- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Telekom mobilszolgáltatások
- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
- Milyen okostelefont vegyek?
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Yettel topik
- iPhone topik
Hirdetés
-
Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
ma Ezen a héten sem tétlenkedett a Samsung szoftverfejlesztő csapata.
-
Mennyit érhet most Elon Musk AI-cége?
it A jelentések szerint most 6 milliárd dollárnyi tőkét vonna be az xAI, és 18 milliárd dollárra becsülik a cég értékét.
-
Készül a Warhammer 40,000: Mechanicus 2
gp A folytatás PC-re és konzolokra készül, a megjelenési dátum egyelőre nem ismert.
-
Mobilarena
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
robertka
tag
Jól gondolom, hogy ezt a generátort inkább cseréljem újra? A kommutátor nem valami szép. [kép]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz robertka #42509 üzenetére
Felújító szakembernek leadnám ahogy van Legutóbb egy totál tönkrement szabadonfutós gyári generátort újítottattam fel úgy, hogy a végén árban a kauffernél legolcsóbb gagyi ára közelében mozgunk. Viszont tudom, hogy minőségi alkatrészek, és szakértői munka, végeredményben jobb a minőség.
[ Szerkesztve ]
-
robertka
tag
válasz molnarpeter #42512 üzenetére
Köszi akkor így lesz, visszaolvasva láttam, hogy itt a belvárosban lévőt ajánlották is. Reggel beviszem.
-
flymi
addikt
válasz ReFleXx #42503 üzenetére
Hol lehet ilyet venni?Nekem pont jó is lenne nyárra, ha még az aktív szenesnél is jobb. Télire meg mehet bele a sima.Már találtam is, nem is sokkal drágább, mint a szenes. Beruházok egyre és fél órányi anyázás után fél évig örömbódoccság.
[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz molnarpeter #42528 üzenetére
Hű ezt nem értem. De ha a kerékívre gondolsz az festett műanyag.
⭐ Stella
-
-
darvinya
titán
válasz radi8tor #42517 üzenetére
Grat, hozzá.
Más:
Most bajban lettem.
2 autót néztem ki, mert Escort-ot nem akarom végleg leamortizálni 300L víz szállítással.
Ámde, Bp-en bontószökevények vannak.
Esztergomban találtam Connect-et 1.8TDCi-t, már megnéztem, s egyáltalán nem rossz nem végleges autónak.
Viszont váltanék teljesen Ranger-re, ami Mohácson van.
Hurrá, egyedül vezetek, csak autóval tudok mindkét helyre odamenni.
De, csak megnézni, megvásárolni nem tudom, mert 2 autót nem tudok egyszerre vezetni.
Ha idekéretem, akkor skótként sokkalom 100.000Ft-ot, s alkudni sem tudok.
B…hatom, feladom.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
darvinya
titán
válasz gabor9991 #42532 üzenetére
Vonat és Busz kizárt, nem bírnám.
Taxi többe kerülne, mint amennyiért idehoznák.Gondoltam CarSharring-re is, de az Bp határig olcsó, utána már több, mint a Taxi.
De mindegy, Ördögh Mixi -től veszek egy full extrás Escort-ot.
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
Jenne
senior tag
Sziasztok!
Még egy kicsit akkus téma. Az OmniCraft az kinek ismerős? Állítólag gyári Ford minőség lenne. Lehet, hogy a régebbi MotorCraft név helyett van? Ha igen akkor kalciumos akku.
A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.
-
ReFleXx
addikt
A Ford csinalt egy brandet Omnicraft neven hogy utángyártott alkatreszeket adjon el mindenfele kocsiba ami nem Ford. Szal eredetileg pont nem Fordba szanja, de egy akkumulátor azert elég univerzális alkatrész, illetve az akksit amugysem a Ford gyartja hanem valamelyik nagy akkugyarto a nehany kozul, pl Johnson Controls.
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
Jenne
senior tag
válasz ReFleXx #42539 üzenetére
Köszönöm.
Ez meg aztán milyen? [kép]
Rákérdeztem, annyit tudtak csak mondani, hogy fogalmuk nincs ki a gyártó, így kapják felcímkézve, de nagyon valószínű, hogy magyar gyártó készíti. Visszajelzésekből annyit mondott, hogy átlagosan 3-4 év az élettartam és hoznak vissza garanciában is. Akkor viszont ennyiért best buy vétel...
Nagyon hajlok arra, hogy inkább adok többet egy akkuért és lesz egy harmadik Ford SLI akku majd, mert az biztosan elmegy 8 évet, vagy még talán 9-10 évet is. A mostani is 8 éves lett, megmérettem és a megadott indítási áram erősség, ami 590A és ez van az akkun is feltüntetve, most 510A -513A között jelzett a műszer, ez még 86%-os jóságot jelez. Áprilisba volt 8 éve, hogy be lett szerelve az autóba.
Viszont azt nem tudom és szeretném ha valaki megmondaná, hogy hány %-nál kell vagy érdemes már gondolkodni a cserén. 70% körüli érték már gyengének mondható?[ Szerkesztve ]
A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.
-
ReFleXx
addikt
lehet van ilyen, de viszonylag kevesen szoktak megelőzés celjabol akkut cserelni, max ha mar érezhetően lassabban teker, kocsi nyavog hogy low battery vagy elert egy x evet es nem akarnak rizikozni. esetek nagy részében viszont akkor cserelik ha mar konkretan megdöglött.
nem kell tulmusztifikalni, eleg vegyes a kep van akinek a gyari sem birt par evnel tobbet van akinek meg a noname olcso birja mar 5+ eve.
en akkor fogom cserelni ha megkotlott es valami bele valo kozep arkategoriasra2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
Trabecan
tag
válasz 7Sony7 #42352 üzenetére
Az enyém 1-es focus 2004-es évjárat és teljesen lehúztam a 3 kábeles csokit a generátorról és még így is volt egy 12,6 V-os töltésem.... Ez meg hogy lehet ? Ha nincs gerjesztés ( amit szerintem a piros vezetéken kap a generátor), akkor hogyan lehet töltés ? Márpedig van, mert rátettem minden fogyasztót, amit csak értem a kocsiban : hátsóablakfűtés, fényszórók, ventillátor 4-es fokozaton) és így sem esett 12,6 V alá a "töltés". Mivel vettem egy felújított generátort, most egyelőre úgy néz ki okés a dolog ( bár 12,3 és 15,2 között mérem a töltőfeszültséget folyamatos figyelés van), de mint olvastam ez a ford már az intelligens töltéssel bír, amit nagyon "okos" emberkék kitaláltak, hogy így elvileg tovább bírja az akku, mivel hol 12,4, hol 15,2-es töltést kap a kocsi, amit egy elektronika figyel és szabályoz...
-
Trabecan
tag
DE ! Új probléma merült fel : az alapjárat. Mégpedig a következő a szitu : Beindítom, bemelgszik, eddig oké, itt nem érdekel a fordulat, mert ugye majd bemelegszik, hidegen nem variálunk az alapjárattal. De miután bemelegedett a következő történik : adok gázt olyan 2000 fordulatig és gyorsítok. Oké. Majd valaki bénázik előttem olyan 200 m-re és hagyom kigurulni a kocsit üresben. Akármeddig is hagyom gurulni, a fordulat nem hajlandó 1210 alá visszaesni. Utolérem a delkivenst és teljesen megállok mögötte, de még épp egy picit gurulok. Ekkor a fordulatom még mindig 1210, pedig már 6-7 másodperce nem nyúltam a gázhoz se meg a váltóhoz se, meg semmihez se ... Amikor koppra megállok mögötte és a kerekek teljesen megállnak, CSAK ekkor esik vissza a fordulat 850 köré. Kérdés : mi lehet a baj ? Így ugyanis a fogyasztásom 9,4 liter városban 1,6 benzinnel most, tehát jó időben, nem téli mérés. Tehát a kérdés, mi figyeli a kerék fordulatot, mert valami tuti és ennek köze lehet szerintem az alapjárathoz. Ötletek ?
-
darvinya
titán
válasz Earl_Muttley #42537 üzenetére
Még van?
Mert covid totál kinyírta.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs