- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Bugfix van, magyarázat nincs az iOS-ben újra feltűnő, korábban törölt fotókra
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Touroll J1 - amikor az átlagos is elég
- Mobil flották
- Android szakmai topik
- Apple iPhone 13 mini - miért nem veszik elegen?
- Drágábban indíthat az új iPhone SE
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- iPhone topik
Hirdetés
-
1000 Hz-es játékos monitor TCL CSOT recept szerint
ph A vállalat prototípusa kihagyott egy-két lépcsőfokot, ugyanis az elképesztő képfrissítési tempóhoz 4K-t párosít.
-
Call of Duty: Modern Warfare III - Új szezon, újabb ingyenes hétvége jön
gp Napokon belül indul a negyedik évad, amely ismét számos újdonsággal érkezik.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
balazs1022
őstag
Sziasztok! Autó vásárlása előtt állok. Egy dci Clio ii-est váltanek. A fiesta mk6-ot néztem ki, 1.4_es motorral ghia felszereltdeggel. Egy 2006-os modell milyen áron mozog? Mi szokott ezeken tonkre menni? A másik választás egy póló IV-es lenne (a merci kereklampas). Esetleg miket tudtok még ajánlani ebben. Méretben?
Sajnos a clio-ra nem vigyázott az előző tulaj igyícsak folyton szivok vele.. Clo ii benzinesre még egy autokereskedes se fogja becserélni..
Várom a tapasztalatokat!https://fototrend.hu/fotok/fotos/balazs1022/index.html
-
kcsa
veterán
válasz balazs1022 #3851 üzenetére
1.5 dci már csak ilyen büntető. Szinte kivétel nélkül. (lásd: Mondeo mk3 tdci )
Benzines Fiestám volt, szintén mk6 1.4, de ezzel kapcsolatban klasszikus értelemben vett típushibát nem igazán tudok, de ha van, biztos lesz aki leírja.
-
SzlobiG
félisten
Ennyiért komolyan el is gondolkodnék egy ilyenen csak kár hogy amcsi modell.
-
Real_Necro
veterán
válasz radi8tor #3855 üzenetére
Addigra meg már lehet közel annyi lenne, mint itthon?
Jó magasan van még egyébként az áruk. Ha tudnám, hogy jövőre már 3,5-4 körül lehetne ilyet kapni, nem nézegetném a korábbi modellt.
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
SzlobiG
félisten
válasz Real_Necro #3856 üzenetére
Dehogy, lengyel rendszam van rajta tehát eus országból kerülne ide reg adó kell rá mint bármelyik masik behozott autóra.
Akkor lenne érdekes, ha egyenesen amcsibol akarná vki behozni.
-
Real_Necro
veterán
válasz SzlobiG #3857 üzenetére
Az kb 205eFt, vagy rossz kalkulátort találtam? De erre még forgalomba helyezés stb is rá jön... ááá nem férne bele most keretbe.
Egyébként is kombit keresek, meg dízelt.
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
SzlobiG
félisten
válasz Real_Necro #3858 üzenetére
Nem néztem utána, de olyasmi áron lenne természetesen átírás, egyebek kellenek még.
Én ezt simán bevállalnám 5 hengeres szívó benzin motor örök darab kb csak sokat eszik.
-
TayRol
veterán
valamelyikőtök szerelt már mk4 mondiba gerinctámaszt? a jelenlegi eltört, most szereztem egy hibátlan darabot, csak gondoltam ha valaki már csinált ilyent akkor kicsit rátámaszkodom.
-
TayRol
veterán
-
TayRol
veterán
no, szerviz óta mentem a héten 800 km-t, és a fogyasztásom 8,5-ről 7-re esett. ebben van autópálya 250km tempomattal, 150-nel, illetve több mint 500 km tömény pesti forgalom, benne két nap költöztetéssel. alakul ez már. már csak a gerinctámaszt kell kicserélnem, illetve 2 hét múlva megy bele a drl, aztán ha kész a térkő a háznál és beállhatok a garázsba utána megy kis polírra, és kész is.
-
motoflug
őstag
SZiasztok!
Tipikus első autót keresek nem nagy elvárásokkal, de nem is full fapadosat. Azon kaptam már magam, hogy swifteket nézek, amivel nem is lenne semmi gond, de egy kissé biztonságosabbat szeretnék. Így eljutottam az MK2-es Mondeo-ig. 3-400 között GHIA felszereltségű csónakokat lehet kapni felújított állapotokkal. Ez nyilván kétélű, hisz én sem fogom majd többért eladni, hiába költenék majd rá egy halom pénzt, de ez kb. minden autónál így van.
Na de a kérdésem az lenne, hogy érdemes-e ilyen autót venni? 1.8-2.0-át nézek csak benzinesben. Az automata váltót felejtsem el? Úgy általánosan milyen az alkatrészellátás hozzá?Köszönöm előre is!
-
Goose-T
veterán
válasz motoflug #3865 üzenetére
Automatásat véletlenül se vegyél, semmilyen gyártótól. Egyébként nagyon jó autók az MK1-MK2-es Mondeók (az MK2 inkább egy nagy ráncfelvarrás szerintem). Nyugodtan vehetsz 1,8TD-t is, egyszerű szerkezetek, nincs bennük semmi modern dízelátok (common rail, DPF, piezoelektromos befecskendező, nagy nyomás, hajszálvékony lyukak), csak egy egyszerű alacsony nyomású turbó és egy intercooler. Rokonságomban két MK1 TD is volt évekig, egyikkel sem voltak különösebb gondok. Inkább a rohadásra kell odafigyelni, mert ezek az autók már 20 év körül vannak, hátsó sárvédőív és motorháztető szokott rozsdásodni.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
mtade
aktív tag
válasz motoflug #3865 üzenetére
3. Mondeomat nyúzom, 11 éve, kb 600e+ km-t raktam beléjük összesen. Nem presztizsautók, de nagyon hálásak. Facebookon van csoport, illetve ott a mondeo.hu, ott nézelődj, eladó verdák is vannak bőven. Alkatrész van fillérekért, egyszerűek, mint a faék.
Thinking is the hardest work there is, which is probably the reason why so few engage in it. // Henry Ford
-
SzlobiG
félisten
válasz motoflug #3865 üzenetére
Az 1.8TD tényleg jó motor kimegy a világból csak Bosch adagolóst kell nézni nem Lucast, mert az utóbbival sok a probléma. Nekünk az MK2-es mondi 450e km-t bírt és még bírta volna ha nem lett volna szénné tuningolva. Annyi a baj ezekkel már, hogy kevés olyat találni ami nem rohad a miénknek is ez lesz a veszte lassan már mindenhol rozsda van rajta, de ha találsz egy korrekt darabot sokáig még kiszolgál.
-
motoflug
őstag
Köszönöm mindenkinek a választ!
Kollégámnak V6-os van, az lenne az igazi, de attól tartok kicsit, mint első saját autó. Mindenképp benzineset szeretnék, sajna annyi autó van a listámon, hogy nehéz egy konkrét típust kiválasztani, egy a biztos: benzines.
Tengerpartra leruccanni, Ausztriát bejárni, hétvégente ingázni, első sorban ilyesmikre lenne használva.
Tehát, ha jól értem, ha az autó alváza, karosszériája rendben van, akkor érdemes beruházni egy ilyenre, ezekre a célokra?Az automatát akkor kizárhatom?
-
zack
nagyúr
válasz motoflug #3869 üzenetére
Nekem Mk3 V6 van. Jó a V6, de Mk2 esetében a fogyasztása durvább. Alkatrész valószínű olcsóbb hozzá, de 2-3L torkosabb lesz 100km-en.
Jó első autónak a V6, semmi gond nincs vele.Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
motoflug
őstag
Igazából alapból nem néznék V6-ot, de ha csak abból lesz korrekt állapotú, nem szét rohadt, akkor nem amiatt nem zárnám ki. A legtöbb V6-os viszont automatával van, ill. elég sok automata van, ezért is kérdeztem, hogy mennyire szívás. Amennyire én gondolom, eléggé nagy lehet, ha egyszer megadja magát, akkor súlyos százezreket emésztene fel a javítása/cseréje.
-
zack
nagyúr
-
zack
nagyúr
válasz motoflug #3876 üzenetére
Megbízható technika, de ezek is 10-14 évesek, és amíg nincsenek megoldva a problémák, addig költeni kell rájuk, mint általában minden használt autóra. Az árak sok mindentől függnek. Eredeti alkatrész, után gyártott, ha után gyártott, akkor prémium minőség, vagy normál. Alkatrész van bőven, nagy választékban.
Eredeti alkatrészárak horror kategória, a prémium után gyártott még megfizethető, de úgy globálisan a Mondeo nem minimálbéres autó. Első hátsó betét + tárcsa szereléssel együtt 100e környéke, gyújtás kábel + gyertyák 60e...Szóval lesz mire költeni.
Ha nincs túl sok keret, akkor szerintem a Mondeo nem a legoptimálisabb választás.Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
zack
nagyúr
válasz westcoastog #3878 üzenetére
Nehogy azt hidd. Mk2 V6 van a cégben, és gond van a szervójával. 60k a javítás, és ebben nincs csere, csak felújítás.
Öregek már, és ezekre meg ezért kell locsolni a pénzt.
Mk3-ból azért még ki lehet fogni karbantartott, szép példányokat. Mk2-ből kb fehér holló szint...Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
-
westcoastog
veterán
Sima zetec-ről szólok, v6 más tészta.
Első futómű javítás megvolt 2 lengőkarral, 2 kormányösszekötő gömbfejjel, stabrúd szilenttel ha jól emlékszem 22k-ból.Vadonat új alkatrészek között az utángyártottak jó árakon mennek, bontott cuccok fillérekért vannak. (futóművet vadiúj cuccokkal újítottam fel nyilván).
Én szervószivattyút kemény 5k-ért vettem.
Megvannak a bontósok akiktől szoktam vásárolni.Most úgy néz ki hátsó futóműre fogok költeni, a tornyok eszméletlenül kolompolnak rossz úton.
Lassan meglesz az elköltött 300.000 forint.
Hát így kell művészien szart venni.[link]
Videó a hátsó toronyról.Majd kipakolom a komplett hátulját, de még a doblemezeket is és úgy is megyek egy kört vele...
[ Módosította: radi8tor ]
-
zack
nagyúr
válasz westcoastog #3883 üzenetére
Komplett kormánymű + szervó felújítása nem jön ki ennyiből.
Én idén januártól tartok 300k-nál.
Első futómű nálam is kell, + 4db lengéscsillapító, és ezzel szerintem belépek a 450k+ -ba.
De ha ez kész, akkor nem lesz hiba, persze ha addig nem generálódik új.[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
motoflug
őstag
A küszöbök/sárvédőívek cseréje mennyire költséges festéssel együtt? Vagy az ilyeneket kapásból felejtsem el? Sajna akad ilyen azért nem kevés. A kombival meg nagyon sztereotípiás vagyok, mind munkásautónak tűnik a szememben.
-
westcoastog
veterán
válasz motoflug #3887 üzenetére
Felejtsd el. Alsó hangon nekem 150-et mondtak, de kaptam már 200-as ajánlatot is.
Ja és az összes lakatos elküldött a francba hogy éljem le, használjam ezt a szart ameddig szét nem esik. kb szó szerint.Egyébként 20-ból megvan a két küszöb és két hátsó javítóív, rokonságomban van lakatos, majd viszem oda.
Kapásból amiket megnéznék:
[link]
Igaz, ez csak 1.6-os, de azzal is lehet sietni.[ Szerkesztve ]
-
hoby36
senior tag
Üdv!Az lenne a kérdésem,hogy hol lehet megnézni alvázszám alapján,hogy milyen lendkerék van az autómban?... Köszönöm!
A logikában semmi sem véletlen!
-
-
Sziasztok!
Megszeretném tőletek kérdezni hogy fordból mely típus ajánlott 2M-ért ami benzines erőforrással is rendelkezik?
Naponta lenne használva. Legalább négy fő részére legyen kényelmes, és 350L csomagtartóval vagy annál nagyobbal rendelkezzen.
Aranyközépútnak a focusra gondolok.A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
Dorien
veterán
válasz Luck Dragon #3898 üzenetére
Hahun 1.9M-tól vannak 2009-2010 közötti 1.6 benzines Mk2 facelift Focusok, 80-150e futott km-rel.
[ Szerkesztve ]
Wherever you go - go with all your heart.
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Off The Grid - Ilyen lesz Neil Blomkamp battle royale játéka
- Nintendo Wii U
- Bugfix van, magyarázat nincs az iOS-ben újra feltűnő, korábban törölt fotókra
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Autós topik
- Parfüm topik
- Milyen TV-t vegyek?
- Eredeti játékok OFF topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen