- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Android szakmai topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Telekom mobilszolgáltatások
- Huawei Mate 40 Pro - a csúcson kell abbahagyni?
Hirdetés
-
Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
ph Az előzetes tesztek alapján korrektül teljesítő modellnek nem kenyere a cicoma, és akár titkos favorit is válhat belőle a kategóriájában.
-
Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
it Az Amazon szerint minden sikerrel zárult, ezért letéríti az internetes műholdprototípusokat a pályájukról a cég.
-
Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
ma Ezen a héten sem tétlenkedett a Samsung szoftverfejlesztő csapata.
-
Mobilarena
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Joker88
őstag
kérdés:
A nyíllal jelzett helyen nem világít a fűtéskapcsoló mögötti izzók egyike se.. Ergo nem látom ha be van kapcsolva a venti ..
Kérdés az lenne,hogy mekkora macera kicserélni ott az izzókat.. És esetleg milyenek kellenek bele?
2006-os kiadás "búboslámpás" (imádom ezt a szót )
Illetve, milyen fajta , ha jól tudom lumenet szerint, H4-es fényforrást javasoltok? Eléggé nyűgös a tompított/reflektor fényereje..In loving memory of Garrett Lockhart
-
pinnacle
nagyúr
válasz grafnet #42051 üzenetére
Találtam használtat, illetve újat is. Nem tudom melyik a jobb választás, egyiknél van 3 tartalék, másikkal meg biztos nincs semmi gond. 40-50k ráfizetéssel viszont 4db újat is vehetnék. Egyébként jó ez a ET szám, Középfurat szűrés? Ezt küldték a webshopból.
[ Szerkesztve ]
-
Joker88
őstag
válasz ReFleXx #42055 üzenetére
jah,gondoltam rá hogy azt is javítani kellene
csak nehéz rászánnom magam a műveletre, látva radi8tor vidijét
időközben, látom módosította a bejegyzést, szóval,elméletileg igen mk6.. A9JA motorkód (bár valahol MK 5,5 nek írják ,gondolom a facelift miatt. )
In loving memory of Garrett Lockhart
-
mikrofon
veterán
Ma voltam a márkaszervizben mert a beszédvezérlés nyelve olasz és szerettem volna ha angolra állítják. Gondoltam egy szoftver frissítést csinálnak. Azonban azt mondták hogy így nem lehet. Sajnos még modult kell benne cserélni aminek az ára 180.000HUF. Egy modul csak egy nyelven tud....
Nincs erre valami normális áru megoldás? -
Szotyi0
csendes tag
Sziasztok, Ford Fiesta csoportban nem kaptam rá választ, így megpróbálom itt is (2004-es Ford Fiesta 1.4 Duratec-ről van szó):
Érdeklődni szeretnék a P0420-as hibakódról. Nektek milyen tapasztalatotok van ezzel? Esetleg a diag alapján valaki tudna nekem tippet adni, hogy hol kellene keresgélnem a hiba forrását?:
Freeze Frame: DTC that caused required freeze frame data storage P0420 | Engine RPM 2123 rpm | Vehicle speed sensor 73 km/h | Fuel system 1 status CL | Calculated load value 45,1% | Engine Coolant Temperature 82 °C | Short Term Fuel Trim-Bank1 5,5% | LongTerm Fuel Trim-Bank 1 7,8% | Intake Mainfold Absolute Pressure 51,0 kPa |
Distance traveled while MIL is activated 202 km.
Azt még hozzátenném, hogy semmi erőveszteséget, furcsa szagot, magasabb fogyasztást nem tapasztaltam.
Előre is köszi!
-
molnarpeter
nagyúr
válasz dellfanboy #42070 üzenetére
Lehet elég akár tisztítani is, vagy ha amúgy jó műszakin a károsanyag, hátsó szonda alá kiemelő
-
dellfanboy
őstag
válasz molnarpeter #42071 üzenetére
tisztitani probaltuk, fektisztito,kiegetes, forro viz, haver elvitte vmi dpf-es cimbijehez, de elobb utobb visszajott.
en nem a csikos vagyok, hogy alateteket/kiemelot rakjak ala, sztem a gyari volt meg benne, az mk2-ben szoval ha 15 evenkent cserelni kell, usse ko
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
molnarpeter
nagyúr
válasz dellfanboy #42072 üzenetére
Ha csere, akkor nézzétek meg a márkáját, katalizátor előttit vagy párban érdemes szerintem cserélni (ne a kontroll szonda legyen a friss, érzékenyebb - akkor megint P0420 lenne). Szokott is lenni megadva élettartam, ilyen 120e km például, szóval lehet aktuális amúgy is
-
Szotyi0
csendes tag
válasz dellfanboy #42072 üzenetére
Még annyit kérdeznék, hogy törléskor hány km után jön vissza a hiba ha tényleg rossz a szonda?
-
Szotyi0
csendes tag
Nagyon szépen köszi a válszokat, sokat segítettek!
-
dellfanboy
őstag
válasz Szotyi0 #42079 üzenetére
sztem hamarabb is,
kap egy utest, kipu korrodal, rosz a gyujtasod tul dus a keverek, ne adj isten olaj/benzin kerul egesterbe ezaltal a kipu rendszerbe, tul sok a rovid, varosi uzem...
a 110-et 1 ev alatt raktad bele? mer ha ne adj isten 10ev alatt egy olyan orszagba ahol van tel es soznak, akkor jobban korrodal minden...
[ Szerkesztve ]
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
Szotyi0
csendes tag
válasz dellfanboy #42080 üzenetére
Ennyi van az autóban összesen :D
-
#27070592
törölt tag
válasz Szotyi0 #42079 üzenetére
A katalizátor általában nem a lefutott kilométerek alatt "használódik el" hanem szennyeződés miatt lecsökken a kipufogó gáz kezelés hatékonysága. Ezt méri a lambdaszonda és ha határértéken kívül van a történet, jön a P0420.
Szennyeződés itt elsősorban elégetlen üzemanyagot jelent, az pedig gyujtáshibát, "háromhengerezést".De azt írtad nemrég vettétek az autót, rögtön adódik a kérdés: fennállt-e ez a hiba már a vétel előtt is és épp azért került piacra az autó mert az előző tulaj nem akart költeni rá. "Elengedte a kezét", csóringer kelet-európai szokás szerint..
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz ReFleXx #42085 üzenetére
Az egyik alkalommal amikor komplett henger esett ki a gyújtásból, akkor nem sokáig mert szerelőhöz is vontatva mentem. 10 km talán míg haza küzdöttem magam mert ugye fizető parkolás miatt nem hagyhattam ott a kocsit a városban.
Második alkalommal csak ilyen bedadogások voltak gyorsításnál, ezt nem orvosoltam olyan gyorsan, jó pár hónapig elvoltam vele, mert nem jött elő minden nap, nem éreztem égető problémának. Aztán egyszer csak elkezdett csörögni a kati. De check engine nincs miatta, szóval valószínű csak kis darab vált le róla,
[ Szerkesztve ]
⭐ Stella
-
gabor9991
őstag
válasz Szotyi0 #42069 üzenetére
Offos autón ugyanezt a hibakódot kaptam, sima szívóbenzin és sok rövid városi használat volt rá jellemző.
Pár hosszú 3000 fordulat feletti út után érezhetően jobban ment, kevesebbet fogyasztott és a hibakód is eltűnt, gondolom a sok év alatt lerakódott retket sikerült kiköpködnie.
Szerintem érdemes lehet ezt is kipróbálni mielőtt kiadsz egy halom pénzt hátha ennyi is elég lenne. -
dellfanboy
őstag
-
radi8tor
MODERÁTOR
-
rob210
nagyúr
Na mondeó kudarc.
Beröffent, de olyan fekete füst jött ki belőle, hogy feladtam.
Szívjon más ezzel a rommal.
Renault power
-
ReFleXx
addikt
hogyan falazzuk le az EGR-t 50forintbol AKA 50forintos neppertrukk
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
ReFleXx
addikt
válasz molnarpeter #42097 üzenetére
a tomitopaszta a harmadik leguniverzálisabb dolog a wd40 es a duct tape utan
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest