Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • BlacKSouL

    addikt

    Hát tegye össze a kezét mindenki akinek olyan hondája van, amiben 20 másodperc alatt lehet pollenszűrőt cserélni...
    Eddig 2 Opellel kerültem szorosabb kapcsolatba, bár abból az egyik valójában Renault, és mikrobusz, de hogy mind a D Corsa, mind a Vivaro tervezői úgy gondolták, hogy a pollenszűrő az egy szükséges rossz, és aki megveszi inkább soha ne cserélje, az is biztos. A Corsánál ketten másfél órát basztunk el hanyatt, a padlón fejjel lefelé fekve 2 elemlámpával és 2 fogóval, mire egyáltalán a régit ki tudtuk műteni, és valahogy vissza tudtuk erőszakolni az újat, de a Vivaronál derékig a műszerfalban, könyékig a szellőztetőben, csuklóig a szűrőházban turkálva se lehetett kiszedni legalább hogy megnézzem hogy áll. A fészek eleve alacsonyabb, mint a szűrő, vagyis a szűrőt oldalról be kell nyomni vagy 10 centit, hogy kétoldalról a merevítős oldala annyira behajoljon, hogy felül is kiférjen, így viszont nincs minél fogva megfogni, hogy kifelé lehessen húzni, ráadásul egy műanyagba húzott kábelköteget is pont előtte keresztben kellett behúzniuk, tehát ha meg is indulna, a vezeték miatt nem férne ki sehogy. Aztán még a régit ha kidobja is az ember, de miért kell szanaszét szaggatni, mire kijut, és akkor hogy gyűri be az ember az újat?
    Komolyan mondom, hogy a tervezőket addig nem hagynám enni inni, míg 500 autóban ki nem cserélik.

    [link] A negyedik képig volt kb. 1 perc, de az 5. kép nagyon nagyvonalúan csak egy nyíl, valójában a megadott 19 percből biztosan el kell .szni 18-at, hogy kiműtse az ember. Nekem 15 alatt nem sikerült, fel is adtam, nem akartam szétszaggatni, mert nincs új, csak rá akartam nézni egy év után hogy néz ki. Hát majd egy év múlva ránéz a szerelő ha akar, addig meg szíjjuk azon keresztül a levegőt....

    Aláírás (nem kötelező megadni)

Új hozzászólás Aktív témák