- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Netfone
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Bugfix van, magyarázat nincs az iOS-ben újra feltűnő, korábban törölt fotókra
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Magisk
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
Hirdetés
-
Galax GeForce RTX kártyák jönnek a szűkösebb házakba
ph A gyártó Super sorozatú, 12, valamint 16 GB VRAM-mal ellátott megoldásai a szabadba nyomják a meleg levegőt.
-
Elhozná az olcsó önvezető autók korát az Xpeng
it Gyümölcsöző az Xpeng kutatás-fejlesztési részlegének munkája, a Volkswagennel való együttműködés. Az Xpeng négyes szintű önvezetésre és olcsó önvezető EV-kre készül.
-
Akciófigyelő: Humble Games Bundle - Nightdive FPS Remasters
gp Számos remek játék szerezhető be PC-re az elkövetkező több mint húsz napban.
-
Mobilarena
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz radi8tor #49798 üzenetére
Meg az is kérdés, hogy az idő (nem időjárásra gondolok) mennyire befolyásolja a viszkozitást. Hiába nem mozog annyit az olaj e-módban, vajon van-e valódi mérés az olajra? Persze nyílván van hosszú távú tapasztalat (remélem).
Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
radi8tor
MODERÁTOR
-
Kis Tigris
tag
Sziasztok. Egy hete váltottam SEAT Altea XL 2.0 TDI-ről Ford Focus Mk1 1.6 benzin kombira. Kényelemben és erőben óriás visszalépés, pénztárcában valószínűleg óriási előrelépés lesz remélhetőleg Alteán elég költséges dolgok kezdtek kijönni, akár milliós tételben)...
Ezért döntöttünk úgy, hogy -nohanem kis visszalépés lesz- van élet a gumi nyomás mérőn, esőszenzoron, belső full bőrön túl is, s egy egyszerű a-ból b-be menő kis családi mindenest veszünk egyenlőre
Lenne egy kérdésem: az Mk1 ablaktörlő túl kicsinek látom (nem tudom gyári e, vagy utólag cserélték kicsire), láthatóan bőven elférne a vezető és az utas felől is nagyobb. Mekkorát érdemes keresnem rá, ami még az üvegből nem lóg ki semmilyen irányban?Valamint vonószemet is pótolni kell, s kerék kulcsot is, azok is hiányoznak. Gyári Ford vonószem elég drága, van ami olcsóbb s helyettesíti az eredetit? Vagy ezek márkától függetlenül ugyanakkorák? Kerékkulcsból ez a TG 17-19 teleszkópos vajon jó e? Vagy jobban járok valami drágább fix-el?
Kulcs: látom a neten, hogy van bicskakulcs ház is hozzá. Ezt használ valaki, van tapasztalat vele? Valamint valahol olvastam, hogy létezik olyan is, amin egy plusz gombot 2x megnyomva a lent maradt ablakok is felhúzódnak. Erről valami infó?
Válaszokat előre is köszönöm
-
dellfanboy
őstag
válasz Kis Tigris #49806 üzenetére
vonoszem draga? itt 6e az utangyartott, marketplace-n futottam mar bele 5er is [link] jofogast is porgest at
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
Mike81
senior tag
válasz radi8tor #49809 üzenetére
A szerelő akihez hordom az autóinkat azért nem most kezdte a szakmát. A Fordal meg jobban képben is van. Tudja hogy mit kell bele venni mert hogy az a jó. Ezért is megbízható. Amikor a Mondeoban is vezérlés csere kellett mert tudtam a problémás vízpumpa dologról akkor is tudta hogy melyik gyártó vízpumpája az aminél nem jön elő a tervezési hiba.
[ Szerkesztve ]
-
Sys85
veterán
Na meglett a beázásom a fókán.
A tipikus tetőbeázás…
Pucolás,zsírtalanítás és ki lesz húzva karosszéria tömítővel,remélhetőleg megoldja.
#Honda Hornet 600 CB600FA PC41#Ford Focus Mk3#
-
radi8tor
MODERÁTOR
Én ma felraktam a téli szettet. Felőlem már jöhet tél kapitány.
És kell vennem egy guminyomás-mérőt. A kúton 2.8-ra fújtam mert akkor mutatott 2.4-et a műszere...
Valamiért most a TPMS szenzor nem veszi az adást. Remélem a pályázás megoldja.
Bármennyit fújok bele mindig ugyanannyit mutat.⭐ Stella
-
nagyúr
válasz radi8tor #49814 üzenetére
Álmodozzál csak.
Szkeptikus vagyok, hogy lesz-e tél.
Úgy vagyok vele, hogy télen legyen tél, nyáron legyen nyár.
Nálam is hamarosan felkerülnek, még a kötelező szerviz (nov. 3. hete) előtt.tpms reset nem segített?
vagy nincs túl közel a régi szett? (egyáltalán szettben felnivel volt a csere?)[ Szerkesztve ]
Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz cappa72 #49815 üzenetére
Ha a menüben elérhető opcióra gondolsz azt is megnyomtam.
Nincs a közelben a régi szett. Igen ezek raktárban pihentek bő fél évig.
Ami fura, hogy a tavalyi cserénél semmi gondja nem volt, rögtön felismerte az újakat. És maga a csere is ugyanúgy ment mint tavaly.⭐ Stella
-
Sys85
veterán
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz Mike81 #49823 üzenetére
Nem én még nem kaptam a soha véget nem érő visszahívásról értesítőt.
Nekem már megcsinálták tavaly azt amit meg kellett (kilyukasztani a motorvédő burkolatot és kivenni néhány lamellát az aktív légterelőből).
Aztán ennek ellenére is volt néhány tűzeset.
Ezért van ez az új visszahívás, ami lényegében egy szoftverfrissítés lesz, hogy ha kikönyököl a hajtókar a motorból (amit nem akar Ford javítani, mert kb 160000 motorban kellene hajtókart cserélni), akkor nem engedi tovább működni az autót elektromos módban, amivel több olaj spriccelhet a motortérbe, és meggyulladhat a kipufogón.
Szóval kb a félmegoldás, de még lehet félmegoldásnak se kellene nevezni, mert a kiváltó okot nem szünteti meg ez sem (gyártási hiba miatt egyes hajtókarok nem megfelelően lettek lecsiszolva).⭐ Stella
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz diegho #49824 üzenetére
Racionális választás, de én valamiért szkeptikus vagyok a 4 évszakosokkal egy ilyen nehéz autó alatt.
Van akinek 2 év alatt megette a kocsi. (ugye ha ez van fent egész évben akkor a gumi élettartama kb a felére csökken azzal szemben, mint ha cserélnéd szezononként)⭐ Stella
-
Balcsix
senior tag
válasz diegho #49827 üzenetére
1,5 éve kapott a Puma 4 évszakos gumit (Vredestein Quatrac). Első, és az utolsó 4 évszakos gumi vásárlásunk volt. Többek között ezt ajánlották a gumis topicban, mert hogy ez már a használhatóbb szint...
Újonnan se volt egy életbiztosítás, de a 1,5 év alatt körülbelül 20k KM-t futtot garnitúra már nyáron, száraz aszfaltnál is annyira csúszott, hogy nem lehetett bevenni vele egy picit tempósabb kanyart sem, anélkül, hogy ne lett volna hangja, illetve elég gyakran el is tolja az orrát az autó kanyarokban, amit amúgy egy nem túl neves nyári szettel simán be vettem anno ugyanezzel az egyébként nem túl nehéz autóval. Na most akkor mi lenne a helyzet, egy 1,5 tonnás gépezettel...
Nagyobb hóban még csak használva sem volt az autó, bár ahogy tapasztaltam inkább a nedves út nem feküdt neki.Amikor a gumisok mondták, hogy a 4 évszakos opciót felejtsem el csak legyintettem, de már értem, hogy mire gondoltak.
Persze nem szeretnék senkit sem meggyőzni, csak a saját tapasztalatomat írtam le. Illetve azt sem állítom, hogy ne lenne használhatóbb 4 évszakos, de a Vredestein nem váltotta be az ígéreteket (annak ellenére, hogy amúgy tök jó téli, és nyári szetteket gyárt).[ Szerkesztve ]
-
gabor9991
őstag
válasz Balcsix #49828 üzenetére
Gumis topikot kisajátította pár 4 évszakos fan
Pár éve mindenre a cc-volt a megfelelő utána változtak az éppen aktuális ajánlatok de ez a 4 évszakos gumi mindenkinek jó mindenre ez megmaradt.
Volt még a Totalcar gumidoktornak is feltéve egy olyan kérdés amelyikről először ott a gumisban olvastam, mégpedig az, hogy nyáron nyári, télen meg a téli helyett négyévszakos mehet -e?
Valahol megvvan ez még a TC-n simán ki lett a kérdést feltevője röhögve ezzel.
Szóval az ilyen agymenések miatt én nem tudom komolyan venni azt amit ott ajánlgatnak.
Én is felültem a 4 évszakos vonatra, nexen lett egy Tháliára szerelve, most 3 évesen használhatatlan, csúszik minden útfelületen, szemmel látható repedések vannak a futófelületén, pedig még 4mm feletti a profilmélysége nem gondolnám hogy ezzel neki mernék indulni télen egy havas útnak -
Balcsix
senior tag
válasz gabor9991 #49829 üzenetére
Én akkor már teljesen elégedett lettem volna ha kibírnak ezek 2,5-3 évet, de hát nem jött össze.
Ráadásul direkt azért próbáltuk meg a 4 évszakosat, mert nincsen használva az adott autó szélsőséges időben (már ha létezik még ilyen itthon ), de még enyhe télies időjárásban, sőt az utóbbi időben már nyáron sem hozta a közlekedésre alkalmas szintet.
Úgy gondolom, hogy egy jó tapasztalat volt, de én maradok inkább a szezonális garnitúráknál.[ Szerkesztve ]
-
Sys85
veterán
válasz gabor9991 #49829 üzenetére
Nem tudom most milyenek a 4 évszakos gumik,de anyám kocsiján a Michelin Crossclimate szerintem hibátlan.
A korábbi Hankook H730 is majdnem az volt,minimálisan volt rosszabb nyáron a nyárihoz képest és télen a télihez képest (akkoriban még több hó volt télen).
Gyors koppással sem volt gond,~60k-nál csak azért kellett cserélni mert egy kaputuskó a jobb hátsót teljesen átvágta és akkor ez a típus már nem létezett,pedig lett volna még benne cirka 10-12k km.Ekkor lett a Michelin.
A Hankookba még én is elég sok km-t raktam bele.Persze a fókán én is a szezonnak megfelelő gumit használok,de a 4 évszakossal sincs rossz tapasztalatom.
[ Szerkesztve ]
#Honda Hornet 600 CB600FA PC41#Ford Focus Mk3#
-
diegho
nagyúr
válasz Balcsix #49828 üzenetére
Nekem 1 necces szituáció volt a quatrac-al. Az olajfoltos kanyar. Mentünk 5-en horvát tengerpartra 160 tempomattal 35 fokban, voltam minimális hóban is vele, amikor éppen volt, de egyetlen csúszás sem volt az olajon kívül, pedig ha jó kanyargós úton jártam egyedül, akkor mindig megtoltam neki. Igaz, hogy az csak 1250kg, ez meg 1500, de szerintem nem lesz ezzel gond. Eddig 2 gumival volt problémám. Semperit téli, borzalmas volt, mert már régi volt és nagyon kemény, pedig minta volt bőven. A másik a hankook w442 , második tél után használhatatlanul kemény volt, konkrétan életveszélyes lett.
-
gabor9991
őstag
válasz diegho #49832 üzenetére
Lehet hogy ma már a szezonális gumikkal sincs előrébb az ember azokat is lehet cserélgetni lassan évente , én is dobtam már el azért gumit mert kemény volt mint a beton, ilyen volt nyárban a bridgestone turanza, téliben a Bridgestone lm32 ami után a Hankook w452 következett, viszont a Dunlop bluresponse remek gumi és most a Goodyear efficientgrippel is elégedett vagyok ezek inkább elkopnak és nem azért kell lecserélni mert elöregedett.
A jelenlegi téli kleber hp3 még nem érte el 3 év után azt a szintet hogy kidobjam de sokkal keményebb mint új korában volt, ha olyan helyen járok ahol árulnak abroncsokat ellenállhatatlan késztetést szoktam érezni hogy a körmömmel nyomogassam a gumikat és mindig elszomorodok amikor azt tapasztalom hogy még a low budget gumi is puha mint a radír ahhoz képest mint az én 3 éves tél gumijaim -
Balcsix
senior tag
válasz diegho #49832 üzenetére
Azt is simán el tudom képzelni, hogy csak az adott autón, az adott méretben nem hozta a vártakat, és más méretben, és/vagy autón pedig jobb teljesítményt produkál.
Ezért nem is akarok meggyőzni másokat. Elfogadom, hogy más körülmények között tud jó lenni egy 4 évszakos is.Az olajfoltot egyik gumi sem szereti, így az nem róható kifejezetten a 4 évszakos terhére.
Na de ne offoljuk tele a topicot.
[ Szerkesztve ]
-
-
erdey_a
őstag
válasz gabor9991 #49829 üzenetére
a nexen nálam is leszerepelt. a napokban volt 3 éves, szarrá van repedezve. 30e km van benne.
elkopva nincs, úgyhogy ezt a telet meg a jövő nyarat még tervezem vele.
viszont én gyűlölöm az évenként kétszeri gumicserét, pláne hogy felnit is, szenzort is venni kellene, szóval én maradok majd a 4 évszakosnál, de valami jobbat kellene majd venniVérboci
-
merqree
őstag
Gumicsere és téligumi
Gumicsere 12ezer forint, és házhoz jönnek, a tárolás a padláson megoldott. Amíg lakótelepen laktunk, addig a garázsban volt a gumik tárolva.
Elvileg 2 héten belül most már tényleg meg lesz az SMax. Számomra nem kérdés, hogy téli gumit vegyek, évente el szoktunk csábulni a hanyatló nyugatra, és volt, hogy még a hóláncot is fel kellett pattintani. Arról nem beszélve, hogy emlékeim szerint Ausztriában téli gumi az elvárás. -
-
Mike81
senior tag
válasz radi8tor #49825 üzenetére
Igen erre a vissza hívásra gondoltam. Mondjuk nem tudom pontosan akkor europai modeleket is érint vagy ez csak az amcsiktól indult mert ott volt pár ilyen eset ha jól tudom. Mondjuk azok aztán simán vannak olyan 🐑 hogy tovább akarnak menni egy kikönyökölt hajtókarral
Új hozzászólás Aktív témák
- Xbox tulajok OFF topicja
- OFF TOPIC 44 - Te mondd, hogy offtopic, a te hangod mélyebb!
- War Thunder - MMO Combat Game
- TCL LCD és LED TV-k
- LEGO klub
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Politika
- További aktív témák...
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Delonghi mobilklíma eladó, megkímélt, hibátlan
- ELADÓ GÉREX gyártmányú akkus fúró, csavarozó
- Gorenje KAM 35 THP 3.5 kW mobilklíma
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen