- iPhone topik
- OnePlus Nord 3 - kapcsoljuk északot
- Milyen okostelefont vegyek?
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Mobil flották
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Kanada feltalálta a Netflix-adót
it Az online streamingszolgáltatások a belföldi árbevételük 5 százalékát ezentúl kötelesek átadni.
-
Előzetes élménybeszámolókon az Elden Ring: Shadow of the Erdtree
gp A DLC alig két hét múlva végre elérhető lesz PC-n és konzolokon is.
-
Computex 2024: a CEO az új rocksztár
ph A nagy technológiai cégek vezetőit film- és rocksztárokat idéző rajongással veszik körül itt.
-
Mobilarena
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
darvinya
titán
Pollenszűrő kicserélve.
De tervező kezét tördelném apróra, aki csak papír huszár ismeretekkel rendelkezik.
Az összes autónál vele cseréltetném ki ingyen.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
flymi
addikt
Nnna, lett egy off autóm is. Kaptam egy Rönyó eszpászt, 2,2 dízel, automata, 330 akárhány ezer kilométerrel.
Nyár végéig biztosan megtartós, jó lesz elmenni vele hosszabb utakra, nyaralni, ilyesmi. Az a baj, h a két autómat nem tudom becserélni egy ST fókára. 😛/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
flymi
addikt
válasz molnarpeter #47753 üzenetére
Hát, eddig mentem vele vagy 2km-t városban...
Első benyomás: sosem volt automatám, fura, h nem kell kuplungolni. Böszme nagy jószág és kényelmes fotelek vannak benne.
Láttam két jutyúk videót róla, hámló beltér, vacak motor, gondolom az automata váltó se egy életbiztosítás.
Gondoltam nyár végéig elautókázok vele sokszázezres ráköltés nélkül, aztán mehet. Max veszek rá 4 új gumit meg olajcsere azt' jónapot.
Rönó topicba már bejelentkeztem vele.Ajándék lónak meg nikukucsku protku.
[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
troll81
addikt
válasz molnarpeter #47760 üzenetére
igen és egy dugótörés.
-
ViZion
félisten
válasz darvinya #47751 üzenetére
+1
de lehetne sorolni, izzó csere is durva mutatvány (fóka egy bal elejénél). És az a még durvább, ha a retek tervező ha kitakarodna az első darabokhoz és megnézné.h mit tervezett, akkor lehet mindenki boldogabb lenne...Hold on, trying to give a fuck... Nope, not Happening • Powered by Fedora Linux • "Az élet olyan sz@r, szerencsére a felén már túl vagyok" Al Bundy
-
darvinya
titán
válasz ViZion #47762 üzenetére
Elég lett volna anyós oldalon lenne a nyílás, máris nem csuklana felmenőivel együtt.
Izzó cseréltettem már, az elöl nem nagy gond, mert 2 csavar és az egész egység kijön.
Hátul már macerásabb kombinál.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
dm1970
tag
válasz gabor9991 #47747 üzenetére
Szia!
6 éve kicsivel 200e km fölött cseréltük le az akkor 8 éves kisebbik 1.6 TDCI-nket. Nagyon szerettük, de kinőttük, kellett egy kombi. Még mindig látom szaladgálni. Most újra szemezgetek a dízel Fókákkal, de egy kicsit elkedvetlenítettél ezzel a hsz-l. Ez alapján vigyázni kell velük. A kisebbik 1499-es Z2DA-ra is vonatkozik amit írsz? A napokban azt írta egy fórumtárs, hogy átlagos dízel, átlagos dízelproblémákkal, semmi kiemelkedő, s azért ezt nem nevezném egy átlagos problémának. Keresem az érveket, ellenérveket.Köszi
-
thiclyoon
aktív tag
Sziasztok! Használt autó vásárlása előtt állok, és nem nagyon találtam hiteles infót arról, hogy mennyire adható hozzá Apple Carplay utólag egy adott autóhoz. Mondjuk egy 2016-17-es Focushoz (elvileg Sync1, ha minden igaz) mivel bevallottan nem értek egyelőre hozzá, így minden érdekel: van szerviz, aki vállal ilyet mindennel együtt? Tolatókamera is opció lehet? (Tolatóradarról nézegettem videókat, az érzésre könnyebben megoldhatónak tűnik például). És persze mennyibe tud egy ilyen kerülni?
Az otthoni megoldás biztos olcsóbb, de régebben a telefonokba sem mertem belenyúlni, kellett egy idő, míg kiismertem a dolgokat - most ugyanitt tartok, csak az autók terén, egyelőre inkább rábíznám másra a dolgokat, mielőtt nagyon elrontom.Köszi előre is! Esetleg ha van valami jelzés, amit keressek a hirdetésekben, amiből a fentiek kikövetkeztethetőek, az is jól jönne. Csak hát a hirdetők sem annyira bőbeszédűek, úgyhogy vagy van leírás, vagy nincs... vagy ki tudja, minden autóba megoldható, csak pénz kérdése?
-
gabor9991
őstag
válasz darvinya #47768 üzenetére
Nem azt írtam hogy arról ki lehet cserélni a szűrőt hanem hogy ott is van egy nyílás .
És ott is van igaz?
Az nem nyert hogy teljesen zárt, nálam is és flymi autóján is tönkrement ott a szigetelőszivacs és folyt a kondenzvíz a klímából az ülés alá, csavar tartja a fedelet az anyós oldalon is, le lehet szerelni mert én még le is tömítettem pasztával.
Egyébként ha ki lehetne szedni a szűrőt ezen a nyíláson is, szerinted ki szenvedne a másik oldalon a pedálok mögött?
Valószínűleg a mérnök egy jobbkormányos autón tervezte ezt meg ott nem volt útban semmi[ Szerkesztve ]
-
zoger
tag
Úgy tűnik megoldódott a probléma!
Pár éve cseréltek szélvédőt az autón s a levélrács és alatta lévő műanyag között volt egy tömítő szivacs ami nyilván elég szakadt lehetett így kidobták onnan, csak nem raktak másikat. Még a műanyag dobozból is le volt törve egy darab (ahonnan a szellőztető szívja a levegőt) így ott is egy 200-as méretű lyukon közvetlen a motortérből ment be az adott esetben forró levegő az utastérbe. Gondolom rendesen összezavarta a klíma vezérlőt, hogy a környezeti hőmérő mért a kocsi elején pl. 25 fokot s a modul helyesen teljesen hidegre állítja a keverőlapot s ennek ellenére 35 fokos levegő jön be. Lehet ezért ment át kb manuális működésbe.
A motorburkolat felett fut végig az illesztés ahonnan hiányzott a tömítés (2-3mm rés volt), a fehér részen kitört a műanyagból egy darab.
Itt pedig a végig futó oldalról "L" alakú gumi tömítés amire a motorháztető csukódik rá, nem jól, fordítva volt felrakva, rátakart a levélrácsra.
Ezek elkerülték eddig a figyelmemet.
Ennél a régebbi fiestánál a forscan sajnos nem mutat túl sokat, de ha már van csináltam resetet és (mentés után) asbuilt adatokat is újra írattam a klíma modulban. -
hdanesz
senior tag
Sziasztok,
Korábban érdeklődtem már itt sokszor...és bármilyen hihetetlen még mindig autót keresek.
Íme a legújabb esélyes. Ha jól sejtem, akkor ez a megbízhatóbb 1.5 TDCI....igaz?Ilyen futásteljesítménnyel remélem, hogy nincs baja. Holnap szeretném megnézni.
-
Amarth
aktív tag
Üdv!
99es1.6 benzines Focus-t 300e km-el érdemes megvenni?Mire kell figyelni ezeknél?
Porfestés Szegeden, rövid határidővel!
-
ViZion
félisten
válasz Amarth #47773 üzenetére
ha a motor nem olajos, nem füstöl, akkor azzal nem lehet gond (vezérlés+olajcsere azért kellhet). Ahogy írta a kolléga, rozsdásodik. Kerékívek nem gond, a csomagtérnél is javítható. Bölcső is rozsdásodni szokott, ezt nehéz is látni, hátulról-fentről kell ránézni, amennyire lehet. 100k körül van a csere amúgy, de utána 20 év ismét OK.
Hátsó nyúlványoknál, kb. a hátsó ajtó vonalánban van még egy hely, ahova minden is folyik, ott rozsdásodni kezd. Hátsó kerék le és megnéz, megemel, alánéz...
Szerintem! A km óra csak (ön)ámítás a legtöbb esetben a kintről behozott autóknál. Szerintem az csak a sokadik szempont, ha nem 6 év alatti a kiszemelt.Hold on, trying to give a fuck... Nope, not Happening • Powered by Fedora Linux • "Az élet olyan sz@r, szerencsére a felén már túl vagyok" Al Bundy
-
ViZion
félisten
válasz DeFranco #47777 üzenetére
Háát, én majd'hanyatt estem, hogy 60-70k-tól indul a festés elemenként...
Elemcsere nem gond, mert ha lehet cserélni, akkor OK, de a váznyúlványokhoz nem fog senki hozzányúlni, azt mondták, hogy 300k felett lenne a vége. Szerencsére nálam felületi volt a rozsda, ütöttem le kalapáccsal is a régi alvázvédőt, nem szakadt át. Ha beszakadna, akkor kuka az egész autó sajnos.Hold on, trying to give a fuck... Nope, not Happening • Powered by Fedora Linux • "Az élet olyan sz@r, szerencsére a felén már túl vagyok" Al Bundy
-
#27070592
törölt tag
válasz Amarth #47773 üzenetére
Mire kell figyelni? Sok műszaki legyen rajta..
Egyébként egyetlen dolgot lehet nagyon utálni a Mk1 Focuson: a rozsdát. Minden mást meg lehet csinálni rajta egyszerű alkatrész cserékkel, tűrhetően kis pénzekből (főleg akkor ha te magad tudsz dolgozni vele és nem kell mindennel szervízbe szaladni)De arra is érdemes felkészülni hogy itthon jellemzően akkor ad el valaki sok éves használt autót amikor már nem akar költeni rá. Félrehúzó kormány, elkopott fékek, kuka állapotú gumik nem ritka jelenségek. Esetleg háromhengerezéssel kinyírt katalizátor, amiről kitörölték a p0420 hibakódot, de vétel után 1-2száz kilométerrel újra ki fogja dobni.
Ha tudod, nézesd meg ezzel foglalkozó szakival. -
subaruwrc
félisten
válasz #27070592 #47780 üzenetére
ja
ha a rozsdát elkerülöd a többi mind javítható kis pénzből
( nyilván ilyen magasnyomású hibákat ne keverjünk ide )
meg még mondjuk a kuplung drága tud lenni
de 1.6-ba az se nagy tűz
viszont tudnak azok a motorok csapágyasak is lenni már annyi kmnél
de azt hallani lehet egyből -
-
-
-
Sys85
veterán
válasz patomi #47785 üzenetére
A 2 hét mocskos esős időjárás után még múlt pénteken végre lemostam.Újra felfedeztem hogy fehér az autó.
Napi 280km-t tekerek bele H-P cirka 1 hónapja,szóval el lehet képzelni hogy nézett ki szegény.
Bár most sem sokkal jobb a helyzet,bogártömegsír az egész eleje 1 hét után.
Hétvégén majd kap egy kis törődést.#Honda Hornet 600 CB600FA PC41#Ford Focus Mk3#
-
-
ViZion
félisten
válasz patomi #47788 üzenetére
Dettó. Nekem nem bogár, hanem lemoshatatlan virágpor ég rá... a futóloncot gyanúsítom, ami a kerítésen van. Majd hétvégén takarítok, felesleges, amíg az szórja a sárga "légysz@rt" a kocsira...
Hold on, trying to give a fuck... Nope, not Happening • Powered by Fedora Linux • "Az élet olyan sz@r, szerencsére a felén már túl vagyok" Al Bundy
-
erdey_a
őstag
ez a "kuplung köri" csere, ez bonyolultabb, mint a normál csere? úgy értem valami megbontással jár, vagy van valahol egy csavar amin ki kell engedni \ vákuumozni aztán kész?
kedden megy nagyszervizre a szekér (körbe fékek, szűrők, levek), nem örülnék ha a kuplung rész kimaradna, ezért felhívnám rá a szerviz figyelmét
Vérboci
-
sparta2
tag
Mi bajt csinálhat? Süket duma! A légtelenítést ugyanúgy kell csinálni a kuplung pedállal mint a fékköröknél a fékpedállal és elcseszni sem lehet, mert automatán (is) légtelenedik. A másik megoldás az amit te csináltál csak picit lassabb de így nem kell hozzá még egy ember. 5 perc viszont nem lassú és frankón hozzáférni a légtelenítő szelephez (MK3.5_1.0EB).
[ Szerkesztve ]
-
#27070592
törölt tag
válasz sparta2 #47791 üzenetére
Most kénytelen voltam cserélni/légteleníteni, kapott egy új főhegert.
Akkor szokták cserélni ha szétmegy benne a szimering és fosni kezdi a fékfolyadékot, de itt nem a szimering ment tönkre hanem a tolórúd tört el. Alig tudtam hazajönni vele. Lehet hogy egy jóakaróm jutott be az autóba és pontosan tudta hogy kell gyorsan szivatós kárt okozni.
Trélerezni elég drága poén lett volna, de nem kellett. Aztán csere itthon.
Új hozzászólás Aktív témák
- Nők, nőügyek (18+)
- Feltörték a PROHARDVER!-es regisztrációmat! (vagy elvesztettem a belépési emailcímemet)
- iPhone topik
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Sorozatok
- EAFC 24
- Milyen monitort vegyek?
- BMW topik
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- OnePlus Nord 3 - kapcsoljuk északot
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen