- Fotók, videók mobillal
- Dobta a zoomkamerát az új Sony Xperia 10
- iPhone topik
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Samsung Galaxy Z Fold3 5G - foldi evolúció
- Huawei P20 Lite - friss forma, régi vas
- Magyarországon is kapható a Honor 200 Lite, ennyibe kerül
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
Hirdetés
-
xDefiant - Íme a végleges gépigény
gp Az ingyenes FPS a mia naptól végre játszható lesz minden platformon.
-
Folyamatosan hazudott a bitcoin állítólagos feltalálója
it Egy brit bíró szerint Craig Wright, a bitcoin állítólagos feltalálója folyamatosan hazudott és bizonyítékot hamisított.
-
Céges verziót mutatott be a HMD a Pulse Plusból
ma Hosszabb szoftveres támogatás és garancia, az Android Enterprise ajánlott irányelvek kipipálása megvan.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
joshua7
veterán
-
98bja
senior tag
válasz ArthurShelby #67008 üzenetére
Igen a Tesco melletti elágazó.
-
vedini
őstag
-
Shamat
aktív tag
Lenne egy problémám a nemrég vett E60 530i-mmel. Alacsony fordulaton ha nyomok egy nagyobb gázt, akkor néha egy pillanatra megtorpan, sőt van amikor elkezd rángatni, mintha nem menne minden henger. Kizárólag 1400 és 2000 fordulat között csinálja, kb. háromnegyedig nyomott gázpedálnál, de nem mindig. Illetve leginkább kettesben, nagyon ritkán harmadikban is. Ötödikben-hatodikban még egyszer sem rángatott semmilyen fordulaton.
Gépre volt dugva nemrég (Ista) de semmi ehhez köthető hiba nem volt tárolva... 2000 felett sosem csinálja, bármelyik fokozatban vagyok, vagy bármekkora gázt adok. Telenyomtam OMV 100 Plus-al, talán valamit enyhült, de előfordult párszor ma is.
Gyertyákat holnap cserélem, de lehet, hogy akkor már a gyújtás trafókat is kellene.
Valakinek esetleg vmi tipp, hogy mi okozhatja?DEAD LIKE ME
-
madkiller
őstag
Nagyon gondolkodok egy stage1es chippen. Tényleg semennyire sem károsítja az autót? (motor, váltó stb)
-
Arcképgyáros
Ismét új autó van a láthatáron.
Ez egy barátomé volt, 2 éve adta el azóta mindent kicseréltek rajta gyári szervizben és most ismét eladó. Az "új tulaj" nagyon nem sajnálta rá a pénzt. Azt mondta közel 2 milliót-t költött rá.Számlás minden javítás:
vezérlés
csapágysor
egr
üzemanyag rendszer gondjai
Az autó full-full 280.xxx km-rel.keyless go
kilincsvilágítás
f1 váltó
memóriás ülések
Harman Kardon
követős tempomat stb.Kapott egy polírt meg egy kerámiát is 170.000 ft-ért.
Erős vonzalmat érzek az autó felé, nagyon tetszik de a km-t sokallom. 5 milest szeretne az autóért. Arra mondom húzom a számat erősen. Ha ezt az árat nézem akkor is még azt mondom, hogy okés mert ennél szecskábban, kevésbé felszereltek jöttek szembe ennyiért vagy még többért. Mondjuk kicsit komolytalan a csávó. De egy 4,5 körül lehet be kéne ajánlanom érte... haveromtól 4,2-ért vette meg 200.000-rel, akkor ez volt a legdrágább E90 HAhu-n.
Ja amúgy 330d xDrive-ról beszélünk.
Mit gondoltok?
[ Szerkesztve ]
-
Satyricon
addikt
Sziasztok
Meg akarom vásárolni az ISTA P / ISTA D programot. Melyik internetes oldalról ajánlott megvásárolni? K+DCAN-nel lesz használva.
Egyébként az ISTA+ tartalmazza a P és a D-t is?
(lOo \ (llll) (llll) / oOl)
-
Shamat
aktív tag
Na kicseréltem reggel a gyertyákat (NGK BKR6EQUP Laser Platinum). A trafók még nem érkeztek meg. Viszont már most megszűnt a hiba. Olyan 80 km-t mentem vele azóta és egyszer sem jelentkezett a tünet.
Azért a trafókat is kicserélem jövő héten, azzal se legyen gond egy darabig.DEAD LIKE ME
-
windlord
őstag
-
KAMELOT
titán
válasz FIREBLADE78 #67038 üzenetére
Ja! Sebváltó, dugattyúk többi alkatrész mind bírja a plusz terhelést?
530d egészen más a dugattyúja mint egy 535d.V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
KAMELOT
titán
válasz FIREBLADE78 #67040 üzenetére
Akkor totál jól járt. Kocsija sincs és még rengeteg lovettát kell perkálni
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
Shadowbull
addikt
válasz FIREBLADE78 #67040 üzenetére
Ó, rengeteg autó lett szar már emiatt. Aztán ha még garanciális, akkor mennek a tulajok a BMWhez, és próbálják megjavíttatni....
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
madkiller
őstag
válasz Shadowbull #67042 üzenetére
Akkor elengedem ezt a chip tuning dolgot. A tunningos állította, hogy ez a stage 1 teljesen veszélytelen meg az erdeti beállításokat egy pendriveon megkapom. Egyébként egy X320D G01 lett volna az alany.
-
vedini
őstag
válasz madkiller #67043 üzenetére
chip tuningon en is sokat gondolkodtam, kerdes megeri-e az a plusz 30Le, hogy eladaskor ha oszinte vagy elmond az uj tulajnak...
inkabb akkor egy 30d es akkor erezni is fogod a kulonbseget
xhp valto tuningot sem leptem meg, jelenleg orulok, hogy hiba es problemantes a verda, mostani gazdasagi helyzet mellett minden zsebbenyulos lett, nem beszelve, hogy javitas alatt nem tudod hasznalni a verdat, meg eladaskor is jopont ha nem volt tuningolvaworkworkwork...
-
madkiller
őstag
válasz KAMELOT #67045 üzenetére
Annyira nem akartam kraftot csak mondta egy ismerősöm megcsinálja a stage1et 80ért, lesz egykis plusz ló meg nyomaték, amit amúgyis tud a gép csak le van butítva. Először lenne egy félórás teszt milyen állapotban van a motor mit lehet belőle kihozni. Utána chippelés és utána még egy teszt. Gyári szoftvert meg előtte lementik és egy pendriveon odaadják, ha visszaakarom állítani mondjuk eladás előtt vagy ha nem tetszik.
[ Szerkesztve ]
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs