- Samsung Galaxy S24+ - a személyi asszisztens
- Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
- Samsung Galaxy Note20 Ultra - a tollnak nincs ellenfele
- iPhone topik
- Samsung Galaxy Note10 és Note10+ duplateszt
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- DIGI Mobil
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
Hirdetés
-
Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
it Az Amazon szerint minden sikerrel zárult, ezért letéríti az internetes műholdprototípusokat a pályájukról a cég.
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Mobilarena
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Morales72
csendes tag
Ha egy 18 éves autó hozza a gyári értéket, akkor én nem gyanakszom hibára. Ha 8,5 a gyár által kimondott érték, azt én elfogadom.
Amitől seggre ültem, az a táblán kívüli 5,5 liter volt, amit most mértem. Volt benne egy kis dinamikus vezetés is, de egyébként 90 körül toltam neki, kivéve lakott területen. Nem gondoltam, hogy ennyire alacsony lesz, mert még klímáztam is. 50km egyedül oda klíma nélkül, és 50 km 2 utassal vissza. Nekem ez így pont jó."I'm too old for this sh.t..."
-
subaruwrc
félisten
válasz milkabrams #43048 üzenetére
ha ledarálta magát a kompresszor akkor tele küldhette fém reszelékkel a rendszert, annak a tisztítása bizony nem olcsó és főleg nem kevés időt igénylő feladat. sajnos
-
Morales72
csendes tag
válasz milkabrams #43050 üzenetére
Nekem ugyanezt mondták látatlanba (minden klímás fullon van, ami érthető), mert morgott a kompresszor, utána pedig már el sem indult. Csere lesz, és valszeg telenyomta a rendszert fémreszelékkel, úgyhogy kompresszor, átmosás, új hűtő bele, vagy akár a komplett klímarendszer kuka. Azt mondták, hogy jobb, ha bele se kezdek, mert minimum 100 ezer lesz, de simán 170 is lehet a vége.
Aztán itt ajánlotta egy fórumtárs (akinek utólag is köszönöm szépen), hogy azért töltessek már rá egy csöppet, hátha csak annyi a baja. A rátöltés megtörtént, a klíma szépen indult, és a kompresszor sem morog. Fordulaton (2000 fölött) rendesen hűt, alapjáraton hűvöske, tehát a semminél jobb, de a kompresszor nyilvánvalóan kopott. De még megy, és jelenleg ennyi elég. 8 ezer forintomba került.
Nem mondom, hogy nálad is biztosan ez a helyzet, és nyilván járhattam volna úgy, hogy ellocsolom a 8 ezrest a semmire, de úgy voltam vele, hogy ennyi hazárdírozás belefér. Ha már nem volt egy klímásnak sem ideje rá, hogy rendesen átnézze a rendszert, és megmondja, ténylegesen mi a baja, hol szökik el a gáz stb...
"I'm too old for this sh.t..."
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz subaruwrc #43052 üzenetére
Durva hogy egy ilyen "apró" gond mekkora galibát tud okozni.
Rokon offos autóján pl beállt a kompresszor a pályán (mert már gondolom nem volt gáz benne - nem hűtött) és füstölt a hosszbordás szíj tőle. Trélerrel ment haza a kocsi... Hát ő nem tudta, hogy ha nem hűt a kompi akkor egyrészt ne használja másrészt beállhat a szíj tőle...
⭐ Stella
-
subaruwrc
félisten
válasz radi8tor #43054 üzenetére
ott inkább a kompresszor csapágya állt meg
az még belül nem okoz gondot
persze jónak nem jó úgy se
de ha belül valamiért fémforgács keletkezik azt át keringteti az egész rendszerenmint a dízeleknél amikor ledarálódik a magasnyomású
viszi a porlasztókat, összes csövet tisztítani kell, tankot, tankon belüli ac-t ha van
könnyen gtk. -
gabor9991
őstag
válasz darvinya #43056 üzenetére
Rendben hiszek neked, szóval bezár a németországi Ford gyár mert nincs energia Németországban, a spanyol gyár napelemes rendszer segítségével működteti a kuka robotokat, és a focus helyett escortnak hívják majd a fordokat európában is mert megírta a Totalcar.
Jól értelek, így látod a jövőt? -
milkabrams
őstag
válasz Morales72 #43053 üzenetére
Eléggé fémes hangja van, cserélve lesz. Úgy, hogy megvan a kompresszor (autodoc 90k) lesz összesen ~260 ezer ft, ez igen szép összeg, pláne, hogy ez nem egy drága prémium autó.
Ja meg kopogó hang a motortérből, szóval ott is locsolhatom a pénzt.Ó, nagy volt az én lelkemnek bűne,/ és olyan nagy a rá mért kárhozat,/ égi fény rá hiába vetülne/ és enyhülést a sír sem tartogat:/ lent végtelen korokon át ont rá kegyetlen, bús átkokat.
-
gabor9991
őstag
válasz darvinya #43060 üzenetére
Hallgatni nem szoktam megmondom őszintén, olvasni szoktam de inkább külföldi portálokon.
Ha arra célzol, hogy olvastam-e arról hogy gázügyben mi a helyzet jelenleg, akkor igen a válaszom, hallottam.De kérdezek is gyorsan akkor ezek szerint te azt gondolod ha olyan szintű energiaválsággal szembesülünk a télen majd mint amiről olvasni szoktam akkor a spanyolországban a napelemek által megtermelt energiából a Ford gyárát fogják ellátni árammal miközben északabbra az emberek megfagynak? Biztosan az lesz a legfontosabb?Nem lennék ebben annyira biztos.
Nem akarok kötözködni csak kérdezem.
A jelenlegi közlemény ami feljebb volt linkelve említést sem tesz arról hogy az említett energiahiánynak köze lenne a saarlouisi gyár bezárásához, és nem is most tervezik bezárni hanem 3 éven belül és azt írja leginkább anyagi megfontolásból költözne a gyártás valenciába, de azt is írja hogy a kölni gyár az elektromos meghajtású fordokat továbbra is gyártani fogja, ebből arra tudok csak gondolni hogy arra számíthatnak a fordnál hogy mégis lesz energia Németországban.'Te és tag társad csak kötöszködni tudok, amivel leplezitek butaságotokat."
mindenki ír néha butaságokat, van aki ezt elismeri van aki nem.
Én most megnéztem és többször is elismertem ha hülyeséget írtam vagy tévedtem valamiben. -
mikrofon
veterán
válasz gabor9991 #43062 üzenetére
Németországban tényleg készülnek valamire energia ügyben. Mert a németországi cégcsoport tagjainknak energiabevallást kell készíteni erre az évre és jövőre is elég részletesen és tételesen, és energiahordozó típusokra bontva.
Sőt arra is kell tervet beadni hogy a különböző európai telephelyek között hogyan tudná úgy átszervezni a cég a gyártást, hogy Németországban kevesebb energiát kelljen felhasználni.... -
aktív tag
válasz 7Sony7 #43043 üzenetére
Na, kipróbáltam a Forscan-t. Sokkal jobb, mint az Scantool saját szoftvere. Három kódot írt ki:
P0010 - Szívószelep vezérműtengely-helyzet beavatkozó tag áramkör (1-es hengersor)
P0013 - Kipufogószelep vezérműtengely-helyzet beavatkozó tag áramkör (hengersor 1)
P2300 - Gyújtótekercs A primer vezérlőáramkör alacsony jelszint
Kód: P2303 - Gyújtótekercs B primer vezérlőáramkör alacsony jelszint
Az egész vezérmű cserélve lett. Megállapítható valahogy, hogy a hibakód mikor keletkezett és fennáll-e?
A másik, hogy offine lehet olvasni az online látott adatokat?
Háromféle BT csatlakozás választható, honnan tudom, nálam melyik a jó?[ Szerkesztve ]
-
gabor9991
őstag
válasz darvinya #43063 üzenetére
Látod ez a baj hiába próbál az ember értelmesen kommunikálni veled egy ilyen semmitérő mondattal ki is bújsz a válasz alól.Olvassak utána a te állításodnak?Tudod hányszor próbáltam? Párszor még ide is írtam hogy akkora hülyeség amit írtál hogy a Google se talál rá semmit.
Szerinted ki nem érti hogy Spanyolországban több napáram keletkezik mint az északabbra lévő országokban?
Világosan le volt írva hogy anyagi oka van a bezárásnak, rajtad kívül senki nem vizionál olyan lehetőséget hogy nincs energia és bezár a Ford gyár, de csak egy.
De arra már nem volt válasz amit kérdeztem, hogy amennyiben tényleg a napenergia fogja a gyárat ellátni energiával ahogy te tényként kijelentetted akkor éjjel meg mikor jön egy felhő vagy télen mikor rövidek a nappalok akkor majd a manók termelik meg a kuka robotnak az áramot?
Nem várok választ köszi, a tudatlan agyammal úgysem tudnám feldolgozni. -
gabor9991
őstag
válasz mikrofon #43065 üzenetére
Én is német hátterű cégnél dolgozok, hozzánk még nem érkezett ezzel kapcsolatban megkeresés hogy nagyobb arányban lenne ide hozva a termelés, ettől függetlenül ez bármelyik ilyen háttérrel rendelkező cégnél szerintem az első lépések között lesz már amennyire a technológia engedi hiszen itt elméletileg folyamatosan lesz orosz gáz és a munkaerő is jóval olcsóbb.
-
7Sony7
addikt
válasz mastodon #43066 üzenetére
Bluetooth 0 van nálam kiválasztva. Már nem emlékszem hogy állítottam be, de két különböző kütyüvel is működik.
Valahol írja, hogy korábbi hiba, vagy hogy kiolvasáskor jelen van-e, úgy emlékszem, de lehet, hogy ezt a Windowsos tudja csak, most nem tudom megnézni.
Viszont tudod törölni a hibát, és ha rövid időn belül visszajön, akkor még megvan a hiba.
Az élő adatokat lehet menteni, és később visszanézhető. Nézd át figyelmesen a programot, könnyen rájössz szerintem, így nehéz elmagyarázni.-
-
7Sony7
addikt
válasz mastodon #43070 üzenetére
Természetesen, ha valaki beledug valamit a kocsi számítógépébe, számolni kell kockázatokkal. Olyan, mint amikor rádugsz a számítógépre usb-n egy telefont. Alapból semmi baj nem lesz, de ha pl zárlatos az usb kábel, az kiütheti a gépet.
Itt a mobilos verziónál sz élő adatok olvasása, mentése, hibakód törlés ezen felül szerintem nem rejt kockázatot. Viszont a Windows-os verzióval tudod írni a részegységeket, na az már rizikós. Ha rosszat írsz rá, alkatrész csere is lehet a vége.-
-
radi8tor
MODERÁTOR
-
McNamara
Ármester
Sziasztok!
Szemezek egy kombi 1.5 PFi Focusal. Teszteket olvasva negatívumként a magas fogyasztást írta több oldal is. Aki használ ilyet kíváncsi lennék a személyes tapasztalatára.
Köszönöm!
-
-v-
addikt
Sracok Ford Borsodinak mi a szama, tudja valaki a jot? Amit a gugli kidob az jo? Nekem nem tudom at van-e irva, mindig a Borsidi Balazst hivom de o mar reg nincs, nemtom aktualizaltam-e szamot nem akarom megint ot hivni eloszor
-
tomszli11
tag
Sziasztok!
Valaki járt már így esetleg a tető sín rögzítéssel (MK2 Focus)?
Sajnos az Istenért nem akar kijönni belőle a kupak... Már a peremét el is nyírtam sikeresen.
Mit lehetne vele kezdeni?
Próbáltam csavart bele hajtani és úgy kihúzni, de úgy viselkedik mint egy tipli és csak bele feszül.
Jelenleg ez a helyzet... -
diablo1984
veterán
Ma klímatöltésen volt a focus, mert alig érezhetően hűtött, igaz múlt évben sem volt aktív, de gondoltam nem árt ha működik. Ahol eddig csináltattam, ott 3-5 napot mondtak, hogy hagyjam ott az autót és amint tuják megnézik, ezt kihagytam. Elvittem egy autószerelő műhelybe ami 20 éve is drága volt....hát most is az, nyomáspróba, egy tömítés cseréje és gázzal feltöltés 44600huf volt. Kicsit megütött, jobban mint a hőség....
De cserébe a hangos kompresszor hangtalan lett, gondolom a gázhiány miatt lehetett hangja.
[ Szerkesztve ]
-
radi8tor
MODERÁTOR
-
ReFleXx
addikt
válasz diablo1984 #43079 üzenetére
nahde mennyivel jobban hut igy?
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
diablo1984
veterán
válasz radi8tor #43080 üzenetére
Diagnosztizálás 8000, munkadíj 10000, tömítés 3600, gáz 23000. Hát igen, nem volt olcsó, de remélem tényleg megtalálták hogy hol ment el és nem csak ráírtak 21ezret...én már senkiben sem bízok, csak amit a saját szememmel látok.
ReFleXx: hát hűt, úgy ahogy kell, hűt. Igaz amúgy is ritkán használom a klímát, de legalább működik.[ Szerkesztve ]
-
gabor9991
őstag
válasz diablo1984 #43082 üzenetére
"ritkán használom a klímát"
Ez lehet az oka annak is, hogy elszökik a gáz a rendszerből, az okosok azt ajánlják hogy hetente pár percre legyen bekapcsolva a klíma még télen is. -
subaruwrc
félisten
válasz diablo1984 #43082 üzenetére
sajnos a gáz már a covid előtt elkezdett mocsok módon drágulni
-
diablo1984
veterán
válasz subaruwrc #43084 üzenetére
Igen, egykor a yarisból kopott el majdnem mind, akkor a 4-5napos helyen tizenakárhányezer ft volt a javítás, de mióta hatóságilag kell elszámolni, azóta drágább. Nem olcsó a hely sem, de cserében meglett ma, mondhatni valamit valamiért, sejtettem, hogy 20-30ezer között lesz, de még jó hogy volt nálam bőven lóvé, (az asszony verdája szerdán vizsgázik) most vehetek le megint kp-t....
Apropó, hátul a focuson cseréltem nemrég a stabpálcákat(10centis menetes szár gumikkal és műanyaggal), azóta koppan, roppan a cucc, meghúztam, hogy feszüljön, de hangja van... Be lehet zsírozni, hogy ne adjon hangot? A műanyag a fémhez ér és az ad hangot, semmi nem lóg, csak a kiképzése miatt tud koppanni, de zavar...
[ Szerkesztve ]
-
subaruwrc
félisten
válasz diablo1984 #43085 üzenetére
nem kéne neki koppanni
de bezsírozhatod -
molnarpeter
nagyúr
válasz diablo1984 #43085 üzenetére
Esetleg száraz grafit (spray)? Az olajat beszívja a gumi és nem igazán van jó hatással az élettartamra
-
diablo1984
veterán
válasz diablo1984 #43085 üzenetére
Na megvolt a stabpálca check, az a baja, hogy a középső része műanyag, a stabilizátor kar füle meg ferde ahová be kellene ülnie. Így hiába meghúzom, hogy már a műanyagnak is íve van, de így is a hátsó része fekszik csak fel, azon koszorál(látszik rajta a fényesedés) , az koppan. Szétszedtem mindkettőt, a fémmel érintkező felületet megkínáltam grafitos zsírral és most csendben van, se nyekkenés, se koppanás, semmi.
Egyébként a stabpálca jól ki lenne találva, a végső gumi pogácsák jól illenének a furatokba, csak azzal nem számoltak, hogy nem sík felületek közé kell rakni, így a műanyag, szimmetrikus formájú közbetét rossz ötlet, mert az nem veszi fel a ferdeséget, a régi közepe valami gumi végű vacak volt a közepe is, el is volt vetemedve, de az legalább követte a formát. Mind1, zsírral ez is hallgat, végigrángattam a futóművet mindenhol IS, kíváncsi leszek jövő hétem műszakikor mibe akarnak belekötni, mert én nem tudok semmiről, ami gond lehet. Ez a koppanás is bár zavart, de a műszaki miatt volt fontos. -
subaruwrc
félisten
válasz diablo1984 #43088 üzenetére
fotó ?
lengőkar vízszintesbe volt amikor össze szerelted ? -
#27070592
törölt tag
válasz diablo1984 #43088 üzenetére
Szintén cseréltem már ezeket, el is kezdett kopogni.
Én úgy oldottam meg, hogy a régi pálca gumi részeiből egyet-egyet ráraktam az új pálca középső kemény műanyag részére. Most így néz ki: [kép]
Oldalról nézve ennyi a távolság a lengőkar és a stabilizáló rúd vége között, ha az autó a kerekein van: [kép]
Így kapott egy plusz feszítést a stablilizáló rúd. -
subaruwrc
félisten
válasz diablo1984 #43090 üzenetére
akkor a lengőkar állásával nem volt gond
nekem nem kopog csere után
mondjuk az is tény hogy az első csere 3-4 hónap alatt jobban ki repedezett mint a 22 éves. -
#27070592
törölt tag
válasz diablo1984 #43092 üzenetére
Igen, az a vas alátét ami a gumipogácsára van rakva, hajlamos összerozsdálni, de én azt nem is használtam, csak magát a gumipogácsát.
Most a stabrúd végére kb merőlegesen áll a pálca és elég távol van a lengőkartól ahhoz hogy ne érhessen össze (ergo nem tud kopogni).
És a feszített stabrúd javitott 3%-ot a Pikes Peak szintidőmön. -
radi8tor
MODERÁTOR
Fura ez a Ford.
0w20-al szerelik a kocsit, de a szervizeknek az van kiadva 5w20-al töltsék fel. Még a betöltő kupakon is 0w20 van ezért fura…⭐ Stella
-
stilo18
addikt
Sziasztok,
Benzines MK4 Mondeo-m van. (2.0 145Le)
Az utóbbi időben 2 problémám volt vele.
Az egyik, hogy elment az ereje, check engine lámpa villant.
Egr szelepet kellett cserélni, azóta (lekopogom) rendben van.Viszont a másik hibára semmi hibakódot nem dob.
Indításkor, ha előtte mentem pár km-t, akkor néha nem akar elindulni, csak ha adok neki gázt közben...Első indításra soha nem csinálja, akkor pöccre minden oké...
Villamossági szerelőnek mondtam mikor az egr szelepet cserélte, azt mondta tárolt hibakódnál sem lát semmit, és persze szokás szerint ott nem csinálta...indult pöccre...Valakinek esetleg tapasztalata ezzel kapcsolatban?
#PS5#C9/QN95#Xiaomi13TPro#SSArctisPro+DAC#Aonic50
Új hozzászólás Aktív témák
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Macska topik
- Samsung Galaxy S24+ - a személyi asszisztens
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Revolut
- Formula-1
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
- E-roller topik
- További aktív témák...
- Einhell BT-CD 14.4 + BT-SD 3.6 akkumulátoros fúró-csavarozó készlet
- 1 db Megkímélt Barum Bravuris 3HM 195/45 R16 80V
- Új!Visszapillantó tükörbe épitett Kamera és tolatókamera 9 990 Ft
- Új!Automata szenzoros telefontartó és vezeték nélküli autós töltő
- Hibás, de potenciálisan javítható Roborock S5 Max eladó!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen