- Drágábban indíthat az új iPhone SE
- Yettel topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Fotók, videók mobillal
- iPhone topik
- DIGI Mobil
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
Hirdetés
-
Folyamatosan hazudott a bitcoin állítólagos feltalálója
it Egy brit bíró szerint Craig Wright, a bitcoin állítólagos feltalálója folyamatosan hazudott és bizonyítékot hamisított.
-
Sztori trailert kapott az Elden Ring: Shadow of The Erdtree
gp A DLC a tervek szerint jövő hónap végén debütál PC-n és konzolokon.
-
Drágábban indíthat az új iPhone SE
ma 2025 tavaszán érkezhet az új SE, az Apple az 500 dolláros határig emelhet valamennyit az áron.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
CharlieDrop
veterán
-
FIREBLADE78
addikt
válasz molnarpeter #46996 üzenetére
Megnézem az ülést is.
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
Anubris
őstag
válasz molnarpeter #46999 üzenetére
Én korábban ezen néztem autókat és nem szokott a vin fent lenni, ha csak nem fotózták le a műszakin, de ez nem minden esetben történik meg.
-
Chris0321
addikt
válasz FIREBLADE78 #47000 üzenetére
Ki kell pipálni az összes lehetőséget és akkor elvileg találhatsz műszaki vizsgás vagy eredetvizsgás képeket amiken látszódik a vin szám és a helye. Persze ez nem mindig igaz, mert a kocka Ladámról részletes adatok vannak évekre visszamenőleg mivel itthon lett először forgalomba helyezve de a BMW-ről amit vasárnap vettem nem sok mindent tudtam meg csak, hogy 2015-ben hozták be az országba. Se eredetvizsgáról se műszaki vizsgáról nincsenek képek pedig mindkettőnek lennie kellett.
-
válasz FIREBLADE78 #47005 üzenetére
Bazz, hat meg muszakid se volt, milyen kep legyen fent?
Vezetooldali ajtonal a kuszob/b oszlop korul nincs fekete matrica? Azon is rajta kell legyen.
Utasoldali fenyszoro korul plakett?
-
H.Ezredes
őstag
válasz Shadowbull #46984 üzenetére
Mivel ugyan az az N55-be meg az S55-be ezért felmerül a kérdés ,hogy nem az N55-be kellene akkor a legtovább bírna a te elméleted szerint ????? Hiszen ott csak 360Le a teljesítmény míg az M4-be ez sokkal több az M4 GTS meg 500Le... A szotyi leggyengébb motor alatt álló helybe összefossa magát 8 ezer Km után az nem gáz ?????? Ha szerinted ez elfogadható és rendben van akkor veled valami nagyon nagy probléma van és felesleges is beszélgetni...
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
FIREBLADE78
addikt
Meglett bazdmeg. Vicc. Végül megnéztem a kompjuterben hátha írja e és mutatta! Hamarabb kellett volna. Nem baj. Jót röhögtünk-tetek.
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
Shadowbull
addikt
válasz H.Ezredes #47007 üzenetére
" nem az N55-be kellene akkor a legtovább bírna a te elméleted szerint "
Nekem nincs semmilyen elmeletem ezzel kapcsolatban, azt mondtam hogy nem tudom mi befolyasolja a terheleset.
"Ha szerinted ez elfogadható és rendben van "
Nezd, en mas szemmel nezem ezt az egeszet. A vilag legjobb motorjainal is vannak meghibasodasok, ez egy elkerulhetetlen dolog, a tomeggyartas sajatossaga. A kerdes mindig az hogy hany meghibasodas van.
Nyilvan ha tulajkent pont teged erint az bosszanto.
A meghibasodasnak meg nem kell hogy kotelezoen koze legyen a terheleshez, sem a hasznalathoz, a legvaloszinubb az hogy az alkatresz lett szarul legyartva, es nem tunt fel senkinek. Ez is benne van a pakliban.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Ck.
addikt
válasz SeniorTilla #46975 üzenetére
Volt már pár automata klímás autóm, legutóbb egy E92, de emellett többek között Honda, Audi, Rénault, Ford, soha, egyiknél sem indult motorindítással együtt a klíma/venti, ami szerintem úgy volt jó.
Egyedül az F10, illetve az újabb BMW-knél tapasztaltam ilyet, sehol máshol nem. És ki sem lehet kapcsolni alapértelmezetten , akár stop-start-nál. (Nyilván ki lehet kódolni, de az más téma. ) -
H.Ezredes
őstag
válasz Shadowbull #47009 üzenetére
Az excenter tengelyre nem hat ilyen erő... Mind1,hogy 360Le 431Le 500Le vagy mondjuk 600.... Nem amiatt ment tönkre hanem azért mert selejt... De te egyből kérdezted,hogy húzva van-e meg ,hogy ez nem is M-e motor miközben teljesen mind1,hogy milyen mert ugyan az.... És igen jogos elvárás,hogy a kb vadi új autó ne fossa össze magát álló helybe,hogy be se lehessen indítani.... Konkrétan üzemképtelen az autó és majd csak áprilisban fogják elbírálni / megnézi.... Konkrétan leszarják majd 1 hónapig,hogy üzemképtelen a 2 éves garanciális 8 ezer Km-t futott autód... Ami nem csak az én véleményem szerint problémás dolog.... Más az ha ez egy 10 éves sokat futott motoron fordul elő meg más amikor egy ilyen autóról beszélünk.... Nem egy 100Ft-os ceruzáról beszélünk hanem egy drága autóról ami üzemképtelen gyári hiba miatt.... Biztos téged is zavarna ha lenne egy ilyen új garanciális autód és hetekig csak állna üzemképtelen állapotban....
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
jpeetr
aktív tag
[link]
Erre senki nem tud megoldást? Kellene mennie a szivargyujtonak csak gyujtason? -
veterán
Pedig indul minden automata klímásnál. Akkor nem indul, ha előtte lekapcsolod, vagy benyomod az ECO, vagy ilyesmi gombot a vezérlőpanelen. Nekem is sok autóm volt már, általában kettő van, de néha három is. Mindegyikben így van, ez nem BMW sajátosság. Vagy valamit félreértünk
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
veterán
válasz H.Ezredes #47011 üzenetére
Kérj helyette csereautót, kötelesek adni, ha garanciális. Nekem legalábbis eddig mindig adtak, ha kértem, igaz nem BMW-nél. Legalább kipróbálsz mást is, már ha ez neked opció
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
Shadowbull
addikt
válasz H.Ezredes #47011 üzenetére
" Mind1,hogy 360Le 431Le 500Le vagy mondjuk 600"
Mar hogy lenne mindegy? Teljesen mas az applikaciojuk, mas gyakorisaggal es sebesseggel allitanak, mas a vibracios es hoterheles.
"Nem amiatt ment tönkre hanem azért mert selejt"
Ahogy fentebb irtam en is.
"De te egyből kérdezted,hogy húzva van-e"
Persze. A garancialis meghibasodasok jelentos reszet csiptuning okozza.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
veterán
Itt egy nagyon jó (illetve kettő) írás, nekünk műszakiaknak kötelező olvasmány, és nagyon aktuális. Bár alapvetően repülős téma, de a végén a kérdés nagyon jó a köztelező vészfék rendszerről:
https://totalcar.hu/kozosseg/rsvptc/2019/03/25/boeing_olvasoi_level/
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
Ck.
addikt
válasz SeniorTilla #47014 üzenetére
Arra gondolok, hogy a motorindítással együtt azonnal elkezdi fújni a levegőt.
Én eddig csakis BMW-knél, ott is csak F-szériától fölfelé tapasztaltam ilyet.[ Szerkesztve ]
-
veterán
Annál jobb, nem? Minél hamarabb fúj, annál hamarabb lesz jó idő a kocsiban. Start-stopnál is fújja tovább a levegőt, mint minden más autó is. Egyébként melyik kocsi nem fújja a levegőt motorindítás után? Már a gyújtás ráadása után is fúj, ha nem indítod be a motort, akkor is...
na mindegy, ez szerintem nem probléma, inkább örüljünk neki
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
-
FIREBLADE78
addikt
Ezt hogyan lehet kivitelezni? Végén vannak a kódok felsorolva.
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
Anubris
őstag
Nekem is lenne egy kódolásos kérdésem. Pár hete megvolt a műszakim, de látom, hogy indításkor a kocsi továbbra is jelzi, hogy áprilisban esedékes lesz. Hogyan tudom ezt átállítani az új dátumra?
-
veterán
válasz Anubris #47023 üzenetére
Itt válaszd ki milyen kocsid van, és meglátod
https://www.google.com/search?client=firefox-b-d&q=bmw+service+reset
általában a km nullázó gombot kell nyomva tartani a service menühöz
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz FIREBLADE78 #47022 üzenetére
Írja az egyik kommentben, e-sys
-
cent11
csendes tag
Sziasztok!
Nemrégiben egy e46 325Ci tulajdonosa lettem , 2001-es gyárilag 318Ci németo.-ból és pár éve kapott egy m54b25-ös motort.
Napokban történt hogy a difi megadta magát, úgyhogy most újat keresek , ha minden igaz 3,15-öset mert az való rá.
A kérdésem az lenne (remélem tudtok segíteni) hogy, télleg az való rá?
Illetve esetleg egy bontót vagy valamit ajánlani ahol remélhetőleg van (Google-be kerestem párat hívtam nem volt , illetve hirdetéseket böngészem).
Ahogy böngésztem találtam ilyeneket is hogy e46 m3 sperr meg 4.45 nagyházas sperr, sperr az jobb lenne viszont arrol eggyáltalán nem találok infót hogy milyen kéne?!XBO GT:G Mike97 Steam : G Mike97 Oculus: GMike9704
-
#15490560
törölt tag
Sziasztok! Ilyen szelepszárat F34-re (valószínű F30-ra is ugyanez) nem tudja valaki honnan tudnék szerezni? Gumisom talált 2db-ot ami passzolt de többet nem tud mert ezt is úgy találta a raktárban, rendelni nem tud. Más gumisok kapásból azt mondják, hogy csak egybe az egészet, a jeladó meg hibátlan így feleslegesen nem cserélném az egészet. A kicserélt 2db mutatja hogy létezik ilyen termék, csak nem túl segítőkészek a gumisok.
-
Anubris
őstag
válasz SeniorTilla #47024 üzenetére
Köszi, megpróbáltam, de úgy néz ki a naviban kellett beállítani.
-
CharlieDrop
veterán
Avagy reméljük nem gyullad ki senkinek sem a BMW-je
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Anubris
őstag
válasz CharlieDrop #47030 üzenetére
Cikk végén a hűtőfolyadék, nah nálunk a G01-ben is jelzi. 22k km van a kocsiban, nem tudom normális-e , hogy annyi idő alatt elfogyott. 1 litert töltöttünk utána, de még mindig jelzi, hogy nincs elég benne.
Az autó 2017 aug utáni gyártás.
-
H.Ezredes
őstag
válasz Anubris #47031 üzenetére
Nem !!! Nem normális !! Ne menj vele így ha 1 liter rátöltése után még mindig nem jó a szint :/ Küld el privátban az alvázszámot.
Egyébként nagyon sok esetben megelőzhető lenne a dolog csak a tulajok nagy hányada szarik rá..... Ha ellenőrizve lenne a turbó állapota ha ki lenne takarítva a hűtő nem melegedne a víz / olaj ha a szívósor is le lenne véve kitakarítása akkor ezeknek az eseteknek nagyon nagy hányada nem történne meg. Valaki szarik visszavinni de persze van olyan is akit elhajtanak.... Ki lehet cserélni újra szoftveresen zárva is lehet tartani az EGR szelepet..... Igazából van annyi féle lehetőség ,hogy csak foglalkozni kellene vele de nem akarnak.... Amikor egy 150-200E Km-t futott autónál fordul elő sokszor kiderül,hogy a tulajok az olajcserén kívül semmit se tettek azért,hogy ez ne forduljon elő.....
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
veterán
-
veterán
válasz H.Ezredes #47033 üzenetére
Igen így van, de miért is kellene tenniük bármit is? Hol van az leírva a használati utasításban, hogy cseréltesd ki vagy ellenőriztesd ezeket a dolgokat? Sehol. A szerviz se mondja el szerintem, mert azzal elismernék a hibát.
Itt nem a felhasználók hibáznak, hanem egyértelműen a gyártó. Lesz is ebből botrány, mint ahogy van is Keleten, remélem kártérítésre kötelezi az EU majd a BMW-t.
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
CharlieDrop
veterán
válasz SeniorTilla #47035 üzenetére
mindkettőtöknek igaza van.
Egyrészt a márkaszeviz sem csinálja meg, másrészt ha egy szerelő elmondja, hogy mennyi az annyi legyen, akkor a vevő meg leesik a székről, ezért már nem is mondják. Kicsit 22-es csapdája@(#47032) snorbi82
Azta, egy 0 km-s autónál ez meredek[ Szerkesztve ]
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
veterán
válasz CharlieDrop #47036 üzenetére
Másik dolog, hogy nagy-nagyon eltúlzott a gyári 28 ezres olajcsere-periódus, ami az F11-emben van. Ez alapján 28e km-ig nem látja szerelő az autót, hacsak nincs valami olyan hiba, amit a felhasználó észrevesz, vagy kiírja a kocsi. 28 ezer km nagyon sok, ha azt nézzük, hogy nincs inspekció, ami feltárná az autó időközben előjött rejtett hibáit, pl. az EGR vízáteresztését. Sokkal biztonságosabb lenne, ha az elvárható 15 ezres intervallumokat írná elő a gyártó.
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
CharlieDrop
veterán
válasz SeniorTilla #47037 üzenetére
naja, de te viheted sűrűbben is
én is így fogok tenni.
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
veterán
-
Vincsaba
csendes tag
Sziasztok!
2008-as E93 25d a következő hibakódot dobja: 4F85. Kb 120km-rel ezelőtt jött a transmission fault üzenet, ezt egymás után 2x bedobta. Azóta semmi probléma vele.
Mit javasolnátok megoldásként?
-
H.Ezredes
őstag
válasz SeniorTilla #47041 üzenetére
150E Km után mindenképpen érdemes megcsinálni.
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Skizz
addikt
Sziasztok
Létezik, hogy egy pakkban vásárolt xenoncső szett esetleg hibás?
A szegedi retrofitesek megcsinálták az e60-am lámpáit, volt bura és projektorcsere. Benne maradtak az Osram Classicok (~30 ezret futottak), marha jó lett az eredmény.
Aztán a napokban sikerült hozzájutni egy szett Osram Night Braker Laserhez, ami elvileg a legerősebb cső a piacon. De nekem úgy tűnik, hogy tompultak a kontúrok és csökkent a fényerő is. -
molnarpeter
nagyúr
Csak pálya széléről pár tipp... Mivel a kontúrt említetted, nem lehet fókuszt módosítani? Ha a régiek benne voltak felújításhoz, nem lehet, hogy ahhoz lett állítva pl? Megkérdezném őket is, hátha van tippük. Illetve hallottam hamis (gyanús) Osramról is sajnos.
Ha szabad kérdezni, mennyi egy ilyen fényszóró felújítás (akár búra nélkül)?
-
Skizz
addikt
válasz molnarpeter #47046 üzenetére
Nem, mert elvileg a kézi beállítás csak horizontális és vertikális irányítást tesz lehetővé, fókuszt nem lehet állítani, az fix.
Lumenetről rendeltem az Osramokat... létezik, hogy ott sem eredeti? -
-
H.Ezredes
őstag
Nagyon jó lett a G20. A kormányzás nagyon direkt és pontos. Igen kis fordulóköre van ez is tetszett. A futómű kemény de tökéletesen csillapítja a hibákat a karosszéria dőlése minimálisa fékeket utcai körülmények között nem nagyon lehet megizzasztani... Érdekesség,hogy E60 535D-n volt anno ekkora tárcsa elől 348X36 hátul 345X24 csak,hogy a G20 ~200Kg-al könnyebb... Érezni,hogy könnyű ezért nagyon jó vele menni. A beltér minősége is nagyon-nagyon sokat javult. Ck. perverzióját alkalmaztam végignyomkodtam mindent de nem recsegett nem ropogott tényleg minőségi az összeszerelés. Menet közben is zseniális a futómű és a beltérben is csend van ahogy az el is várható. A beltér 3-ashoz mérten nagy hátul saját magam mögött is bőven van lábtér a fejtér is megfelelő. 4 felnőtt kényelemesen elfér nyilván nem 7-es méret de meglepően nagy a hely. A motor szépen teszi a dolgát átlag fogyasztása ~10L körül alakult. Ami nem tetszett az továbbra is az új menürendszer és az,hogy az idrive gombjait beleintegráláták a középboxba amit nagyon gagyi érzés nyomkodni.... A régebbi rendes gombos megoldás sokkal jobb volt véleményem szerint. H / K pocsékul szól ez nagy csalódás volt számomra. Az ülésszellőztetés amit hiányoltam egyedül az autóból. Egyébként tényleg odatették magukat és brutál jó az autó.
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen