Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Elmör

    senior tag

    válasz DeathAdder #33097 üzenetére

    A motortartó bakokra gondolok én is, nálam azzal kezdődött a tuning, hogy ki lettek keményítve (kb. 40K volt B-sre a bal felső elsőt kivéve, mert azt nem tudták), így alig érezhető rázkódás.
    Ha szeretnél mindenképp kuplungot, de nem akarsz szintert meg atom keményet akkor Exedy Stage 1-nél feljebb nem lépnék, a stage 1 általában megőrzi az utcai komfortot, de több nyomatékot bír ki a tárcsa, stage 2-nél már változik a szerkezet is és bár a kuplung kinyomáskor könnyen megy, felengedéskor már szinteres érzést kelt, tehát csúsztatni már nehezebb, már löki a lábat és itt már a 6 ágú szinter szokott lenni, a stage 3-nál meg a 3-4 ágú szinter van, a szerkezet már benyomáskor is atomkemény, sőt ha rugó nélküli akkor csúsztatni szinte lehetetlenség, a lefulladás az első pár napban garantált. Én nagyjából így tudnám jellemezni, bár a full stage 3-ig sosem jutottam el, most act-m van 6 ágú és csak felengedéskor kell játszani vele ha csúsztatni akarom, a 4 ágú nekem nyöszörgött elég hamar (csak idegesítő, funkcióját betöltötte) és a szerkezetet pontosan nem tudom melyik, de ott egy dugóban a bal lábam 1 hét után érezhetően erősebb lett, úgy megedzette a kuplung, a velencei tó kör is azért fárasztott le, azt a kuplungot nem arra találták ki, hogy megállunk 200 méterenként majd indulunk csúsztatva, de volt aki meg pl. élvezte a kemény szintert is, mert azzal jobban átvitte az útra a nyomatékot induláskor, ja csak hideg motornál nem kellene eldobálni a kuplungot.
    Bátran ajánlom kikérdezésre Pelyvit (Pelyvás Dániel), lehet mond neked jobbat jobb áron, legalábbis én volt amit tőle vettem, az ország másik végéből. :)

    RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz

Új hozzászólás Aktív témák