hogy a 150 lovas megbízhatóbb, kevesebb a mecera vele, a szervíz periódusok is jobbak, nekem nem fogja megérni a 177 lovas.[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz tibi666 #7891 üzenetére
ehhez azt kell megtudnom a szerívzben, hogy hardverben van e a két motor között bármilyen eltérés e vagy sem. ahogy láttam, nm-re nincsen nagy különbség (330 vs 350nm asszem), de a váltónak és a motortartó bakoknak is lehetett módosítása. sok mindennek.
ráadásul 2008-tól faceliftes x3 van ugye, ezzel jött ki az új 177 lovas motor az automatával. jól hangzik, meg is venném, de mint mondtam, nekem az túl sokba fáj sajnos.[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
MPowerPH
félisten
Arról, hogy sokat eszik egy 3.0 -ás diesel. Igaz nem 530D, hanem A6 3.0TDi, automata ugye. Tegnap 215km -et(Pécs oda-vissza) 6.7l/100 -al tettem meg. Nah, ennyit a fogyiról. Kurva életbe ezekkel a dieselekkel, csak ne lenne annyi baj velük.
Jah, és 110 -el mentem állandóba tempomattal. Csak ugye mentem Pécsen is, meg ott van szerpentin. Néha előzni is kell.
Így nézve nem rossz. 528i esetében ez 8l/100 lett volna kb. És a gázolaj olcsóbb is vagy 20Ft -al.Komolyan átgondolom a 330D t. De inkább sok pénzért beméretem szakszervízben, utána veszem csak meg. Porlasztók, turbo állapotát könnyen fel lehet mérni. És az egyéb paraméterek is árulkodóak lehetnek.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Bubu79
addikt
válasz MPowerPH #7895 üzenetére
Az a 200Ft 10 literenként tényleg számottevő, tedd el perselybe - jól jön majd, amikor a kopó dolgokat cserélteted a futóműben
[ Szerkesztve ]
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
Bubu79
addikt
válasz MPowerPH #7897 üzenetére
Sok az első futóművében a kopó alkatrész - de nem véletlen, hogy annyira kényelmes, jó útfekvésú autó. Ami gáz, az az itthoni utak állapota - sajna nem aknamezőre tervezték az E46-okat sem...
Azért az elég vicces, hogy nagy köbcentis, nem középszerű autókkal fillérb@szóskodtok a fogyasztásuk miatt
[ Szerkesztve ]
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs